Foto
Inhoud blog
  • Van witte koeien enzo
  • wij mannen
  • Merlijn
  • bumba is voor janetten
  • grote mensen logica
    Over mijzelf
    Ik ben thorben
    Ik ben een man en woon in bij mijn mama en papa (castello del thorben) en mijn beroep is full time onderzoeker.
    Ik ben geboren op 20/02/2007 en ben nu dus 17 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: bumba, mijn tut, overal onder en op kruipen, MAMA voor de voeten lopen.
    Rondvraag / Poll
    mag Thorben s middags zo lang slapen als hij wil
    ja natuurlijk
    t zal wel zijn
    als da ventje wilt slapen laat hem dan slapen
    wie maakt er nu zijn eigen kind wakker?
    Bekijk resultaat

    Laatste commentaren
  • Terug? (Annie)
        op spanje
  • WIE is er hier onbeleefd??? (Sandra)
        op schoolverlater
  • baby (Annie)
        op groot geheim
  • Huh??? (Sandra)
        op groot geheim
  • aan sandra (isma)
        op per opbod
  • Startpagina !
    la vie de Thorben
    dagelijkse beslommeringen van een (baby) peuter
    17 JANUARI Nieuwe foto's op picasaweb (zie link foto's van mezelf)!!!
    22-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.terug thuis
    beste fans en fansinnen

    IK BEN TERUG

    ik snap best dat jullie mij gemist hebben maar da is allemaal mama haar schuld. Ik wou nl de pc meenemen naar oma maar ik mocht ni van mama. van mama mocht ik alleen bumba en beer meenemen.

    maar geen paniek ik heb jullie duchtig gewroken. toen mama mij vorige week kwam bezoeken en ze weer naar huis gingen deed ik of ik ging wenen. terwijl mama dan  de deur achter haar dicht trok ben ik gestopt maar zij heeft wel bijna tot  thuis geweent en derna wou ik ni meer aan de telefoon spreken tegen haar voelde zich effekes slecht seg.
    Maar geef toe mijn fans zonder mezelf zetten da verdient zulke harde aanpak.

    Maar ik ben wel blij da ik thuis ben hoor.

    Maar ik was ook blij bij oma te zijn behalve dan dat daar veel muggen zitten langs den andere kant daar zie ik wel elken dag nonkel Julien.

    22-08-2008 om 20:54 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.slechte mama
    mama vindt da ze een slechte mama is.
    Mama heeft aan oma gevraagd of ik bij haar mag logeren omda mama dus rugpijn heeft. Mama is bang da ze op een gegeve moment met mij alleen gaat thuis zijn en mij dan bv ni meer kan opheffen om in mijn bedje te doen of een propere broek aan te doen.
    Dus misschien is da wel geen slecht idee om bij oma te logeren
    derbij mama slechte ouders? slechte mama's die vinde int volgende krantebericht leest da maar es en peist dan nog es of ge wel een slechte mama zijt
    http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF12082008_110

    en voor de zekerheid: AMEN

    12-08-2008 om 20:57 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mama ambetant
    mama moest vandaag naar de dokter omda ze ni kon gaan werken van de pijn in hare rug.
    volgens de dokteris mama haar bekken instabiel en moet ze rusten.
    Mama wil ni rusten mama is ni gemaakt om stil te zitten of om ziek te zijn. Derbij mama loopt ambetant, mama is een rare soms zegt ze 'stoemwerk' en nu ze ni moet gaan wilt ze gaan.
    Als't aan mama lag gaat ze morgen of overmorgen al terug werken maar ze mag ni van papa en de dokter.
    es benieuwd of ze gaat luisteren

    11-08-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schoenen aandoen
    ha!
    ik kan zelf mijn schoenen aandoen
    ok ja ni echt mijn eigen schoenen
    efin eigenlijk helemaal niet mijn schoenen  maar papa zijn schoenen, maar wél aan mijn voeten.
    probleem is wel da ik er ni echt snel mee vooruit graak, maar vooruit graken we. Tistezeggen als ik mijn evenwicht ni verlies.
    En als ze ni draaien want diene linker schoen werkt altijd tegen. Binnen de kortste keren zit diene verkeerd.en zit die in de breedte aan mijn voetje dus ik snap eigenlijk ni waarom papa die schoenen zo leuk vindt

    maar....


    IK GEEF NI OP!

    10-08-2008 om 18:45 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vensterbanken
    volgens mama zijn vensterbanken niet gemaakt om op te klimmen.

    ook niet de vensterbanken boven.

    ook niet als ge anders niets ziet

    en ook niet als ge anders niet op het platdak graakt

    de vraag is dan maar waarom hebben ze in godsnaam vensterbanken uitgevonden???



    ps ons Francientje is opgemeten

    04-08-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.(hand)schoenen?
    we waren vandaag bij oma
    oma heeft kweenihoeveel breiboeken
    en oma is aant breien voor Francientje
    én oma zei tegen mama kijkt es in den boek of er iets instaat da ge wilt dak brei

    toen zei mama 'hoe kijk da mutske, kunde da ni breien voor Francientje en voor Thorben, zoda ze van de winter alletwee de zelfde muts hebben?"

    en toen zei papa 'oh ja en die handschoentjes ook'

    schoenen da ken ik maar handschoenen??

    omda ik zelf mijn schoenen aan had heb ik da dan maar es uitgeprobeerd met mama haar schoenen.

    niets voor mij, u handen zijn daar zo door gebonden...

    ik hoop maar da oma helemaal vergeet da papa gevraagd heeft om voor mij handschoenen te maken

    03-08-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.babysitten
    Vant weekend ben ik babysitter van dienst. Op oma.

    Als oma op mij moet babysitten brengen mama en papa mij altijd naar daar. Nu heeft mama oma naar mij gebracht, dus ik denk da de mama en papa van oma vant weekend ni thuis zijn en dat die ook niet met de auto kunnen rijden, anders hadden zij haar wel gebracht hé?

    Om mijn zelfvertrouwen wat op te krikken (niet dat da echt nodig is) en omda ik zou kunnen bewijzen wat ik als babysit waart ben gaan mama en papa nu zelf ook weg dit weekend.

    Naar de zee.

    Zonder mij.

    waarschijnlijk zoda mama speelgoed van andere kindjes zou kunnen "vinden" zonder da ik commentaar lever...

    26-07-2008 om 11:24 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.coup(e) a la jat
    mama heeft mijn haar weer es geknipt.

    van ver omdak ni echt wou stil zitten

    volgens mama ga ik nu met een coupealajat rondlopen tot het einder mijn dagen en ga ik nog eens mijn oren kwijt zijn.

    Mama heeft makkelijk praten, als ze zo nodig haar wilt knippen heeft ze toch haar eigen haar om da mee te doen ipv ma in ne houdgreep te pakken en mij onder zware dwang te kortwieken??

    Nuja ok ze heeft mij ni vastgegrepen ze heeft nog veel leper gespeelt
    ze heeft mij in bad gezet mij heel veel speelgoed gegeven en mij dan bij verrassing gekortwiekt

    de lepe....

    25-07-2008 om 13:47 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beach boy
    we zijn vandaag naar de zee geweest.
    Mama gaat ni graag naar de zee, vooral ni vant water, ze vindt da koud, nat en vies. Geeft Mama maar de duinen.
    Maar bon voor mij wou mama wel een uitzondering maken.

    Vandaag heb ik dus de leefregels van de zee geleerd:

    * ge moogt nooit alleen in het water
     (ook niet als ge heel hard weent en ook niet als ALLE ANDERE kindjes da wel mogen)
    * ge moogt andere kindjes hun speelgoed ni afpakken
     (ook ni als ge heel hard weent)
    * mama mag wel andere kindjes hun speelgoed afpakken
     (maar zij noemt da vinden)
    * ge moogt de andere kindjes ni slaan met u speelgoed
     (ook niet met hun eigen speelgoed)
     (ook mama moogde ni slaan)
     (zelfs ni per vergissing)
    * de zee beweegt
     (daar verliesde uw evenwicht)
    *  aan water kunde u ni vast houden
     (dus als ge u evenwicht verliest valde)
    * in zand verliesde ook uw evenwicht
     (toch zijn water en zand niet het zelfde)
    * als ge vant het strand komt moet mama u afkloppen
     (het zand bedoel ik)
     (ook tussen uw tenen doet ze da)
     (zelfs als ge heel hard weent)
    maar vooral
     * van de zee worde heel moe

    25-07-2008 om 13:43 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.patsboempaukeslag deel 7 met doktersbezoek
    Daarjuist was ik uiteraard zonder toestemming van mama en papa naar de keuken gelopen. terwijl ik probeerde te ontsnappen aan de dwingende stem van mama die mij naar de linving riep ben ik toch wel weer gevallen zeker.
    mijn tut in mijn neus, mijn tandvlees verwond en vele tranen.

    Om mij te troosten en ook een beetje om het bloeden van mijn tanden wat te verminderen zeker stuurde mama, papa naar de garage achter wat ijscrème.

    Papa was nog niet goed en wel weg of mama begon te roepen 'hij heeft nen bloedneus! hij heeft nen bloedneus!" waarop mama en papa mij de auto in zwierden en véééééél te rap naar den dokter zijn gereden. Diene mens werkte zelfs ni meer. Gelukkig heb ik dus niets, behalve nogmaals een beschadigd ego.

    en een vlek onder mijne neus die volgens mama de kleur heeft van een rotte pruim.

    feitelijk zouden grote jongens lijk ik nog helemaal geen tanden moeten hebben ALS we dan ZOUDEN vallen zou het minder pijn doen, minder bloed zijn (ten voordele van de mama's die daar altijd van panikeren, niet voor onzelf natuurlijk want wij zijn stoer) en tutten zouden van iets zacht moeten gemaakt worden zodat we derna niet op een rotte pruim lijken.

    en mama's en papa's zouden meer stoerder moeten zijn zoda als ze naar de dokter racen om achtenhalfsavonds tenminste hun centjes ni vergeten

    18-07-2008 om 21:27 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.patsboempaukeslag deel 6 deze keer MET beloning
    Mama en Papa zaten daarjuist buiten.
    Mama probeerde een milkshake te drinken maar onder het motto wat dein is mijn is heb IK heb opgedronken (al mocht ze wel af en toe een slokje hebben) (een klein slokje)
    Daarna wou ik wat op de koer rondlopen maar zoals mama zegt Milkshake is nogal zwaar. Daarmee denk ik da mijn voeten niet echt hoog van de grond wouden komen en Klets Tegen den Asfalt.

    Deze keer met bloed!!!!

    mijn tand door mijn lip en mijn duim kapot. alletwee met BLOED

    Mama wou mijn lip deppen met koud water maar da vond ik nogal kinderachtig. Voor mijn duim had ze een pleister mee.
    Een knalgele in de vorm van een...
    wel we zijn er nog niet helemaal aan uit of het een rare vis is of een onbekende vogel of gewoon een vleermuis, maar allesinds dus KNALGEEL
    heel even wou ik ook daartegen protesteren wegens kinderachtig maar bij dader inzien vond ik het wel supercool.

    Ik peis dak nog ga vallen want ik heb gezien da mama ook pleisters heeft in roos, blauw groen en rood....

    17-07-2008 om 17:02 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.met de trein zou je er al zijn
    toen mama van demorgen heel vroeg naar haar werk reed stond er een treinwagon op een cabion op de hoek van de straat.

    Mama maar lachen aan de telefoon 'de NMBS vertrouwt haar eigen presies ni als ze materiaal moet vervoeren' en 'das zekers nen extra service, pendelaars aan huis ophalen'.

    Toen ze naar huis kwam kon ze er al iets minder om lachen. De trein stond er nog maar nu int midden van de straat zodat mama kweenihoever moest omrijden.

    de commentaar bleef bij thuiskomst dan ook beperkt deze keer, tot 'zelfs de trein zou er met de trein nog niet zijn'

    16-07-2008 om 22:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kampioenzijnisplezant!
    vroeger keek ik voor da ik ging slapen altijd naar Thuis. Tot groot jolijt van Mama omdak ik dan "tenminste een half uur stil was"

    Nu ist ni meer thuis

    Daarstraks zat ik met mama en papa in de keuken op papa zijn schoot, toen ik ineens iets van op tv hoorde papa kon mij ni meer houden en ik moest en zou naar de tv gaan

    een bekend melodietje had nl mijn oor gevonden

    het melodietje van mijn nieuwe helden

    "de kampioenen, de kampioenen KAMPIOEN ZIJN IS PLEZANT"

    zegt da wel...

    16-07-2008 om 21:55 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuw huis
    we zijn vandaag helemaal naar veltem gereden das kweeniehoever. En da allemaal omda een nichtje van mama een nieuw huis heeft.

    Nu ik dacht een 'nieuw huis' da komt goed uit want bij mama en papa en bij oma en bomma heb ik al alles afgebroken dus komt da wel van pas
    van nul herbeginnen. Derbij nieuwe uitdagingen daar hou ik wel van.

    Dikke pech dus. Blijkbaar is er 1 ding streng verboden in nieuwe huizen en da is dan wel dingen afbreken.

    de vraag is natuurlijk "hoelang blijft da huis nieuw en wanneer mag ik aan mijn favoriete hobby beginnen?"

    13-07-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.naar oma
    omda mama en papa dit weekend naar nen trouw moeten mag ik bij oma gaan logeren
    nu hebben ze daar weer wa uitgevonden ze.
    volgens oma haar doos en nonkel J zijne meter, meet ik 84 cm.
    hoe komen ze erop hé?

    Gelukkig doet mama zo geen rare dingen, die sleurt mij gewoon naar K&G als ze wilt weten hoe groot ik ben

    11-07-2008 om 23:56 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pannenkoeken
    blijkbaar moogde uw pannenkoeken ni steken waar ge wilt
    wel int mondje
    maar toen ik al aant rondstappen was wou papa mij toch nog een stuk pannenkoek geven wat ik eigenlijk ni wou
    nu om scènes te vermijden had ik da wel aangepakt met het gedacht van da mooi op te ruimen
    en toen ineens van achter mijne rug
    'Thorben geen pannenkoeken in de kast stoppen'

    ge ruimt dan al es op

    10-07-2008 om 12:34 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mama tut
    toen ik daarstraks aant wenen was kwam mama met mijn tut maar in plaats van ze aan mij te steken stak ze de tut in haar eigen mond en deed zot.
    Ok ik moest wel ni meer wenen maar mijn tut wou ik toch nog dus pakte ik ze haar af.
    Daarop begon mama te wenen en zei ze 'mamatut? mamatut!' en ze PAKTE ZE TERUG AF!
    Ik heb ze natuurlijk terug gepakt tis wel mijn tut hé!
    Waarop mama weer begon te wenen en zei 'Mamatut?'
    Ik heb ze dan maar es goed vast gepakt en nen dikke knuffel gegeven. Daarmee moest ze dan es lachen.
    Maar mijn tut die heeft ze lekker ni meer gekregen

    09-07-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zetels dienen niet om uit te vallen
    van Mama en Papa mag ik wel in de zetel zitten maar er niet in rondlopen en er ook ni opkruipen.
    Nu staat er op mijn kamer een zetel die mama vroeger soms gebruikte om mij eten te geven en waar ze nu soms inzit als ik op mijn kamer speel. Naast die zetel hangt er een koe aan de muur waar er speelgoed inkan. Als ik met mama in die zetel zit dan probeer ik altijd aan die koe te trekken.
    Nu was mama daarstraks effe niet met mij op mijn kamer en ik dacht wat niet weet, dat deert niet en dus ik stiekem in de zetel en aan de koe trekken.
    Nu lang was da ni stiekem want binnen de kortste keren zette ik mijn sirène open.
    ik was nl tussen de zetel de muur en mijn schommeleend gevallen. OP DE GROND!
    Mama was gelukkig rap terug om mij te troosten en te zeggen dat het allemaal ni zo erg was.
    Ik vond da wel erg, gekrengt in mijn trots.
    en vooral dan da zinnenke 'Thorben ge weet toch da zetels dienen om in te zitten en ni om uit te vallen hé??'

    (ja en da zegt ze dan nu)

    08-07-2008 om 12:50 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik wou da Miguel een mama en papa had lijk ik
    Mama was daarstraks aant wenen toen ze de krant las. Blijkbaar heeft er weer iemand zijn poten ni van een kindje kunnen houden.
    Blijkbaar moet ik mijn mama en papa dankbaar zijn.
    Blijkbaar ben ik met mijn gat in de boter gevallen.
    Blijkbaar is da ni normaal da ge u mama 11 maand wakker houdt en da ze u toch nog graag ziet, da ze u nooit slaat.
    Blijkbaar zijn mijn ouders rijp voor de psychiatrie, want zij hebben geen een van de 2 een fantastische jeugd gehad en toch zijn ze niet aan de drugs, ze drinken zelfs nog amper een pintje sinds ik mijn aankondiging maakte en wa meer is ze gebruiken hun jeugd niet als excuus om mij te slaan of pijn te doen.
    Blijkbaar is mijn mama ni goe wijs want vorige week heeft ze om twee (2) uur 's nachts(!!!) eindelijk eens tegen mij geroepen dat gedaan moest zijn met feest te houden in min bed, omdat ze moe was (mama moest op 5 uur op om te gaan werken, en was pas om 22 uur thuisgekomen vant werk) en terwijl ik dan sliep lag mama te piekeren omdat ze zichzelf zo een slechte mama vindt.
    Blijkbaar vinden mensen het normaal hun kind bont en blauw te laten rondlopen, terwijl mijn mama mijn Papa 100 keer naar boven laat lopen om te zien of ik nog leef als ik tegen nen tafelpoot oploop, of es op de koer val.
    Blijkbaar zijn er nog altijd mama's en papa's die vergeten dat ze handen hebben om te dragen, te knuffelen, te troosten en niet om te slaan.
    Blijkbaar zijn er nog steeds mama's en papa's die vergeten dat trappen er zijn om voorzichtig af of op te stappen en niet om kindjes af te smijten.
    Blijkbaar had Miguel beter een mama en papa gehad lijk ik, alhoewel mijn mama zichzelf de slechtste mama van de wereld vindt en ik da soms ook vind omda ik bv geen kaka in mijn mondje mag steken of ni op de leuning van de zetel mag kruipen om er over te vallen

    Slaap zacht lieve Miguel, het spijt mij da je nooit meer kan lachen, spelen, roepen, of zelfs kwaad kan worden, het spijt mij da ik je geen ouders kon geven lijk de mijne ....

    Vele groetjes van Thorben

    08-07-2008 om 12:42 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.strontzat
    als ge 100 keer heel rap rond de tafelloopt (en vooral ni luistert naar mama en papa die zeggen da ge daar zat van word) worde dus effectief een beetje zat.
    Tis te zeggen als zat zijn betekend da ge een beetje duizelig zijt en da u voeten een andere richting opgaan dan gij.
    Maar het ergste is dat de tafel zelf daar geen rekening mee houdt en ni uit de weggaat zodat gij tegen haar poten opknalt.
    dan zijde ni alleen zat ge weent dan ook en ge hebt nen dikken buil op u voorhoofd.
    conclusie: alsge u eigen zat wilt lopen doet da dan ni rond de tafel of maakt duidelijke afspraken met de tafel.

    05-07-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    36 maand 2,5 jaar 96,cm 13,510
    Ninke10 maand 74cm 8kg 510
    THORBEN
    geboorte: 52,5cm 3,830kg
    13 dagen 54 cm 4,340kg
    1 maand 56,5 cm 4,960kg
    2 maand en half 62 cm 6kg
    4 maand 65,4cm 6,500kg
    5 maand 67cm 6,800kg
    7 maand 71,5cm 8,760kg
    9 maand 74 cm 9,840kg
    1 jaar 79cm 10,800kg
    15 maand 82,7cm 11,400kg
    2 jaar 92 cm 12,500kg
    2,5 jaar 96,cm 13,510
    Francientje   Ninke

    7 weken en 5 Dagen    15,1 mm
    12 weken 5,7 cm of 7,4 mét benen
    17 weken 19 cm
    22 weken en 3 dagen 26 cm
    26 weken en 4 dagen 32 cm
    32 weken 40 cm
    36 weken 47 cm
    39 weken 49 cm
    40 weken 50,5 cm
    geboorte 7 november 2008
    54,5 cm 3,810kg
    1week 3,830 kg
    12 dagen 4kg 060
    17 dagen 55,5 cm 4kg 240
    gehoortest: heel goed
    4 weken en 4 dagen 57,5 cm 4kg700
    5 weken en 6 dagen 59 cm 4kg880
    9 weken 60 cm en 5kg 520
    bijna 4 maand 65cm en 6kg420
    5 maand (op de kop) 68cm en 6kg 880
    10 maand 74cm 8kg 510
    NUMMER 3

    23sept 09 7 weken en 2dagen: 11,9mm
    21 okt 09 11 weken en 5 dagen: 51,2mm
    wat is de moeite op het wereldwijdeweb?
  • foto's van mezelf (bijgewerkt op 17 januari)
  • het leven van Benne en Fries
  • Lander en Victor
  • mama haar blog
  • de mama van Lander en Victor
  • zus haar commentaar

  • Gastenboek
  • proficiat
  • gefeliciteerd!
  • proficiat
  • scherven
  • aangrijpend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Archief per week
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs