6B nieuwtjes
6B bruist ... 6B is oké!
Inhoud blog
  • De Eerste Wereldoorlog
  • Geheim agent
  • Powerpoint alternatieve energie
  • Een powerpoint over alternatieve energie.
  • Lego movie
  • Tijd afstand snelheid deel 2
  • Tijd afstand snelheid
  • Heksen ...
  • Wetenschap en techniek is sjiek : de poort van Pascal (besturingen).
  • Liefdesplein



    Klik op bovenstaand plaatje!

    Actua
  • Karrewiet
  • VRT de redactie
  • De Standaard
  • De Morgen
  • websites 6B , SFB en SFI
  • KLASWEBSITE 6B
  • schoolwebsite SFB
  • oudercomité
  • schoolwebsite SFI
  • sfeerfoto's 6b
  • sfeerfoto's SFB
  • Tips voor leerlingen
  • Yeti
  • Ketnet
  • Kid city
  • Chatten for kids
  • Kids top 20
  • Hallmark e-cards versturen
  • Kinder + jongerentelefoon
  • Voetbal jupiler pro league
  • Kinepolis film
  • Spelletjes ter ontspanning
  • Air hockey 2
  • Winkelwagenheld
  • Dogfight
  • Penalty schieten
  • Voetbal
  • Biljart-pool
  • BMX Stunt Race
  • Mahjong
  • Bomberman
  • Bubble trouble
    15-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De fietshelm, zet 'm op!

    Casartelli kwam tijdens de afdaling met z'n fiets zwaar ten val.
    Een fietshelm zou zijn leven gered hebben!



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-10-2015, 21:29 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    08-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maarten Luther


    Maarten Luther was een grot hervormer. Hij leefde in de zestiende eeuw. ( Tijd van vorsten en ontdekkingen.)
    Hij protesteerde tegen de mistoestanden in de kerk, het verkoop van aflaten, ...
    Met zijn 95 stellingen wou hij de Kerk 'hervormen.'
    Luthers volgelingen worden protestanten genoemd.







    http://www.schooltv.nl/video/95-stellingen-maarten-luther-heeft-kritiek-op-de-kerk/
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-10-2015, 21:43 geschreven door 6B  
    Reacties (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geld

    Wij  betalen, net zoals onze buurlanden, met de euro.
    In de oranje gekleurde landen kan je met de euro betalen.



    Als we een land buiten de eurozone bezoeken,
    moeten we bij een wiselkantoor /bank eurogeld omruilen.
    De wisselkoersen bepalen hoeveel je van de andere munteenheid krijgt.

    http://www.tijd.be/wisselkoersen



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-10-2015, 21:41 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hocus Pocus Technolocus!
    Techniek & Wetenschap op het programma deze namiddag! 
    Dhr. Marc Govaert liet ons kennismaken met wetenschappelijke experimenten over warmte, elektriciteit, luchtdruk & evenwicht.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-10-2015, 18:04 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    06-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.recensie Anthony Horowitz.


    Een recensie is een kritische bespreking over het leven en het werk van een auteur.
    Marita de Sterck schreef zo een 'tekst om te leren' over Anthony Horowitz.



           Marita de Sterck                   Anthony Horowitz

    Wil je meer te weten komen over deze veelzijdige schrijver, klik dan op onderstaande link.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Anthony_Horowitz

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-10-2015, 21:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boekenmonsters
    Boekenmonsters maken als bladwijzer ... 6b'ers zijn nu eenmaal creatief!







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    06-10-2015, 20:32 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    02-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklassen donderdag 1 oktober 2015
    Waterplaza, bosklasfuif.



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    02-10-2015, 07:42 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    01-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog wat bosklasfilmpjes ...
    Springen van de pamperpaal en de rappel. En een filmpje over echte ijsberen ...









    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    01-10-2015, 18:27 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklassen woensdag 30 september 2015 : de foto's.
    Hoogteparcours, deathride, pamperpaal, muurklimmen .... spannend!!!! En meer dan 100 foto's om dit te bewijzen ...







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    01-10-2015, 07:33 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklassen woensdag 30 september 2015 : eerste filmpjes.
    Grenzen verleggen, angsten overwinnen.





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    01-10-2015, 00:16 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    30-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklassen dinsdag 29 september 2015 : filmpjes
    Op stap naar het subtropisch zwemparadijs in Givet (Frankrijk).





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    30-09-2015, 07:46 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    29-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklassen 29 september 2015 : foto's
    Deze voormiddag  3 activiteiten : sport, met spekstenen een talisman maken en een oriëntatietocht.





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    29-09-2015, 20:06 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklassen maandag 28 september 2015 : de filmpjes
    Het zesde in actie ...







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    29-09-2015, 00:52 geschreven door 6B  
    Reacties (2)
    28-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bosklassen maandag 28 september 2015 : de foto's
    Beste allen,

    wij zijn goed aangekomen. Prachtige locatie, fantastisch weer, toffe groep. wat moeten we nog meer hebben.



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (9 Stemmen)
    28-09-2015, 19:55 geschreven door 6B  
    Reacties (6)
    26-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklasnieuws!!!!

    Beste zesdeklassers,
    bekijk aandachtig het nieuwsbericht van de zender SFB.

    Let op : In het zwembad zijn zwemshorts niet toegelaten. Jongens moeten een zwembroek hebben.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (12 Stemmen)
    26-09-2015, 16:19 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    24-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklassen : het begin van een groot avontuur.

    De bosklassen zijn bijna een feit
    en dan denken velen aan Halloween ...
    Speel onderstaand spel door op de pompoen te klikken,
    griezel gezellig mee
    en tracht de 'Engelse' opdrachten uit te voeren.
    Veel plezier!!!

    Klik op de afbeelding om de link te volgen







     

    AAN OUDERS, BROERS, ZUSSEN, GROOTOUDERS, ...

    Vanaf maandag 28 september zal er dagelijks (als er daar internetverbinding is) nieuws - filmpjes -foto's op de blog geplaatst worden.
    Via het gastenboek kunnen jullie ook commentaar schrijven ...

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    24-09-2015, 20:30 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe sterk is mensenhaar ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hoeveel gewicht kan het haar van een mens dragen ...
    Gok even en bekijk dan het filmpje via onderstaande link.



    http://www.schooltv.nl/video/mensenhaar-hoe-sterk-is-mensenhaar/#q=hoe%20sterk%20is%20mensenhaar


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    24-09-2015, 20:27 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gewichten : oefeningen
    Bepaal het gewicht van een ananas en een appelsien. 
     

    Tijd over?  Maak volgende oefening! 



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    24-09-2015, 20:26 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    23-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meervoudige intelligentie

    Mensen leren op verschillende manieren. De een leert door doen, de ander moet het ‘voor zich zien’ en een derde persoon moet de informatie eerst voor zichzelf ordenen alvorens deze te kunnen begrijpen.

    De Amerikaanse hoogleraar Howard Gardner onderscheidt acht intelligenties. Ieder mens bezit ze alle acht, men heeft er echter vaak slechts enkele sterk ontwikkeld. Deze sterk ontwikkelde intelligenties bepalen de manier waarop men leert, bepalen de voorkeur voor bepaalde activiteiten ...



    Kijk maar welke talenten volgende personen hebben ...





    http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA














    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    23-09-2015, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    22-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Eigen Tijd : Welvaart voor bijna iedereen? (1945- ...)


    Na 1945 ontstaat in West-Europa een welvaartmaatschappij. De mensen verdienen goed. Sociale wetten hebben een eind gemaakt aan de wantoestanden. De technologie blijft zich verder ontwikkelen. De rol van de mens wordt dikwijls overgenomen door machines. Vooral de computer neemt steeds een belangrijkere plaats in. Wie niet kan deelnemen aan de snelle vooruitgang, blijft arm. In Europa is er nog steed een kloof tussen het rijkere Westen en het armere Oosten. Ook op wereldvlak blijft er een grote kloof tussen arme en rijke landen.

    De groei van de industrie veroorzaakt ernstige  lucht- en waterverontreiniging. De mateloze bevolkingsgroei zorgt voor heel wat problemen. (voedsel, huisvesting, afvalberg, ...) Waar moeten de miljarden aardbewoners van de 21ste  eeuw hun energie vandaan halen? De overheid probeert het probleem te regelen met wetten.

    De huizen vandaag zijn voorzien van alle luxe en comfort. Wolkenkrabbers, villa- en bungalowwijken rijzen als paddestoelen uit de grond. Ook worden er goedkopere, sociale woningen gebouwd.

    Het vervoer kent een grote technologische vooruitgang.  Over land maken auto's, bussen, vrachtwagens, elektrische treinen (TGV) de aarde onveilig. Door te carpoolen, te fietsen kan je files vermijden.Over water worden de stoommachines vervangen door dieselmotoren. Supertankers vervoeren de olie over heel de wereld, containerschepen bezoeken alle wereldhavens. In de lucht vervangen de straalvliegtuigen de ouders schroefvliegtuigen. Ook de helikopter bewijst zijn nut.

    Belangrijke gebeurtenissen : de landing op de maan, de aanval op de WTC-torens in New York.






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-09-2015, 00:49 geschreven door 6B  
    Reacties (1)


    Klik op bovenstaand plaatje!



    Klik op bovenstaand plaatje!


    Archief per week
  • 16/01-22/01 2017
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 26/09-02/10 2005
  • 29/11-05/12 2004
    Zoeken in blog

    Zoekrobots
  • Google
  • Kennisnet
  • Meestersipke
  • Davindi
  • Look4
  • 8 tot 12 jaar info
  • huistaak
  • Europa-taak
  • wereldgodsdiensten
  • kinderrechten
  • landen
  • beeld-videomateriaal
  • Europa-landen
  • Anne Frank : huistaak
  • Meer weten over Anne Frank
  • Thema elektriciteit
  • Speurneus ... door de EU ...
    Kunst
  • huistaak kunst
  • Kijken naar kunst
  • Kunstroof
  • Kunstwerk
  • Moord op Mozart of niet?
  • Surrealisme : Dali
  • Renaissande : Leonardo da Vinci
  • Impressionisme : Monet
  • Kubisme : Picasso
  • Kangoeroe Leonardo da Vinci
    Kangoeroe-internettaak
  • Oefenen maar
  • spEUrnEUs
  • Latijn voor dummies
  • Kennismaking met het Latijn
  • Kennismaking met het Latijn 2
  • Kennismaking met Engels
  • Wiskunde in het secundair
  • Webkwestie Kinderkruistochten
  • Webkwestie optische illusies
  • Oefenen maar...
  • Huiswerkweb groep 8
  • Digischool
  • Digitips
  • Herhaling wiskunde 5de leerjaar
  • Inoefening wiskunde 6de leerjaar
  • Hot potatoes oefeningen 6de leerjaar
  • Oefentoetsen piramide
  • KITS
  • Wero : De Europese geschiedenis
  • De oudste tijden : de prehistorie
  • De oudste tijden : Egypte
  • De klassieke oudheid : Grieken
  • De klassieke oudheid : Romeinen
  • De Middeleeuwen
  • De Middeleeuwen : vikingen
  • De nieuwe tijd : ontdekkingsreizen
  • De nieuwe tijd: Lodewijk XIV
  • De nieuwste tijd : stoommachines
  • De nieuwste tijd : WO 2
    wrts
  • mijn wrts-site
  • wrts Franse oefeningen overnemen
  • wrts wiskunde oefeningen overnemen
  • wrts woordpakketten tijd voor taal

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs