Inhoud blog
  • Lotje wat kan je me betoveren !
  • Hannelore Troosten
  • Op stap met Karo's bende
  • Annelies bezoeken, toch ?
  • Oh Nee wat nu ?!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn Dagboek
    Jou vertel ik alles !
    Names have been changed to protect... ME ! :-)
    09-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze kater doet zeer
    Ik kan me al een week op niks concentreren. Dat komt allemaal door die fuif van vorige week en wat er allemaal gebeurd is.
    Elsje werd Karo en Karo vond me wel een toffe gast, maar haar lief bleef haar lief. Ik vond dat allemaal best en was vereerd met haar aandacht en haar woorden.
    Alleen had ik de dag er na niet enkel een kater door de drank. Nuchter besefte ik pas dat ik niet gewoon een crush had. Ze was zo een toffe madam, mooi, lief, heerlijk, uitgelaten, ontembaar. Een droomvrouw, maar bezet. 
    Hoe meer ik haar wilde vergeten, hoe harder ik haar miste.
    Ik besloot een brief te schrijven met mijn gedachten en gevoelens. Ik ben ontelbare keren opnieuw begonnen, zinnen veranderd, geschrapt. Een paar dagen later zat er een antwoord in de bus die meer pijn deed dan ik had kunnen denken. 
    Ze vertelde dat ze zo blij was met mijn brief, maar ook dat het haar verwarde. Ze voelde dezelfde dingen, maar bleef bij haar beslissing om bij haar lief te blijven. Dat als ze uit elkaar zouden gaan ooit, ik de eerste was waar ze zou bij komen uithuilen. 
    Tot daar pijn, maar toen kwam het. 
    Omdat mij zien, spreken, voelen, kussen haar zo deed twijfelen, vond ze dat het beste wat we konden doen was elkaar niet meer te spreken. 
    Zien was moeilijk omdat we vaak op dezelfde fuiven waren. 
    De pijn die ik voelde, was nieuw. Ik sloot me elke dag op in mijn kamer en dacht veel na en huilde soms een beetje.
    Was dit echte verliefdheid? Wie zal het zeggen. 
    Gelukkig is het terug zaterdag en terug fuif. Ik ga me eens goed bezatten en proberen haar te vergeten.

    Hopelijk heb ik volgende keer plezanter nieuws


    09-06-2019 om 00:00 geschreven door Droom Gans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Elsje aka karo
    Ik word wakker, hoofdpijn, heb ik dat nu gedroomd ?
    Gisteren was er een 18-jarige fuif waar ik geen kaart voor had. Mijn klasgenoten gingen allemaal en ze hadden nog wel een kaart over.
    15 euro, was veel maar wel all-in. We spraken af in een bekend Café in het dorp. Ik was deze keer stipt op tijd en wat denk je... ik was de eerste samen met Gert. 
    Na een uurtje was iedereen er en had iedereen een rondje gegeven. Leve alcohol ! Gelukkig was er een bezorgde ouder die ons ging brengen en komen halen.
    Aangekomen op de fuif vloeide de alcohol rijkelijk. Cocktails à volonté. Warm dat het er was ! Dus werd je nog dorstiger. Plots voelde ik een arm om me heen en de woorden: Ken je me nog ? Ik keek om en voor ik het goed en wel wist hing er heerlijke meid aan mijn lippen. Ik proefde en voelde dadelijk, dat was Krisje haar vriendin. 
    Toen haar tong uit mijn mond was verdwenen kon ik antwoorden. Tuurlijk ! Wie vergeet nu zo een prachtige en heerlijk kussende meid ?
    Ze pakte me vervolgens stevig vast en fluisterde in mijn oor dat haar vriend pas laat toekwam. 
    Ik had ondertussen al wel wat meer info over haar vriend en was toch niet op mijn gemak. Ok, hij was er niet, maar we waren wel in zijn geboortedorp en hij had veel vrienden. 
    Ze zag mijn bezorgdheid en zei dat zijn vrienden haar kende en wisten dat als ze gedronken had, ze wel eens "aanhankelijk" kon zijn. Wat dat ook mocht betekenen.
    We danste, lachten en dronken meer en meer. 
    Slowtijd, daar kwam ze aan gelopen, maar plots stopte ze en kwam er heel beheerst op me af. Pakte me gewoontjes vast om te slowen. 
    De reden ging ik snel horen. Haar vriend was toegekomen en zag dat hij haar zocht. Ik speelde het spelletje mee en danste gewoontjes.
    Hij kwam tot bij ons en vroeg geëirriteerd wie ik was. Ik was een vriend van Sarah. Hij zei: Ok Karo, kom dadelijk maar naar de toog. 
    Karo ?? vroeg ik. "Sorry": verontschuldigde ze haar.
    Ik wilde toen niet dat je mijn echte naam wist. Ze had al slechte ervaringen gehad daarmee.
    Karo vond ik beter passen bij haar.
    Na de slows bedankte me een zedig kusje op de wang.
    Ze zei dat ze hoopte dat ik nog wel even bleef zodat ze terug kon komen als haar lief weer weg was.
    Ik antwoordde een beetje verward dat ik het niet wist.
    Toen ze weg was, kwam er een meisje naar me toe die al een hele tijd naar me aan het lonken was.
    In het gedimde fuif licht viel dat best mee en die diepte decolleté maakte al veel goed.
    We babbelde en dronken wat. Ik verontschuldigde me omdat ik even naar "de koer" moest.
    Toen ik daar mijn ding deed, hoorde ik geruzie niet ver van mij. 
    Zij huilde een beetje en zei dat ze wel nog van hem hield en er niemand haar kon afpakken van hem en hij vroeg waarom ze dan altijd smodderde met ander mannen en nu weer met die gast van het TAI. Ik schrok want ik besefte ineens dat het over mij ging. 
    Hij ging verder dat ze anders maar bij "hem" moest blijven. Ze smeekte dat hij haar niet liet vallen. Maar hij moest nadenken. Een auto startte en zij liep huilend weg.
    Ik kreeg er een krop van in mijn keel, want ik wist dat ze verdriet had door mij.
    Ik ging binnen en bestelde een cola. Zo in shock was ik. Ik hield van de aandacht en het teasen en had ook wel gevoelens voor haar, maar ik wilde ook geen relatie stuk maken.
    Ze kwam happy, met rode ogen naar me toe. Ik informeerde naar de rode ogen, maar ze lachte het weg als zijnde jeuk.
    Ik vertelde wat ik had gehoord en dat ik geschrokken was.
    Ze vroeg me om mee naar buiten te gaan. Ze wilde praten.
    Het was een warme nacht. We namen plaats in de dug-out. Ze vertelde hoe gelukkig ze was bij haar vriend, maar hoe ze soms verlangde om aandacht te krijgen van een andere gast, gewoon om te voelen dat ze nog gegeerd was. 
    Ik bedacht me hoe zo een prachtige vrouw, zo aan zichzelf kon twijfelen. 
    Ze leek me zo ver "out of my league" dat gewoon met haar praten als een eer aanvoelde.
    Dat begreep ze niet. 
    Ze vertelde dat ze al een aantal jaren samen was. Ik kon me goed inbeelden dan je dan wel af en toe behoefte hebt om die spanning te voelen.
    Zonder enige aanleiding vroeg ze of ik me haar naar bed wilde. Ik wist echt niet hoe ik het had, maar bedankte. 
    Ik vertelde dat als we het ooit zouden doen, ik het niet rap rap in een auto op een parking wilde doen, maar met alles erop en eraan in een hotel ofzo.
    Ze bekeek me alsof ze haar oren niet geloofde.
    We kuste nog een tijdje ze legde mijn hand op haar borst, ik voelde haar hartje harder en harder te keer gaan.
    Zo eindigde dat nacht en was het tijd om naar huis te gaan. 
    En nu was ik terug wakker....
    Met Karo in mijn gedachte

     

    04-06-2019 om 00:00 geschreven door Droom Gans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Archief per week
  • 20/03-26/03 2023
  • 11/01-17/01 2021
  • 02/11-08/11 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 24/06-30/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 17/09-23/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 10/07-16/07 2017
  • 05/12-11/12 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs