Foto
welkom en veel plezier op mijn site
 

Image Hosted by ImageShack.us


Fietsen kan deugd doen

Clouseau


De tegenpartij

Marco Borsato

Rood

Kate ryan

Alive

Reborn

Don't ever go


Kate Ryan


Dechantee

Belspelkompilatie

Inhoud blog
  • nieuwe site
  • Neuwe website
  • trainingslog
  • Eigen forum
  • verslag Ruiselede 1-11
  • verslag waregem-nieuwehove 27.10
  • verslag Oostrozebeke 25-10
  • verslag Oudenaarde-Koppenberg 20-10
  • verslag Vtt Waregem 14.10
  • Ploeg seizoen 2008
  • Koers LFT te Desselgem -Straete Kermis 30.09.2007
  • Plannen volgend seizoen 2008
  • Nieuwe Mtbike
  • Afscheid laatste wedstrijd te Ingelmunster : 13.08
  • Laatste wedstrijd bij de elites zonder kontrakt te Ingelmunster op vrijdag 13.07
  • verslag Beitem : 10.07
  • verslag Oostrozebeke : 8.07
  • Verslag Kruishoutem : 03.07
  • Verslag Poperinge : 05.07
  • Verslag Vichte : 01.07
    Over mijzelf
    Ik ben nico debaes, en gebruik soms ook wel de schuilnaam baezie.
    Ik ben een man en woon in Desselgem (Belgie) en mijn beroep is Bediende in Okay.
    Ik ben geboren op 14/09/1969 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: wielrennen ,pc en eens goed gaan uit eten.
    ik ben gehuwd met inge corneillie en heb 2 kindjes eline 9 jaar en justine 6 jaar oud.
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto

    Renner op training (tis ikke niet)

    Caravan

     

    Overwerken


    Pub Axespray

    The Lynx Effect

    Fietser van zijn fiets meppen

    Foto

    maak je keuze

    met mijn petekind

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    b a e z i e
    Welkom en laat een berichtje achter in het gastenboek
    22-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe site
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik heb een nieuwe site dit is de link
    klik op de foto

    22-10-2009 om 19:53 geschreven door baeske  


    06-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Neuwe website
    Kheb een nieuwe website gemaakt, dit is het adres klik op de afbeelding

    B a e z i e

    06-02-2008 om 18:31 geschreven door baeske  


    24-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.trainingslog
    Hier vind je al mijn trainingen terug

    24-01-2008 om 23:20 geschreven door baeske  


    06-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eigen forum
     Ben nu ook begonnen met een eigen forum en dat gaat over alles dat met wielrennen te maken heeft bij de nevenbonden,wielertoeristen .
    Je kan alles lezen als gast en wil jezelf iets posten moet je je wel registreren. klik op de afbeelding

    B a e z i e's f o r u m

    06-11-2007 om 00:00 geschreven door baeske  


    05-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag Ruiselede 1-11
    Ik had met Stijn afgesproken om samen met de fiets naar Ruiselede te gaan en het was een graad of 12.
    We gingen van start met Gino,Stijn,Kurt,Andy,Niko,en Tony om 8u35m.
    In het begin was het nogal veel op de baan maar na een 10-tal km begonnen we eraan in de bossen van Ruiselede en na de 1 ste bevoorrading reden we veel in lange bosdreven rond Doomkerke,Beernem ,Wingene en Kruiskerke.Er zaten toch enkele mooie off-road stukken bij waar je zowel je techniek als macht voor nodig had.Overal was het goed berijdbaar en twas een ware snelheidstocht.
    In 1u45m waren we er vanaf en nadat ik miijn fiets had afgespoten heb ik nog een beetje bijgetraind totdat ik 95 km had.

    05-11-2007 om 18:07 geschreven door baeske  


    02-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag waregem-nieuwehove 27.10
    Gestart met Gino,smetje,cockske en niko begonnen we eraan snamiddags om 13.00u.Eerst gingen we richting industriezone Waregem dan naar de privebossen van Wortegem.In het begin zaten er vele stukken in van de vtttocht van voor 2 weken van Waregem maar dan omgekeerd.
    Vanaf Moregem kwamen we nieuwe mooie stukken tegen zoals rond de donkvijvers van Oudenaarde- Bever en een paar in Elzegem ook.Cockske draaide voorijdig af doordat hij zich niet zo goed voelde.
    We keerden dan terug via het Bouverlobos in Kaster en Anzegem waar we bij de laatste bevoorrading nog een trappistje kregen da goed smaakte.Een zeer leuke tocht die overal goed berijdbaar was mede door het goede droge weerke van de laatste weken.

    02-11-2007 om 22:45 geschreven door baeske  


    25-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag Oostrozebeke 25-10
    Ik had mij een beetje overslapen zodat ik te laat was op de afspraak bij Jurgen om 7.30u.Maar kwam ze tegen toen ik naar Oostrozebeke reed.Het was al behoorlijk druk aan de start.In het begin was het beetje filerijden maar naarmate ging het beter om door te fietsen.We reden eerst langs de vaart richting Ingelmunster en daar deden we het bos van Klein-Zwitserland.Daarna trokken we richting Emelgem waar er langs de vaart ook verschillende boskes waren en Chris Verhamme jeunde hem precies op dit soort parkoers want hij ging goed vooruit.
    Op sommige stukken lag het wel drassig wat het behoorlijk lastig maakte.Na de 1ste bevoorrading gingen we richting Hulste vwaar er ook een paar schone single tracks lagen.En dan kwam Ooigembos eraan,hoeveel keer ik rond ne boom gedraaid heb weet ik niet meer,maar twas wel een beetje van het goede teveel.Dan kregen we nog het crossparkoers van Wielsbeke onder de voeten geschoven dat er ook redelijk droog bij lag en waar Wim zijn zadelpen afbrak en de tocht niet meer verder kon zetten.Tis niet voor iedere week zo'n technische tocht en lastig voor de polsen van al dat draaien en keren.

    25-10-2007 om 19:59 geschreven door baeske  


    23-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag Oudenaarde-Koppenberg 20-10
    Ik vertrok om 7.30u in de morgen richting Melden met de mtbike en het was maar z'on graad of 4 en mistig.Rond de streek van Kluisbergen was de mist zelfs hardnekkig en zag je geen steek voor je oog.
    In het begin reed ik richting Zulzeke op stroken weiland die goed berijdbaar waren en toen begon het zware werk richting Kwaremont met talrijke beklimmingen in de streek met de Oude Kwaremont ook erbij.Ondertussen was de mist opgetrokken en deed  het zonnetje deugd
    Dan ging de tocht richting Kluisbos  en deden we de beklimming van de vierschaar Daarna toch een gevaarlijke afdaling en dan was er de eerste bevoorrading met direkt daarna de beklimming tot op de top van het kluisbos ,met toch een paar technische stukken erbij kwamen we uit op de top van de Trieu.Dan ging het richting Ronse met de Schapeberg,met een paar schone singletracks beklimmingen op de flanken van de wittentakbos en de schavaart om dan weer richting Zulzeke te gaan met de Kapelleberg en als finaal toetje de beklimming van de Koppenberg.
    Nog terug met de fiets huiswaarts was mijn dagske goed voor zo'n 97km ,dit is voor mij een van de skoonste tochten mede door het mooie weer was alles goed berijdbaar en in die streek is het zalig rijden als je een beetje bergop kunt.

    23-10-2007 om 12:11 geschreven door baeske  


    22-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag Vtt Waregem 14.10
    Om 7.30 hadden we afgesproken bij Wim den voorzitter voor onze eerste wintervtt in waregem,We dronken eerst een potteke kaffie met ne treupel erbij want het nog fris met zo'n 8graden.
    In gestrekte draf gingen we met de fiets naar Waregem waar we om 8.15 starten en na 1km reden we al verkeerd.Er kwamen van alle richtingen mtbikers die niet wisten waar ze moesten rijden.Bleek dat er bij een oversteekplaats niet ver van het leeuwke een bordje gedraaid (wellicht door saboteurs)was zodat iedereeen verkeerd reed.
    En daar ben ik mijn kompanen kwijt geraakt zodat ik met smetje,cockske en gino de tocht verderzette.
    Overal was het goed berijdbaar en smetje hield er een nijdig tempo op na,eerst richting Wortegem ,dan in de streek rond Nokerebos ,de zeer lastige kasseien van Wannegem-lede en een paar leuke nieuwe stukken rond Bevere en Ooike waar we de eerste bevoorrading hadden.
    K'had al goe gezweet en ondertussen scheen het zonnetje goed  . Via Wortegem,Grijsloke en Anzegem en opnieuw een paar privestukken bos in Wortegem kregen we nog een bevoorradingsstop op 1 km van het einde waar we een St-Bernardus konden nuttigen en moet zeggen ,hij smaakte.
    De laatste 10 km zat ik er een beetje door mede door het toch wel lastige parkoers en den eerste keer met de nieuwe mtbikefiets,tis een heel andere positie en geraakte niet meer uit mijn klikpedalen (die te vast stonden)waardoor ik een koprol maakte in de netels.
    Nog een trappistje of drie gedronken met gino en cockske in het zonnetje buiten en  voelde derna niets meer van mijn vermoeide benen.

    22-10-2007 om 11:15 geschreven door baeske  


    18-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ploeg seizoen 2008
    Mijn ploeg voor volgend jaar wordt het Millenniumteam uit Ingooigem.
    Den president Yves Soetaert ken ik goed ( drink er af en toe 1 pintje of meer mee hihi)
    En ken er ook verschillende renners van de ploeg en ik ga mij daar goed amuseren,tis een toffe bende.

    18-10-2007 om 21:42 geschreven door baeske  


    02-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koers LFT te Desselgem -Straete Kermis 30.09.2007
    Ter gelegenheid van Straete kermis was er een koers voor LFT,een nevenbond met voornamelijk wielertoeristen alhoewel er verschillende renners tussenzaten die van de nevenbonden kwamen zoals de ovwf en de waod.Er waren 22 ronden voor een afstand van 62 km.
    In het begin werd er een hoog tempo opgelegd en de bende was direkt een lang sliert en regelmatig moesten er renners de rol lossen ,zodat we na een half uur koers nog met een 20-tal waren.Toen trok ik alleen op avontuur en kwam eerst Peter Harinck en Patrick Watteny bij mij en een halve ronde later Jan de Roo,Roland Coupillie en Kurt Himpe.De goede trein was vertrokken en we draaiden direkt goed rond.De achtervolgende groep kwam nog efkes dichter op 5 ronden van het einde maar toen staken we weer een tandje bij en konden met zijn zessen de finale ingaan.De voorlaatste ronde heb ik in de bochten voor de meet gedemareerd en had direkt een voorsprong en 1 km verder kwam alleen Roland Coupillie er nog bij en we kwamen goed overeen .
    In de voorlaatste bocht voor de meet plaatste ik een versnelling en won met een kleine voorsprong de koers.
    Doet wel eens deugd om in u eigen gemeente te winnen en juist aan u deur.Het was een snel verreden wedstrijd,ik had een gemiddelde van een kleine 41km/u .

    Foto's van de wedstrijd:klik op de foto

    02-10-2007 om 10:58 geschreven door baeske  


    28-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plannen volgend seizoen 2008
    Volgend seizoen ga ik met de Desselgemse wielertoeristen een paar klassiekers rijden zoals E3-prijs Harelbeke,De Ronde van Vlaanderen en de Amstel Goldrace.En de zondagmorgen rij mee met de toeristen waar ik wegkapitein word,waar ik het tempo moet bepalen in de ritten .
    Ook ga ik een licentie nemen als Masters B bij Wielerbond Vlaanderen om wedstrijden 1.18 te koersen .Ik ga ook een licentie aanvragen bij de O.V.W.F.en met die licentie mag ik ook regelmatig koersen bij de W.A.O.D.
    Deze wedstrijden zijn zo'n 60 tot 70 km en met een 4-tal keren per week te trainen zou dat wel moeten gaan.
    Een wielerploeg heb ik al maar in overeenkomst met de president ga ik wachten tot 1 oktober om die bekend te maken.
    Ziezo dat zijn mijn plannen voor volgend jaar maar eerst de wintertraining en die bestaat uit de zondagmorgen met enkele  DDW'ers toertochten afwerken en in de week een 3-tal keer met de Mtbike op de weg,waar ik een parkoers afhaspel van 2-tal  uurkes meestal rond de streek van Tiegem en Avelgem waar er zich veel onverharde wegelingskes bevinden. Alsook ga ik 1 maal per week gaan zwemmen voor een uurtje.

    28-09-2007 om 12:37 geschreven door baeske  


    06-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Mtbike
     

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
      Scott Scale 70 afgemonteerd met Deore XT en Mavic Crossride wielen
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    06-09-2007 om 00:00 geschreven door baeske  


    03-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afscheid laatste wedstrijd te Ingelmunster : 13.08
     
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Deze brief werd opgemaakt door mijn schoonvader;Luc Corneillie als een soort eresaluut aan mijn wielerloopbaan bij de elite zonder kontrakt.
    NICO;
    Bedankt voor de mooie momenten die je ons bezorgd hebt gedurende uw zeer lange wielerloopbaan.Jammer maar er is een tijd van komen en gaan en nu is de tijd van gaan gekomen.
    Nico,in een loopbaan zitten er altijd  UPS en DOWNS  en jij bent altijd zo moedig en karaktervol geweest om die DOWNS te overwinnen,maar nu ben je tot het besluit gekomen dat het welletjes is geweest en Nico  wij zijn allen zo fier op U omdat je de moed,de kracht alsook de lef hebt om midden het seizoen een einde te maken aan uw zo geliefde hobby het wielrennen.Iedereen staat er versteld van dat je beslissing om te stoppen met koersen zo direct en onverbiddellijk gebeurd is,maar wie weet beter dan uzelf wat een renner van 38jaar allemaal moet doen en laten om een behoorlijke resultaten te behalen.
    Uw vrienden in het peleton zullen jou eveneens missen want BAEZIE was een renner die niet veel woorden nodig had om zich verstaanbaar te maken in het peleton en iedereen wist direct welk vlees ze in de kuip hadden.
    Als PéPé van het CLC-team keken alle jonge renners op naar het karakter dat jij had,ze zeiden niet veel tegen u omdat ze zodanig respekt hadden voor jou,dat zij eigenlijk een beetje bang waren van jou maar daarom zeiden ze niettemin tegen mij,dat ze je echt moesten bewonderen en dat ze allemaal jaloers waren op jou omwille van uw ingesteldheid en uw karakter om zo te kunnen afzien.
    Nico,wij gaan jou allemaal missen op de koers,vele mensen zullen de eerste dagen en weken verloren lopen omdat  wij je niet meer zullen zien hangen aan het staartje van het peleton en ook omdat het publiek nu niet meer direkt zal weten hoeveel renners er zijn want op de vele koersen dat je gereden hebt was je toch bijna iedere keer als allerlaatste ingeschreven en wisten de koersdelegé's als jij aankwam dat ze mochten afsluiten en hun deelnemerslijsten afdrukken.
    Nico,nu is het moment om samen met Inge,Eline en Justine ééns goed te profiteren van het leven en ééns te gaan kijken samen met moedertje de vrouw en de kindjes vanop een terrasje naar u collega's.

    03-08-2007 om 15:49 geschreven door baeske  


    01-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste wedstrijd bij de elites zonder kontrakt te Ingelmunster op vrijdag 13.07
    Dit word mijn laatste wedstrijd in mijn 20jarige loopbaan als wielrenner. Ik sukkel al heel het jaar met altijd iets zoals rugpijn en niet meer zo goed recupereren zodat ik die beslissing heb genomen. Het niveau stijgt elk jaar en als ik iedere koers moet wachten, totdat er een groepke wegrijdt zodat het hoge tempo een beetje mindert en dan pas kom ik erdoor en kan ik wegrijden met een groepke. Zo heb ik er ook niet veel plezier meer aan en als je een hobby uitoefent moet je het graag doen. Zal wel nog blijven fietsen want ik fiets graag maar niet meer zo intens. Voor de wedstrijd werd ik nog in de bloemen gezet door mijn ploegmaten van het CLCteam,wat ik een prachtig gebaar vond.Er waren 59renners aan de start en van in de start reed ik heel attent voraan en sprong regelmatig mee met verschillende groepjes.In de 3de ronde reed ik met ploegmaat Kess Heytens weg van de groep en de kopgroep dikte aan tot 11man.De samenwerking verliep vlot en de goede ontsnapping was vertrokken.In de voorlaatste ronde begonnen de demarages en we gingen de laatste ronde in met 7renners.In de laatste ronde had ik last van krampen en moest de kopgroep nog bestaande uit 5man laten rijden zodat ik 7de werd.
    1. SUTHERLAND JACOB 02:35:00 2. VERCOUILLIE Kristof WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 3. BRACKE Tony YAWADOO-ABM-TV VLAANDEREN 4. DUYCK Bert KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM :10 5. TAILLIEU Kristof WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 6. SCHOTTE Tom WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE :35 7. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER :39 8. DESMET Jani WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 2:18 9. POMMELAERE Giovanni WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 10. HEYTENS Kess WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 11. DE REKENEIRE Pieter WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 2:55 12. VERHELLE Robin C.T. KEUKENS BUYSSE KNESSELARE 3:06 13. HOWLETT Charles ASFRA RACING TEAM 14. LAGAISSE Alan SPORTING CLUB MEERSE - KLUISBERGEN 15. VANDROMME Werner KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 16. DEMEYERE Lieven VELOSPORT REIGERLO BEERNEM VZW 17. D`HOOGHE Filip SPORTING CLUB MEERSE - KLUISBERGEN 18. VER EECKE Dimitri FORONEX CT / WIELERPROMOTIE Z-W 3:12 19. DE ROOSE Kurt DE ZINGEMSE WIELERVRIENDEN 3:26 20. DEBACKER Bart CYCLING TEAM WERVIK 21. BERBEN Remi WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 3:34 22. HANSON ADRIAN ASFRA 4:23 23. ES Tommy MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 24. DECEUNINCK Nico VELOSPORT REIGERLO BEERNEM VZW 25. MINJAUW Didier ASFRA RACING TEAM 26. VANTYGHEM Tim CYCLING TEAM WERVIK 27. VANCOPPENOLLE Wim WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 28. DEMAN Kevin WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM 29. OSOWSKI MATEUSZ ZIEMIA BEDZINSKA 30. VANASSCHE Tom WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 31. SERLET Tom VELOSPORT REIGERLO BEERNEM VZW 32. VANDAELE Angelo WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 33. NEIRINCK Jelle KSV DEERLIJK GAVERZICHT 34. DEPRAETERE Carlo KSV DEERLIJK GAVERZICHT 35. FEYS Dominique WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM 36. LABEEUW Peter WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 37. DEWITTE Jonathan KSV DEERLIJK GAVERZICHT 38. VANNESTE Christopher WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 39. FONTAINE Patrick ROYAL VELO SPORT PERUWELZ - BURY 40. VANDEWALLE Jeroen WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 41. VERSTICHEL Stijn KSV DEERLIJK GAVERZICHT 42. DEVADDER Glenn KSV DEERLIJK GAVERZICHT 43. MAGHERMAN Wouter PROV. AFD. WEST-VLAANDEREN WBV 44. CRAEYNEST Kurt WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 5:10 45. WYLIN Bert WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 46. PILSON STEVEN ASFRA 47. VANNESTE Nick ASFRA RACING TEAM 48. VERSCHATSE Arne WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 49. VANDECASTEELE Jens VELOSPORT REIGERLO BEERNEM VZW 50. BLYAERT Tom WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE

    01-08-2007 om 12:13 geschreven door baeske  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag Beitem : 10.07
    In de voormiddag was ik naar Waregem geweest om naar de Tourstart te gaan kijken en toen had ik nog sympathie en respect voor bepaalde renners.Maar wat er nu weer is gebeurd in de TOUR 2007 met al die dopingverhalen amai begin ik te geloven dat de top van de ronderenners niet meer zuiver kunnen rondfietsen.Waarom moeten sommige ritten van de tour meer dan 200km bevatten en ritten met 5cols waarom is dat nodig.Als je kortere ritten doet gaan ze er ook direkt invliegen en in een rit met 2cols gaan de beste klimmers ook naar boven komen en zullen er dan bijvoorbeeld geen grote tijdsverschillen zijn en zal het ook spannender worden.Nuja dat is mijn opinie over de Tour de France.
     Dan met de fiets naar Beitem geweest en er waren 43 renners aan de start.Na 1uur wedstrijd was alles nog tesamen en sprong ik mee met een 8tal toen ik op de kasseien mijn zadelbrug brak,ik kon nog doorfietsen maar mijn zadeltop kwam heel de tijd los of ging naar beneden.Kheb de wedstrijd uitgereden op een 19de plaats maar khad wel overal krampen aan mijn billen en benen.

    1. GONCARAS MIDAUGAS WC JAN SNEL 02:42:00 2. LODEWYCK Klaas WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 3. JOSEPH Stijn WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 4. GELDHOF David WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 5. DEMEYERE Geoffrey NEW HEEBRA-LOMBARDEN 6. TOORTELBOOM Frederik TEAM BOUWKANTOOR LIPPENS-DESCHUYTTER 7. LEFEVER Christ WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 8. MAES Olivier WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 9. BINON JEAN-MARIE BURY 10. BORRY Kim WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 11. LANGEDOCK Mathieu WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 12. MICHELS Bob VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE" 13. ROGGE Filip ADINKERKSE VELOCLUB 14. RANSY Sigi BOLLINI CYCLING TEAM DIEPENBEEK 15. TODD ELENZ MOLENSPURTERS 16. NOOYTENS Sven WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 17. BERBEN Remi WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 18. LABEEUW Peter WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 19. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 20. MAHIEU Henk WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 21. DERAEDT Rino BOLLINI CYCLING TEAM DIEPENBEEK 22. ROBBERECHTS Frederik POORTEN FERYN TEAM 23. DECRU Wesley C.T. KEUKENS BUYSSE KNESSELARE 24. DESPLENTER Jens WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 25. PIRARD Geoffrey RIJSCHOOL AH - GENTSE VS 26. LAGAE Kasper CYCLING TEAM WERVIK 27. LAPERE Steven WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM 28. VANHAECKE Jens WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM 29. VERSTRAETEN Stijn WIELERSPORTVERENING ARTEVELDE VZW - GENT

    01-08-2007 om 11:20 geschreven door baeske  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag Oostrozebeke : 8.07
    35 deelnemers voor 17ronden.In de 4ronde geraakte ik met een 4tal weg en we kregen algauw 30seconden.Maar de litouwers zetten zich op kop van het peleton en na 3ronden waren we ingelopen.Nog verschillende keren geprobeerd om weg te geraken maar na 1u30 wedstrijd was ik plat vooraan en twas voorbij.
    1. PRATTE Philippe TEAM STOREZ VC ATH 02:52:00 2. SIX Sébastien MULTISPORT CYCLING TEAM 3. VERCOUILLIE Kristof WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 4. DEBRABANT FABRICE 5. VERMEERSCH Tim NEW HEEBRA-LOMBARDEN :06 6. GOOSSENS James WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 7. DECAESTEKER Frederik KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 8. KOPPEN Thibault KSV DEERLIJK GAVERZICHT 9. DE SMET Jochen CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 10. MICE Tomas 11. LIEVENS Aloïs MULTISPORT CYCLING TEAM 3:10 12. SISKEVICUS EVALDAS 13. STEYAERT Kris KSV DEERLIJK GAVERZICHT 14. CROMBEZ Tijs Pictoflex-Thompson-Hyundai 15. KAUPAS GEDEMINAS 16. HOSTE Brian WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 4:00 17. MAGHERMAN Wouter PROV. AFD. WEST-VLAANDEREN WBV 18. SKUSE STEPHEN 19. FONTAINE Patrick ROYAL VELO SPORT PERUWELZ - BURY 5:35 20. ZAUTERS Lorenzo FORONEX CT / WIELERPROMOTIE Z-W 21. VANTYGHEM Tim CYCLING TEAM WERVIK 22. KUKTA Marius 23. BLYAERT Tom WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 24. DEMESMAKER Cyrille MULTISPORT CYCLING TEAM 25. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER

    01-08-2007 om 10:59 geschreven door baeske  


    17-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Kruishoutem : 03.07
    54 renners voor 11 ronden met iedere keer nokereberg erbij,er was veel wind en af en toe kregen we een regenbui.In de 3de ronde versnelde Koen Beeckman en ik wipte mee op de nokereberg .De kopgroep dikte aan tot 11man.We kregen algauw 1minuut voorsprong.Toen we halfweg de koers nokereberg beklommen kwam ik ten val en vloog tegen een afsluiting,kon nog terug aansluiten maar het beste was eraf.In de voorlaatste ronde zijn er 3man weggelopen en wij moesten spurten voor de 5de plaats en kwas 7de.
     
    1. DEREEPER Kristof KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 02:30:00 2. DUYNSLAEGER Vic NEW HEEBRA-LOMBARDEN :24 3. BROCHE Frederik SPORTING CLUB MEERSE - KLUISBERGEN :42 4. DEMEYERE Geoffrey NEW HEEBRA-LOMBARDEN 1:23 5. DECLERCQ Thierry WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 1:30 6. GLORIEUX Frederic VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE7. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 8. DE WAELE Wim AFDELING OOST-VLAANDEREN WBV 9. MICHELS Jef Pictoflex-Thompson-Hyundai 10. HOORNAERT Stijn WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 11. NOLF Frederiek WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 1:53 12. ROLET Sylvain WIELERCLUB MARKE VERANDA´S CLOCHET VZW 13. VANDENBERGH Wouter VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE" 14. TAHON Pierre VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE" 15. DEREEPER Franky KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 2:10 16. DE ROOSE Kurt DE ZINGEMSE WIELERVRIENDEN 17. DELIE Kevin WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 18. DE REKENEIRE Kim FEEST & SPORTCOMITE KWENENBOS 19. PIRARD Geoffrey RIJSCHOOL AH - GENTSE VS 20. BLANCKE Kristof ISOREX CYCLING TEAM 21. NACHTERGAELE Kobe KSV DEERLIJK GAVERZICHT 22. ILEGEMS Ken WIELERSPORTVERENING ARTEVELDE VZW - GENT 23. TODD ELENZ 24. VELLE Marchal KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 25. VANDAELE Angelo WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 26. HOORNE Jeroen WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 27. HUYVAERT Tom NEW HEEBRA-LOMBARDEN 28. VERCOUillie Kristof

    17-07-2007 om 09:27 geschreven door baeske  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Poperinge : 05.07
    Van in de 3de ronde reed er al een groep weg van 13man op de beklimming die we 40keer moesten doen.Ben dan in de tegen aanval gegaan met 7kompanen maar na 1 uur wedstrijd begon het te regenen en ik vond het te gevaarlijk in de afdaling en kheb mij laten inlopen en mocht daarna spurten voor mijn plaats en werd 28ste geklasseerd.
    1. VERRAES Benjamin C.T. KEUKENS BUYSSE KNESSELARE 01:41:00 2. SIX Sébastien MULTISPORT CYCLING TEAM 3. MAES Jo WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 4. DEMEYERE Geoffrey NEW HEEBRA-LOMBARDEN 5. DE ZUTTER Kristof DAVITAMON-WIN FOR LIFE-JONG VLAANDEREN 6. ROSSELLE Pedro WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 7. VAN SPEYBROEK Bart MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 8. DUYNSLAEGER Vic NEW HEEBRA-LOMBARDEN 9. VERCOUILLIE Kristof WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 10. LAPERE Steven WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM :25 11. DECOUTTERE Jonas NEW HEEBRA-LOMBARDEN 1:25 12. JONCKHEERE Patrick KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 13. HUYGHE Stefaan TEAM BOUWKANTOOR LIPPENS-DESCHUYTTER 14. MAENE Kevin NEW HEEBRA-LOMBARDEN 15. CALLEWAERT Cedric VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE" 16. DECAESTEKER Frederik KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 17. LANGEDOCK Mathieu WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 18. PACKET Wim WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 19. D`HONDT Bram CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 20. MOERMAN Detlef WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 21. MAHIEU Henk WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEUL 22. VANTOMME Davy KONINKLIJKE BRUGSE VELOSPORT VZW 23. BUTAYE Jeremy CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 24. VANHOORNEWEDER Bjorn WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 25. GRUWIER Steve VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE" 26. DEPREITERE Birger KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 27. VANASSCHE Tom WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 28. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 29. VERVERKEN Gerdy MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 30. QUARTIER Rory KSV DEERLIJK GAVERZICHT

    17-07-2007 om 00:00 geschreven door baeske  


    08-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Vichte : 01.07
    34renners voor 12ronden,en het was warm en zwoel weer om te koersen.Ik voelde bij de minste tempoversnelling dat het niet mijn dagske ging zijn vandaag.In de 3de ronde reden er 13man weg en ik bleef een 10tal km hangen op 15seconden maar dan brak de veer en werd terug ingelopen door de rest van het peleton.Ben dan nog 2de geeindigd in de spurt met 15 man voor de 14de plaats.
    1. DEGEZELLE Kevin WIELERCLUB MARKE VERANDA´S CLOCHET VZW 02:32:00 2. NEWELL DYLAN SOENENS GERMOND :32 3. ROLET Sylvain WIELERCLUB MARKE VERANDA´S CLOCHET VZW 1:55 4. DEPREZ Bram NEW HEEBRA-LOMBARDEN 2:18 5. GELDHOF David WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 6. GERMER Gregg KLAIPEDA SPLENDID CYCLING TEAM 3:04 7. HERPOL Frederik WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 8. DECLERCQ Thierry WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 9. MICHELS Pedro PROV. AFD. WEST-VLAANDEREN WBV 10. VERCOUILLIE Kristof WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 11. VANDRIESSCHE Dieter PROV. AFD. WEST-VLAANDEREN WBV 4:38 12. POMMELAERE Giovanni WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 5:54 13. BAELEN Pedro JOHN SAEY CYCLING TEAM 14. BLANCKE Kristof ISOREX CYCLING TEAM 6:47 15. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 16. FORD Martin WEST MIDLANDS 17. VANDESTEENE Christophe KSV DEERLIJK GAVERZICHT 18. SMET Kris WIMI-GAMES - ST MARTINUS CT - KERKSKEN 19. VERBRAEKEN KRISTOF ARTEVELDE 20. VANASSCHE Tom WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 21. ZAUTERS Lorenzo FORONEX CT / WIELERPROMOTIE Z-W 22. MINJAUW Didier ASFRA RACING TEAM 23. VAN ACKER Thomas MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 24. DEVOS Christophe KWC DE VELOVRIENDEN BAVIKHOVE VZW 25. VANASSCHE Karim WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM 26. RENAUX ROMAIN 27. DE BAENE Robby KSV DEERLIJK GAVERZICHT 28. MERCHIE Tijs KSV DEERLIJK GAVERZICHT

    08-07-2007 om 13:10 geschreven door baeske  




    Foto



    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Foto


    Romina

    Franky

    Borriquito

    Kikie

    Giovanni

    mario

    benny


    Foto

    Gastenboek
  • groetjes van
  • Hallo
  • Knap werk.
  • Knap werk.
  • respect

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • robkes pictures
  • desselgemse wielertoeristen
  • Millenniumteam
  • O.V.W.F -fan
  • sportsite met wielrennerslinks
  • wielrenner junior gilles deboo
  • molenspurters meulebeke
  • bcvworkscyclingteam ingelmunster
  • wielerclub kvc-rekkem
  • de polderrenners

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    sportup
    www.bloggen.be/sportup

     

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    met Tom Boonen en Richard Virenque

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    met Nico Mattan voor de start in Hulste

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Archief per week
  • 19/10-25/10 2009
  • 04/02-10/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs