Inhoud blog
  • didel
  • ik hou van anubis
  • halloween
  • nog meer foto's
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Welkom op mijn blog!
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jufkristin
    www.bloggen.be/jufkris
    Over mijzelf
    Ik ben hanieh, en gebruik soms ook wel de schuilnaam nienke.
    Ik ben een vrouw en woon in Roeselare (België) en mijn beroep is heb ik geen.
    Ik ben geboren op 31/08/1996 en ben nu dus 27 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Acro,tekenen.
    hallo ik ben nienke ik ben 12 jaar oud ik heb geen werk want voor werken ben nog jong mijn hoby's zijn:Acro dat is
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Een interessant adres?
    Zoeken met Google


    welkom in het huis anubis2
    sibuna
    hallo welkom in het huis anubis 2 kijk goed rond en laar een brichtje achter in mijn gastenboeg niet vergeten hè haha
    30-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8te de scherm
    Klik op de afbeelding om de link te volgen heer zijn de foto's 8ter de scherm

















    30-10-2008 om 11:10 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (11 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de club
    heer zijn de club leden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







    30-10-2008 om 11:06 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (16 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het huis Anubis (Nienke)

    In een duister ver verleden vond, een man een oude schat
    Aan zijn dochter Sarah zei hij, waar hij die verborgen had
    En dat schreef ze op in raadsels, dus wie sluw en listig is
    Zal ontdekken deze schat, ligt hier in het huis Anubis

    ةén mysterie,
    Duizend vragen,
    Dit is het huis, Anubis
    Meer geheimen, alle dagen, dit is het huis, Anubis,
    Kom wees dapper en ontrafel die geschiedenis...
    Van het huis Anubis!

    Is die zoektocht vol gevaren nu wel echt de moeite waard
    Kan er iemand mij vertellen wat dit huis voor ons bewaard
    geef een antwoord op mijn vragen alleen dan vind ik die rust
    ik wil eerst zijn want ik voel het hier zijn kapers op de kust

    ةén mysterie,
    Duizend vragen,
    Dit is het huis, Anubis
    Meer geheimen, alle dagen, dit is het huis, Anubis,
    Kom wees dapper en ontrafel die geschiedenis...
    Van het huis Anubis!

    Alle dagen alle nachten hoor ik Sarah in m'n hoofd
    Dus ik moet die schat echt vinden dat heb ik haar beloofd
    ik laat me niet misleiden ik ga voor haar door het vuur
    ja m'n leven wil ik geven voor dit spannend avontuur

    ةén mysterie,
    Duizend vragen,
    Dit is het huis, Anubis
    Meer geheimen, alle dagen, dit is het huis, Anubis,
    Kom wees dapper en ontrafel die geschiedenis...
    Van het huis Anubis!

    ةén mysterie,
    Duizend vragen,
    Dit is het huis, Anubis
    Meer geheimen, alle dagen, dit is het huis, Anubis,
    Kom wees dapper en ontrafel die geschiedenis...
    Van het huis Anubis!

    30-10-2008 om 11:05 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hij (Nienke)


    Hij blaast de wolken in mijn ogen met een zucht weer weg
    hij snapt wat ik vertellen wil als ik niet eens iets zeg
    en smeden alle spoken in mijn hoofd een groot complot
    verjaagt hij ze meteen
    want in mijn wereld is hij god


    Hij is het mooiste wat mij ooit is overkomen
    speelt de hoofdrol in mijn allermooiste dromen
    heeft geen weet van zijn betekenis voor mij
    hij is hij

    Hij knipoogt en de zon begint te schijnen in mijn hart
    hij kleurt mijn nachten donkerblauw en niet meer donkerzwart
    ik leg mijn toekomst in zijn handen
    hij bepaalt mijn lot
    dat geeft een goed gevoel
    want in mijn wereld is hij god

    Hij is het mooiste wat mij ooit is overkomen
    speelt de hoofdrol in mijn allermooiste dromen
    heeft geen weet van zijn betekenis voor mij
    hij is hij
    Hij is het mooiste wat mij ooit is overkomen
    speelt de hoofdrol in mijn allermooiste dromen
    heeft geen weet van zijn betekenis voor mij
    hij is hij


    En vallen mijn gedachten door mijn twijfels in het slot
    heeft hij alleen de sleutel
    in mijn wereld is hij god

    Hij is het mooiste wat mij ooit is overkomen
    speelt de hoofdrol in mijn allermooiste dromen
    heeft geen weet van zijn betekenis voor mij
    hij is hij


    Hij blaast de wolken in mijn ogen met een zucht weer weg

    30-10-2008 om 11:04 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIJROLLEN

    -Magda Cnudde(56) speelt de interieur verzorgster en zorgachtige ''moeder'' Trudie

    -Walter Crommelin(57) speelt de gemene man met een geheim en hij is opzichter van het huis Victor Emanuel Rodenmaar

    -Ton Feil speelt de schooldirecteur en leider van Victor Ari van Swieten

    -Ingeborg Ansing speelt de bange lerares Frans Ellie van Engelen

    -Curt Fortin(29) speelt de aardige en populaire drama leraar en geschiedenis Jason Winker

    -Karen Damen(33) speelt de sexy en populaire gymlerares Esther Verlinden

    -Just Meijer speelt de mysterieuze Rufus

    -Dunya Khayame speelt de uitgehuwde Nabilah

    -Hero Muller speelt de sluwe en hebberige Zeno Terpstra

    30-10-2008 om 11:03 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor de gene die het huis Anubis niet zo goed kennen staat hier informatie over de bewoners en belangrijke personages.

     


    CAST
    -Loek beernink(21)speelt de verlegen Nienke Martens

    Loek is geboren op 6 maart in 1986

    -Lucien van Geffen speelt de slimme Fabian Ruitenburg

    Lucien is geboren op 20 november 1987

    -Vreneli van Helbergen (20) speelt de vervelende en bemoeizuchtige Patricia Soeters

    Vreneli is geboren op 7 mei 1987

    -Iris Hesseling (19)speelt de populaire en inpulsieve Amber Rozenberg

    Iris is geboren op 1 juni 1987

    -Vincent Banic (19)speelt de knappe en pupulaire Mick Zenenberg

    -Liliana de vries speelt de lieve Mara Sabri

    Achmed Akkabi (23)speelt de grappige, vage en leuke Appie Tahibi

    -Swen de Wijn speelt de gemene en zielige en binnenhalende Jeroen Cornelissen

    Swen  is geboren op 13 augustus 1983

    -Marieke Westenenk speelt de spoorloze vriendin van Patricia Joyce van Bodegraven

    30-10-2008 om 11:02 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (9 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.boeken van het anubis
    Het Huis Anubis Boek -       De geheime club van de OUDE WILG.



    30-10-2008 om 10:47 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Arie van Swieten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is de schooldirecteur en leider van victor.

    30-10-2008 om 10:45 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Victor Emanuel Rodemaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is een gemene man hij wil de graal ook te pakken krijgen. hij is de concierge opzichter van het huis anubis.

    30-10-2008 om 10:37 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trudie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is de interieur verzorgster en zorgachtachtige moeder. het is de schoonmaakster en een vrouw die de kinderen helpt om vrolijk te blijven.

    30-10-2008 om 10:36 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (9 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeroen Cornelissen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Jeroen is een kakker. Een studentikoos type die eruit ziet als zijn vader. Sinds zijn vader in de gevangenis zit wegens grootscheepse fraude, is Jeroen verandert in een naar, manipulatief ettertje. Mensen manipuleren is zijn dagtaak en hij geniet er dan ook met volle teugen van. Hoe meer mensen hij tegen elkaar kan opzetten, hoe beter. Jeroen heeft geen vrienden. Maar die heeft hij ook niet nodig want de enige die hij kan vertrouwen is zichzelf. Met Appie vormt hij een duo. Want Appie doet alles voor Jeroen. Of nou ja, bijna alles…

    30-10-2008 om 10:35 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mick Zenenberg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mick is een vrijbuiter. Een sportieve jongen die graag op zijn skateboard/ surfplank of snowboard hangt. Mick is mooi en weet dat de meisjes hem aantrekkelijk vinden. Maar dat doet hem niet zoveel. Mick is geen dromer maar nuchter. De meisjes worden snel verliefd op hem aangezien hij mooi is en een ‘echte’ stoere man. Maar Mick wil zich aan niemand binden en blijft graag de macho. Huilen is voor meisjes! Maar zijn zelfverzekerdheid redt hem niet in alle situaties…

    30-10-2008 om 10:34 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Appie Tahibi
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De slungelige freak die iedereen de stuipen op het lijf jaagt met zijn obsessie voor horrorfilms. Een jongen die niets opheeft met regels en gezag. De leraren voor de gek houden door met een bebloed gezicht door de school te lopen of de gang bekliedren met tomatensaus. Het is Appie niet gek genoeg. Het mysterie is voor hem ook niet serieus te nemen. Appie doet er liever een schepje bovenop door de bewoners nog banger te maken. Totdat hij er zelf mee geconfronteerd wordt…

    30-10-2008 om 10:33 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fabian Ruitenburg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    De slimme doordenker met een zeer zachtaardig karakter die bijna als enige erg zichzelf is. Hij is wijs voor zijn leeftijd, zeer goed in abstracte vakken en ziet altijd als eerste de achterliggende betekenis. Als Nienke voor het eerst op school komt wordt hij voor het eerst verliefd. Dat is ook de reden dat Fabian betrokken wordt bij het mysterie. Meer dan hij ooit zou willen. Want liefde maakt blind, nietwaar…

    30-10-2008 om 10:32 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Joyce van Bodegraven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is de spoorloze beste vriendin van patricia nienke neemt haar plaats in het huis in

    30-10-2008 om 10:31 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mara Sabri
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Stille wateren hebben diepe gronden. Dat is Mara. Altijd observerend en liever geen mening hebben over belangrijke zaken. Want Mara wil iedereen te vriend houden. Mara is super slim en houdt van leren. Ook is ze een waker van de groep die zorgt dat iedereen bij elkaar blijft. Een moeder Theresa die houdt van zorgen. Maar passeer haar niet, dan heb je aan haar een slechte…

    30-10-2008 om 10:30 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Patricia Soeters
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De stoere met een grote mond waar niet mee te spotten valt. Patricia kenmerkt zich door haar uiterlijk dat dagelijks verandert. Patricia heeft een bikkelharde jeugd gehad en dat is duidelijk te merken. Patricia is zeer aanwezig maar geeft wel kleur aan het leven. Zal Patricia haar talenten kunnen inzetten om de andere te helpen of trekt ze haar eigen plan...

    30-10-2008 om 10:28 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amber Rozenberg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Amber is een mooi populair meidje van het stel.Haar vader heeft haar alles gegeven wat ze wilde maar een verwend kreng is ze niet.
    Amber is zo impulsief als een kind en doet altijd eerst voordat ze nadenkt.Dat brengt haar altijd weer in grappige situaties.
    Amber is grappig door haar fantasieën en door dat ze altijd van alles iets bijzonders maakt.
    Voor haar is het mystitie dan ook fascinerend.
    Een hoofdrol in haar eigen Harry Potter.
    Amber krijgt met Nienke haar eerste echte vriendin in haar leven.

    30-10-2008 om 10:24 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    29-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nienke Martens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De nieuwkomer die met haar verlegen en geheimzinnige voorkomen voor en hoop opschullding zorgt.Ze wordt gepest en zwaar op de proef gestelk want knuffels,parden en Garfieldsloffen maken je nou eenmaal niet populair.
    Maar haar bijzonderheid gaat pas later opvallen.Want van Nienke ga jij houden ze komt als eerste met een mysterie in aanraking gaat tot het bittere eindondanks het gevaar.En dat kunnen maar weinig mensen haar nadoen...

    29-10-2008 om 19:04 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het geheim
    het de zelfde als ik geschreven heb

    29-10-2008 om 16:50 geschreven door nienke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)


    Archief per dag
  • 01-11-2008
  • 30-10-2008
  • 29-10-2008

    E-mail mij

    verstuur mij leuke dingen


    Gastenboek

    schrijf voor mij leuke dingen


    Blog als favoriet !




    Laatste commentaren

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • het huis anubis


  • Rondvraag / Poll
    wie is de leukste meisje
    nienke
    amber
    noa
    joyce
    patricia
    Bekijk resultaat


    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    hallo goed rond gekeken

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs