het wel en wee van mezelf

28-10-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN NIEUWE FIETS
Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze week een nieuwe fiets gekocht,heb het mountainbiken vaarwel gezegd,t'was niet echt mijn ding ,zoals bij het lopen ,hou ik niet van ongelijke stroken en een modderduivel ben ik evenmin...
dus heb ik me een koers(eigenlijk noemt dit fitnessbike)fiets gekocht,ik hou ook niet van die dunne tuben op een koersfiets,dus heb ik iets gezocht dat dicht tegen een racefiets aanleunt en het is deze geworden

klik op de foto voor een groter beeld

28-10-2008 om 19:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
we zijn nog maar dinsdag en ik heb al 3 trainingen achter de rug

maandagmorgend moest ik naar de dokter voor een jaarlijkse controle,dus heb ik maar van de nood een deugd gemaakt,ik had wel niet veel goesting,ik heb er maar een recuperatieloop van 12,5 km gemaakt in 68 min.
avg 139/max.150
772 cal.
14.07/13.33/13.29/13.33/13.27,dit waren mijn rondetijden
ik hield er een goed gevoel aan over

vandaag ,dinsdag dus,gisterenavond laat gaan slapen en dat laat zich gewaar worden op het werk,pffffffffffffffff ,totaal géén goesting om te werken,ik sleep me door de dag,eindelijk middag ,ik kan naar huis.
Maar het weer is zo goed,zou ik niet gaan lopen????
En ja hoor ,ik trek opnieuw naar't Speelhof waar ik ga voor 5 ronden.
Na 2 ronden heb ik al geen, goesting meer,maar desondanks doe ik toch door,en haal mijn beoogde doel in 58!!!!! min.
Mijn hartslagmeter had ik nie bij omdat ik meestal direct naar huis ga om een middagdutje te doen,en s'avonds trek ik dan meestal naar Borgloon voor de danslessen van de jongste ,maar sinds ze een lief heeft,speelt deze meestal voor chauffeur,en die doet dat met véééél plezier
rondetijden;12.16/12.01/11.50/11.18/10.40!!!!!!!

het middagdutje lukt niet vandaag en dus trek ik er na het avondeten terug op uit,mijn tocht gaat langs verkavelingswegen thuis in de buurt en na 52 min zal ik ongeveer 10 km gelopen hebben
avg 134 max.146
556 cal
ik voel me redelijk goed en hoop dat ik nu goed zal slapen ,ik heb pas een electrisch deken gekocht,dus dat zou moeten lukken
groetjes,tot in de week

28-10-2008 om 18:49 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
26-10-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

PRETTIG WEEKEND ,IEDEREEN

26-10-2008 om 21:31 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van OREYE naar KURINGEN
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag nog eens een dubbel ,deze morgend Oreye,namiddag Kuringen,allebei wedstrijden over 10 km ongeveer
Heb een uurtje langer kunnen slapen,dank zij het winteruur,dus dat zou moeten lukken

Vanmorgen was ik van plan te stoppen om 9 uur op het werk,maar omdat ik om 8 uur ineens zonder werk zat,ben ik na enkele pistoleekes te hebben verorberd ,maar vertrokken,zo kon ik mij eens op mijn gemak klaarmaken,das eens wat anders dan al dat gejaag.Omstreeks half 10 kom ik aan in Oreye,naar de inschrijving en dan even opwarmen met de mannen van Alken,dan is het tijd om naar de start te gaan waar 240 mensen staan te wachten om hun prestatie neer te zetten,er wordt snel gestart,bergaf,dan bergop, door enkele bosstroken,en zo moeten we straks ook terug,ik probeer mijn wedstrijd goed in te delen,ik heb niet echt iemand die ik kan volgen ,ook geen groepje waar ik me kan in nestelen,dus zal het zwoegen worden,de ganse wedstrijd lang,daar nog wind tegen bij en je weet het wel,het wordt afzien,vooral de laatste km zit de wind op kop en moet ik er alleen tegen opboksen ,de laatste 300 meter ook nog bergop,en afgepeigerd kom ik aan in de sporthal,eindtijd 41.10 over 10,3 km,iets beter dan vorig jaar(slechts 17 sec.).Na een paar stukjes appel en appelsien,en mijn water,besluit ik niet meer uit te lopen en rechtstreeks naar huis te gaan,om nog even te rusten alvorens namiddag af te zakken naar Kuringen
wedstrijdgegevens
avg173 max.186
700cal.
tussentijden per km;
3.47/3.46/3.59/3.56/4.13/7.35,km 6 niet gezien/4.10/4.18/3.49/1.27 voor de laatste 300 meter
thuis aangekomen me even verfrist en dan nog een 2 tal uurtjes op bed gaan liggen,ondertussen ook een beetje last van de heup maar ik besluit niks in te nemen

Rond 14uur kom ik uit bed,en mijn sporttas is al klaar van deze morgend,dus kan ik onmiddelijk richting Hasselt,naar mijn ex-collega bakker-loopmaat Marc,van bij zijn thuis uit is het maar een 500 tal meter naar de wedstrijd ,dus gaan we te voet,zo zijn we al opgewarmd.
De inschrijving bedraagt 3 euro(ook deze morgend),en we krijgen een enveloppe met drankbonnetje,sommige bevatten ook een tombolabiljet,de mijne niet ,dus alweer!!!!!!!!!!! geen prijs ,ook niet deze morgend vermits ik niet gebleven ben.
Redelijk veel volk bij de start,en ondanks ze slecht weer hebben gegeven,blijft het toch droog,ook hier weer snelle start ,de mijne verloopt niet zo snel,we worden een parkje ingestuurd waar het een beetje vettig is,ik probeer me daar recht te houden en dat lukt vrij goed.Bij het ingaaan van de laaste km krijgen we ook nog een 6 tal trappen te verwerken en dit gedurende 4 ronden.Ook worden we vergast op borreltjes(of water),bij de bevoorrading,die laat ik aan me voorbijgaaan ,het water pak ik wel,ik kan mijn tempo goed aanhouden,loop wel regelmatig in het rood en na 4 ronden eindig ik mijn wedstrijd in 39.15 over 9,75 km(vorig jaar 39.35),niet echt schitterend,mja wat wil je ,werken ,lopen en nog eens lopen
AA-drink,chocowafel en fluovest wordt ons overhandigd aan de finish.Samen met mijn collega ga ik nog een rondje uitlopen,en we stoppen aan't plaatselijk café waar we nog gauw 2 kriekjes binnenwerken alvorens af te zakken.

Tevreden keer ik terug huiswaarts,t'was weer een mooie dag,wel afgezien ,maar toch gelukkig met de beoogde resultaten
wedstrijdgegevens;
avg 178 max.185
685 cal.
tussenstanden per km;
3.57/3.54/3.46/3.49/3.58/3.52/4.07/3.50/3.59/3.59

nu ga ik me proberen voor te bereiden op die 33 km van 9 november in Battice,ik hoop daar toch goed uit te komen,een tijd stel ik niet voorop,maar ik heb wel een referentiepunt,2u37 in de Vijverrun van Heusden -Zolder

groetjes

26-10-2008 om 21:29 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
25-10-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
er zit alweer een trainingsweek op,met 52 km in de benen hoop ik goed voorbereid te zijn om morgen nog twee wedstrijdjes af te haspelen,nl
Le Boucle d'Oreye in de vroege morgend,maar eerst nog gaan werken
en in de namiddag de ludieke borreltjesloop in Kuringen,allebei wedstrijden over 10 km
ik zie nog wel hoe ik die wedstrijden ga aanpakken,in Oreye zal ik wellicht voluit gaan,maar of ik dan nog genoeg power heb om namiddag alles uit de kast te halen en te weerstaan aan de borreltjes,we zien wel

ik heb me ook voorgenomen,ja zelfs al ingeschreven voor de 33 km van Battice,een zware natuurloop in het land van Herve,t'zal de eerste keer zijn dat ik deze loop meedoe,de inschrijving is gratis en zo kan ik de dag zelf nog bepalen of ik wil afzien of niet,het lijkt een mooie afsluiter voor een voor mij mooi loopsezoen.
Het zal dus genieten worden of afzien,sommige die hem al gelopen hebben zeggen dat ik het niet mag onderschatten,ik heb nog maar éénmaal een 33 er gedaan,nl de vijverrun in Heusden -Zolder en daar heb ik de laatste 5 km serieus afgezien,dus het zal doseren worden,en traag starten (aan 5 min/km  ipv 4.30/km in Zolder,in elk geval ,we gaan er het beste van proberen te maken,maar eerst morgen nog overleven

groetjes

25-10-2008 om 15:38 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
21-10-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO'S ZESKERKENLOOP KORTESSEM

 





21-10-2008 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
20-10-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 KERKENLOOP KORTESSEM
Gisteren was het dan zover ,de laatste wedstrijd van de Haspengouw Challenge in Korteseem over 15 km.Zoals elk weekend thuisgekomen van het werk,en nog geprobeerd  om een uurtje de benen te laten rusten,maar steeds dat gewoel in bed,ben dan maar terug opgestaan,alles klaargemaakt en dan richting Kortessem.Mijn vader kwam mij daar al tegen en die ging ook de 15 km doen op zijn 69 ste!!!!
Enfin,lichtjes warmgelopen,na mij te hebben ingeschreven,dan naar de startplaats waar iedereen al klaarstond,het was zeker nog 5 min.Dus moest ik vooraan gaan staan,waar ik nog enkele forumcollega's zag staan(Sossies),plots weerklinkt het startschot en iedereen vliegt daar langs me voorbij eer ik goed en wel besefte dat ik moest vertrekken .Deeerste km ging al direct bergopwaarts,doortocht in 3.37,zéér snel,de tweede km4.21,toen wist ik al dat de km-aanduiding niet klopte 3.22 voor de derde en3.56 voor de vierde km,ik had me ondertussen in een mooi groepje genesteld waaronder enkele concurrenten(Tack Sven,Jo Croes),hier moet ik bijblijven,dacht ik ,maar het tempo lag me niet ,ik ging er dus even alleen vandoor,en probeerde mee te gaan met collega Sossies,maar na 6 km moest ik hem lossen,ben dan maar allen gaan spartelen tegen de wind ik en kreeg het zowaar moeilijk,kwam geleidelijk aan bij twee lopers waaronder Bartje Sampermans en hem heb ik al eens verslagen,ook hier zette ik me in een zetel,maar na een tijdje ging het toch te langzaam en zag zelfs het vorige groepje terugkomen,ik maande mijn medelopers aan om mee te gaan ,maar ze kwamen niet,na een tiental km kreeg ik het terug moeilikjk en iedereen was ondertussen terug gekomen ,ik gaf er nog een snok aan,maar de twee voornoemde lopers ,Jo en Sven bepaalden nu het tempo en slaagden erin zich los te wurmen uit de groep,ik ging zowaar mee,maar ik kon er ondanks de moed der wanhoop niet bijblijven,was zelfs even kwaad op mezelf,maar dan legde ik mle neer bij de gedachte dat zij véél jonger waren,en dat ik al een 12 tal uren gewerkt had,dus ik ging nu voor een tijd onder het uur,die laatste 2 km was het echt afzien en mijn ademhaling werd weer hoorbaar voor het publiek ,ik werd zelfs met applaus onthaald voor het afzien
eindelijk de meet in zicht ,nog een klein spurtje en ik haalde mijn doel,eindtijd op mijn chrono,59.45.Volledig uitgeput nam ik mijn drank en zak met enkele versnaperingen in ontvangst,kreeg her en der felicitaties,ondertussen was ook forumganger Danield aangekomen en met hem loop ik meestal nog een eindje uit.
We gingen mijn vader tegenmoet en ik zag dat die het hééél moeilijk had,kramp gekregen op km 6,en de wedstrijd toch uitgelopen,nou ja,in een eindtijd van 1u42 kwam hij ,als allerelaatste over de meet(vorig jaar 1u28).Ben dan maar met hemmeegeweest naar de auto,want hij leeek niet echt stabiel.Na een verkwikkende douche ging het al beteer en begaven ons naar de zaal voor de prijsuitreiking,die al vrij vroeg aan de gang ging,t'is ooit anders geweest.Na de huldigingen van alle eerete 3 atleten over de twee afstanden,was het tijd voor de hoofdprijzen, 400,200,100 euro.De 400 euro ging naar Asnong Jenny,een atlete van ADD,haar man is tevens bestuurslid van de HC club.Maar na een beetje groezemoes her en der bleek dat zij de wedstrijd niet had uitgelopen,terwijl de folder dit toch vermeldde,dus werd er klacht ingediend,ze nam het eigenlijk nog sportief op en gaf haar enveloppe terug(als ze nu vroegtijdig vertrokken was.....),enfin een tweede deblacle na de halve marathon in St-Truiden werd ons bespaard,Chriske van het joggingforum ging met de 200 euro lopen,en nog een naturaprijs.Voor mij zzat er zelfs alweer geen troostprijs in.Toch tevreden naar huis terug gekeerd en vandaag voel ik me toch al goed gerecupereerd,het zal voor deze avond zijn als ik vandaag nog zal gaan lopen

groetjes en tot de volgende

20-10-2008 om 09:18 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
16-10-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
vandaag nog eens een lange duurloop gedaan op het Speelhof van St-truiden,normaal ging ik voor 8 ronden wat gelijk is aan 20 km,maar dankzij enkele aanmoedigende woorden van voorbijgangers had ik besloten nog een extra rondje te lopen,er zat zelfs een tiende toer in,maar tintelingen in mijn rug en een raar gevoel in de benen deden mij anders beslissen
dus in totaal toch 22,5 km afgewerkt in 1u53 min
avg 139 met een max. van153
bijna 1300 cal.
mentaal zat het vandaag wel weer goed,hopelijk kan ik de lijn doortrekken naar zondag tijdens de 6 kerkenloop in Kortessem ,tevens de laatste wedstrijd van de Haspengouw Challenge
ik wil nog eens alles uit de kast halen en ik hoop stiekem onder het uur te gaan,'t zal wel moeilijk zijn ,daar ik de laatste tijd wat loopmoe ben,maar ik ga er toch voor
de rest van de week heb ik op maandag een toerke gedaan van 56 min,ongeveer11 km
dinsdag wegens tijdgebrek niks
en woensdag 5 rondjes op't Speelhof (12,5 km)

morgen misschien nog een kort tempoloopje,zaterdag rust,en dit moet dan voldoende zijn voor zondag

wait and see
greetz

16-10-2008 om 18:16 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
13-10-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Gisteren voor mij dus geen Dwars door Hasselt,na het werk moest ik toch nog even gaan lopen om mijn gemiste wedstrijd een beetje goed te maken,voelde mij niet zo lekker,maar toch naar het nabijgelegen Speelhof getrokken,waar ik 5 rondjes heb afgehaspeld in 61 min,goed voor 12,5 km dus,onderweg een paar keer moeten stoppen om naar't wc te gaan ,wegens buikpijn
thuisgekomen ,na een lekkere douche ,onmiddelijk vertrokken naar Welkenraedt voor de wandeltocht aldaar,mijn vrouw en haar vrienden vonden 13 km genoeg ,ik had graag de 21 gedaan,achteraf gezien was ik ook blij dat ik na een dikke 2 uur en 13km binnen was,moe en pijn waren de reden
nadien zijn we daar in't centrum nog iets gaan drinken en een lekkere friet gaan eten alvorerns naar huis af te zakken.
Nadat ik dan mijn dochter nog naar haar kot had gebracht,ben ik als een blok in slaap gevallen

het was weer een lange dag.......

13-10-2008 om 08:47 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
11-10-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
TIJD ,dat is waar ik momenteel een gebrek aan heb, ik zit hier nu mijn bericht te typen ,terwijl ik eigenlijk in mijn bed zou moeten liggen,moet sebiet gaan werken...
deze week heb ik me toch redelijk goed gevoeld en heb toch van maandag tot en met donderdag een dikke 50 km getraind
de drie eerste dagen 12,5 km per dag en op donderdag zelfs 15 km
vrijdag was er dan geen tijd ,ondanks het mooie weer en vandaag begon mijn dag pijnlijk,last van de enkel,heb dan deeze morgen een Brufen gepakt en momenteel voel ik me beter,maar na 15 uur werken en nog wa rondrijden(boodschappen),is ook vandaag mijn tijd opgebruikt.Mijn loop-en fietscollega had me nochtans een bezoek gebracht en had ook zijn fiets bij,maar helaas,voor mij niks vandaag

Morgen is het voor velen onder ons dan de wedstrijd van het jaar;Dwars door Hasselt,ik zal er dees jaar niet bijzijn,ik vind 14 euro inschrijving om me tussen die grote massa te wringen net iets te veel van het goede,in de plaats hiervan ga ik morgen met vrouw en vrienden een wandelingske maken in de streek rond Welkenraedt,maar alvorens naar daar af te zakken ,ga ik toch proberen na het werk morgen nog even gaan te lopen,eerst zien hoe ik de nacht doorkom

slaap goed

11-10-2008 om 17:45 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
05-10-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
terwijl Rik Ceulemans de marathon van Brussel wint in barre weersomstandigheden (2u19,proficiat),heb ik me nog eens gewaagd aan een tempoduurloop op't Speelhof
15 km oftewel 6 ronden in de druilerige regen in 69.40
niet slecht ,vooral omdat ik dees week al veel heb "genoten" van de pijn
amper 2 keer gelopen ,woensdag 12,5 km
                                   donderdag 15 km
en vandaag dus,eerste ronde liep ik in 12.15
tweede in 11.52,dan in de derde ronde werd ik opgeslorpd door 2 lopers,ze hielden er een stevig tempo op na ,maar ik probeerde te volgen,bijgevolg ging ook de hartslag de hoogte in,doortocht ronde 3 in 11.19(de twee lopers oin 11.11
ook de 4 de ronde bleef ik meegaan en besloot na een tijdje er zelfs vandoor te gaan 11.06
nog twee ronden te gaan en de tijden werden 11.10 en 10.55
avg 162 max.179 ,en een kleine 1000 cal erdoor gejaagd
ondanks de sluimerende pijn ,toch tevreden,de Brufen doet zijn werk,ik weet dat het verkeerd is om ontstekingsremmers te slikken ,maar ik wil nog enkele wedstrijden tot een goed einde brengen alvorens een kleine rustpauze in te lassen,dus is het nog even afzien en op de tanden bijten
ik heb momenteel nog niet beslist of ik zondag zal lopen in Hasselt,de voorinschrijving loopt nog tot vrijdag(alleen bij United Brands), we zien wel
groetjes

05-10-2008 om 12:56 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
30-09-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
De maand september zit erop,en alweer een goede 280 km in de benen
Oktober komt eraan en stilaan eindigt ook het loopseizoen,ook mijn goesting om te lopen is bijna op,ik heb de laatste dagen al véél pijn geleden,en het herfstweer nodigt niet echt uit om aan lopen te denken.Na mijn puike prestaties in St-truiden en Alken heb ik dus nu een terugval.Doch de afgelopen week heb ik nog een 70 km getraind met op zondag een duurloop van 20 km.Momenteel heb ik al 2 dagen niet meer gelopen,maar ik zal toch nog een beetje moeten blijven trainen ,want de kilo's vliegen er zo bij,door al dat snoepen van verveling,en t'is zoals ze zeggen ,elk pondje gaat door het mondje

Er staan nog enkele wedstrijden op het programma,zoals nu zaterdag Hasselt-Genk,hiervoor wacht ik het weer af
Ook Dwars door Hasselt staat nog op mijn lijstje ,maar ook hier twijfel ik nog,de voorinschrijvingen zijn sinds gisteren afgelopen,alleen bij United Brands kan je nog inschrijven tot 10 oktober,persoonlijk vind ik 11 euro aan de hoge kant,dus wacht ik ook hier nog even om mij in te schrijven,
de wedstrijd die ik zeker nog moet lopen is de zeskerkenloop van Kortessem,deze telt nog mee voor de Haspengouw-Challenge
Dan hebben we nog Oreye en de Borreltjesloop,en die vallen op dezelfde dag,hier zal ik me héél goed moeten voelen om ze allebei te gaan lopen

hopelijk gaat het de volgende dagen terug beter en kan ik de trainingen terug aanvatten,lukt dit niet kan ik mij nog altijd gaan uitleven in de fitness ,want ik heb nog een 3 maanden abbonement bij Passage in Hasselt

we zien wel wat het wordt,alvast de groeten

30-09-2008 om 19:40 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)


Over mijzelf
Ik ben lenaerts marc, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bakkertje64.
Ik ben een man en woon in st truiden(aalst) (belgie) en mijn beroep is banketbakker.
Ik ben geboren op 01/09/1964 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen ,zwemmen,en van't leven proberen te genieten.

yo ,iedereen ,welkom bij de bakker's blog,veel lees-en loopplezier
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • niethelemaalwies
  • Gelukkig Nieuwjaar
  • Een natte dinsdag herfst groet
  • Eindelijk eens tijd om bij te lezen.
  • Proficiat

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 11-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 02-2019
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 10-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 09-2005


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs