Foto
Inhoud blog
  • Van witte koeien enzo
  • wij mannen
  • Merlijn
  • bumba is voor janetten
  • grote mensen logica
    Over mijzelf
    Ik ben thorben
    Ik ben een man en woon in bij mijn mama en papa (castello del thorben) en mijn beroep is full time onderzoeker.
    Ik ben geboren op 20/02/2007 en ben nu dus 17 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: bumba, mijn tut, overal onder en op kruipen, MAMA voor de voeten lopen.
    Rondvraag / Poll
    mag Thorben s middags zo lang slapen als hij wil
    ja natuurlijk
    t zal wel zijn
    als da ventje wilt slapen laat hem dan slapen
    wie maakt er nu zijn eigen kind wakker?
    Bekijk resultaat

    Laatste commentaren
  • Terug? (Annie)
        op spanje
  • WIE is er hier onbeleefd??? (Sandra)
        op schoolverlater
  • baby (Annie)
        op groot geheim
  • Huh??? (Sandra)
        op groot geheim
  • aan sandra (isma)
        op per opbod
  • Startpagina !
    la vie de Thorben
    dagelijkse beslommeringen van een (baby) peuter
    17 JANUARI Nieuwe foto's op picasaweb (zie link foto's van mezelf)!!!
    07-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sint joris city kermis
    pffff
     wat een vermoeiend weekend heb ik achter de rug seg!
    Omdat het kermis was in sint joris had mama volk uitgenodigd. Ik denk da mijn mama ongeveer 100 jaar te laat is geboren als ze zou kunnen ze zou 't varken slachten voor kermisweekend.
    Maar wij hebben geen varken dus da isico lopen we ook weer ni
    in alle geval mama had ongeveer 12 man op bezoek voor het eten en Marijke en haar 2 kindjes zijn ook nog even binnen gesprongen.
    's morgens moest ik al met mama en papa mee naar de rommelmarkt ok alle maal goed en wel en ik heb veel gekregen vooral veel kleren maar ook een krokodil en blokken en schoenen die ik dan nog ni eens mocht aanhouden.
    Maar in de namiddag moest ik nóg es naar de rommelmarkt nu met al de rest zoda mama kon koken van tante Eli heb ik dan een konijn gekregen en van papa en héééle grote brandweerwagen met blokken in.
    Daarna gingen we eten al eens geprobeerd om op u gemak te eten als ge aan 12 man uitleg moet doen?
    ni simpel
    Toen kwam caroline, nu moet ik zeggen ik was van den eerste moment fan van haar. Ze had cake mee. Maar van mama mocht ik ni op haar schoot zitten terwijl ze aan het eten was. Laat slaan da ik de saus uit haar bord mocht pikken.
    Nu ik zie het probleem ni, Caroline had daar ook geen probleem mee alleen mama had er een probleem mee. Ge zou zeggen das 2 tegen 1 dus das duidelijk. Maar mijn mama is geen fan van een democratie. Toch ni in haar eigen huis.
    's avonds gingen we  naar de kermis. wel vermoeiend hoor ik moest maar rondjes blijven draaien met Tante Eli en Caroline. Das normaal hé da zijn meisjes die durven da ni alleen en toen ze het eindelijk beu waren en ik eindelijk es alleen op de molen kon wou mijn mama da ik eraf kwam. Ook het feit da ik mij op de vloer onder mijn stuur verstopte kon haar ni overtuigen mij nog een rondje te laten zitten. Dictatuur komt dichter bij mijn mama's huishoudelijk regelement dan wa anders.
    Maar zowel bij het eendjes vissen als in de daltons heb ik haar goe liggen gehad ik heb zo hard in het water liggen kloppen dan jan en alleman nat was
    en als ultieme wraak op mama's dictatuur wou ik met Caroline mee naar huis ipv bij mama te blijven.... tis daar peizek beter


    oja mama vond het blijkbaar nodig een foto van mijn blauw oog op te laden bij mijn laatste patsboempaukeslag verhaal





    07-09-2008 om 23:27 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het druivendebacle
    Mama heeft druiven gekocht vandaag
    Gehaal volgens de norm van mijn 'ik weiger alle ongekookt voedsel' motto, wou ik wel proeven en spuugde het onmiddellijk weer uit met een luide 'EIKES' en mijn tong ver naar buiten.
    Terwijl mama kookte nam ik mama's kilo druiven  en mama dacht 'ach laatem maar hij lust het toch niet dus kannemer geen kwaad mee'
    Mama had natuurlijk niet bij stil gestaan da ik elke druif appart zou proeven om te zien of ik ze idd niet lust...

    Mama vertelde me net dat ze nu wel verplicht is een ganse kilo druiven op te eten vanavond en als ze van de nacht buikpijn heeft komt ze mij ook wakker maken "zegt ze" (ik geloof er niets van)

    03-09-2008 om 17:35 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.luierbroekjes
    Bij deze vermoed ik dat mama geen onverdeelde fan is van luierbroekjes.
    het zit nl zo deze voormiddag kreeg ik een luierbroekje aan, lekker makkelijk dacht mama.
    Toen ik deze middag moest gaan slapen, graakte ik niet zo direct in slaap derbij ik had ondertussen ook in mijn broek pipi gedaan. Dus toen dacht IK 'lekker makkelijk' en deed mijn pamper uit.
    Ziezo nu kon ik met droge billen slapen.
    Alleen jammer dat ik ook nog KAKA moest doen.
    Heel mijn bed vol tot groot jollijt van mama.

    of zoals ze zelf zei 'nog een sjans dat het konijnekeuteltjes zijn'

    03-09-2008 om 17:31 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor oma
    oma, mama zegt da ze da van Francientje heeft aangepast en da ge der nu ni meer over moet zagen
    (da van da zagen moest ik er wel ni bij vertellen, zegt mama)

    03-09-2008 om 13:44 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gichelen
    mama vraagt zich af wat er in godsnaam zo plezant is in mijn bed
    omda als ze mij in mijn bedje legt ik gans den tijd lig te gichelen.
    op zich is er niets zo plezant in mijn bed maar het feit da mama haar da afvraagd is wel om mee te gichelen

    03-09-2008 om 13:41 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.V tech traktors
    Daarstraks vroeg mama zich af hoe dat het in godsnaam kwam da ze de hele tijd mijn traktor hoorde aanslaan maar ni echt rijden.
    Toen ze kwam kijken zag ze da ik op de aanhangwagen zat en altijd op de toettoetuitlaat duwde maar de traktor bewoog nog gene centimeter.
    Nu beweert mama dat da is omda ik te zwaar ben.
    Bucht in pakskes (lijk mama zelf zou zeggen).
    Ze zag toch zelf ook wel da ik mijn beer vast had

    en beren die zijn pas zwaar

    02-09-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.papa
    papa heeft een vuile gewoonte aangekweekt. Namelijk er van onder muizen.
    In de voormiddag gaat da nog als ik aant spelen ben, met of zonder mama. Maar tegen de middag als ik moe word en Lana en Boris beginnen blaffen begin ik op Papa te roepen. Mama zegt dan  "Papa is er niet, Papa is gaan werken,Papa komt straksjes, Als ge wakker wordt is Papa terug thuis.
    WA IS DA VOOR ZEVER! ten eerste Lana en Boris blaffen altijd als papa thuis komt. En ze blaffen dus is papa thuis en ten 2de vanwaar haalt hij het recht om te gaan werken??
    En inderdaad als ik dan geslapen heb komt papa thuis en dan zout em nog ne knuffel willen ook.
    Ewel om 12 uur wou ik da ook en toen moest em zo nodig gaan werken zijn dus om 14uur kannem er wa mij betreft ook achter fluiten

    02-09-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de gelukzak
    Lander heeft een broertje gekregen.
    De gelukzak
    Ik moet het met een zusje doen
    maar ik snap da ni goe
    Lander zijn mama was in verwachting en mijn mama is ook in verwachting dus ik snap ni waarom hij een broertje krijgt en ik een zusje
    verwachting is toch verwachting?

    ondertussen word mama alléén maar dikker en dikker en krijgt ze meer en meer rugpijn ik vind da SUPER want de dokter zet mama nu gans den tijd thuis en thuis das bij mij dus tis topen da mama nog lang rugpijn heeft

    oja aan de mama en de papa van Lander ook een dikke proficiat met hun broertje (of hoe noemde da als een mama en papa een kindje krijgen?)

    01-09-2008 om 19:58 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.babypoepekeszalf
    Vandaag heb ik mij mama weer een paar grijze haren bezorgd. beweert ze zelf. Gelukkig kon ze er toch nog mee lachen, maar twas wel een beetje groen.
    Vanmorgen moest ik van mama eventjes alleen op mijn kamer spelen omdat ze og wa moest doen. Nu NORMAAL kan ik daar ook ni al te veel verkeerd doen. Alleen had ik deze keer besloten mijn verzorgingstafel als ladder te gebruiken. Zo kon ik aan de pot babypoepekeszalf...
    Hoewel mama echt ni lang in de kamer ernaast was was ik er toch maar in geslaagd met die zalf naar de zetel te gaan.
    resultaat: tot aan mijn ellebogen onder de zalf de zetel onder de zalf de pot onder de zalf en de pot zelf zo goed als leeg. Nuja nadat mama mijn handen had afgeschreept was de pot toch weer halfvol.
    Daarna zijn we naar beneden gegaan waar ik mama haar bloembollenmandje kapot heb gemaakt. Da is zo een plastieke mandje da mama gebruikt om haar bloembollen in te vervoeren. Gelukkig snapte mama ook wel dat da hengsel eraf moest om daar een hoedje van te kunnen maken spijtig genoeg zat er nog regenwater in dus was mijn haar nogal nat.

    Oja mama heeft er mij ook nog es attent op gemaakt da ik geen hondeeten mag eten ook ni nu ik al groot ben en het toch 'grote'honde eten is.
    aja en aan de garage poort lekken mag ook al niet.

    01-09-2008 om 17:16 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een doodgewone zondag?

    Vandaag had mama van de morgen besloten da we gingen zwemmen dus werde zowel papa als ik uit ons bed getrommeld want als mama tegenwoordig iets in haar koppeke heeft zitten zit het ook ni ergens anders.
    Eens in het zwembad kon het wa mij betreft ni snel genoeg gaan maar da was weeral zonder mama gerekend want zij had in haar koppeke gestoken da ik eerst zwembandjes aanmoest en zoals ge weet als in haar koppeke zit ...
    Volgens papa word ik nu ook olympisch kampioen zwemmen maar hopelijk heeft hij zijn zinnen nog ni gezet op Londen 2012. en da alleen omda ik het zwembad zonder verpinken afliep of "zwom" gelijk mama zegt "op zijn hondjes" of watertrappelde. Nuja met zwembandjes en een vlotter rond mijn buik was da ni echt een kunst. Soms zetten ze mij in mijn zwemband zoda ik  samen met mama of papa kon zwemmen. Ik het ne stomme gele baby zwemband maar er was daar een meisje en die had een koele paardjeszwemband en die mocht ik die ni pikken ook ni nada ik eerst gans het zwembad was overgestoken. dan kwam ze gewoon achter mij en draaide mij om. De lepe.

    Vervolgens heb ik mama en papa versteld doen staan met alles wat ik op een dag leer. Eerst heb ik de blikjes, onder papa's profesionele begeleiding in de vuilbak gekiept. En toen een beetje later Mama haar blikje opwas heb ik papa den weer onder mijn profesionele begeleiding meegetroond naar de vuilbak. Ook heb ik vandaag helemaal alleen een lege fles in het rek voor lege flessen gaan leggen. En ik ben erachter gekomen da de poef aan het raam uitermate geschikt is om auto's en machines te bewonderen.
    Maar vooral heb ik mama doodgelukkig gemaakt. Het zit nl zo in alle boekjes van 'jonge ouders' al een tijdje staat da ik toren zou moeten bouwen. Tot nu toe heb ik mij beperkt tot afbreken van torens, maar geen haar op mijn hoofd dat er over peisde er mij zelf moe voor te maken. Vandaag terwijl ik auto's zat te bewonderen besloot ik op een doods momentje mama haar kaarsen te stapelen dan de eerste keer een grote stabiele toren en mama door het dolle heen. Weer mee met de boekskes weer voor op de boekskes en weer een koppel knuffels rijker.

    Maar vanavond bij het avondeten bleek nog maar eens hoe leep mijn mama in feite is. Ik had besloten weer een staaltje etensprotest tentoontestellen en mama had besloten da ik zou eten. en gelijk ge weet alst in haar koppeke....
    dus ik begin met protest en wat doet mama ze pakt een 2de bord kapt daar 3/4 van mijn eten in geeft papa en haarzelf een lepel en mij mijn potje met de rest van mijn eten en mijn lepel. Ik volledig euforisch over mijn vermeende overwinning. en terwijl ik klodder (volgens mama) of bronsel (volgens papa) geven ze mij om beurten een hapje. Maar ik, onnozelaar dak ben, zo in de wolken met mijn potje en lepel open toch wel ni telkens mijne mond om van da stom oranje ding voor mijn ogen af te zijn zodak kan voort knoeien. Ik was zelfs zodanig afgeleid da mama zelfs nog eens mijn bord had bijgevuld en da ook da ver opwas voor da mijn frank viel en ik eindelijk terug aant protesteren viel. da in samenspel met mama's en papa's 'flinke Thorben zo veel gegeten'! Jah.... ze lachen er nog een beetje mee ook....

    31-08-2008 om 20:01 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROTEST!!
    na het gebruik van het woordje neen ben ik inmiddels overgestapt op het etensprotest.
    Nu ja overgestapt, ik combineer hé daar ik toch ni gans den dag eet.
    Maar toen er vanavond gegeten werd probeerde ik mijn nieuw soortement protest dus uit
    en het werkt
    nu ja redelijk
    nada ik stijfkoppig mijn kop draaide als er eten aankwam, krijste naar alles en nog wa (ni de beste manier moet ik zeggen want mama's commentaar was "alsde uwe mond dan toch kunt openen om te roepen kunde tegelijkertijd eten ook), en het weg en uit de handenslaan van de lepel werd ik gewoon in mijn park gedropt.
    zomaar, zonder enige wroegingen als kers op de taart gingen zij nog voort eten ook!
    Bon kmocht UITEINDELIJK van mama terug aan tafel want die had door da ik vandaag gewoon helemaal zelf wou eten en ni eerst eten krijgen en daarna de rest zelf doen.
    da ging. Ook redelijk totda ik ook da beu was en mijn bord gewoon omdraaide en al mijn eten op mijn tafel kieperde en vol belangstelling de Snoepie op de bodem van mijn bord bewonderde. (weeral volgens mama moeten er dringend babyborden komen zonder tekeningen om zulke fantasietjes van mijnentwege te onderdrukken, onnodig mede te delen da ik ook daartegen protesteer)
    Nada ik dan nog even met mijn lepels in mijn eten morste besloot ik dan maar op zijn varkens te eten, da is zonder lepel, zonder handen gewoon rechtstreeks van de tafel pakken met mijn mond.

    mama begint meer en meer te geloven in de chineese horoscoop en wou da ik in het jaar van t konijn geboren was, of de hond, oft paard of eenderd wa maar ni het jaar van het VARKEN

    30-08-2008 om 20:01 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.proffesioneel gebruik van het woord "neen"

    Ik zie hier en daar rondom mij een redelijk amateuristisch gebruik van het woordje "neen"
    tot nu toe heb ik in stilte geprotesteerd of onder luid gekrijs maar ondertussen heb ik in stilte geoefend op het gebruik van het woordje "neen" en nu heb ik dat helemaal onder de knie! Mama's en papa's enthousiasme over het feit da ik weer een nieuw woordje ken is al een beetje aan het afnemen.
    maar bon mijn les in het gebuik van het woordje 'neen'
    1) bij de vraag 'gaan we een beetje gaan slapen?' antwoord  'neen' draai u om en ga spelen
    2) bij de mededeling 'we gaan wa dodo gaan doen' antwoord kordaat en iets luider 'Neen!' schud met u hoofd en ga alsnog gaan spelen.
    3) bij de vraag 'gaanwe dan een flesje drinken en dodo doen?' antwoord 'neenneen' (pas op das een strikvraag ze stellen in feite 2 vragen dus antwoord ook duidelijk 2 maal en ondersteun dit door heel krachtig met je hoofd te schudden.
    4) bij de mededeling 'gaan we een properebroek aan doen' roep 'Neen!' en loop hard weg terwijl je met je hoofd blijft schudden (pas op bij deze actie bestaat de kans dat je valt of ergens tegenloopt want als je met je hoofd schud zie je niet goed, en als dat gebeurt hebben ze u vast en krijgde toch een propere broek)
    5) bij de vraag 'wil je een koek' antwoord 'Ja' (idd) als ze u dan een koek geven  zeg dan 'neen' en wijs ostentatief naar de cake of koekjesdoos en zeg 'DA'
    6) bij de zin 'kom es bij papa' antwoord 'neen' en blijf koppig doorspelen of gewoon zitten of staan maar beweeg vooral niet
    7) als ze u medicatie willen geven zeg dan 'neen' blijven ze aandringen zeg dan luider en duidelijker 'NEEN' schud krachtig met je hoofd en sla het potje met een krachtige beweging uit mama's hand.

    dit zijn de beginprinciepes van het profesioneel gebruik van het woord 'neen' voor beginners. Hoogstwaarschijnlijk kan ik jullie binnenkort reeds een vervolgcursus aanbieden voor gevorderden

    al even hoogstwaarschijnlijk tot groot jolijt van mama

    29-08-2008 om 20:40 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wafels delen
    mama is wel trots dat ik gemakkelijk deel
    maar aan mama haar trots zijn blijkbaar grenzen
    da wou ik vandaag toch merken toen ik mijn wafels met océan aant delen was
    en vooral toen Océan daarna niets anders meer wou eten dan wafels, en zekers geen aldi kattebrokken meer.

    waar mama blijkbaar ook ni mee gediend is, is als ik zélf het pak wafels pak
    of misschien was't omda ik 2 wafels ineens in mijn mond aant proppen was da kan ook.

    maar gesmaakt hebben ze wel

    28-08-2008 om 21:47 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geitjes
    ik ben vanmiddag naar Tante Renate geweest
    samen met tante Renate en Debbie ben ik naar de kinderboerderij gegaan
    daar liepen geitjes en geitjes zeggen "mêêêêh" dus ik zeg ook "mêêêh"
    Tante Renate vertelt dit vol trots aan mama
    Ik zwijg als vermoord
    Terug thuis zit ik met mama op mijn kamer te spelen ik pak mijn paard en zeg "paard" ik pak een schaap en zeg "mêêêêh"

    mama vreest nu dat Tante Renate nog geen schaap van een geit kan onderscheiden en vraagt zich af in hoe verre het nog pedagogisch verantwoord is dat ik daar nog es ga logeren

    28-08-2008 om 21:42 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's
    mama is weer es in de wolken hoor
    en da gewoon om da ik voor de eerste keer bewust en luidop zei 'PAPA' en naar de foto van mama en papa wees die aan de muur hangt.

    Bon ik laat ze maar in de waan.
    Ten eerste weet ik allang dat die foto daar hangt
    ten tweede weet ik al evenlang  dat da papa en mama zijn die daarop staan
    en ten derde hoe legde u moeder in godsnaam uit dat ge nog nooit geen zin had  om da voordien te zeggen

    en dan vooral  de clou van de zaak moet ik haar uitleggen da ik haar weer ferm bij haar *$** heb?
    Ik STOND nl op mijn schommelpaard net toen mama haar recht zette en ik haar mond zag bewegen om 'Thorben poepezit' te zeggen zeg ik "PAPA" en wa denkt ge?
    kreeg ik onder mijn voeten?
    wel neen ik kreeg ter plekke een staande ovatie en een dikke knuffel....

    28-08-2008 om 21:31 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.patsboempaukeslag deel 8 mét spoorloze tut
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vanavond wou ik op mij loopstoel kruipen nu ik heb die nooit mogen gebruiken om te leren lopen maar werd die wel gebruikt om mijn ballen in op te bergen.
    bon soit vanavond wou ik daar dus opkruipen
    da mocht dus ni van mama dus wat doet ze ze vouwt die stoel op en zet hem uit de weg
    wa doe ik? ik sta daar toch op
    wat doet die stoel? die rolt weg
    wat doe ik nu weer? ja vallen natuurlijk
    gevolg: een dik blauw en geschaafd oog eheel veel tranen
    en een spoorloze tut mama heeft het huis onderste boven gekeerd geen een van mijn honderd tutten is tevoorschijn gekomen

    28-08-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2 poten te kort

    2 poten heb ik te kort voor alle fun van de wereld
    volgens mama heb ik geen poten maar benen maar ook in da geval heb ik er 2 te kort.

    Bij oma mogen de hondjes aan de kachel lekken, zomaar, zonder da oma ook maar het minste zegt
    als ik da doe ......

    Thuis mogen de katten in de bomen klimmen, zomaar, zonder da mama of papa ook maar het minste zeggen
    als ik da doe.....

    lachen ze mij uit

    nu nog wel, omdak ni ver geraak

    maar den dag dat het mij lukt hoor ik ze al roepen 'NEEN Thorben voetjes op de grond'

    27-08-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mama zegt: "poepezit"
    "Thorben poepezit" of  mama zegt "poepezit"
    Da moet ongeveer de meeste godgeklaagde zin zijn die ik naar mijn hoofd krijg.
    Ge moogt mij nu es uitleggen waarom ne mens zijn huis vol zetels en stoelen zet als ge er niet moogt op staan. Of waarom zetels leuningen hebben als ge er niet moogt op klimmen.
    Of waarom het verboden zou zijn om op uw schommelpaard te staan als ge daardoor net aan da loszittend stukje papier kunt zodat get van de muur kunt scheuren.
    Of waarom ge ni in u eetstoel zou mogen rechtstaan als ge net daardoor iets kunt zien wat anders net uit uw blikveld valt.
    of waarom ge niet op uw fiets zou mogen rechtstaan als mama of papa u duwen.
    Of waarom ge niet in bad zou mogen staan om net dat stuk speelgoed te pakken da ge op voorhand zijt vergeten mee te nemen of gewoon om alle pottekes en busjes en flesjes int water te keilen of om de sproeier te pakken te krijgen, liefst als hij aanstaat. Of nog om mama of papa een dikke knuffel te geven.
    Of waarom zoude in godsnaam ni op de tuintafel mogen staan om alle wasspelden rond te smijten.

    Waarom heb ik in godsnaam 2 benen gekregen denken ze als 't is om gans den tijd op mijn poep te zitten??

    26-08-2008 om 18:56 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.terug naar oma
    omda mama en papa vandaag moesten werken en papa zijn verlof niet is goedgekeurd ging normaal ging oma vandaag komen babysitten.
    Maar omda oma vindt da mama ook moet kunnen slapen heeft ze gevraagd of papa mij gisteren naar bij haar kon brengen en oma zou mij dan dinsdag terugbrengen. (mama had zaterdag de vroege zondag de late en maandag weer de vroege en ik was ni van plan haar te laten slapen)
    Volgens mama is oma haar motief ni zo altuistisch maar ist gewoon omda ze mij mist.
    kweet ni precies wa ervan waar is maar ik persoonlijk ga voor de 2de optie die streelt mijn ego meer.

    25-08-2008 om 23:28 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thorbenke, Thorbenke,Thorbenke toch! Wat doede nu?
    Da moeten ongever de woorden zijn die mijn mama en papa deze middag al in de verte dachten te horen, zo over een jaar of 20 als ik den eerste keer wereldkampioen op de baan word.
    Want mijn mama en papa dromen graag. soms luidop vandaag in stilte. Maar ge ziet da dan op hun gezicht. Vooral op da van mijn papa.
    Alst van mijn papa afhangt vord ik wereldkampioen in de volgende diciplines: voetbal motocross, wielrennen, quad, lopen etc ( ni noodzakelijk in die volgorde.
    Gelukkig ben ik geen meiske of er kwam nog hoogspringen bij ook na vandaag (PROFICIAT TIA !!)
    Maar bon wereldkampioen op de baan dus. en da alleen omda Nonkel Julien mijne fiets van de zolder heeft gehaald.
    Het feit dak nog bijna ni aan de pedalen raak, da ze mij moeten voortduwen of da als ik mij zelf voort beweeg da alleen is omdak ACHTER de fiets loop en hem VOORDUW stuit hen niet in hun enthousiasme de volgende Wereldkampioen staat volgens hun op onze koer te blinken.

    *zucht* ouders....





    23-08-2008 om 21:43 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    36 maand 2,5 jaar 96,cm 13,510
    Ninke10 maand 74cm 8kg 510
    THORBEN
    geboorte: 52,5cm 3,830kg
    13 dagen 54 cm 4,340kg
    1 maand 56,5 cm 4,960kg
    2 maand en half 62 cm 6kg
    4 maand 65,4cm 6,500kg
    5 maand 67cm 6,800kg
    7 maand 71,5cm 8,760kg
    9 maand 74 cm 9,840kg
    1 jaar 79cm 10,800kg
    15 maand 82,7cm 11,400kg
    2 jaar 92 cm 12,500kg
    2,5 jaar 96,cm 13,510
    Francientje   Ninke

    7 weken en 5 Dagen    15,1 mm
    12 weken 5,7 cm of 7,4 mét benen
    17 weken 19 cm
    22 weken en 3 dagen 26 cm
    26 weken en 4 dagen 32 cm
    32 weken 40 cm
    36 weken 47 cm
    39 weken 49 cm
    40 weken 50,5 cm
    geboorte 7 november 2008
    54,5 cm 3,810kg
    1week 3,830 kg
    12 dagen 4kg 060
    17 dagen 55,5 cm 4kg 240
    gehoortest: heel goed
    4 weken en 4 dagen 57,5 cm 4kg700
    5 weken en 6 dagen 59 cm 4kg880
    9 weken 60 cm en 5kg 520
    bijna 4 maand 65cm en 6kg420
    5 maand (op de kop) 68cm en 6kg 880
    10 maand 74cm 8kg 510
    NUMMER 3

    23sept 09 7 weken en 2dagen: 11,9mm
    21 okt 09 11 weken en 5 dagen: 51,2mm
    wat is de moeite op het wereldwijdeweb?
  • foto's van mezelf (bijgewerkt op 17 januari)
  • het leven van Benne en Fries
  • Lander en Victor
  • mama haar blog
  • de mama van Lander en Victor
  • zus haar commentaar

  • Gastenboek
  • proficiat
  • gefeliciteerd!
  • proficiat
  • scherven
  • aangrijpend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Archief per week
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs