Inhoud blog
  • G & N
  • Spasmen
  • éénmaal in je leven..
  • Bewust/Onbewust
  • Mens zijn
    Zoeken in blog

    Yellow Cherry 's Blog
    You can go your own way..
    09-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.éénmaal in je leven..

    Het is raar waar mijn wegen al allemaal toe geleid hebben.
    Zo luister ik nu een liedje van absynthe minded op een zonnige zondag en herinner ik mij een koude windernacht in gent
    terwijl het music for life was, waar ik een beschonken maar vrijgevige man tegenkwam.
    Deze man had jaren met de groep meegeleefd, en toen de groep bekend werd, werd hij verstoten.
    Sinds die dag zou ik nooit meer naar absynthe minded kunnen luisteren zonder te denken dat het klootzakken zijn met
    goede muziek.

    En de gedachte dat ik alleen dit weet doet me vermoeden dat mijn vrienden toch niet zo'n slechte muzieksmaak hebben.
    Enkel spijtig dat ze dit verhaal nooit van de man zelf hoorden.
    Hij excuseerde zich voor zijn beschonken gedrag en we sloegen een interessant praatje die ging over koetjes en kalfjes en
    af en toe eens over wat levenswijsheden.

    Niet te vergeten dat ik de dag ervoor nog een mag was tegengekomen,
    ik herinner me z'n naam niet meer, maar wel dat hij altijd 'shijtkees' zei.
    Rare gabber waar ik eigenlijk ook enkele goede gesprekken met had.
    Bij hem konden we al niet meer over beschonken praten, noem hem maar goed zat, dat zag je zo aan zijn stappen en
    hoorde je aan zijn praten.
    Zotte kerel was me dat, hij stelde zijn dochter voor op een foto die in zijn portefeuille zat en vroeg of ik nog vrij was
    of dat ik anders niet met zijn dochter wou beginnen.
    Ik sloeg dit aanbod heel vriendelijk af.

    De zattigheid die ik mocht zien die koude winternachten, was fenomenaal.
    Zelfs iemand die voorover tegen een ruit sloeg uit plexiglas.

    En mijn schijnheiligheid en doordachte trucjes zorgenden dat ik nog wel wat oogcontact had met de security, voor het geval dat.
    Alhoewel één iemand dit door had, ook een beschonken kerel die telkens in het bot wou bijten dat door mijn hoofd stak.
    Van hem zijn we dan nog gaan vluchten omdat het echt een rare kwast was, en stinken dat die man deed!

    Als ik zou willen schrijf ik een heel verhaal over mijn nachten aan het glazen huis in 2009.
    Nu ik er bij stil sta merk ik op dat er meer zatten waren geweest dan ik me nog kan herinneren.

    Ik telkens nuchter en koffie drinken. Man je moest wat doen om je wakker te houden terwijl de sneeuw aan je voeten lag
    en je gaten had in je schoenen.

    09-06-2010 om 23:30 geschreven door Yellow Cherry  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bewust/Onbewust
    Onbewust bewust

    Het bewust handelen gebeurt zelden onbewust,
    het onbewust handelen gebeurt dikwijls bewust.

    Heel bewust onbewust  zit de mens in elkaar.
    Met ons karakter die bewust onbewust ons handelen beïvloedt.
    Waar we bewust onbewust inspraak hebben,
    zullen we zeer onbewust bewust naar handelen.

    21-05-2010 om 23:42 geschreven door Yellow Cherry  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mens zijn
    Er zijn nu eenmaal mensen die
    .. steeds maar klagen;
    .. steeds maar zagen;
    .. steeds maar praten;
    .. gewoonweg egoïstisch zijn;
    .. gewoonweg simpel zijn;
    .. gewoonweg willen opvallen;

    .. je het leven willen zuur maken.

    En deze mensen zorgen er voor dat je onbewust één van hen wordt.
    Rebeliseren tegen hen kan alleen door zelf "een mens" te worden.

    Hou daarom beide voeten op de grond en kijk naar wie je zelf bent.
    Want wanneer je geen "mens" bent, ben je wel degelijk iemand..

    21-05-2010 om 23:37 geschreven door Yellow Cherry  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Talenten

    Niemand bezit het talent geen talenten te hebben.

    Iedereen heeft wel een talent, maar wat ben je ermee als niemand voelt, luistert of ziet?
    .. als niemand er om geeft wat jouw talenten zijn?

    Toon je talenten en, maak ze zichtbaar, hoorbaar en voelbaar!
    Toon jezelf..

    21-05-2010 om 23:32 geschreven door Yellow Cherry  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor alles een eerste keer..

    Welkom op m'n blog!

    Ik zat er al langer aan te denken eindelijk een blog te gaan schrijven over vanalles en nog wat.
    Toen een goeie vriendin me gisteren op de tram zei dat ze anonieme blogberichten schreef gaf dat de doorslag om hetzelfde te doen!

    Op mijn blog zal wat vanalles te lezen zijn.. verhaaltjes, citaten, bedenkingen, mijn gevoelens, ..

    Veel blogplezier op Yellow Cherry..

    14-05-2010 om 00:00 geschreven door Yellow Cherry  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)


    Archief per week
  • 07/06-13/06 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs