Inhoud blog
  • Lotje wat kan je me betoveren !
  • Hannelore Troosten
  • Op stap met Karo's bende
  • Annelies bezoeken, toch ?
  • Oh Nee wat nu ?!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn Dagboek
    Jou vertel ik alles !
    Names have been changed to protect... ME ! :-)
    03-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zij heette Els
    Zaterdag ben ik weer naar een fuif geweest. Deze keer een gemeente naast de mijne.
    Ik was samen met Krisje geweest. Haar vriend kwam later en anders moest ze daar ook alleen staan.
    Toen wij aan kwamen was er nog niet veel volk. We namen drankbonnetjes en alcohol. Een heerlijke Blue Curaçao. We zochten ons een plaatsje uit. Na een tijdje kwamen er een paar vriendinnen van Krisje bij ons staan. Eentje vond ik in het gedimde licht best te pruimen. De ambiance en het alcoholgehalte begon te stijgen. Om van de hormonen nog maar te zwijgen.
    Bij het eerste slow intermezzo keken we naar mekaar en stonden op 1 2 3 tegen elkaar te schuren. We deden een poging om te praten op een toon die ergens lag tussen hard praten en roepen.
    Na het dansen was het mijn beurt om een rondje te geven. Maar omdat ik geen 6 drankjes kon houden bood Krisje's vriendin haar gewillig aan om mee te gaan. Het viel niet dadelijk op, maar telkens ik iets vooruit ging in de grote hoop dorstige mensen, voelde ik precies iets aan mijn poepje.
    Terug bij de groep, werd er gefluisterd, gelachen en gegiecheld. Ik zette me op één van de tafels die tegen de muur opgesteld stonden.
    En ja hoor, daar was ze al. Ze vroeg of ze er bij mocht komen staan. Voor dat ik kon antwoorden, stond ze tussen mijn knieën en legde ze haar armen rond mijn nek. Ze vertelde dat ze nood had aan een knuffel. Natuurlijk was ik bereid die te geven. Tijdens die knuffel bedacht ik me hoe heerlijk zacht haar borsten voelden. Gek, ze waren me tot dan toe nog niet opgevallen.
    Plots was het zover. Na elke knuffel, heb je dat punt waar de lippen op 1 lijn staan en dan kan je 2 kanten op, of je stop de knuffel zonder meer of je lippen gaan in de richting van de andere. Wij kozen voor dat laatste.
    Na wat kussen en knuffelen en nog meer kussen, besloten we naar buiten te gaan.
    Ze nam mijn hand en ging me voor.
    Plots liet ze los en in plaats van naar buiten te gaan, liep ze rechtstreeks naar de toiletten.
    Ik vond dat een goed idee en ging me dan ook maar ontdoen van wat overlast. Na de vraag van een of andere gast of ik niks bij had en een hele tijd wachten kwam ze naar me toe.
    Ik wilde niet te zeer nadenken over de vraag van die gast. Ik neem aan dat hij wiet of zo bedoelde. Met tranen in de ogen zei die vriendin dat haar lief net was binnengekomen en dat ze nu niet naar buiten wilde. Ze keek me even vragend, om te zien hoe ik zou reageren. Ik bedacht me hoe tof ik ze vond. Zelfs met meer licht.
    We gingen beide terug naar de groep, maar met wat tijd tussen.
    Toen ik aankwam, kwam Krisje snel tegen me zeggen dat "die gast" Els haar lief was.
    "Ah, ze heet Els": dacht ik. Fijn dat ik dat nu al weet !
    Els knuffelde wat met haar vriend, maar mij leek het alsof ze zich wat inhield voor mij.
    Blijkbaar moest haar vriend gaan werken, maar kwam hij haar even verrassen.En of ze verrast was.
    Toen hij vertrok begon er nog een slowsessie. Bij het 2e nummer lag Els al terug in mijn armen. Het was Think twice van Celine Dion.
    Ik luisterde naar de tekst en moest mijn glimlach onderdrukken.
    Het derde nummer was Two out of three van Meat Loaf. Plots fluisterde ze in mijn oor: "Dit is ons liedje" en beet zachtjes in dat oor.
    Na dat liedje pakte ze mijn hand weer en vertrok richting uitgang, die ze ver achter ons liet en leidde me naar de speelplaats van de plaatselijke school. Er brandde geen licht, enkel de straatlamp gaf een beetje prijs van de koer.
    Onder het afdak stond een bank. Ze zette me op er op en kwam weer tussen mijn benen staan. Alleen deze keer bleef het niet enkel bij kussen en knuffelen. We kuste intens en het strelen werd heviger. Ik kon me niet meer bedwingen en wilde die zachte borsten wel eens in mijn hand voelen. Dus mijn hand baande zich een weg achter haar topje. Tot mijn verbazing waren er obstakels dan verwacht. Ze droeg niks onder haar topje!
    Ze smeekte me om haar topje uit te doen, want ze wilde mijn tong voelen.
    Ik twijfelde even, maar dat duurde echt maar even. Ik deed haar topje uit en ze drukte mijn hoofd tegen haar boezem. Ik viel van de ene verbazing in de andere want terwijl ik mij amuseerde met haar heerlijk speelgoed, maakte ze een beweging waarvan ik enkel kom vermoeden dat ze haar slipje naar beneden trok.
    "Heb je iets bij": vroeg ze. Nu klonk die vraag plezanter en veelbelovender dan ervoor.
    "Ja": hijgde ik. Ik zocht naar het gevraagde en op het moment dat alle voorbereidingen waren getroffen, hoorde we iemand haar naam roepen. Ze trok snel haar topje terug aan en ik frommelde mijn verpakte goesting terug op z"n plaats. Ze beantwoordde het geroep en begon me te knuffelen.
    Toen ze ons gevonden hadden, legde Els uit dat ze nood had aan een rustige babbel. Of de rest haar geloofde weet ik niet. Zo gingen we terug naar de fuif. Toen we naar huis vertrokken, gaf ze me een lieve afscheidskus en -knuffel.

    Zondag kreeg ik van Krisje telefoon. Ze vroeg wat we echt aan het doen waren. Ik ben niet afgeweken van de uitleg. Ze was opgelucht want het was niet de eerste keer dat Els haar lief bedroog. Maar ze was nog nooit buiten gegaan met een crush.
    Ik moest even slikken. We hadden het nog even over koetjes en kalfjes en sloten af.
    Zondagavond kreeg ik bericht van Els. Ze hoopte dat ik niet te erg geschrokken was en hoopte me terug te zien.
    Ik weet nog steeds niet of dat een goed idee is. Ach ja, two out of three ain't bad.

    03-03-2016 om 00:00 geschreven door Droom Gans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Noortje , the morning after.
    Ik werd deze morgen wakker, met een kleine kater. Het kwam niet door de alcohol.
    Ik kreeg er kop noch staart van waarom ik zomaar was beginnen kussen met Noortje. Ik kende haar amper. Had ze een vriend? Wou ze dat wel?
    Het was wel lekker dat wel.
    Het was alsof ze het gevoeld had, want ze stuurde me een bericht. Ze wilde haar excuseren voor gisterenavond. Ze wist niet wat haar was overkomen. Ze wist niet of ik een relatie had. Tegen het einde van het bericht was ze al wat stouter en zei ze dat het haar eigenlijk niks uitmaakte of ik vrij was of niet. Het was lekker geweest. Ze hoopte wel dat ons contact niet zou verwateren of ongemakkelijk zou worden. Verder vroeg ze of ik een borstenman of billenman was. Daar antwoordde ik niet op.

    Er werd geklopt op de deur van mijn slaapkamer. Het was mama, met de telefoon. Het was een Annelies, voor mij.
    Ik nam de telefoon aan en begon met hallo. Ze deed haar best om haar tranen te verdringen, maar na 2 woorden waren ze duidelijk te horen.
    Ze had ruzie met haar vriend gehad. Hij was langsgekomen enkel om zijn zak te ledigen. Ze had deze keer eens gevraagd wat van haar genot en orgasme was. Hij had haar uitgelachen en gezegd dat ze dat maar moest faken.
    Ze snotterde en snikte nog wat. Ik vroeg of ze dan eens geprobeerd had te masturberen.
    Dat had ze nog niet aangedurfd. Plots vroeg ze hoe ik dat dan zou doen, een meisje verwennen.
    Dus ik vertelde haar dat ik haar eerst teder en lang zou zoenen. Haar dicht tegen me aan zou trekken. Vervolgens haar hemdje langzaam zou open knopen en uit doen. Dan me achter haar zetten en haar schouders masseren en strelen. Kusjes in haar nek en hals geven en over haar schouders, terwijl ik haar lichaam streelde. Na eens tijdje zou ik haar BH losmaken en van haar schouders laten glijden. Dan zou ik haar vragen op haar buik te gaan liggen zodat ik haar rug kon bezaaien met kusjes. Als ik dat een tijdje gedaan had vragen om haar om te draaien.
    ...
    Niks meer. De telefoon was plat. Ik was lastig. Wie weet wat Annelies nu dacht en ik zat daar met een broek vol goesting.
    Ik beeldde me in wat ik net vertelde in combinatie met het beeld dat ik had van Annelies in haar werkplunje.
    Dat was een baalmoment. Ik stond op en ging naar beneden de telefoon insteken. Mama vroeg me of ik in slaap was gevallen met de telefoon. Ik antwoordde:" Ik niet, de telefoon wel" .

    Verder was het een rustige dag. Tot ik om 22u een bericht kreeg met de woorden, ik hoop "zo" een man.
    Het was een bericht van Noortje met foto. Ze had volgens mij veel tijd gestoken in de foto. Haar ganse decolleté tot haar tepels waren te zien.
    Als kers op de taart stond bij de foto : "... ja, ze waren hard!"
    Ik ben vrij snel nadien in mijn bed gekropen en heerlijk geslapen.




     


    29-02-2016 om 00:00 geschreven door Droom Gans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontmoeting met Noortje
    Vandaag weer een bericht gekregen van Heidi. Ze is model en heeft nooit veel tijd om te schrijven. Ze moet veel defilés en castings doen. We sturen nu al een paar maanden berichten naar elkaar. Ik heb vorige keer ook een foto gestuurd. Ik ben verbaasd dat ze nog iets schrijft. Ze is blijkbaar heel blij met mijn foto en stelt me zelfs voor om samen met haar een fotoroman te doen. Na enige aarzeling zeg ik toe. Zeer onzeker over mezelf stel ik voor dat we eens samen naar de sauna gaan. Zodat we aan elkaar gewoon raken en ik niet met een stoorzender in mijn zwembroek ga staan.
    Over een paar weken hebben we gereserveerd. Alles ligt vast en als het allemaal goed is, ga ik de week erna mee naar een centerparks bij mij in buurt. Dat is wel handig voor mij.

    Mijne maat van de voetbal belde of ik na de training mee ging naar de dressuur kijken. Er komt blijkbaar een meisje waar hij een boontje voor heeft. Ze brengt nog een meisje mee en daarom zou het handig zijn dat ik mee ging. Het moest maar eens zijn dat er meer van komt, dan kan ik die vriendin bezighouden. Ik neem aan dat hij praten bedoelt.
    We konden tijdens de training al zien hoe ze met die paarden bezig waren. Wel mooie beesten, die paarden.
    Ik zag hoe Tim nu en dan naar het terrein naast ons tuurde naar die vriendin.
    Nadat we onze tassen hadden weggezet gingen we op ons gemak eens een kijkje nemen.
    Van het moment dat ze ons zag riep ze van ver. Volgens mij was de adoratie wederzijds.
    Ze stelde dadelijk haar vriendin voor als Noortje uit Antwerpen
    Ze stapte van haar paard en groette ons. Ze had zo een lieve glimlach en schattige stem inclusief Antwerps accent. Het geen wat met het meeste opviel was haar decolleté. Amaai wat was dat voor speelgoed voor zo een kleine meid. Ik wist niet waar kijken.
    We praatten nog even en spraken dan af voor de fuif.

    Tim en ik waren er al uit dat we gingen, maar nu was er geen twijfel meer.
    Om 20u ging de bel, het was Tim met de dames. Hij was ze al gaan uithalen.
    Ze zagen er stralend uit, maar ik had enkel ook voor Noortje. Ik weet nog steeds niet wat het was dat me zo betoverde.
    Was het haar stem, haar exotisch Antwerps of gewoon haar mooie ronde borsten. Ze zaten stevig verpakt in haar topje.
    Op de fuif aangekomen hebben een paar pintjes gedronken toen Tim voorstelde om buiten wat te gaan praten.
    Er was veel volk op de fuif en een rustig plekje vinden was niet makkelijk. We lachten en plaagde een beetje tot we plots hoorde dat er eens slow gedraaid werd. Omdat we niet graag terug naar binnen gingen, stelde ik voor om het daar te doen.
    Het eerste nummer was Total eclipse of the heart. Tim zag zijn kans en maakte aanstalte om te dansen. Ik en Noortje nog niet.
    Zullen we ook maar meedoen stelde ze voor. Waarop niet eens antwoord gaf, maar haar dadelijk tegen mij aan drukte.
    Toen het 2e nummer gedaan was en de DJ terug uptempo muziek begon te draaien, hield ik Noortje nog zolang mogelijk in mijn armen. Tot ze langzaam los liet.
    We zochten Tim, maar hij en zijn danspartner stonden een beetje verder in een donker hoekje serieus te kussen.
    We stonden er een beetje naar te kijken en plots zei doodleuk: zullen wij dat ook doen, anders staan we hier ook maar gelijk 2 onnozele.
    Ik keek haar aan en het enige wat ik kon bedenken was Graag.
    Ik leidde haar voorzichtig tot tegen de muur achter ons, die wat minder ver uitstak waardoor we een beetje in een inham stonden.
    Ik liet mijn vingers door haar zachte rode haren glijden, leunde voorover en sloot mijn ogen net voor ik haar zachte lippen raakte. Het voelde zo zalig aan. We kustten teder en naar mate het bleef duren hartstochtelijker. Tot we plots onderbroken werden door Tim.
    Hij en die vriendin waren uitgekust en dus moesten wij ook stoppen. Maar we wilde nog niet. Ik in ieder geval niet.
    We gingen naar binnen en dronken er nog een paar en zijn dan naar huis gegaan. Noortje beloofde me te schrijven en nog eens met me af te spreken alleen.
    We hebben nog één keer heerlijk gekust en dat was het.
    Ik ben eens benieuwd of ze haar belofte gaat houden.
    Met een grote glimlacht op mijn gezicht moet ik in slaap gevallen zijn.




    28-02-2016 om 00:00 geschreven door Droom Gans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De belofte
    Vandaag was ik een dagje alleen thuis en dat kwam goed uit, Annelies ook. Haar mama zat op restaurant met haar baas in een berucht en dure zaak in de buurt. Haar vader, een hard werkende aannemer. We hadden afgesproken om 13u te bellen.
    Ik had net opgeruimd en daar ging de telefoon al. Ik zette me tijdens de begroeting gemakkelijk in de zetel. Het kon wel eens een lang gesprek worden.
    Na wat keuvelen over koetjes en kalfjes sloeg het gesprek om en kwamen de frustraties en verdrietjes boven. Haar vriend die enkel aan zijn eigen plezier denkt. Hij luistert niet naar haar behoeften, ook niet als ze eens gewoon wil praten over dingen die haar bezighouden. Ik vraag haar een beetje uit, wat hij wel en niet wil doen. Nu zijn we bij de onderwerpen die je normaal niet met iedereen deelt.
    Ik vraag voorzichtig of ze al dan niet toch kan genieten, maar natuurlijk ken ik het antwoord al. Dus ik vraag of ze bepaalde dingen al geprobeerd heeft en of ze haar zelf wel eens behelpt. Dan valt ineens een doodse stilte. Na een paar seconde klinkt ze ineens veel verlegener dan het afgelopen uur. "Neen, dat heb ik nog nooit gedaan": zegt ze met wat klinkt als een beetje schrik in haar stem. Alsof ze schrik heeft dat ik met haar ga lachen.
    Ik ga door met vragen, want ik vind dat ,als je niet echt aan je trekken komt, je toch op z'n minst je zelf moet laten genieten.
    Net als ik nog stoutere schoenen wil aan trekken en vragen of ze dat eens wil proberen, schrikt ze op. In paniek zegt ze dat ze moet neerleggen omdat haar papa de oprit oprijdt. Veel vroeger dan verwacht. We nemen snel afscheid en leggen neer.
    Ik blijf nog even zitten en geniet van het speciale gesprek.

    Later op de dag leer ik via een chatroom iemand nieuw kennen.
    Het klikt vrij snel en maken veel plezier openbaar en ook via privé berichtjes is het gezellig. Nog wat last van de hormonen van het gesprek deze middag, komt het onderwerp sex snel aan bod. Deze meid heeft er precies totaal geen probleem mee. Na een kleine stilte vertelt ze plots dat ze moeilijk kan typen want ze kan maar 1 hand gebruiken. En ik vraag zo naïef als wat, hoe dat komt. Haar hand zit dus ergens waar het warm en vochtig is. Ik geloof mijn ogen niet. Plus ik geloof haar niet. Waarop ik mijn ongeloof uit. "Dat is dan jouw probleem" is haar antwoord.
    Dan gaat het van kwaad naar erger. Ze daagt me uit, als ik naar de volgende meeting kom, zou ze het bewijzen.
    Ik kreeg het warm en koud gelijk. Ik wist compleet niet waar ik het had. "Dat wordt een printscreen" om te zien of ze dan niet afhaakte.
    De deal was een feit. "Als je op die meeting bent, kom ik ook, op dezelfde manier als ik zojuist gekomen ben!"
    Met die woorden sloot ze af.

    Het enige wat ik nu nog kon en wilde doen, was haar voorbeeld volgen en kort erna in een zalige diepe slaap vallen.


    28-02-2016 om 00:00 geschreven door Droom Gans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Archief per week
  • 20/03-26/03 2023
  • 11/01-17/01 2021
  • 02/11-08/11 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 24/06-30/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 17/09-23/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 10/07-16/07 2017
  • 05/12-11/12 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs