Inhoud blog
  • Lotje wat kan je me betoveren !
  • Hannelore Troosten
  • Op stap met Karo's bende
  • Annelies bezoeken, toch ?
  • Oh Nee wat nu ?!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn Dagboek
    Jou vertel ik alles !
    Names have been changed to protect... ME ! :-)
    06-12-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op stap met Els
    Een paar weken geleden leerde ik (weer) een meisje kennen in de danszaal. Het was een blonde hyper meid met weer mooi speelgoed.
    We spraken de dag erna af op een voetbalveld in de buurt waar mijn neef moest spelen. Ze had een stille, maar leuke vriendin bij, Els noemde ze.
    Ondanks dat ik met haar vriendin al wat plezante dingen gedaan had, had ik zo de indruk dat ze het niet zo er vond om af en toe haar vriendin te vervangen als die niet kon.

    Zo stuurde ze me al een paar lange brieven. Er stond ook in dat haar vriendin, die bij een jeugd beweging zat, het ook niet zo nauw nam met het begrip trouw. Ze zou al enkele keren stevige aan het kussen geweest zijn met een bepaalde jongen. Ze drukte haar vriendin telkens op het hart dat het niks betekende en dat ze te veel gedronken had.

    Ik wist niet wat ik er van moest denken. Zeker niet toen Els me vroeg eens naar 't stad te gaan. Zonder haar vriendin.
    We spraken af aan het station. Ze kwam met de trein.
    Toen we elkaar gevonden hadden, liep ze op me af met open armen. Ik was verrast en voor ik het wist had ze al een stevige en natte kus op mijn lippen gedrukt.

    We liepen richting het centrum en plots pakte ze mijn hand vast. Ik voegde er dadelijk aan toe dat het enkel uit vriendschap was. Ik maakte er dus verder niks uit. We gingen op een terras zitten en we bestelde iets om te drinken. Ik nam een cola en Els een cocktail. Ze verklapte me dat ze eigenlijk nooit dronk. Ze stelde voor om naar de bioscoop te gaan, want er was een mooi film uit. Basic Instinct zou goed zijn vertelde ze.
    Ik was niet zo een filmkenner dus voor mij was dat prima.

    Het bleek een speciale film te zijn en voor ik iets kon vragen of opmerken zei ze dat iedereen wel een verborgen kantje had. Ze zei dat met een mysterieuze blik in haar ogen. Na de film gingen we nog iets drinken en weer nam ze een cocktail. Ik begon me al af te vragen of ze wel graag bij me was.

    Toen we terug in het station aankwamen, was er nog wat tijd voor haar trein er was. We waren heel alleen op het perron. Ze wandelde tot bijna het einde van het perron. Ze leunde met haar rug tegen de paal en trok me wat korter bij haar. Ze vroeg of ik bang van haar was omdat ik zo verbleef staan. Ik had inderdaad schrik om wat er kon gebeuren, want het was me opgevallen dat er van haar spannende hemdje 2 knoopjes meer openstonden. Het zwarte kant van haar bh was duidelijk zichtbaar. Ze trok me nog dichter en kuste me zacht op mijn lippen. Ze bekeek mijn verwonderde en verwarde blik en grijnsde. De schuld van de alcohol was haar excuus.
    Ze nam mijn linkse hand en legde die op haar rechtse borst en fluisterde in mijn oor dat ze maar eens goed moest masseren, waarop ze me begon te zoenen. Zo zacht, haar lippen, haar tong, haar borst. Ik wist niet waarvan eerst genieten.
    Tot plots de omroeper aankondigde dat haar trein het station binnen reed. Ze duwde me van haar af, want mijn been was al tussen die van haar geslopen. Ze liep tot aan een deur en kuste me vluchtig en fluisterde dat ze hoopte dat ik haar vriendin nu helemaal vergeten was en naar haar verlangde. Daarop klonk het fluitsignaal en stapte ze op. We zwaaide nog naar elkaar en de trein verdween in de verte.

    Onderweg naar huis wist ik echt niet wat denken. Was dat nu een test of was Els echt zo gemeen. Ik zou het wel horen in een volgende brief.
    Wat moest ik doen met haar vriendin of wat net niet. We gingen naar het zwembad de dag erna.

    06-12-2016 om 01:51 geschreven door Droom Gans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwemmen of zoiets
    Ik stond al even wortel te schieten aan de ingang van het zwembad, toen ze aan gefietst kwam. Ik kreeg een snelle zoen en ze ging richting ingang.
    Ik vroeg of er iets scheelde want ze leek me wat afstandig. Ze stelde me gerust dat het enkel kwam omdat ze een beetje zenuwachtig was.
    We namen elk een kleedhokje en zagen ons aan de andere kant. We douchte ons en gingen verder. Ze zei dat er sinds kort bubbelbaden waren en dat ze die wilde proberen, maar eerst een paar baantjes trekken. Dat deden we en vervolgens op zoek naar een bubbelbad.
    We zette er eentje aan en gingen er in zitten. Ze kwam in mijn schoot zitten. Dat was zo heerlijk. Ik nam ze in mijn armen en knuffelde haar. Plots viel het me op dat het water tot iets onder haar kin kwam en dat haar borsten ook onder water waren. Ik had een idee.
    Ik liet het water mijn armen los deinen en zakken tot onder haar borsten. Ik kon ze strelen en masseren. Heerlijk vond ik het. Al had ik de indruk dat zij er minder tuk op was. Ik stopte toen de bubbels wegvielen. Ik stelde voor om hem nog eens op te zetten. Ze ging een beetje aarzelend akkoord.

    Deze keer liet ik rechtse hand zakken tot die tussen haar benen terecht kwam. Ik ging met mijn vinger achter haar badpak in en volgde dat de stof tot ik over haar lippen streelde. Ik deed het stof naar een kant zodat ze daar met haar poesje bloot zat, maar niemand die het zag. Ik streelde tussen haar lippen en plots maakte ze me duidelijk dat ze wou dat ik stopte. Ik deed dat en we genoot verder van de bubbels. Toen het bijna tijd was om naar huis te gaan gingen we ons douchen. Ik stelde voor om samen in een hokje te gaan. Ze pruttelde beetje tegen met te zeggen dat dat niet mag. met 2 in een kotje, maar daar had ik om eens of andere reden gaan oren naar.
    Ze deed haar badpak naar beneden. Ik begon dadelijk haar te kussen en kuste een weg naar haar borsten. Ze liet me begaan, maar dat was het. Geen signalen dat ze het ook leuk vond. Mijn oog viel plots op haar poesje, dat was even blond als zij. Dat had ik nog nooit gezien. Ik was helemaal gefascineerd. Ik nam even om het te bestuderen en begon het vervolgens te strelen. Op het moment dat ik verder wilde gaan, gaf ze aan dat ze wilde vertrekken. Weer drong ik niet aan. We kleedde ons aan en namen vervolgens afscheid.

    De dag er na rond de middag, kreeg ik telefoon.
    Het was mijn overal blonde vriendin. Ze was stil. Plots hoorde ik dat ze precies huilde. Ik moest nog even aandringen, maar dan kwam het.
    Ze wilde het uitmaken. Ik schrok, want ik wist niet dat het echt "aan" was. Ik wilde natuurlijk weten waarom en toen kwam het. Ze had me de week ervoor bedrogen op een fuif en gisteren ook. Haar mama had haar betrapt en zei dat het niet kon wat ze bezig was.
    Ik voelde me dadelijk schuldig over wat ik de dag ervoor allemaal gedaan had. Nu werd het me duidelijk waarom ze zo deed. Niet omdat ze zenuwachtig was wat er gebeurden maar wel omdat ze met haar hoofd bij hem zat.
    Ik verontschuldigde me voor wat er gebeurd was en ze zei dat dat niet had mogen gebeuren, maar ze had schrik voor mijn reactie.
    Toen dat gezegd was, beëindigde ze het gesprek snel.

    Ik had een vreemd gevoel. Ik was nog nooit zo duidelijk gedumpt. Het was eens iets anders, maar ik troostte me met het beeld wat ik had mogen zien. Een blond poesje. Misschien zou ik dat nooit meer zien. Daar had ik gelijk in.


    06-12-2016 om 00:00 geschreven door Droom Gans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Archief per week
  • 20/03-26/03 2023
  • 11/01-17/01 2021
  • 02/11-08/11 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 24/06-30/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 17/09-23/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 10/07-16/07 2017
  • 05/12-11/12 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs