1.Historiek (zou dit anders noemenÂ…bv. Galloway en
Konniker)
1.1Afkomst
(link met stamboek?)
1.2fysiologische
kenmerken
1.3spijsverteringstelsels
2.Hun specifieke milieu
2.1Algemene
begrazingspatronen
2.2Grazers
als specifieke manier van natuurbeheer
2.2.1Rol in verspreiding zaden
2.2.2Geschikte vegetatie (vs. Originele habitat)
3.Verzorging
3.1huisvesting
3.2bijvoederen
3.3Wetgeving
houden beide soorten
3.4wettelijke
verplichtingen
3.4.1registratie
3.4.2vaccinaties
3.5bijkomende
verzorging
3.5.1Hoefverzorging en klauwverzorging
4.Galloway en Konniker
4.1. interactie met andere dieren
4.2 als troef voor mens en recreatie
4.3 andere dierlijke opties voor flora beheer
Hoofdstuk1 + studiewijzer + bundelen examenvragen
Katrien
Hoofdstuk2 + voorwoord
Mieke
Hoofdstuk3
Jo
Hoofdstuk4
Fio
Bedrijfsbezoek en interview
Tino
Elk werkt zijn hoofdstuk uit naar eigen aanvoelen. De
indelingen als resultaat van de brainstorm zijn louter indicatief en het staat
elk uiteraard vrij om de opbouw zodanig aan te passen dat er een logische
opbouw ontstaat in ons verhaal.
Op 18 december komen we terug samen (zie verslag 27/11 op
blog) waarna we gezamenlijk een besluit formuleren en al het materiaal bij de
eindredacteur terecht komt.
Daarna moet nog de powerpoint gemaakt worden. Is deze louter
in functie van de voorstelling op 8 januari of moet deze algemeen bruikbaar
zijn als ondersteuning van de bundel? Indien enkel voor de voorstelling wordt
deze mijn aanvoelen best gemaakt door de persoon die de voorstelling zal doen.