Hallo allemaal, We zijn de dag begonnen met onze boekentas leeg te maken . Na dat we onze boekentas leeg hebben gemaakt. Hebben we toets tot op 0,1gedaan. Daarna hebben we een blaadje met staartdelingen gedaan en in ons mapje bewerkingen gestopt En dan in ons rekenschrift 1 blaadje gemaakt. Daar ging de bel jjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeee . Na het rekenen moesten er nog veel afwerken. Want daar waren er sommige nog niet mee klaar. Dan was het taal we hebben geleerd over t.t en de v.t. We hebben er ook nog een huistaak van. Dan wo we hadden het weer vergeten aan te vullen dus hebben we het dan gedaan. daar is godsdienst al daar hebben we geleerd over symbolen. En nu de agenda schrijven. Dan wo weer daar hebben we over wat leeft en wat niet leeft in de natuur.
weervrouw Lou en weerman JonAS Vandaag zijn we gestart met toets rekenen tot op 0.1. Direct daarna hadden we toets begrijpend lezen. Tring een plasje, babbelen en spelen. W.O het weer aanvullen. en het weer vandaag is zonnig. Gemaakt door Lou en Jonas
Vandaag begonnen we met rekenen. O, ja hadden ook nog een stagiair (Meester Maarten) oké we gaan terug naar het rekenen over het gemiddelde hoe je het moest berekenen eerst maakten we een paar oefeningen in ons kladschrift. daarna maakten we de opdrachten als we klaar waren TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het was speeltijd en nu weten we het niet meer
O, ja nu weer wel Na de speeltijd deden we de thema toets van taal maar na de middag speeltijd deden we de les van taal. en na de les van taal legden we ons WO klaar TTTTTTTTTTRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!! weer speeltijd jeeee oeps nu weten we het niet meer
JA, Nu weer wel jeeeeej we kregen een WO les en na de WO les las Meester Maarten een gruwelijk rijmsel van Roald Dahl voor en dat sprookje was... de drie biggetjes
Hieronder de agenda van
vandaag. Leren: taal: thema 5 taalbeschouwing 10/03 spelling:
thematoets 13/03 Rekenen: x,: tot op 0,1 ws blz 36-37
11/03 x tot op 0,1 ws blz 38 12/03 MK:
vierhoeken ws blz 31,41,42 13/03 Doen: Rekenen: ws blz 46 10/03 Taal: voedingsproduct of recept 17/03
Toetsen tekenen.
Wat de huistaak rekenen betreft: enkel de linkerkant van de bladzijde moet gemaakt worden. Voor taal moeten de kinderen op zoek gaan in kookboek(en), tijdschriften, reclamefolders, internet,... om een voedingsproduct of recept te vinden. Deze moeten voldoen aan de drie voorwaarden, die uit hun enquête kon besloten worden.
Tot morgen allemaal.
Meester Joeri.
PS: morgen geen weblog van de leerlingen... Vergeten een duo aan te duiden vandaag.
Dag allemaal We zijn de dag begonnen met rekenen : tijdsduur toepassingen... TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!!! De bel ging het was speeltijd. Na de speeltijd hebben we de toets toepassingen gedaan. Daarna hebben we taal gedaan over onderwerp en persoonsvorm TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING JEEEEEH DE BEL GING WEER . WE GINGEN NAAR DE REFTER OM ONZE BOTERHAMMEN OP TE ETEN . Daarna leuke lange speeltijd!!! TTTTTTTTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIING! Nu weer in de klas AUAUAUAUAUAU!!! Dan deden we groepswerk over een enquete.. De bel ging... weer speeltijd.Na de bel weer in de klas we deden voort met het groepswerk. Daarna naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jonah en MARIA