Categorieën
  • Boek & Film v/d week (3)
  • Celebs (1)
  • Gedichten (3)
  • Home (: (1)
  • Muziek (1)
  • Songteksten v/d dag (1)
  • Tips (0)
  • Uit het leven van een tiener.. (1)
  • Rondvraag / Poll
    Over welk deel van je lichaam voel jij je onzeker?
    Over niets, ik ben perfect.
    Mijn buik..
    Mijn haren
    mijn gezicht
    mijn benen
    mijn voeten.
    mijn handen
    mijn figuur
    Bekijk resultaat

    Inhoud blog
  • Tijd
  • Barlow Girl-Never Alone
  • Vampires Suck
  • Aanwezig
  • Uit het leven van een tiener , Melanie (15)
    Zoeken in blog

    Everything and more..
    Gedichten,Tips,Verhalen..
    13-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tijd
    Niet een van mijn beste gedichten, maar toch .. 

    Ik heb tijd nodig.

    Tijd, om het te verwerken.

    Ik heb tijd nodig.

    Tijd, om het verdriet te beperken.

    Ik heb tijd nodig.

    Tijd, om een nieuw leven op te bouwen.

    Ik heb tijd nodig.

    Tijd, om om jou te rouwen. 

    13-08-2010 om 14:02 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten
    12-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aanwezig
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hier is een gedicht dat ik geschreven heb voor mijn Nonkel, die in 2006 overleden is in een auto-ongeluk.

    Je bent aanwezig in de zon en de maan.

    Maar waarom ben je weggegaan?

    Je bent aanwezig in de regen en de wind.

    Is het raar dat ik het zo erg vind?

    Je bent aanwezig in mijn hoofd,

    Net zoals je had beloofd.

    En als ik me triest of onbegrepen voel, kan ik het vertellen tegen jou.

    Ook al ben je niet hier in levende lijven, zoals ik het eigenlijk wou.

    Jij bent mijn steun als ik het moeilijk heb ,

    Mijn rots in de branding,

    Diegene op wie ik reken,

    Als ik sta op breken.

    12-08-2010 om 11:58 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Gedichten
    11-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De engel
    Hierbij een van mijn zelfgeschreven berichten (:

     

    Ik zag een engel.

    Een glimlach, zoet als een aardbei

    Een lichaam, volmaakt als de zon.

    Was je maar van mij, ik wou dat het kon.

    Een aanraking, zacht als satijn,

    Het kon niet anders, je moest uit de hemel gevallen zijn.

    Ik werd wakker, en mijn bed was leeg

    Het was een engel, mijn engel.

    Die wellicht voor eeuwig zweeg.

    11-08-2010 om 21:53 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Gedichten


    Archief per week
  • 09/08-15/08 2010

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs