I'm coloring my own world Trying hard to reach out and touch what's too far away.
Distance will be the death for me.
Replacement comes in the form of dreams.
23-11-2008
t mondje geloofdt!
t mondje is in orde... ik krijg hem, op wonderbaarlijke wijze, ineens open (met de nodige pijnen) (ik wou het jullie gewoon even melden ... t moet niet altijd om te lachen zijn éh, lekker goed nieuws midden in de nacht kan ook spannend zijn ;))
let us all pray that is stays like this
halleljah!
en ja mensen ... ik geloof!
tis als laat! ... laten we gaan slapen?! good idea little missie ... goodnight!
het meest komische voor jullie zal ik hier maar vertellen... no secrets for u!
ik heb onlangs ontdekt dat ik een scheef smoeltje heb! nu...niet letterlijk maar ik krijg mijn mondje niet meer open iets in het kaakgewricht tja saaie lessen hebben zo zijn gevolgen voor mij (het begon allemaal met het geeuwen)
de dokter heeft het met veel gewring goed gekregen, maar nu... diezelfde avond, wéér van dat!
jammer maar helaas, eten gaat niet goed meer! goed voor de lijn ;)
bekijk alles positief ... (ook al doe ik dat nu zelf niet)
de voormiddag ging zoals altijd als ik om half 6 uit bed moet, traag en moeizaam!
de namiddag daarentegen! ... we hadden weer les van vogelnestkop (als je hem ziet, snap je het. maar ter illustratie: zijn haar is zoals een vogelnest!) meneer de (letterlijke) rare kwast is bovendien mijn coach voor de komende 3jaar... zijn lessen zijn niet echt boeiend en hij praat zo stil dat als je een blad omdraait, je hem niet meer hoort... na een half uur begint het geroezemoes natuurlijk! ik had een vraag en hij merkt mijn omhooggestoken hand niet op. geërgerd laat ik mijn hand zakken...tot astrid zegt dat hij kijkt, ik waag mijn kans opnieuw! astrid steekt gretig haar hand ook de lucht in en zwaait om zijn aandacht te trekken. wat doet het vogelnest, hij zwaait terug (en komt niet om mijn vraag te beantwoorden) .. tot dààr mijn vraag!
's avonds wacht ik op de tram, en ik vertel het verhaal van vogelnest zijn zwaaitje ... ik zwaai ter illustratie en versterking van mijn verhaal aan de overkant in de bus is er ene slimmerik die terugzwaait
tot daar het terugzwaaiende vogelnest ... hopelijk in het voorjaar een vruchtbaar broedseizoen voor hem!
p.s.: de titel 'tis groen!' komt van mijn alle-dagen-treinreis-genootje ... het licht stond op rood...het wordt groen...niemand had het in de mot, ze zegt: tis groen! niemand reageert...totdat ... ne kikker!
deze dag begint (zoals vele schooldagen de laatste tijd) om 20 na 5 (voor de slimmerikken onder ons... smorgens!)
vertrekken als de zon nog niet op is en thuis komen als deze al lang onder is ... 't is om medelijden met ons te krijgen, hé?! (zeg maar braaf ja ;) want zoals je weet... als jullie braaf zijn vertel ik misschien een geheimpje <hihi>)
logische denkers weten, wie weinig slaap krijgt en van 8 tot 6 op school zit ... wordt moe! zodus ik ook :)
meer voor de volgende keer ... het zandmannetje heeft vandaag niet van mijn zijde geweken,, de trouwe waker
... with psychologie! & psychologie sociale vaardigheden & wetenschappelijke methodologie
ondertussen wel 2x 2u pauze ... yay!! beetje gaan klagen in fnac, bij het proximusstandje! LACHERTJE! enkele problemen met een abonnement dat door een zeker Tommy was aangesmeerd aan een stelletje vriendinnen van mij dat eigenlijk geen abonnement is... lekker in het zak gezet! troubles troubles troubles! zijn collega's waren wél komisch aan het roddelen over hem. zijn 3 lagen geurtjes: je wil niet weten vanwaar de middelste komt
een doordeweekse les psychologie sociale vaardigheden gaat als volgt: opdrachtjes! een van deze was ... versier iemand van de klas! leuk als het een aantrekkelijke jongen zou zijn,, niet als het een meisje is.. maar nu, we hebben wéér wat bijgeleerd om iemand te versieren ... mama's keep your sons inside,, becaus this girl has learned all of letting a boy falling in love! voor de rest moesten we kernkwadranten van je laten invullen door een ander na het voorstellen van jezelf aan de hand van de inhoud van je handtas
de lessen van jeroen zijn altijd weer even boeiend ... zijn o zo mooie uitspraken moeten we in ons béste handschrift met de mooiste pen opschrijven enkele boeienede weetjes een uit een lesje à la jeroen: * als je gestudeerd hebt, en geslaagd bent ... loop naar een kaderwinkel! koop de grootste kader die je vind en maak je diploma hierin vast! en waarom?! ... omdat je het anders kwijt spéélt! * een vies gestompt, borstelharige, met antennenversierde vlieg stamt af van de elegante, helikopterachtige libel ... hoe kàn dat?! * wetenschap is mooi, alleen de wetenschappers maken het lelijk
het leven is toch leuk als je studentje peut bent (in mijn geval, ergotherapeut!)
" de membrana atlanto-occipitalis posterior vormt het craniale einde van zowel de ligamenta interarcualia als de ligamenta interspinalia."
een goede vriendin van mij zei mij ooit: "berouw komt na de zonde!" helaas pindakaas! ... ze heeft (weer eens) gelijk.
mijn gedacht van vakantie was tot voortoe,, RUST!! de docenten raadden ons aan: "leer toch een beetje tijdens jullie eerste vakantie aan de hogeschool" PISHPASH of toch niet?
"ik zal leren deze vakantie ... taakjes maken en leren en taakjes maken en leren en ..." en uitgaan
zondag 2november, maandag 3november school zondag 2 november, leren? okay let's get it started ... hmm anatomie (of wat dacht je dat hierboven stond? een leuke les japans? wél dacht ik ook!) laten we van het japans nederlands maken door middel van een boek anatomie in het engels! jaja mensen, artesis hogeschool, docent chirurg wilhelm (wij spreken de rariteiten vooraan de klas aan met de voornaam,, lekker cosy) had geen beter idee om ons te doceren adhv een engels handboek ... hoe lief van hem
luister nog maar een keer naar mij kleine beginnende volgelingetjes ... (en dus ook naar die vriendin van mij!) berouw komt na de zonde ... heb geen berouw en begin op tijd xD!
hellow losers ... nog ff een nieuw berichtje,, puur uit verveling (hoewel ik mij niet verveel --> eigenlijk uit goesting dus)
ik ben begonnen met een beetje naaiwerk ... geleerd op school :) (voor mensen die zich afvragen wat ik volg,, ergotherapie (= bezigheidstherapie,, en eigenlijk ik leer mijzelf ook goed bezighouden)) een beetje naaien tijdens die eenzame momenten,, niets is leuker dan dat!
luister naar mij kleine volgelingetjes in spé ... naai voor uw leven!
u weet het of u weet het niet...vanaf nu wordt dit mijn dagboek,, waar géén geheimigheden gaan instaan,, want jullie luitjes kunnen alles lezen...KINKY! of misschien,, als jullie héél braaf zijn zou ik het durven om eens een van mijn diepste geheimpjes te verklappen! maar dat is pas voor later ...