AngelsDream
(¯`·._ ღ♥* AnGeLWinGs*♥ღ _.·´¯)(¯`·._ ღ♥* AnGeLsDReaM*♥ღ _.·´¯)

Foto


<BGSOUND src="" loop=true></BGSOUND>

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 



Over mijzelf
Ik ben AngelWings, en gebruik soms ook wel de schuilnaam AngelWings.
Ik ben een vrouw en woon in Whatever (Nederland) en mijn beroep is Freelance.
Ik ben geboren op 12/04/1967 en ben nu dus 57 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Webdesign, dichten, schrijven, digitale bewerkingen.
Welkom op mijn weblog Als je iets wilt meenemen dat mag, wil je deze blog dan linken aub?

Foto

Zoeken in blog


{TITEL_VRIJE_ZONE}

Inhoud blog
  • Pittige kruiden doden kankercellen
  • Archeologie zeer interessante informatie
  • Gezondheidstips
  • Tegen verveling
  • Postkantoor lol
  • Scholen voor voortgezet onderwijs ontduiken de regels voor de gratis schoolboeken.
  • Een eunuch.
  • Virussen in opmars...
  • Vaccineren kan ook anders
  • STOORVELD-DIAGNOSTIEK
  • Orgaandonatie
  • MUZIEK,
  • Magnetron
  • HONING EEN WONDERMIDDEL
  • Fibromyalgie

     

     


     

    Affirmaties

    Klik midiwebsite

       

    • digitale tijden?  

    Downloadclub

    Wavfiles en midi's

    ~*~Paranormale website~*~

    Orakels

    ~NummerologieTest!~

    ~*~Angels~*~
    Recepten 
    SPECIAALNIEUWS

    GlitterAnimatieBlingWebsite

     


     

     

      

     

     




























    Klik op het plaatje
    voor mijn Orakel StartPagina

     


     
    Things with Wings


     
    ~*~ Zelf ben ik een 'bezige bij' inzake, Fotobewerkingen, Websites maken,
    Schrijven en Dichten, Avatars, Clubsets & vooral veel Glitters!
     

     
    Grtz AngelWings

    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Wingzie
    31-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Teksten wijsheid in water
    Photobucket Teksten bewerkingen met psp 7 gemaakt Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

    31-07-2009, 14:34 geschreven door AngelWings  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:Water Animaties teksten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wijsheid
    rosea.gif picture by angelwingsnl

    God.gif picture by angelwingsnl

    englischrose.jpg picture by angelwingsnl

    wsa.jpg picture by angelwingsnl

    RedRose-Geduld.gif picture by angelwingsnl

    animaanimus.jpg picture by angelwingsnl

    geloof-1.gif picture by angelwingsnl

    kinderen.gif picture by angelwingsnl

    denkeensaaneenander.gif picture by angelwingsnl

    enjoy.gif picture by angelwingsnlfijnweekend2.gif picture by angelwingsnlfijnweekend.gif picture by angelwingsnl

    Animation1-1.gif picture by angelwingsnl

    Al deze plaatjes heb ik bewerkt in psp



    31-07-2009, 14:24 geschreven door AngelWings  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    Tags:wijsheid
    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Goedendag (grant)
        op Opbouw weerstand tegen griep
  • Bevestiging van bijna dood ervaring (Rob)
        op Bijna-doodbezoeken begrijpen
  • Antwoord (AngelWings)
        op Bandstemmen
  • Jou maandhoroscoop (Sebas)
        op NUMEROLOGY
  • Een onderzoek naar de werking van de hersenen (Roeline)
        op Bandstemmen

  • Mijn favorieten
  • Fantasy Angelwings
  • Angelwings Orakels
  • Gedichten en korte verhalen
  • Oude blog
  • Orakels startpagina
  • AngelWings Startpagina
  • Mijn youtube films
  • Angelwings design sets deel 1, deel 2 staat vermeld
  • Incredimail
  • Het beste nieuws

     
    Things with Wings


     
    ~*~ Zelf ben ik een 'bezige bij' inzake, Fotobewerkingen, Websites maken,
    Schrijven en Dichten, Avatars, Clubsets & vooral veel Glitters!
     (Ik vind dat heel erg mooi) -
    Schijnt overigens iets Italiaans te zijn heb ik mij laten vertellen,
    en ik heb een Italian tak aan de stamboom hangen :-)
    Dus wat je hier ook vindt het is bijna allemaal bewerkt, en of gemaakt
    of geschreven door mijzelve.
    Uche :P Groetjes AngelWings
     

     
    Grtz AngelWings

    Archief per week
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 08/12-14/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008

    My new Bling

     


     

     
    Spirituele website AngelWings


    Gedichten & Verhalen AngelWings


    Schrijversclub


    Weblog AngelWings


    Dreams From Brian


    Orakel Startpagina


    Amore et Labore


    MSN startpagina

     
     
     

    Blog als favoriet !

    Een interessant adres?

    Categorieën

    Inhoud blog
  • Pittige kruiden doden kankercellen
  • Archeologie zeer interessante informatie
  • Gezondheidstips
  • Tegen verveling
  • Postkantoor lol

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kris
    www.bloggen.be/kris

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.




    Forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs