Inhoud blog
  • ik proef
  • blootvoets
  • een zoen
  • Je aanraken
  • droom
  • Isn't it time
    Foto
    Verhoog het bezoekersaantal van uw website... GRATIS
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    katjeshome
    gedichten
    18-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zuchten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    er ontsnappen diepe zuchten
    uit mijn verliefd hart
    als ik jou vertederend aankijk
    maak jij mij zalig verward

    jouw vingers doen mij kronkelen
    mijn genieten hoorbaar uiten
    tinteling van beroering
    damp ademt op de ruiten

    voel jouw zachte naaktheid
    laat me voorover bukken
    innig passioneel samensmelten
    diep intens verrukken

    verbonden door liefdeskoorden
    alle remmingen van mij afgooi
    verstrengeld in het hemelse
    geef mij over als een prooi
    aan het verlangen


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zijde

    zijden sjaals aan mijn handen en enkels
    vastgebonden aan mijn hemelbed
    hemdje vallend over naakte schouder
    half losgeknoopt half gesloten
    sluit je ogen je bindt een doekje ervoor
    gevoel tot het uiterste gespitst
    jouw handen strelen net niet rakend
    mijn huid zet zich hiermede uit
    mijn lippen gaan zachtjes open
    niet kunnen zien ervaart genot meer
    jouw lippen kussen mijn benen
    langs mijn knieholte omhoog
    als ik denk nu gaat het komen
    stop jij zonder mededogen
    ik fluister ik wil meer
    ik weet niet waar je bent
    zachte lippen bevend op de mijne
    de kus al spelend die niet blust
    alles tintelt en vibreert in mij


    17-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.chocolade
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De heerlijke smaak
    De gedachte eraan
    Maken het verlangen
    naar de chocola gaan

    Een likje aan de ene kant
    En één aan de andere kant
    Een reep chocola
    In elke hand

    Dit heerlijke snoep
    Maakt je humeur goed
    De heerlijke smaak
    Is superzoet


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Erotiek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen



    Lonkende ogen
    Sensuele aanrakingen
    Nachten met jou
    Ware belevingen

    Erotische vlucht
    Sterren beroerd
    Alles met jou
    Heeft me ontroerd

    Pure lust
    Heftige emotie
    Een zijn met jou
    Vol met passie

    Uitgeput bezweet
    In dromenland
    Innig samenzijn
    Hand in hand


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedachten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Je ogen, lippen, neus, je mond
    Ik weet niet wat me overkomt

    Je voerde mij met heel veel lust
    Ik droom hoe jij mij innig kust

    diep in mijn gedachten
    zou ik voor altijd bij jou willen zijn
    waar je ook bent, daar wil ik zijn
    voor altijd heel dicht bij jou

    ik heb niets te verliezen
    en geef me over aan dit gevoel
    't is net of ik zweef, net of ik droom
    ik wil steeds meer bij jou zijn

    ja ik ben nu al gelukkig
    ook al
    weet ik niet zeker of jij om mij geeft
    jij keek me aan
    de tijd die bleef staan
    een seconde werd eeuwigheid..

    Als jij eens wist hoe ik me voel
    Als jij eens wist wat ik bedoel
    Als ik.. zeg dat
    Ik van.. je hou


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.handen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Neem mijn koude handen
    Wijs ze de onbekende weg
    Glijdend, strelend landen
    Hoor wat ik je zeg

    Je naakte huid zo zacht
    Zo warm onder mijn handen
    In jou gevangen zo onverwacht
    Aaneen geklonken banden

    Een razende storm
    Overspoelt een stille kust
    Brandend vuur waar jouw hand nu rust

    Neem mijn warme handen
    stevig vast in die van jou
    Kijk me aan, voel en fluister
    Jij van mij
    Ik van jou

    16-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het spel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het spel

    het spel van
    kussen en van minnen
    van zoete lust en zinnen
    twee lichamen
    die zich niet schamen
    van twee naakte lijven
    die niet van elkaar
    kunnen blijven

    vingers zoekend
    zacht strelend
    genot delend
    proeven, ruikend
    heel dicht bij elkaar kruipend
    als poezen zacht spinnend
    als was het de eerste keer

    van snoepen en smaken
    alsof het is vers fruit
    in liefde badend
    in extase rakend
    verlangend,hunkerend
    naar jou liefdes poort
    tot dat wij buiten zinnen
    ons vol liefde beminnen


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.traan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Net zo langzaam als een traan
    die over mijn wangen rolt
    wil ik vallen,
    in dromen

    nooit meer landen,
    in nachtmerries

    vallen in een droom,
    en landen in de zachtheid van geluk


    12-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sex
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Sex

    lippen voelen
    vind je mond
    kus je zacht
    smaken,proeven
    voel je hand
    vingers glijden
    langs je lijf
    streel je tepels
    zacht intens
    je pakt mijn liefste
    voel je billen
    heupen rond
    kom naar binnen
    liefde laven
    in extase
    golven van genot
    samen klaar


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jij en IK
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Jij en Ik

    Jij en ik
    We kussen elkaar
    Jij en ik
    Het is onafwendbaar
    Jij en ik
    Vloeien samen
    Jij en ik
    Eerst onze boven lichamen
    Jij en ik
    Dan liggen we verstrengeld in een
    Jij en ik
    Naakt van top tot teen
    Jij en ik
    Het is een chemie
    Jij en ik
    We bedrijven de liefde met passie
    Jij en ik
    Als we samen klaar komen
    Jij en ik
    Zo zalig daar kan je normaal
    alleen maar van dromen




    E-cards

    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 14/04-20/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 12/02-18/02 2007
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006

    Foto

    Schrijven is een passie maar lezen evenzeer.......geniet ervan!

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Een interessant adres?



    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nabor
    www.bloggen.be/nabor
    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs