Inhoud blog
  • boekenbeurs 2011
  • voorlezen
  • stage lager onderwijs
  • watergewenning
  • stage Het Molentje
  • handjes draaien
  • de mooiste vis van de zee
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    giliok
    www.bloggen.be/giliok
    mijn weg naar kleuterjuf
    vallen en opstaan
    06-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.boekenbeurs 2011
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Beste lezers,

    Ik ben naar de boekenbeurs geweest, ik heb lang moeten aanschuiven om binnen te kunnen geraken zo veel volk dat er was.
    Maar toen ik uiteindelijk binnen was, bleek het toch de moeite waard te zijn.
    Ik ben in verschillende standen binnen gegaan, wat rondgesnuffeld.
    Er was zoveel keuze aan boeken, strips en tot mijn verbazing spelletjes.
    Ik kon niet meer kiezen, dus ben ik terug naar de eerste stand gegaan en daar wat gaan rondzien.
    Ik voelde me terug een kleuter die voor het eerst naar de winkel gaat, zo verwonderd was ik nu ook.
    Ik heb ook bekende mensen gezien die een signeersessie hielden onder andere Urbanus, Pol Goossens van Thuis, commisaris van Mega Mindy.
    Er was een enorme hoeveelheid aan kookboeken in elke stand waren er wel kookboeken.
    Piet Huysentruyt en Jeroen Meus waren ook van de partij, Jeroen Meus had meer toeschouwers dan Piet Huysentruyt dat zal liggen aan de ouderdom.
    Vele mensen zijn sos piet beu, ik eigenlijk niet.
    Wie is jullie favoriet van deze twee koks laat het me maar weten.


    Tot de volgende!

    06-06-2012 om 17:45 geschreven door Kelly  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 04/06-10/06 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Inhoud blog
  • boekenbeurs 2011
  • voorlezen
  • stage lager onderwijs
  • watergewenning
  • stage Het Molentje

    de mooiste vis van de zee
  • bloggen.be
  • kelly

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggerke
    www.bloggen.be/joggerk
    Over mijzelf
    Ik ben Kelly
    Ik ben een vrouw en woon in Lier (Belgi) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/01/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .

    Over mijzelf
    Ik ben Kelly
    Ik ben een vrouw en woon in Lier (Belgiê) en mijn beroep is Schoonmaakster.
    Ik ben geboren op 13/09/1987 en ben nu dus 36 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: horrorfilms kijken met een lekker pak chips, wandelen .

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs