Opgeslagen op: di 3/02/2015, 21:51 **~~=~~ ** WELKOM op Mia's Blog ** ~~=~~**






 












   Image and video hosting by TinyPic

        








Voor alle maatjes
 die ziek zijn,
en degene die we
 zo hard missen.

Daar boven ,
tussen al die mooie
sterren is er altijd
iemand die ik nooit
zal vergeten...

 


Image and video hosting by TinyPic

   
    ALL RIGHTS RESERVED. © ©

   Protected by Copyscape Original Content Check
     



     


  • JOSE
  • GERDA
  • ALFACINHA
  • GEKKE MEID
  • JESKE
  • JETTY- ATMOSFEER
  • HANS pp
  • ALDAKE
  • MYRIAM
  • NICOLE

  • BOOMER
  • ANDRE
  • NELE
  • RUDY
  • STEFFIE
  • NIKI
  • BEVERSEWEETJES
  • MONIQUE
  • BRIGITTE/Gitta
  • MEEUW

  • BIEKE
  • DANSBLOGJE JOYCE
  • BENTHE
  • ANNIE
  • ALBERT EN LENIE'S PP
  • JOKE
  • MARIA
  • DASHA
  • CLAIRE
  • DINI

  • CARINE
  • CELIA
  • GERDA nl
  • CHRITIANE
  • CHARLOTTE
  • CORRY CREATIEF
  • CORRY
  • CORBA_JACK
  • MARISKA
  • ALOIS

  • CHRISJE
  • DIANA
  • DE WESTHOEK
  • DIDADAS
  • DERKJE
  • DOLFIJNTJE
  • DIANA'S PPS
  • ROOSJE
  • MARCELLO
  • JOANNE

  • ERWIN CREATION
  • ERWIN
  • EDDY GW
  • EDDIA
  • ESTER &LEON
  • JANNY
  • MAARTJE
  • MARIJKE
  • PPP GOOF
  • Dion

  • EDDY
  • ETIENNE EN ROSETTE
  • MONIK
  • MARTINE
  • Eddy
  • MARIJKE/ nieuw
  • GRETA
  • GERDA
  • SILVIA
  • HENK & ANNEKE
  • HENK & ZUS
  • HAPPY
  • HARMKE
  • HOBBYFOTOGRAFIE2
  • HUGO /EASYWALK

  • INDRA
  • JOHAN
  • JENNY

  • JASMIJN
  • JEAN &MARIA
  • JO PPS
  • JEANINE

  • JEANINNE
  • JOSETTE
  • JANNY
  • KLAAS
  • LYDIE
  • LIES

  • MARTINE
  • MARIJKE
  • MARIA

  • MYRIAM
  • MONIQUE
  • MONIQUE
  • MARILOU
  • MONI
  • MANDY
  • MARTIENTJE

  • NADIA
  • NOELLA
  • ONE ROOSJE
  • PATTY & FREDDY
  • PATRICIA
  • RIA FOTOGRAFEERT
  • ROZEMARIJN
  • RIA MARCOEN
  • RUDY
  • RACHEL
  • RIA PPS
  • ROGIER (sjeke)
  • RITA
  • RIA

  • ROLAND
  • ROSA
  • REBECA
  • RITA POWERPOINT

  • STEFFIE
  • SUZIEKE

  • TINY & ANS
  • TONNY & LEO
  • STIL VERDRIET
  • ANNYTJE
  • VIVI

  • WILLY
  • WILLY
  • SORRY!!!WAT WIL JE??? ,
    ©2011 - ALL RIGHTS RESERVED.by snoopy50





    Archief per jaar
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • -0001
    Inhoud blog
  • Fijne zonsdag vrienden ik ben er weer
  • Fijne maandag vrienden .
  • Groetjes op vrijdag en op naar het weekend
  • Lieve groetjes op woensdag bloggertjes
  • Fijne maandag vrienden
  • fijne vrijdag gewenst vrienden en een mooi weekend
  • fijne donderdag vrienden
  • fijne midweek vrienden...
  • fijne week vrienden
  • Fijn en gezellig weekend vrienden.
    Startpagina !
    Website Zoom
        

           



        


            

      



      Image and video hosting by TinyPic


      



    Image and video hosting by TinyPic






            

    Startpagina !
     

     

    **~~=~~ ** WELKOM op Mia's Blog ** ~~=~~**

        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.goede morgen!
    Aan u een hele goede morgen gewenst .
    liefs snoopyke .x
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)
    » Reageer (1)
        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor nu,?

    allen wens ik een hele fijne enrustige nacht toe dat wil dus zeggen.
    ga nu maar lekker slapen en morgenvroeg gezond weer op .
    heel veel liefs van snoopyke en voor iedereen wens ik een fijne week.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    » Reageer (0)
        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrienschap !
    U allen een hele fijne avond gewenst.
    We zijn erop uit geweest en dat is meegevallen op een paar buien na .
    Durby is een fijn en aardig stadje ook vele toeristen gezien en natuurlijk zijn we bij
    een slager langs geweest hebben lekker gerookt spek gekocht en ham ,
    dat word dus morgenvroeg lekker smullen voor nu nog een gezellige avond
    tot straks liefs snoopyke x.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    » Reageer (0)
        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.slaap wel !
    Ik wens u een hele fijne avond en voor strakjes lekker slapen en morgen gezond weer op!
    veel liefs van snoopyke x
    ps.    mijn blog had ik wat bij gewerkt daarom kloppen de uurgegevens niet ! sorry ervoor !
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    » Reageer (0)
        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.puf puf puf !
     zo de nieuwe keuken is bijna vol getast.
    maar neem nu eventjes koffiepauze , wat een gedoe , maar ja ik ben er erg blij mee en ze ismooi
    Verder wil ik al mijn blogbezoekers bedanken dat ze langs komen op mijn blog en steeds iets mooi's
    erin achter laten . Ik ga nu eventjes mijn buurvrouw een bezoekje brengen want ze is ziek.
    Tot straks lieve mensen groetjes snoopyke x.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    » Reageer (1)
        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fijne dag !

    ,
    liefs van snoopyke


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    » Reageer (0)
        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor allen !
    Een goede avond aan u allen , heb vandaag mijn zus uit schotland na zeven jaar nog eens gezien .
    Ik heb een hele fijne dag gehad en dat deed deugt. Goed wat bij geklets en wat vlaai en koffie gedronken ,
    want ze was bij mijn zus in houthalen op bezoek , Morgen om zeven uur vertrekt ze weer terug .
    Ja zo af en toe kan ik haar zien om de zoveel tijd of jaren . .
    Zo nog een gezellige avond en voor straks lekker slapen en morgen gezond weer op .
    groetjes snoopyke.x
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)
    » Reageer (5)
        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn vier kleinkinderen !



               

                

                

               

          

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (12 Stemmen)
    » Reageer (4)
        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.knuffel voor u!


    aan u allemaal een dikke knuffel van snoopyke

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (18 Stemmen)
    » Reageer (2)
        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoi

    olifanten/badderen.gif


    x

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (16 Stemmen)
    » Reageer (0)
        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.snoopy


          En hier is nu snoopy
    hij was zo lief dat ik hem nog steeds mis
    lieve groetjes snoopyke..

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (14 Stemmen)
    » Reageer (9)
        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorstelling !
    Mijn naam is mia  , Ben een huisvrouw uit limburg , 58 jaar jong gehuwd en heb drie kinderen en vier kleinkinderen .
    mijn hobby's zijn luisteren naar muziek, vooral van Will Tura want daar ben ik GROTE FAN van .Ook hou ik van het verzamelen van allerlei Olifantjes , en hou ik ook alles van Will Tura bij .Verder hou ik van een uitstap op woensdag of op zondaag met een van de kinderen en kleinkinderen .Een keertje lekker gaan eten sla ik ook niet gauw af . daar kan ik ook van genieten . en op mijn pc zit ik nu ook regelmatig .Ik hou ook veel van hondjes in het algemeen.Zo nu hebben julie een idee wie snoopy50 is tot gauw en vergeet mijn gastenboek niet.groetjes aan allen die mijn blog een bezoekje brengen .
    Foto
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (17 Stemmen)
    » Reageer (6)
        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom !
        




       

    x




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (24 Stemmen)
    » Reageer (24)
        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fijne midweek blogvrienden

    Image and video hosting by TinyPic
    Als een deur naar het geluk gesloten
    word, gaat een andere open.

    Groetjes en knuffels,

    LIEFS MIA.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    » Reageer (0)


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs