Inhoud blog
  • didel
  • ik hou van anubis
  • halloween
  • nog meer foto's
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Welkom op mijn blog!
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jojo91
    www.bloggen.be/jojo91
    Over mijzelf
    Ik ben hanieh, en gebruik soms ook wel de schuilnaam nienke.
    Ik ben een vrouw en woon in Roeselare (België) en mijn beroep is heb ik geen.
    Ik ben geboren op 31/08/1996 en ben nu dus 27 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Acro,tekenen.
    hallo ik ben nienke ik ben 12 jaar oud ik heb geen werk want voor werken ben nog jong mijn hoby's zijn:Acro dat is
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Een interessant adres?
    Zoeken met Google


    welkom in het huis anubis2
    sibuna
    hallo welkom in het huis anubis 2 kijk goed rond en laar een brichtje achter in mijn gastenboeg niet vergeten hè haha
    Uw beoordeling is opgeslagen
    De waardering die u gegeven heeft aan dit blog werd correct opgeslagen.

    U kan hieronder de tussenstand bekijken:


    Heel goed 56 %
    Goed 15 %
    Voldoende 6 %
    Nog wat bijwerken 6 %
    Nog veel werk aan 17 %

    Totaal aantal stemmen: 52



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...



    Archief per dag
  • 01-11-2008
  • 30-10-2008
  • 29-10-2008

    E-mail mij

    verstuur mij leuke dingen


    Gastenboek

    schrijf voor mij leuke dingen


    Blog als favoriet !




    Laatste commentaren

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • het huis anubis


  • Rondvraag / Poll
    wie is de leukste meisje
    nienke
    amber
    noa
    joyce
    patricia
    Bekijk resultaat


    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    hallo goed rond gekeken

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs