6B nieuwtjes
6B bruist ... 6B is oké!
Inhoud blog
  • De Eerste Wereldoorlog
  • Geheim agent
  • Powerpoint alternatieve energie
  • Een powerpoint over alternatieve energie.
  • Lego movie
  • Tijd afstand snelheid deel 2
  • Tijd afstand snelheid
  • Heksen ...
  • Wetenschap en techniek is sjiek : de poort van Pascal (besturingen).
  • Liefdesplein



    Klik op bovenstaand plaatje!

    Actua
  • Karrewiet
  • VRT de redactie
  • De Standaard
  • De Morgen
  • websites 6B , SFB en SFI
  • KLASWEBSITE 6B
  • schoolwebsite SFB
  • oudercomité
  • schoolwebsite SFI
  • sfeerfoto's 6b
  • sfeerfoto's SFB
  • Tips voor leerlingen
  • Yeti
  • Ketnet
  • Kid city
  • Chatten for kids
  • Kids top 20
  • Hallmark e-cards versturen
  • Kinder + jongerentelefoon
  • Voetbal jupiler pro league
  • Kinepolis film
  • Spelletjes ter ontspanning
  • Air hockey 2
  • Winkelwagenheld
  • Dogfight
  • Penalty schieten
  • Voetbal
  • Biljart-pool
  • BMX Stunt Race
  • Mahjong
  • Bomberman
  • Bubble trouble
    22-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cram : flashcards maken ....
    Met Cram kan je flashcards maken. Zo kan je leerstof inoefenen. Je kan er zelfs een spel van maken, dit delen met klasgenoten en samen strijden om de hoogste score te halen.





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    22-01-2015, 21:34 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    15-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het onheilspellende huis!

    9u 's ochtends ...
    6b  krijgt een mysterieus telefoontje
    Ga naar het verlaten huis aan het kerkhof ...
    Daar wacht je een vreemde verrassing ...
    Klik ... stilte
    6B  raast naar de plek der onheils.
    De deur van het bouwvallig huisje staat op een kier.
    Stoere 6b'ers stappen vastberaden op hun doel af.
    En ...




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-01-2015, 23:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het leven van ... het geluidshuis
    Het leven van een ...



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-01-2015, 22:48 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    14-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ons fotoboek en educatieve games in het onderwijs.

    Ga eerst via je google drive naar 'fotoalbum 6B' https://docs.google.com/a/sfb-melle.be/presentation/d/141JY5223HA5JY6IxjGWgaOM90o_YBzuAD8zj-BcVjJU/edit#slide=id.g17d29adaf_00

    Bewerk foto's via picjoke http://nl.picjoke.net/, bewaar die in een mapje op de harde schijf van je computer en plaats die dan op jouw dia van het fotoboek.

    Voeg wat tekstballonnen toe

    Staan er minimum 4 foto's op je dia, dan kan je een educatief spel spelen.


    http://www.spelletjesplein.nl

    http://www.leerspellen.nl/


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-01-2015, 21:40 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Incredibox
    Surf naar www.incredibox.com en componeer je eigen muziekstuk.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-01-2015, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    05-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkige verjaardag, Tine
    Van harte proficiat


    Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-01-2015, 13:02 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    18-12-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cotton Eyed Joe - Rednex
    Mission impossible?





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-12-2014, 12:24 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    16-12-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een google account op een pc zetten.
    Hoe zet je je google account op een pc?





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-12-2014, 09:03 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    14-12-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nestkastjes in de wensenboom
    Vrijdag kregen onze nestkastjes een plaats in de wensenboom op het pleintje vlakbij onze school. 
    Zo zorgen wij mee voor een hartverwarmende Kerst! 
    Lees het artikel hier: http://www.nieuwsblad.be/cnt/bllva_01426218?pid=4414089



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-12-2014, 11:19 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    09-12-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pinksteren ...


    Vuur uit de hemel



    Vuur uit de hemel breng vuur in mijn hart
    Vuur uit de hemel breng vuur in mijn hart

    Maak mij warm
    Maak mij zacht
    Dat ik leef
    Uit uw kracht

    Vuur uit de hemel...

    Maak mij vol
    Van Uw geest
    Maak mij klaar
    Voor het feest

    Vuur uit de hemel...

    Geef mij licht
    Uit Uw bron
    Dat ik straal
    Als de zon

    Vuur uit de hemel...


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-12-2014, 21:39 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    08-12-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tableau Vivant Jommeke
    Een striptekening tot leven brengen: dat was de bedoeling bij deze foto's. We hebben goed gelet op de mimiek van de personages en de compositie van de tekening. Welke foto komt het dichtste bij het origineel?
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-12-2014, 17:12 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    07-12-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik van binnen!

    Wil je meer weten over ons lichaam, klik dan op onderstaande link.

    http://www.ikvanbinnen.nl/

    Wil je thuis het bloedspel spelen, dan klik je op volgende link!

    http://www.ikvanbinnen.nl/bloed/spel.html


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    07-12-2014, 18:47 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    04-12-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinterklaaslied.

    Met Pasen denk ik aan Sinterklaas en stuur ik hem een kaart
    Ik schrijf hem hoe het met me gaat en groet gelijk zijn paard
    Ik maak een soort van grapje over de zak van Zwarte Piet
    Maar Sint heeft het dan blijkbaar druk, want antwoord krijg ik niet
    Wanneer ik op vakantie ga en toch in Spanje ben
    Dan rij ik even bij ze langs omdat 'k ze heel goed ken
    Helaas, helaas is Sint nooit thuis en zond toen Zwarte Piet
    Die trouwens in zijn vrije tijd opvallend bleekjes ziet

    Sinterklaas, wie kent hem niet
    Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Piet (2x)

    Elk jaar op 5 december krijg ik al een kleur
    Ik weet wat me te wachten staat: een schimmel voor de deur
    Ik heb wat drank in huis gehaald, 'k ontvang ze met een lied
    Maar 't ene jaar drinken ze wel, en 't jaar daarop weer niet

    Sinterklaas wie kent hem niet
    Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Piet (2x)
    Marsepein, pepernoten (4x)
    Speculaas, pepernoten (4x)
    Suikergoed, pepernoten (4x)
    Taai-taai-taai-taai-taai-taai, pepernoten (4x)

    De beste vrienden van ons allemaal
    Voor altijd en eeuwig (6x)
    Heel veel jaar




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-12-2014, 20:36 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een diareportage over Pakistan.

    De organisatie 'Kinderen helpen kinderen' wil jongeren in Pakistan de kans geven om onderwijs te krijgen.





    Bijlagen:
    03 Pakistan.wma (7.7 MB)   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    04-12-2014, 15:20 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    03-12-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verkeerspark
    Deze voormiddag bezochten we het verkeerspark in Studio M. Daar waren twee agenten die ons alle belangrijke verkeersregels nog eens uitlegden en we mochten deze nadien zelf ook toepassen! In een groot parcours met automobilisten en fietsers moesten we aandacht hebben voor verkeerslichten, verkeersborden, voorrang van rechts, stopplaatsen, ... Een leerrijke en actieve voormiddag!
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-12-2014, 12:47 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    02-12-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.prezi : leerlingenaccount aanmaken.
    Hoe maak je een speciaal leerlingenaccount aan?




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    02-12-2014, 12:41 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    22-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek aan het fort Breendonk !!

    Op maandag 24 november 2014 bezoeken we eerst fort Breendonk, daarna experimenteren we in Technopolis.
    Vergeet niet stipt om 7.50 u. op school aanwezig te zijn.
    Je boekentas mag je thuis laten.
    Neem gewoon een rugzak mee met je lunchpakket , een tienuurtje en een potlood.
    Leerlingen die snel reisziek worden, nemen ook hun reispilletjes mee.
    Tot ... maandag

    Meester Frederic









    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-11-2014, 15:38 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    21-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wetenschap en techniek is sjiek!

    Beste toekomstige wetenschappers, technisch en burgerlijk ingenieurs,
    aan julie om via onderstaande link je talent aan de wereld te tonen.



    http://techniek-ict.yurls.net/nl/page/743665#topboxes



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    21-11-2014, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    13-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pass the flame ... thema vuur.


    In de godsdienstlessen behandelen we momenteel
    het thema vuur.
    Vuur staat o.m. symbool van de eeuwige strijd van de mens
    om in vrede te leven.

    Het lied 'Pass the flame' illustreert dit.
    Deze song was het officiële lied van de olympische spelen 2004.

    De tekst gaat als volgt.

    Pass the flame
    Unite the world
    It's time to celebrate
    Let our voices be heard.

    Pass the flame
    Unite the world
    Bring us all together.




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-11-2014, 14:35 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Rode Kruis

    Het verhaal van een idee ... Henry Dunant.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    13-11-2014, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)


    Klik op bovenstaand plaatje!



    Klik op bovenstaand plaatje!


    Archief per week
  • 16/01-22/01 2017
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 26/09-02/10 2005
  • 29/11-05/12 2004
    Zoeken in blog

    Zoekrobots
  • Google
  • Kennisnet
  • Meestersipke
  • Davindi
  • Look4
  • 8 tot 12 jaar info
  • huistaak
  • Europa-taak
  • wereldgodsdiensten
  • kinderrechten
  • landen
  • beeld-videomateriaal
  • Europa-landen
  • Anne Frank : huistaak
  • Meer weten over Anne Frank
  • Thema elektriciteit
  • Speurneus ... door de EU ...
    Kunst
  • huistaak kunst
  • Kijken naar kunst
  • Kunstroof
  • Kunstwerk
  • Moord op Mozart of niet?
  • Surrealisme : Dali
  • Renaissande : Leonardo da Vinci
  • Impressionisme : Monet
  • Kubisme : Picasso
  • Kangoeroe Leonardo da Vinci
    Kangoeroe-internettaak
  • Oefenen maar
  • spEUrnEUs
  • Latijn voor dummies
  • Kennismaking met het Latijn
  • Kennismaking met het Latijn 2
  • Kennismaking met Engels
  • Wiskunde in het secundair
  • Webkwestie Kinderkruistochten
  • Webkwestie optische illusies
  • Oefenen maar...
  • Huiswerkweb groep 8
  • Digischool
  • Digitips
  • Herhaling wiskunde 5de leerjaar
  • Inoefening wiskunde 6de leerjaar
  • Hot potatoes oefeningen 6de leerjaar
  • Oefentoetsen piramide
  • KITS
  • Wero : De Europese geschiedenis
  • De oudste tijden : de prehistorie
  • De oudste tijden : Egypte
  • De klassieke oudheid : Grieken
  • De klassieke oudheid : Romeinen
  • De Middeleeuwen
  • De Middeleeuwen : vikingen
  • De nieuwe tijd : ontdekkingsreizen
  • De nieuwe tijd: Lodewijk XIV
  • De nieuwste tijd : stoommachines
  • De nieuwste tijd : WO 2
    wrts
  • mijn wrts-site
  • wrts Franse oefeningen overnemen
  • wrts wiskunde oefeningen overnemen
  • wrts woordpakketten tijd voor taal

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs