Derk Online Sitekeuring Award

Foto

Soms ontmoet je iemand,

Waarvan je denkt : waw,

die is speciaal,

je voelt die persoon aan

als méér dan zomaar

een vriend of vriendin,

Toeval?

Misschien niet …

Welkom in de mysterieuse

Wereld van

SOULMATES

Foto
De ziel begrijpt wat het verstand niet kan vatten
Foto
Niemand weet wat liefde precies is, je weet het gewoon als je niets anders voelt
Foto
Foto

MAIL ME hier :

Foto

Lees en schrijf hier
in mijn
GASTENBOEK :

Foto

IK BEN

BlueLuna

vrouw

ram

asc.schorpioen

eigenwijs

ongeduldig

denkster

lief

stout

roker

knuffelbaar
spiritueel

doordrijver

vaag

vrijgezellin
onvoorspelbaar

gevoelig

mysterieus

I AM THAT I AM
ik ben die ik ben
IK BEN
is alles wat er bestaat

I AM THAT I AM
 and there is nothing more
that I need do
to prove my worthiness


Foto
Foto
Foto

U luistert naar
~~ Twinflame ~~
Journey of Souls CD
Thousand Tommorows

<BGSOUND balance=0 src="http://sphericalsound.com/twinflame/thousand.MP3" volume=0>

Foto
Vergeet niet een kijkje te nemen in MIJN ANDERE BLOGS :
  • De
    Blauwe
    Maan


  • Wolven

  • Foto
    Te bezoeken waard :
  • Msn groep Tweelingziel
  • Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Blog als favoriet !
    Foto
    Rondvraag / Poll
    Heb jij je tweelingziel reeds ontmoet ?
    Ja, heel zeker
    Ik denk het wel
    Ik weet het niet
    Zeker niet
    Ik weet niet of het mijn tweelingziel of zielsmaatje is
    Bekijk resultaat

    Foto
    Inhoud blog
  • Stop
  • STOP
  • Liefde is als water
  • Fijn eindejaar
  • Kerst
  • Droom
  • In jou ogen
  • Mocht je me vergeten
  • Mooi
  • Kerstboodschap
  • Liefde
  • Believe
  • Een engel
  • Licht
  • Dank je
  • Poort van mijn ziel
  • Zielevriend
  • Zomaar
  • Onvoorwaardelijke liefde
  • Thank you
  • Twinsoul
  • Dankbaar koester ik
  • Jouw visioenen
  • Zonder ringen
  • How do I love
  • Het kaarsje dat altijd brandt
  • In jezelf
  • Twee vrienden
  • Oneindige liefde
  • Je bent hier niet toevallig
  • Verhaal van het zieljte
  • Tweelingzielen
  • Wat is liefde
  • Wat is liefde?
  • Liefde als begrip
  • Love
  • Zielsverwanten
  • Onderscheid
  • Ware liefde
  • 1 en 2 november
  • Vriendschap of Liefde
  • Ik heb je lief
  • Afstand
  • Herkennen
  • Gelijkenissen
  • Jij alleen kan het weten
  • Gedicht
  • Citaat
  • Forever soulmates
  • Soulmates of another kind
  • Eternal Soulmates
  • Plato
  • De stem van je ziel
  • Iemand
  • Als het je overkomt
  • Zeker weten
  • Klik
  • Het mooiste deel
  • Ontstaan tweelingzielen
  • Twinsoul
  • Citaat
  • Citaat
  • De ontmoeting
  • Ziel
  • Tweelingzielen
  • Citaat
  • As we live
  • De ziel
  • Zielscontact
  • Zielsliefde
  • Ontmoeting/Herkenning
  • Tweelingzielen
  • Jouw ogen
  • Trek je kaart
  • Theorieën
  • Definities
  • Citaat
  • Wezen van mijn ziel
  • Do you remember
  • Soul Mates
  • Welkom
    Foto

    Op dit blog wil ik
    jullie laten meegenieten
    van één van mijn
    lievelingskunstenaars,
    de werkjes van
    "Jessica Galbreth"

    prenten van :

    Foto

    thanksvisitpurplea15hh.gif

    Dankjewel voor je bezoekje

    Een kusje op je ziel

    En graag

    Tot de volgende keer

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto
    SOULMATES

    VRIENDSCHAP, LIEFDE, ZIELSVERWANTEN, TWEELINGZIELEN, ZIELEMAATJES, KARMISCHE RELATIES, ...



    Misschien diepe gedachten, maar denk er licht over
    Misschien zware onderwerpen, maar alleen
    om die van mezelf wat lichter te maken
    Alles op dit blog draait om licht
    al tasten sommigen misschien wat in het duister

    14-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Theorieën

    THEORIEEN

     

    Er bestaan diverse theorieën over de ontstaansgeschiedenis van de mensheid, over zielsverwanten/tweelingzielen en over de daaruit voortvloeiende relatievormen. Deze theorieën zijn te vinden in bronnen van bekende wijsgeren (Plato) en tradities/stromingen (vroege Christendom, Boeddhisme, Hindoeisme, Gnosis, Islam, Soefisme, Summit Lighthouse). Ook bekende ‘zieners’ (Joseph Rulof, Jacob Lorber en Emanuel Swedenborg) hebben hun visies over zielsrelaties.
    Het viel ons op dat in deze diversiteit aan theorieën en visies een ‘rode draad’ herkenbaar is, een grootste gemene deler. Deze rode draad zie je steeds weer terug in boeken en internetsites over zielsrelaties.

    14-10-2005 om 14:55 geschreven door BlueLuna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (19 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Definities

    DEFINITIES

    Relatie een verbintenis tussen twee mensen.

    Tweelingziel twee zielen (mensen) die uit 1 gesplitste ziel afkomstig zijn en elkaar dus reeds kenden gedurende vele incarnaties. Ze complementeren elkaar en helpen elkaar bij elkaars ontwikkelingsproces.

    Zielsverwanten dit zijn mensen die uit verschillende zielen voortkomen. Ze hebben op aarde dezelfde les te leren en zijn derhalve enige tijd bij elkaar. Zodra ze elkaar ‘niet meer nodig hebben’, kan deze relatie uiteenvallen.

    14-10-2005 om 14:55 geschreven door BlueLuna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (17 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Citaat


    Wees dankbaar voor de grote spirituele meesters die in je leven komen als: je kinderen, je huidige of vorige partners, je iritante buren, of als de afschuwelijke mensen die je ontmoet, want zij helpen je om in een staat van verlichting en vrede te blijven. Zij immers laten je elke dag weten hoeveel werk je nog moet doen en op welke punten je nog geen meester bent over jezelf.

    Wayne Dyer

    14-10-2005 om 14:55 geschreven door BlueLuna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (9 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wezen van mijn ziel



    Wezen van mijn ziel
    op m'n pad gekomen
    mijn eigen spiegelbeeld...
    zoals alleen gebeurt in dromen.

    In de grootste diepte
    van mijn aardse leven
    kom ik jou, mijn eigen..
    andere helft weer tegen!

    Niet bewust gezocht hiernaar
    tijdens mijn bestaan...
    Mijn hart danste van herkenning
    toen ik jou opeens zag staan!

    Met jouw ben ik verbonden
    zo voelbaar één geheel
    van die grote universele ziel
    zijn jij en ik één deel!

    De trilling van onze zielen
    Gaat zo heftig tekeer…
    Ik kan er niets aan doen
    ’t is voelbaar, over en weer!

    We zij verbonden…
    In de liefde van het grote geheel
    De band kan niet meer verbroken
    Wij lijken op elkaar: zo veel !!!
    Al leven wij apart,
    samen zijn wij één !

    14-10-2005 om 14:54 geschreven door BlueLuna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (27 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Do you remember



    Do you remember?

    Remember when our souls were still one?
    Together joined in this infinite light?
    We knew our thoughts and emotions,
    and our love was eternal.

    Remember our togetherness?
    Embracing each other within each other?
    Sharing one heart, one mind,
    one soul.

    Remember us walking the path
    towards new destinations?
    The presence of love,
    the eyes of God looking at us.

    Remember the seperation?
    The fear, the tear, the tears?
    Me touching your eyes
    the promise of finding us again.

    Remember us leaving the spiritual world
    into the arms of life itself?
    A fresh mind, a new body,
    but our soul incomplete?

    Remember how time continued?
    Where worlds and civilizations
    died and were born again?
    The many lives we lived?

    Remember how fate talked to us?
    And brought us together again?
    Two bodies meet,
    We recognized our soul.

    Now I hold you in my arms,
    remembering our promise.
    Bathing in your light.
    To share our soul again.

    And when I look into your eyes,
    I know that you remember it too.
    Your smile tells me
    we have found each other.
    Again.

    14-10-2005 om 14:54 geschreven door BlueLuna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (8 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soul Mates

    "SOUL MATES"

    There are many people
    that do not understand
    This very special bond
    between a woman and a man
    Perhaps they have even
    taken a look around
    But, their Soul Mate
    has never been found



    And, it really is
    very sad to say
    Some, will not find
    their Soul Mate
    as they pass this way
    I never believed in Soul Mates
    until I met you
    But, once we met
    I just knew


    You and I, need not
    speak a word
    For everything we think
    will still be heard
    Just a passing glance
    is all that it takes
    To share a thought
    between Soul Mates



    Each beat of our heart
    Has a poem to share
    Loving words of rhyme
    Put together with care



    Just you and I alone
    With no one else around
    We hear each others poetry
    But, our mouth
    speaks not a sound



    The words in our hearts
    embrace the whole book
    Our eyes speak every word
    with one impassioned look

    14-10-2005 om 14:53 geschreven door BlueLuna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (14 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom


     

    Welkom op mijn weblog !


    Image hosted by Photobucket.com



    De meeste prenten op dit blog zijn van :

    14-10-2005 om 14:52 geschreven door BlueLuna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (58 Stemmen)



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs