Foto
Inhoud blog
  • Foto's Interclub 2013
  • Interclub 2013
  • Evergem Ekiden 2013
  • Provinciaal Kampioenschap Beveren :)
  • Nieuwe blog = nieuwe start!!!
    Foto
    Ik en mijn maat en mentalcoach den Billy :)
    Mijn favorieten
  • Mijn grote voorbeeld Lindsey De Grande
  • The Borlee Family
  • Svetlana Bolshakova
  • Adrienne Stefanie Herzog
  • Nathalie De Vos
  • Mijn mateke Liesje <3
  • Goeie vriend Xavier De Vriendt
  • Mijn Atletiekclub stax
  • The Yellow Armada
  • Team Distance Runners
    Zoeken in blog

    Foto
    Ik en Hans Van Alphen :)
    Foto
    Ik en mijn BFFE Astrid Verhoeven! Het meisje waar ik het meeste in geloof!!! <3
    Foto
    Evergem ekiden 2013
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Dylan Crommen STAX Atleet
    ''If you can dream it, you can do it''
    "Een ongelukkige mens, zal nooit een goede atleet zijn"
    20-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe blog = nieuwe start!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey iedereen,

    Na tijdje stil gelegen te hebben en moeilijk gehad te hebben! 
    Hier mijn nieuwe blog waar je alles over mij kunt volgen en lezen!

    De reden dat ik voor Stax koos!!!

    Velen zullen verschoten hebben met de keuze dat ik naar Stax ging na tijdje stil gelegen te hebben!
    Waarom ik voor Stax koos zal ik is kort proberen uitleggen! 
    Stax is een kleine club, met veel goeie trainers en talentvolle sporters! Waar je geen druk zal verwachten op je schouders 
    , ze laten gewoon jouw ding doen en staan je super goed bij! En dat heb ik nodig in alle rust trainen en beter worden!
    Maar dit is niet alles waarom ik voor Stax koos! Stax zal nooit met een club als Kaag of Rcg kunnen concurreren! Maar als je bekijkt wie er al is uitgekomen is het ongetwijfeld een van de beste clubs van Belgie! Onder andere Eline Berings, Nathalie De Vos en Cedric Van Branteghem komen van STAX en hebben het waargemaakt of zijn nog bezig!!! En de sfeer die je hebt bij Stax is ergens anders in Belgie moeilijk te vinden! Dat maakt Stax zo sterk als club de familiale sfeer waar je word ingetrokken en de steun en respect die je krijgt van de mensen! Daar kunnen veel mensen en clubs nog veel van leren! Maar bon nu na goede gesprekken word ik nu getraind door Koen Daem op het Westveld! We komen goed overeen en kunnen goed praten! Hij gelooft ook in mij en ziet dat ik talent heb en veel snelheid! Daarom zal wss deze zomer vooral de 1500m het doel worden voor een mooie tijd! Maar ook de 800m en 3000m zal het record moeten gesloopt worden! Allee dus volle goase tegen aan en in het Gents gezegd niej neuten, niej pleujen!!! Mijn eerste wedstrijden zullen de Evergem Ekiden zijn waar ik de 10 km zal lopen en dan 12 mei de interclub de 1500m! :)

    Sportieve groeten 

    Dylan














    20-04-2013 om 00:00 geschreven door dylan crommen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 05-2013
  • 04-2013

    Over mijzelf
    Ik ben Dylan Crommen
    Ik ben een man en woon in Waarschoot (Belgie) en mijn beroep is Student verkoop-vertegenwoordiging aan Campus Zomergem.
    Ik ben geboren op 02/02/1994 en ben nu dus 30 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Atletiek, en leute maken met vrienden en vriendinnen!.

    Ik en Kevin Borlee :)
    Foto

    Foto

    Persoonlijke records:

    400m: /
    800m:   2:04
    1500m: 4:13
    3000m: 9:04
    5000m: 15:44

    Provinciaalkampioenschappen titels en ereplaatsen:

    2009 Provinciaalkampioen 1500m steeple
    2010 Provinciaalkampioenschap 2000m steeple 3e
    2011 Provinciaalkampioenschap oudoor 3000m 3e
    2011 Provinciaalkampioen 4x800m
    2013: Provinciaalkampioenschap indoor 1500m 3e

    Belgischkampioenschappen titels en ereplaatsen:

    2012 Belgischkampioenschap aflossingen junioren 4x1500m 2e plaats

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs