Inhoud blog
  • ik proef
  • blootvoets
  • een zoen
  • Je aanraken
  • droom
  • Isn't it time
    Foto
    Verhoog het bezoekersaantal van uw website... GRATIS
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    katjeshome
    gedichten
    01-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik proef
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Ik houd er van als je mij kust,
    Mij proeft… elke druppel lust.
    Zou zachtjes willen bijten van genot.
    De kleren van je lijf willen scheuren… kapot.

    Teder liggen op je borst,
    Lessen mijn hete dorst.
    In je blik wil ik verzinken,
    Elke druppel van je tot op de bodem drinken.

    Wij, totaal in elkaar verzonken,
    Aan elkaar gesmolten, vastgeklonken.
    Elk woord te veel in de lucht verstillend,
    Enkel samen van genot trillend.

    Beneveld, verkneveld, vervoerd,
    Ontvluchtend, zwevend in extase geroerd.
    In jouw bed, zo warm, zo heet,
    Lendenen, nat brandend, badend in’t zwoele zweet.

    Doordraven tot passionele waanzin,
    Met een oerkreet samen de 7de hemel in,
    Zover als genot kan reiken,
    Samen van pure lust bezwijken.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blootvoets
    Klik op de afbeelding om de link te volgen verlegen
    blootsvoets
    verdwijnt de nacht uit de tijd

    met nog een volle maan
    op het laken

    net voordat ik mijn handen
    op de dageraad leg, dichtbij
    het zomerland

    waar woorden
    ademen

    in aanwaaiend licht en
    't zachte zingen
    van wind

    zie ik je lach
    op vingertoppen glijden

    mateloos lief
    dat ik
    kan wonen in jou

    wanneer een zonnebloem
    pas geboren

    ontwaakt in
    mij


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    12-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een zoen
     

    hey , goedemorgen

    wat ben je er vroeg bij

    gooi weg die hoop zorgen

    je krijgt een zoen van mij

     

    waar wil jij hem voelen

    op je mond , je lippen of je wang

    wat zal ik er mee bedoelen

    of maak het je wat bang

     

    het zal je heus niet bijten

    'k wil het zachtjes overdoen

    met jou heel mijn leven slijten

    maar geef me eerst een zoen


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Je aanraken

    Zal ik ooit het geluk ervaren

    Je hand te kunnen aanraken

    Je zachte huid te voelen

    De streling van je zoete adem op mijn gezicht

    De extase van je lieve armen om me heen

    Zal ik ooit je leven delen

    Een troost voor je zijn

    In zwarte tijden

    En je gezel in vreugde

    Dansend in het gouden licht

    van mooie dagen

    onbezorgt


    08-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.droom
    Droom
    Fantasie omhelst me
    ruik een heerlijke geur
    voel zachte handen strelen
    over tere weefsel van de huid
    bezeten graaien handen over het lijf
    bloot gegeven aan lusten ontdekkend
    zoeken kozende vingers de pels
    preof het zachte verlangen
    in mijn visioen
    mooi!!

    27-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Isn't it time
    The Baby's met Isn't it time

    Falling in love was the
    last thing I had on my mind
    Holding you is a warmth
    that I thought I could never find

    (Sitting here all alone)
    Just trying to decide
    (Whether to go all alone)
    Or stay by your side
    (Then I stop myself because)
    I know I could cry
    I just can't find the answers
    To the questions that keep going through my mind

    Hey babe
    Isn't it time
    (Isn't time it took time to wait)
    (Falling in love could be your mistake)
    Isn't it time
    (Isn't time you took time to wait)
    (Falling in love could be your mistake)

    I've seen visions of someone like you in my life
    A love that's strong reaching out
    Holding me through the darkest night

    (Sitting here all alone)
    Just trying to decide
    (Whether to go all alone)
    Or stay by your side
    (then I stop myself because)
    I don't want to cry
    I just can't find the answers
    To the questions that keep going through my mind

    Hey babe
    Isn't it time
    (Isn't it time it took time to wait)
    (Falling in love could be your mistake)
    Isn't it Time
    (Isn't time you took time to wait)
    (Falling in love could be your mistake)
    (Isn't time you took time to wait)
    (Falling in love could be your mistake)

    I feel a warmth in my heart
    And my soul that I never knew
    This love affair gives me strength
    That I need just to get me through

    (Sitting here all alone)
    Just wondering why
    (Then I stop myself because)
    I know I could cry
    (Then I think of you)
    And everything seems alright
    I've finally found the answers
    To the questions that keep going through my mind

    Hey babe
    Isn't it time
    (Isn't time you don't have to wait)
    (Don't have to wait)
    I know it's time
    Ooh yeah
    I know it's time
    It must be time
    (Don't have to wait)
    (Losing this love could be your mistake)
    (Isn't time you don't have to wait)
    (Don't have to wait)
    It oughta be time
    (Isn't time you don't have to wait)
    (Isn't time you don't have to wait)
    It must be time
    (Don't have to wait)
    (Losing this love could be your mistake)
    (Isn't time you don't have to wait)
    (Isn't time you don't have to wait)
    (Losin' this love could be your mistake)
    (Isn't time you don't have to wait)
    It oughta be time


    26-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liefde
    Tederheid
    zachtheid
    lippen,
    een blik
    armen die
    mij teder aanraken
    zachte lippen
    zoeken de mijne
    een blik van jou
    en ik smelt

    Ik denk aan je
    en loop op wolken
    vlinders fladderen
    door mijn buik
    als ik je zie
    sta ik te trillen
    door je stem
    mijn lichaam hunkert
    naar een aanraking
    ........

    liefde zo mooi
    zo wreed
    zp magisch
    zo teder.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eindeloos
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eindeloos verzonken
    in de diepte van jouw ogen

    Eindeloos verliefd
    maar toch zeer overwogen
    leef ik,

    Eindeloos golvend
    in de tijden die gaan komen 
    met jou verder naar
    het leven van mijn eindeloze dromen.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.waar ben jij?
    Ziek van verlangen
    denk ik aan jou
    de zilte smaak van je naakte lichaam
    brengt mijn geest in vervoering

    Ik laat me drijven met de stroom
    droom.......;
    van je strelende lippen
    op mijn gespannen huid
    mijn hele wezen schreeuwt om liefde
    ze te bedrijven met jou.

    We liggen op het bed
    ineengestrengelde geliefden
    drinken gulzig elkaars bloed
    mijn wilde hartstocht lijkt niet te blussen
    of toch?

    Waar ben jij?

    22-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ver weg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ver weg ...

    Als je bij me woonde
    droeg ik je in men armen....

    Als je dicht bij me woonde
    droeg ik je in mijn ogen..

    Maar je woont ver van me
    dus draag ik je in mijn hart


    07-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In ruil voor mijn hart
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Ik weet dat je moe bent
    En soms ook wel bang.
    En dat je niet steeds weet
    Wat ik verlang.

    En dat ik vaak tijd eis;
    Iets wat jij niet hebt.
    Maar wat we wel hebben
    Is puur ongerept.

    Ik blijf je steeds steunen,
    In al wat je doet.
    En als je soms ‘down’ bent,
    Geef ik je wel moed.

    Ik zal voor je vechten
    Tot ik word geveld,
    Omdat ik je liefheb;
    Had ik dat al vermeld?

    En als je geraakt wordt
    Door twijfel of pijn
    Vergeet dan niet, mijn liefste,
    Dat ik er zal zijn.

    In ruil vraag ik niet veel
    Een lach en een traan
    want samen kunnen we
    erg veel aan

    Ik geef je daarom
    Iets kostbaars hierbij,
    En vraag je met aandrang:
    Draag alsjeblieft zorg
    Voor dat hartje van mij.


    21-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zou dromen voor je willen weven

    Zou dromen voor je willen weven
    met patronen van geluk
    waarin gevoelens kunnen zweven
    zonder ondragelijke druk


    Zou voor je willen toveren
    een toekomst alleen voor jou
    vol voorspoed en beloftes
    omdat ik van je hou


    Zou jouw beren willen doden
    voordat je ten onder gaat
    je als het ware uploaden
    als tegenslag weer voor je staat


    Zou je willen knuffelen
    vasthouden dicht bij mijn hart
    je voor gevaar willen behouden
    je helpen bij een goede start


    Zou alles willen geven
    om je gelukkig te zien
    jouw naam is in mijn hart geschreven


    18-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jouw gezicht
    Ik zag je gezicht
    steeds langs mij komen
    Ik voelde onophoudelijk veel
    tranen stromen
     
    Vloeiden steeds harder
    als bloed uit een wond
    Ik voelde dat er steeds
    meer pijn ontstond
     
    Alsof er duizenden messen
    mijn lichaam insteken
    Dit hartverscheurende zeer
    doet mij geheel opbreken
     
    Ik wist dat er tussen ons
    niets kon en mocht ontstaan
    Maar ik wist niet dat mijn pijn om jou
    zo ongelofelijk diep kon gaan
     

    16-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.new day
    Rest your head and close your eyes
    Everything will be okay
    For when you wake with the sweet sunrise
    It will be a brand new day
    Turn down the lights and pull me close
    Feel only the beating of our hearts as we lay
    For when you wake with the soft morning breeze
    It will be a brand new day
    Relax your body and caress my soft hair
    Let all of life's worries melt away
    For when you wake with the warm summer scent
    It will be a brand new day
    Fall fast asleep and dream with me
    Whisper "I love you, I'm here to stay"
    For when we wake in each other's arms
    It will be a brand new day

    14-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    13-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aantrekkingskracht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Ik word in je armen getrokken
    Door een aantrekkingskracht
    Die ik niet kan weerstaan
    Ik wil bij je blijven vannacht..

    Zo sterk voel ik jou armen om me heen
    Zo krachtig, maar toch zacht
    Je handen trekken lijnen over mijn lichaam
    Jouw mond dicht bij de mijne...je lacht

    Voorzichtig bewegen je handen  over mijn buik
    Verstopt onder het beddengoed
    Langzaam glijden ze naar beneden
    Lieverd, je weet zo goed wat je doet..

    Verstrengeld in elkaars armen
    Genietend van elkaar
    Nog nooit zoiets gevoeld..
    En nu wil ik voor eeuwig blijven liggen daar



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.als ik jou verwen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Handen in mijn haren
    Hebben vrij spel
    Strelen over lichaam
    Veroorzaken kippenvel

    Hart slaat langzaam op hol
    Ademhaling wordt zwaarder
    Begin van passie en lust
    Wanneer jou vingers glijden

    Lippen volgen vingers
    Over bezwete lijven
    Verstrengeld in elkaar
    Laten zich meedrijven

    Proevend van opwinding
    Heel jou lijf verkend
    Zie je genietend liggen
    Als ik jou ultiem heb verwend

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Passie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Je lichaam, warm
    Je stem, zacht
    Je ogen , dromen
    Dit had ik nooit verwacht

    Je heupen, ritme
    Je dijen, kracht
    Je handen, teder
    Je mond vochtig en zacht

    Met jou de liefde bedrijven is alles waar ik nog van droom
    Opgaan in jou warmte niets houd me meer in toom

    Oerkreten klinken wanneer je me beroerd
    Mijn  nagels in je rug
    Orgasme op de loer

    Je billen warm
    je rug nat van het zweet
    Je hals om in te bijten
    Je armen pakken me beet

    Je benen verstrengeld
    Je ogen kijken me aan
    Je tong tegen de mijne
    Je zet mijn hart op tilt

    Dan val ik voldaan op bed
    Voor slechts korte tijd
    Want onze passie kent geen grens
    En gaat door tot in de eeuwigheid

    Jou lichaam warm en moe
    Mijn lichaam uitgeput en voldaan
    Maar alles wat we nog kunnen bedenken is
    Wanneer we door kunnen gaan


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vannacht

     

    Vannacht

     

    Kleine geluidjes

    Woordeloze kreten

    Door lust gedreven

     

    Prachtige lichamen

    Lonkende ogen

    Puur beleven

     

    Geilheid heerste

    Lichamen vroegen

    Enkel het moment

     

    Versmolten we samen

    In de ban van genot
      Elkaar verkend!!!




    E-cards

    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 14/04-20/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 12/02-18/02 2007
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006

    Foto

    Schrijven is een passie maar lezen evenzeer.......geniet ervan!

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Een interessant adres?



    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    dewereldvandefransetaal
    www.bloggen.be/dewerel
    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs