Inhoud blog
  • valentijn
  • De allereerste keer
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Yssa's blog

    13-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.valentijn

    valentijn

    hoogtepunt van schaamteloze commercie maar ...

    sinds vorig jaar zal valentijn voor mij altijd iets vertederends hebben

    14 feb 2007 : 6 uur smorgens

    vanuit de badkamer hoor ik al rumoer op de studio van de jongens

    toch maar even gaan piepen want normaal slapen al mijn mannen nog als ik vertrek

    ze horen me niet maar zitten samen aan tafel zeer geconcentreerd te werken.

    de jongste wil een valentijnskaart maken voor een vriendinnetje

    en de oudste helpt hem daar broederlijk bij

    samen vroeger uit bed

    samen druk in de weer

    so cute ...

    ik verdwijn met een glimlach in de coulissen en koester weer een mooi verhaal

    kan ik later bovenhalen als ze ruzie maken voor tzelfde meisje

    oh ja, t vriendinnetje in kwestie is nog steeds een vriendinnetje ... een van de vele

    13-02-2008 om 16:53 geschreven door Yssa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs