Zoals elke dag ben ik begonnen met het checken van mijn mails en het opvolgen waar nodig. Ik heb van Mathias de taak gekregen om het draaiboek van Jersey verder up te daten. Ik heb een mooi overzicht gemaakt van alle contactpersonen die belangrijk zijn voor het evenement in oktober. Zo kunnen we makkelijk iemand opzoeken als we die nodig hebben. Het was ook belangrijk dat de bezochte surflocaties tijdens de prospectie verder uitgeschreven werden. Ik heb de nodige informatie opgezocht op het web en dit samen met de informatie van de prospectie verwerkt in het draaiboek.
Dinsdag 22 april
Het is de bedoeling dat er voor de Crowning II nog benzinesponsors gezocht worden. Ik heb mogelijke benzinesponsors opgezocht op het web en naar deze mensen een mail gestuurd met daarin de vraag het evenement te sponseren met benzine in ruil voor visibiliteit van het merk in alle communicatie uitingen. Uiteindelijk weinig goede reactie op gekregen met het resultaat dat we nog steeds geen benzinesponsor hebben voor het evenement.
Mahtias had mij ook gevraagd hem een algemene prijslijst van de overzet te bezorgen. Daarvoor moest ik eerst Steve Bailey contacteren. Dit is een hele klus omdat onze contactpersoon van condorferries niet echt bereid is om vlot mee te werken. Ik heb hem toch een mailtje gestuurd en na lang wachten heb ik dan toch reactie gekregen. De prijzen die we doorgekregen hebben heb ik dan vergelijken met de prijzen die men via het internet kan opvragen. Tot onze verbazing waren de prijzen die we doorgekregen hadden hoger dan die op het net. Ik heb hem vervolgens een mail gestuurd met de vraag waarom de prijzen zo hoog waren die hij ons had doorgestuurd.
Woensdag 23 april
Wekelijkse vrije dag.
Donderdag 24 april
Aangekomen op kantoor eerst mijn mailtjes gecheckt. Vandaag was het de bedoeling om verder te werken aan de benzinesponsors voor de Crowning II. Ik had een contact doorgekregen van mathias die ik eens moest mailen. Maar geen reactie gekregen. Het is soms verbazend hoe lang het duurt alvorens ze je mails beantwoorden. Ik heb dan maar telefoninsch contact opgenomen met die persoon. Uiteindelijk bleek het toch niet de juiste persoon te zijn die ons verder kon helpen. Maar ik heb wel een adres doorgekregen van een persoon die mij wel verder zou kunnen helpen. Mailtje naar die persoon gestuurd maar nooit geen reactie gekregen. Conclusie, tot nu toe nog altijd geen benzinesponsor.
Vrijdag 24 april
Vandaag belangrijke meeting met Chris van O'Neill. Met deze persoon organiseren we samen het evenement in oktober. Na de meeting kon ik verder werken aan het draaiboek. Ik heb vooral het onderdeel van de communicatie verder uitgewerkt. Het is de bedoeling dat de locatie bekend gemaakt wordt aan de hand van een hyping-teasing campagne. Deze campagne loopt over vijf dagen en gaat van start op 19 mei. Alle dagen zullen er sfeerbeelden gepost worden op het forum van Swell-magazine. De eerste die de locatie kan raden binnen deze vijf dagen krijgt een gratis ticket om mee te gaan naar het evenement.