Inhoud blog
  • Alweer zo lang geleden
  • Examens
  • Wekelijkse update
  • Level Up
  • Nice
    Zoeken in blog

    Yorgo In De USA
    Yorgo's avontuur
    Zoektocht naar cultuur
    Mijn strijd om acteur te worden
    31-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy Halloween
    hallo iedereen en happy halloween, Zoals iedereen al weet is het vandaag 31 oktober, halloween. In school hielden ze dus ook een costume contest en ik heb de prijs van het griezeligste kostuum gewonnen met mijn versie van "the Joker". Vanavond gaat iedereen naar santa barbara of hollywood om te vieren, maar wij gaan een typisch amerikaanse halloween beleven. Neen we gaan niet trick-or-treaten, we gaan gewoon pizza bestellen, een paar zakken chips opentrekken en wat muziek opgooien, mss een filmpje kijken. Whatever it may be, wij gaan ook lol hebben. Gisteren heb ik mijn foto's geupdate dus allemaalnaar: http://www.photobucket.be/yorgoinusa see you later, Yorgo

    31-10-2008 om 23:56 geschreven door Yorgo  


    30-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROB tv
    Hallo iedereen,

    Ik heb vandaag weer een geweldig nieuwtje voor jullie. Ik was zonet mijn mail aan het chekken en ik zie dat ik een mailtje heb gekregen van ROB-tv omdat zij eventueel geinteresseerd zijn in een reportage en daarom vroegen ze of ik tijdens de kerstvakantie naar huis kwam. Ik ben zo blij. Eigenlijk is het raar, ik kwam naar hier om een gokje te wagen op Hollywood en ik krijg in Belgie een aanbieding voor een reportage. Nu ik zie me hier toch niet de rest van mijn leven doorbrengen, maar ik zie dit gewoon als een goede gelegenheid om ervaring op te doen in DE mediagrootstad van de wereld, als ik na kerst naar huis ben gekomen wil ik mijn cursus gaan afmaken in London, de tweede grootstad in de wereld.

    30-10-2008 om 23:48 geschreven door Yorgo  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tv-show
    Zoals ik dus al beloofd had zou ik jullie iets laten weten als we naar de tv-show geweest waren. Het gaat dus over de Tv-show "roommates", een "Friends"-achtige serie die ergens volgend jaar gaat uitkomen, wij mochten het publiek zijn dat de lachband maakte. Het rare is dat ze hier ook prijzen uitdelen onder het publiek en dat het eigenlijk niet meer gaat om de serie maar om de show die er opgezet wordt om het publiek bezig te houden, net alsof het publiek mag wel aanwezig zijn, maar niet weten hoe alles gemaakt wordt. Zoals je al kunt horen was het de zoveelste teleurstelling op rij. Daar komt dan nog bij dat ik van de hele dag geen tijd had gehad om te eten en dat we pas om middernacht terug waren.
    Vandaag zijn we naar de film geweest, "High School Musical 3". Mooie film en nu begrijp ik ook waarom Stef graag eens een musical op poten wil zetten. Morgen is het weer gewoon les en misschien gaan we naar Kilkenny's Comedy night, maar dat is alleen als we daar zin in hebben, want we zijn daar al eens geweest. Ik weet niet of ik het al vermeld heb en ben te lui om het op te zoeken dus zal ik maar gewoon zeggen dat we zaterdag naar het long beach aquarium zijn gegaan, waarvan ik de foto's online zal zetten. voor de rest heb ik niet echt veel nieuws, vrijdag is het Halloween en we waren van plan om hier een feestje te bouwen, maar we zien nog wel.

    Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte,
    veel liefs,
    Yorgo

    30-10-2008 om 08:16 geschreven door Yorgo  


    28-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I see the light
    Hallo iedereen,

    Na een weeklange discussie met mijn ouders zijn we eindelijk tot een compromis gekomen. Ik blijf in Redondo beach tot kerst en verhuis dan naar London om mijn cursus verder te zetten. Ik heb deze belissing genomen naar aanleiden van een gesprek met Mike (de fotografieleraar). Hij zei dat ik in deze 9 maanden beter kan werken aan mijn connecties en dat dat beter gaat op verschillende plaatsen. Vanavond gaan we naar een opname van "Roommates" ik laat jullie wel weten hoe dat gegaan is.

    28-10-2008 om 20:02 geschreven door Yorgo  




    Gastenboek

    schrijf uw gedacht maar eens


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Foto's

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 15/12-21/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs