Inhoud blog
  • VRAAGJE AAN ...
  • I'm Back
  • Kwakkelweer
  • Niets gedaan vandaag
  • Lang geleden !
    Foto
    PR 5 km :Gaston Roelands
    =======
    17-12-2006
    34 min 07
    23-12-2007
    38min 30
    Garmin 36min 37
    5 km 220
    PR 10 km : Hasselt Midwinterjogging
    =========
    25-2-2007
    1uur 7min 44sec
    24-2-2008
    1uur 4min 28sec
    10 miles
    =======
    22-4-2007
    2uur 02min 12sec
    Halve Marathon Eindhoven.
    ===================
    14-10-2007
    2 uur 37 min 37 sec
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    gerdy02101978_sylvia
    www.bloggen.be/gerdy02
    Fietsen Joggen en Stappen

    12-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niets gedaan vandaag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nee niets gedaan en k'ga ook niets doen ! 
    Maar ik heb mijn loopmaatje wel beloofd morgen met haar te gaan lopen . 
    Ik ben op dat gebied zeer lui geworden  , de zin naar het lopen staat ook op een laag pitje .
    Aan de andere  heb ik dan wel weer spijt dat ik het niet doe , is dat vrouwelijk of ben ik helemaal kierewiet aan het worden ?
    Ik zal der toch terug over moeten gaan denken in groep te gaan lopen , maar dat heb ik ook al zo dikwijls gezegd hé :-/.
    En voor de rest ben ik op dieet , ben veééééééééél te dik !!!!!!!!
    Der is nu bijna 2 kilo af , nog zeker 6 te gaan !!

    12-12-2010 om 15:29 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lang geleden !
    Ik weet niet goed waar ik moet beginnen .
    Dus ik neem de draad gewoon weer op en hoop dat er een paar mensen terug op mijn blog wille komen !!
    Alles gaat zijn gangetje
    Het lopen vlot niet
    Ik geraak niet meer op gang ! ik heb geen doel op het moment , misschien daardoor !
    Geen motivatie , mijn loopmaatje wil altijd zo vroeg gaan lopen en ik niet !! 
    In de winter kan ik dat gewoon niet aan brrrrrr ! Alhoewel de morgend dikwijls beter is dan de namiddag , daar moet ik eerlijk in zijn !
    Ik geraak niet uit mijn bed , dat is het !
    ik ben een dagmens  
    Geen ochtendmens en ook geen avondmens Moeilijk ik weet het !!

    08-12-2010 om 15:35 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rug ...
    Mijn rug doet nog steeds pijn , maar ik heb toch het gevoel dat het aan het beteren is
    Ik geloofde niet in de Pilates , maar ik denk toch dat het gaat helpen .
    Ik ben dinsdag voor het eerst geweest .
    Tijdens de les had ik er eerst toch mijn gedacht over hoor,en toch moet ik toegeven , dat ik me later op de avond wel goed voelde , 
    in ieder geval beter dan de vorige dagen .
    Het grote voordeel van een privéles is , dat je geen ogenblik aan de aandacht ontsnapt
    Daar waar je het niet goed doet , word je tot de orde geroepen ! Met meerderen is dat niet zo !! Kan natuurlijk ook niet hé .
    De mevrouw van de pilates stelde voor om 20 keer privé te komen en daarna met de mat te beginnen .
    Zo heb ik een goede basis en gaat het zeker helpen zegt ze .
    Die mat dat wil zeggen , dat je met een groep van 8 mensen traint en uiteraard op de mat oefeningen moet doen .
    Ik ga dus beginnen met 10 keer privé en dan zie ik wel ! 
    Pilates : Het verschil met yoga zit er volgens de mensen hier in:
    Yoga is voor de lenigheid , ook goed natuurlijk .
    Met Pilates ga je echt werken voor de rug , de buik en de heupen .
    Eigenlijk voor goed te zijn moet je dan eerst Pilates doen , en na een tijdje Yoga der bij
    En zo ga ik dan na een tijdje door het leven met een perfecte houding , zonder rugklachten en zonder buikje
    Alé voor de rugklachten hoop ik dat zeker en de rest is dan mooi meegenomen !!

    12-08-2010 om 22:45 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Te lang ........
    T'is alweer te lang geleden dat ik wat het gepost !
    Maar t'is alleen kommer en kwel hier bij mij

    Nu heb ik het weer in de rug en mag voorlopig niet lopen !

    Ik blijf ook altijd zo lang lopen met gelijk wat dan , en als ik het niet meer zie zitten ga ik dan toch naar de dokter , en krijg ik ook steeds slecht nieuws natuurlijk !
    Vorige week de uitslag gekregen van de mri :
    Ik heb artrose aan de rug , een begin van een hernia en op aan een paar andere ruggewervels enkele scheurtjes .
    Heel klein , maar ze zijn er wel ! 
    Eerst proberen met kiné en ik moet ook pilates gaan doen , schijnt heel goed te zijn voor de rug !
    Kiné het ik al 3 keer geweest en dinsdag een eerste afspraak voor pilates .
    Ik heb dat nog nooit gedaan , dus de eerste keer een privéles genomen , de prijs mag er ook zijn zeg
    50 euro per les peivé .
    Daarna zou ik in groepsverband pilates doen omdat dit een pak goedkoper is 135 euro voor 10 keer .
    Als het dan helpt heb ik het er wel voor over , dus we zien wel !!
    Der zijn ergere dingen in het leven ! 


    08-08-2010 om 23:09 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een dag ....
    Vandaag was het dus de 2O km Van Brussel .
    Ik ben dus niet geweest ! Ik had er de moed niet voor
    Wat me bezield ? Gebrek aan motivatie !!!
    En een ontstoken schouder die moet rusten .
    Ik blijk verkrampt te lopen als ik moe ben en dat zou de reden zijn , volgens de kinésist . 
    Met rusten gaat het beter ! 
    Voor de lieve mensen die niet geloven dat een Hommel steekt ! Awel die steekt wel !!! Mijn voet is vier dagen dik geweest  ! En pas na medicijn te nemen beterde het ! En dat verdomde pijn der nog eens bij !!  OPGEPAST voor HOMMELS
    Maar ik ben wel gaan supporteren voor mijn loopmaatje , die 8 km ging doen !!
    Ik heb geroepen gelijk een zotte en de laatste meters met haar meegelopen
    En ze had een prachtige tijd !!!!!! Ze geeft het helemaal alleen gedaan !! Knap meiske x x x
    Dikke Proficiat Christine x x x x x x

    30-05-2010 om 22:24 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie denkt .....
    Wie denkt dat een Hommel niet steekt geeft het goed verkeerd hoor !!!
    Zaterdag ben ik naar een veulen gaan kijken . Mooi hoor !!
    De boer nam me mee op de weide , en die merrie begon te galopperen , steeds rondjes rond ons !
    Ik ben ne bangescheet zunne, dus ik wou maar vlug weg van die weide !
    stonden we aan de kant nog even te kijken naar de paarden , en ineens werd ik gestoken op mijn voet !!
    Amai niet te doen hoor ! In de dag deed die beet wel wat zeer , maar het viel nog mee eigenlijk .
    Pas s'avonds begon de miserie echt , en in de nacht kon ik niet op mijn voet staan

    Zondag ben ik toch nog gaan lopen , geen goed idee bleek later  
    Maandag naar de apotheker gegaan en die mevrouw verschoot zich een goedje !
    Die voet was helemaal ontstoken zeg !! Ik moest direkt een medicijn nemen  natuurlijk !
    En indien de volgende morgen of zelfs dezelfde dag als het nog verslechterde naar de spoed
    Maar dat was niet nodig !! GELUKKIG maar 
    Dus deze week weer niet meer gelopen !
    Waardoor de 20 km van Brussel der helemaal niet goed uitziet voor mij .
    T'is wat het is en ik zie wel .

    20-05-2010 om 22:50 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9 Mei
    Vandaag 9 mei wat gaat de tijd snel ! Veel te snel !!!
    Vanmorgen zijn we gaan lopen met de groep , maar ik had op voorhand gezegd dat ik traag zou lopen !
    Resultaat ... Ik liep alleen natuurlijk ! Na een Drie kwartier kwam ik loopmaatje Christine tegen met de Jacques en Piet opende in een stevig tempo .
    Ze zeggen tegen mij " Alé komaan loop mee !!" Ik zegt tegen hen zo 
    "Nee Nee jullie lopen te rap voor mij ! Loop maar door ."
    Maar loopmaatje Christine geeft het gehad met het vlugge tempo en wil met mij mee , ok da's goed hé !
    Maar ze geeft niet zo veel tijd meer zegt ze ! Geeft ook niets ik loop gewoon mee met haar nog een rondje , waarna ze naar de auto loopt .
    Kom ik daar meneer Jacques tegen en meneer Piet :-/
    Piet gaat naar huis maar de Jacques loopt nog even met mij mee, en dan ging hij wel in de auto zitten wachten op mij
    Dus wat gebeurd er  . Na 6 km 800 meter is de toer voorbij en we stoppen allebei !
    Kan ik die mens daar nu in die wagen laten zitten wachten ? En hij geeft dan al zo veel last van zijn handen en voeten . 
    Voila dat was dan weer een onvolmaakte training waar ik eigenlijk van baal ! 
    Om mijn humeur terug een beetje beter te krijgen zijn we in het park ne koffie gaan drinken ! 
    Gewoonlijk eet ik dan ook een lekkere bol soep daar ! Na het lopen kan dat echt goed smaken . Maar mijne cent viel dat ik lekkere soep gekregen had die een zeer goede kokkin voor mij had gemaakt
    Dus na het koffieke huiswaarts gekeerd , met een beter humeur en de training word morgen hervat !!
    Mooi alternatief vind ik dat !
    (als het niet regend ;-)
    groetjes

    09-05-2010 om 16:17 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De moed en de zin .....
    Pfff de moed en de zin om te gaan lopen ontbreekt me volledig !
    Vandaag zou ik terug in gang schieten ! Maar ik was vergeten dat mijn ventje vandaag nog moest gaan werken
    Normaal ga ik dan gewoon alleen lopen , geen probleem !
    Maar ik keek vanmorgen buiten en was direckt deprie
    Wat een weer zeg .
    Dus nu zal ik morgen na mijn werk moeten gaan lopen hé , heel mijn planning in de soep !
    Eigen schuld dikke bult !!!!
    Op 16 mei is er weer de aardbeienrun in Melsele .
    Vorig jaar heb ik daar opgegeven met de 10 km , maar nu wil ik het terug proberen .
    Dus ik zal wel even moeten trainen dan , of t'is weer janken geblazen :-/
    Vorig jaar was het afschuwelijk warm , en ik was ook veel te vlug , te snel gaan lopen .
    Ik weet dat ik traag moet beginnen, maar door de betere te willen volgen kloot ik mijn eigen natuurlijk .
    Er zijn ook niet zo veel lopers daar , en daardoor laat ik me vlugger vangen denk ik !
    Maar dit jaar zal het niet waar zijn zunne !!!!!!
    Word vervolgd ;-)

    03-05-2010 om 18:03 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een kadooke
    Ik heb een kadooke van de Ten Miles gekregen !!
    Namelijk een blauwe teennagel en die serieus zeer
    Ik heb nieuwe schoenen , maar ik had wel al 3 keer een dikke 15 km gelopen met die loopschoenen , en ze zitten perfect !!
    En toch een blauwe nagel !
    T'is de eerste keer in mijn loopleven dat ik dat meemaak !
    Een pijnlijke zaak . Eerst ging het nog , maar het verergerd met de dag .
    Weet iemand wat ik daar aan kan doen ? 
    groetjes 
     

    29-04-2010 om 12:31 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ten Miles 2010
    1 uur 54 min 19 sec 
    4 minuten sneller dan vorig jaar
    Dus ik ben een tevreden mens ;-)
    Ik heb mijn trainingen zeer gedreven gedaan ! 3 trainingen in de week , zelden ééntje overgeslagen !!
    1 lange duurtraining waar mijn hartslag zeker niet boven de 135 mocht zijn , zo'n anderhalf uur lopen .
    1 interval training de éne week zwaar en de volgende week wat minder zwaar , dat afwisselend gedaan .
    1 vlugge loop , mijn eigen niet kapot lopen , maar toch een goed tempoo en dan niet te veel kilometers hé , zo'n 5 tot 8 km doorlopen .
    Geen blessure gehad deze keer , speelde ook mee ! En ik heb alleen gelopen !!!
    Mijn loopmaatje vond het beter om meer vooraan te gaan staan , maar dan heb je de neiging om ook mee te rennen met de betere lopers , en dan moet ik dat nadien bekopen !
    En ik ken wel een beetje mijn plaats ook hoor !! Als trage loper moet je niet vooraan gaan staan , da's voor de betere lopers ook niet plezant .
    Ik hoor dat dikwijls vertellen van de rappe mannen en vrouwen , die ergeren zich daar verrot aan .
    En ik heb daar alle begrip voor !!
    Dus ik ben achteraan vertrokken en zo heb ik nog wel veel mensen kunnen inhalen ook ;-) wat dan weer een goed gevoel geeft hé
    Ook nog even vermelden dat ik 5 min beter heb gelopen dan mijn loopmaatje
    Bij de trainingen op Zondag liep ze altijd bij de beste , zo zie je maar hé !
    Die trainingen zijn nu voorbij op Zondag . In de week liep ik met het schema van onze coach en op Zondag moest ik me dan aanpassen . maar nu loop ik terug volledig met Mario zijn schema . Gezien mijn prestatie is dat het beste !!
    Ook mijn ventje geeft zeer goed gelopen !! Amper 5 weken na zijn laatste chemo geeft hij toch maar de Ten Miles uitgelopen !! 1 uur 52 min 34 sec .
    KNAPPE PRESTATIE VENTJE !!!!!
    Ben fier op hem

     

    28-04-2010 om 14:30 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vraagje
    Is er iemand onder de lopers die mij kan wijsmaken hoe je Sporttracks op een Mac zet ??
    Of gaat dat niet ?
    Dank bij voorbaat
    groetjes

    10-04-2010 om 20:03 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Versnelling
    Ik heb gisteren een versnelling gedaan !
    2 km inlopen  5 km wedstrijdtempo  2 km uitlopen 
    Ik heb geprobeerd mijn hartslag steeds rond de 160 te houden , ik zat steeds rond de 163 wat te hoog is ! En een tempo van 6min 55sec per km
    Ik voelde dat ik dat nooit 10 Miles kan volhouden
    Spijtig !! T'zal dus trager moeten , maar dat wil dan wel zeggen dat ik , meer dan 7 min/km zal doen . 
    Ik had gehoopt binnen de 6 min te kunnen blijven , al was het maar  6 min 55sec  
    We zien wel , want in een wedstrijd loop je toch altijd een beetje anders vind ik 
    Al die lopers samen de sfeer en noem maar op , zijn dikwijls een extra motivatie om het toch beter vol te houden !
    Voor één ding moet ik wel extra voorzichtig zijn !
    Mijn loopmaatje wil ten koste wat het wil , voor mij aan de finisch aankomen !
    Dus ik moet der voor zorgen dat ze mijne kop niet gaat zot maken , en dat ik daardoor te vlug start , en later zou moeten opgeven !
    Och nee dat mag zeker niet gebeuren , dus ik ga een strategie volgen hoor, en hopelijk ben ik haar dan te slim en te vlug af !!
    Ze weet dat ik zeer goed oplet in het begin , en zij gaat vanaf de eerste stap mee met de rest , dus ze houd me dan steeds goed in de gaten hé ;-)
    Ik ga haar kwijtspelen en dan moet ze het volledig alleen waarmaken en als ze dan van mij wint geeft ze het echt verdient ;-).
    Nog iets dat haar parten kan spelen , ze geeft echt oude versleten loopschoenen aan , die ook nog eens helemaal kapot zijn . Ik heb haar gezegd nieuwe te kopen , wat niet is gebeurd ! Dus ze gaat zere voeten hebben !
    De trainingen van meer dan 10 km geeft ze ook niet meegedaan !
    Mmmm jaja der zijn nog een paar dingetjes ;-)
    Ik laat me niet doen hoor loopmaatje !!! Pas maar op !!!!
    En zo houden we de spanning er in hé !!
    Dikke kus x x x




    10-04-2010 om 17:27 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 km
    Vanmorgen de 15 km gelopen  
    Mijn hartslag mocht niet boven de 135 gaan . Als ik alleen loop dan lukt me dat wel  .
    maar de Jacques was er bij , en dan loop ik altijd net iets te hard
    Mijn gemiddelde hartslag was 138 ! Maar de tijd die ik erover gedaan heb met die trage hartslag , dat willen jullie niet weten hahahaha
    2 uur en 18 minuten alstublieft .
    Ik zou de Ten Miles graag binnen de twee uur doen hoor !!!!!
    Maar toch moet ik zeggen dat er verbetering is , want een tijd geleden moest ik telkens een stukje wandelen om mijn hartslag een beetje laag te houden , en nu dribbel ik maar heel de tijd verder !
    Dus er is verbetering . Nu nog volhouden !!! Want dat trage lopen dat duurt dan zo lang hé .
    Voor mij is op de hartslag lopen toch het beste heb ik al ondervonden !
    Want eens die te hoog de lucht in gaat , is het lopen vlug voorbij . 
    T'is nu even aftasten met welke hartslag ik zoveel km kan lopen , zonder al te veel kapot te zijn !!
    T'moet nog leuk blijven hé !! Zeker als recreantloper !!
    Aan mijn snoepverslaving word natuurlijk ook nog gewerkt ! 
    Buiten mijn twee ochtend speculoosjes heb ik vandaag nog maar één klein koekje gegeten bij de koffie vanmiddag !
    Nu der rest van de dag nog doorspartelen se !!
    Ik snoep niet, maar vermageren ook nog niet zunne
    Ik eet wel gewoon met de pot mee ! Dat is de doorsnee kookpot . Niet het vettigste maar ook niet het magerste :-/
    Misschien is een beetje geduld hier wel op zijn plaats ??

    07-04-2010 om 16:01 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soms ....
    Soms denk je  " Ik ga der eens goed invliegen " 
    Maar dan lukt het helemaal niet Crying or Very sad.     Dat overkwam mij Zondag !!
    Ik wou intervallen  op een helling .
    De helling oplopen in een redelijk tempo en traag terug naar beneden en dit 4x . Da's toch niet overdreven hé ?
    Eerst inlopen , maar te snel gelopen .Ik weet het van mijn eigen dat ik traagjes moet beginnen en toch wil ik steeds dat hoge tempo halen .
    Na anderhalve km begin ik aan de intervallen en ik werd gewoon misselijk.   
    Niet alleen door  het vlugge begin denk ik hoor , ik ben ook met een dieet gestart .
    Eigenlijk geen dieet  , alleen het vele snoepen, daar ben ik mee gestopt sinds vorige week maandag .
    En nu denk ik dat mijn lichaam dat moet gewoon worden !!! Ik ben dus aan het afkicken !!!
    Ik hoop dit vol te houden , t'is een beetje gelijk ne roker die stopt met zijn sigaretten  .
    Morgen zou ik ne trage loop moeten doen van 15km , ik hoop dat me dat gaat lukken !
    Nog 14 dagen en dan is de Ten Miles der alweer !!
    We moeten dus in form zijn hé !!!

    06-04-2010 om 18:38 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vanmorgen
    Vanmorgen ben ik 12 km gaan lopen ! Zoals meestal ging het in het begin zeer moeizaam
    Maar na een tijdje was het meer genieten hoor , en we hebben een mooi nieuw parcour gevonden  . 
    Christine moest onverwacht toch nog gaan werken vandaag ,ze ging wel mee lopen ,maar van harte ging het niet ! En dan begin je direct ook met een slecht gevoel natuurlijk.
    In ieder geval ging het al bij al goed , want ik heb mijn 12 km in een tijd van 1 uur en 32 sec afgelegd , een kleine verbetering !
    Mijn hartslag was te hoog voor een duurloop, maar het voelde gewoon goed aan , en  ik wou Christine niet nog meer op haar zenuwen gaan werken , met steeds te beginnen zagen over te rap gaan en hartslagen die trager moesten .
    Het ventje is vandaag hartstikke ziek , nog één dagje en het betert alweer
    Mijn versnellingen moet ik morgen nog doen Rolling Eyes
    Omdat ik woensdag niet kon , moet ik het nu wel bekopen natuurlijk , maar ja we overleven het wel !
    K'ga een schietgebedje doen, om droog weer te vragen aan ons lieve heertje ;-)












    11-03-2010 om 16:06 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo,
    T'is soms ne heksenketel hier , niet te doen !!
    De trainingen las ik zo goed en zo kwaad ik kan in . 
    En het gaat wel hoor ! En zoals elk jaar word ik steeds zenuwachtiger met de dag voor de Ten Mile en de 20 km Van Brussel , ik denk dan steeds dat ik der niets van ga terecht brengen .
    Ik vind de inschrijvingen van Brussel eigenlijk helemaal niet meer eerlijk gaan !
    Als je nu een goede recreatieve loper bent , maar je moet op de dag van de inschrijvingen gaan werken en je hebt geen pc bij de hand of je kan niet op de site geraken omdat je dat niet mogelijk is op de pc van je werk , ja dan kan je ook al zeker niet inschrijven hé !
    Ik vond het vorig jaar veel eerlijker gaan !! 
    Ook de bedrijven die mensen laten meedoen die amper getraint hebben gaan met de inschrijvingen lopen ! 
    Wat denken jullie der van ?
    Ik heb al gezegd tegen de Jacques dat we maar een paar andere lopen moeten gaan doen ;-)
    Zondag hebben we met de groep  versnellingen gedaan op een heuvel ! Afzien natuurlijk hé , en ik was ook alweer de laatste pfff . 
    Maar ik ben nu wel gedreven om dit elke week te doen ! Plus een lange duurloop , Nog intervallen , en een korte loop maar een beetje sneller . En dan hoop ik der te geraken !!






     

    09-03-2010 om 22:29 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trage loop
    Mijn duurloop heb ik gisteren gedaan , zeer traag hoor !
    Ik wou mijn hartslag niet boven de 140 hebben .
    Dus heb ik zeer traag gelopen , trager kon niet want dan ging ik over op stappen
    10 km heb ik gelopen in een tijd van 1 uur en 35 min met een gemiddelde hartslag van 142
    Dus da's niet goed !
    Ik hoop nog altijd dat het gaat beteren , om dan de Ten Miles toch in een betere tijd af te leggen dan de vorige jaren .
    De eerste keer dat ik die liep ,w as het goed om uit te lopen
    De tweede keer moest ik binnen de 2 uur binnen zijn !
    De derde keer ook
    De vierde keer was het echt wel op het nipperke , binnen de 2 uur binnen zijn
    Maar nu is het de vijfde keer , en ik hoop nu echt om toch wel enkele minuutjes beter te zijn hoor !!
    De hartslag moet dus beter ! We werken der aan !
    De ouderdom speelt nu ook wel een beetje mee vrees ik , maar daar wil ik nog niet aan toe geven hoor !!!
    Ik moet morgen nog 2 km inlopen 2 km wat vlugger  dan 2 km terug trager
    Zondag heb ik dan weer een zeer zwaar training met de groep , misschien zijn twee dagen achter elkaar zo lopen niet slim voor mij !
    Moet er nog over nadenken gr

    19-02-2010 om 14:04 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    07-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interval

    De morgen begon al kl ...
    Ik krijg om kwart voor negen ne stamp tegen mijne rug , de Jacques zegt " je hebt een berichtje "
    Ik zeg " da zal Christinne wel zijn , die zegt af om te gaan lopen "
    Alé ik uit da bed gestrunkeld naar die gsm , was het een berichtje van proximus , dat ik de 7 de met een nieuw saldo begin
    Maar goed ik moest me dan toch klaar maken om te gaan lopen , en nog iets knabbelen !
    Naar de garage , Verdomme mijn handtas vergeten , terug naar boven STRESS
    Op het nippertje kwam ik daar aan natuurlijk , ik heb geluk dat de leiding wat geduld geeft , want mijn loopmaatje had me al opgegeven
    Inlopen dan maar hé , ik ben ne trage loper , en ze liepen al direkt 6min40sec/km
    Da's veel te vlug voor mij , ik zag dat de groep steeds meer verder van me weg liep
    Gelukkig moesten we intervallen doen , en na 2km500m stopten ze en kon ik ze bijbenen .
    Maar dat maakte wel dat ik niet even op mijn plooi kon komen en direkt direkt terug moest beginnen !
    Iets trager dan de rest , maar toch heb ik alle intervallen gedaan .
    Ik ben dus tevreden over mezelf , een goei hé
    Ik denk er toch over na , of het niet beter zou zijn in een vereniging te gaan , al was het maar om de intervallen in groep te kunnen doen !
    Omdat ik dan toch altijd dat éne tandje meer bijzet dan dat ik alleen loop .

    07-02-2010 om 16:34 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitvluchten
    Uitvluchten genoeg met dit weer
    Maar toch ben ik deze morgend gaan lopen ,tegen mijn zin hoor, want de buitenlucht voorspelde weer het ergste
    Ik zei tegen mijn loopmaatje dat het een korte training ging zijn !Het ging beginnen regenen , dus weer een uitvlucht .
    Maar er vielen maar een paar druppeltjes , en zo ook viel mijn uitvlucht weg hé
    Moesten we de volledige training doen , wat neerkwam op een dikke 7 km .
    In het begin ging het echter zeééééééééééér moeizaam , maar na zo'n 4 intervallen kreeg ik er gewoon zin in !
    En mijn loopmaatje moest dus maar volgen !
    Na afloop , goed moe , maar wel blij dat we toch hadden gelopen
    Na 12 uur vanmiddag was het dan ook ineens veel kouder en zo van die gesmolten sneeuw die naar beneden dwarrelde brrr.
    Niets te klagen dus de weergod had gewoon medelijden met me en geeft met het slechte weer gewacht tot ik klaar was .
    Geen uitvluchten meer vanaf vandaag vrees ik ;-)

    28-01-2010 om 18:11 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sodipa
    We zijn Zondag terug beginnen te trainen met Sodipa (Stad Antwerpen) voor de Ten Miles
    T'was leuk om iedereen eens terug te zien :- )
    We waren met een klein groepje blijven trainen in de winter , maar het merendeel hadden het opgegeven , maar beginnen nu terug !
    De trainingen samen , doen we alleen op Zondag en in de week moeten we op eigen houtje trainen .
    Natuurlijk lopen die gasten weer veel sneller dan ik hé ;-)
    Maar ik kijk der niet naar hoor , ik doe gewoon mijn ding en als ik te ver achter geraak , komen ze me gewoon terug oppikken
    Ik ga wel meer intervallen doen  deze keer , en zo hoop ik dan een iets beter tijd te hebben dan vorig jaar !
    Net geen twee uur voor de Ten Miles moet beter kunnen vind ik !!
    Dus er is werk te doen !!! Als die klote temperaturen nu maar eens wilde stijgen hé !!!Ik ben niet veeleisend !!!, Maar tot tien graden zoiets !!
    Dan kan de Jacques ook stillekes wat gaan lopen , da's goed voor zijn gemoed en zo geraakt hij niet te veel achter op schema !
    Als ik een weergod moest zijn , t'zou hier heel anders zijn hoor !!!!!;-)

    25-01-2010 om 15:46 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

  • Eugène
  • mario
  • Julie
  • Ruthje
  • Homer
  • Katrien
  • Natalie
  • tiny

  • Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 12-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zeker eens gaan piepen !!!
  • WEBLOGLOPERS UNITE
  • MAKE A WISH

  • Gelopen Kilometers
    Januari :         62 km 400 m
    Februari        113km  650 m
    Maart            124 km 610 m   
    April              140 km 960 m
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    October
    November
    December


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs