Categorieën
  • Boek & Film v/d week (3)
  • Celebs (1)
  • Gedichten (3)
  • Home (: (1)
  • Muziek (1)
  • Songteksten v/d dag (1)
  • Tips (0)
  • Uit het leven van een tiener.. (1)
  • Rondvraag / Poll
    Over welk deel van je lichaam voel jij je onzeker?
    Over niets, ik ben perfect.
    Mijn buik..
    Mijn haren
    mijn gezicht
    mijn benen
    mijn voeten.
    mijn handen
    mijn figuur
    Bekijk resultaat

    Inhoud blog
  • Tijd
  • Barlow Girl-Never Alone
  • Vampires Suck
  • Aanwezig
  • Uit het leven van een tiener , Melanie (15)
    Zoeken in blog

    Everything and more..
    Gedichten,Tips,Verhalen..
    13-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tijd
    Niet een van mijn beste gedichten, maar toch .. 

    Ik heb tijd nodig.

    Tijd, om het te verwerken.

    Ik heb tijd nodig.

    Tijd, om het verdriet te beperken.

    Ik heb tijd nodig.

    Tijd, om een nieuw leven op te bouwen.

    Ik heb tijd nodig.

    Tijd, om om jou te rouwen. 

    13-08-2010 om 14:02 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten
    12-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Barlow Girl-Never Alone
    Hey (:
    Elke dag zal ik een songtekst plaatsen die bij mijn gevoel van de dag past. Vandaag heb ik gekozen voor Never Alone van Barlow Girl. De link van het liedje is onder de songtekst.

    I waited for you today
    But you didn't show
    No no no
    I needed You today
    So where did You go?
    You told me to call
    Said You'd be there
    And though I haven't seen You
    Are You still there?

    [Chorus:]
    I cried out with no reply
    And I can't feel You by my side
    So I'll hold tight to what I know
    You're here and I"m never alone

    And though I cannot see You
    And I can't explain why
    Such a deep, deep reassurance
    You've placed in my life

    We cannot separate
    'Cause You're part of me
    And though You're invisible
    I'll trust the unseen

    I cried out with no reply
    And I can't feel You by my side
    So I'll hold tight to what I know
    You're here and I"m never alone


    We cannot separate
    You're part of me
    And though You're invisible
    I'll trust the unseen

    I cried out with no reply
    And I can't feel You by my side
    So I'll hold tight to what I know
    You're here and I"m never alone

    Bijlagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=Do1RGCt1GDA   

    12-08-2010 om 23:01 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Songteksten v/d dag
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vampires Suck
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Iedereen kent de immense hype van The Twilight Saga. Na Twilight en New Moon kwam ook Eclipse dit jaar in de bioscopen en in brak alle filmrecords in Belgie. Binnenkort bestaat er ook een film die Twilight een beetje belachelijk maakt, maar de fans hoeven niet boos te zijn , want het is erg grappig. 'Vampires Suck' is een film gebaseerd op vele films of bekende mensen (onder andere Lady Gaga) , maar voornamelijk op De Twilight Saga. Becca is een 17-jarige tiener die niet kan kiezen tussen twee jongens : Edward Sullen en Jacob White. Becca en haar vrienden maken vele dramatische dingen mee. 

    Voor al diegene dat eens goed willen lachen met Twilight, of gewoon zin hebben om te lachen met eender wat, ga zeker naar Vampires Suck kijken! 

    Vampires Suck komt uit op 6 oktober 2010 in Belgie.

    hieronder de link van de trailer (:

    Bijlagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=vHkPJ1ACLrg   

    12-08-2010 om 12:07 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Boek & Film v/d week
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aanwezig
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hier is een gedicht dat ik geschreven heb voor mijn Nonkel, die in 2006 overleden is in een auto-ongeluk.

    Je bent aanwezig in de zon en de maan.

    Maar waarom ben je weggegaan?

    Je bent aanwezig in de regen en de wind.

    Is het raar dat ik het zo erg vind?

    Je bent aanwezig in mijn hoofd,

    Net zoals je had beloofd.

    En als ik me triest of onbegrepen voel, kan ik het vertellen tegen jou.

    Ook al ben je niet hier in levende lijven, zoals ik het eigenlijk wou.

    Jij bent mijn steun als ik het moeilijk heb ,

    Mijn rots in de branding,

    Diegene op wie ik reken,

    Als ik sta op breken.

    12-08-2010 om 11:58 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Gedichten
    11-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uit het leven van een tiener , Melanie (15)
    Melanie (fictieve naam omwille van privacy redenen) is een vrolijke 15-jarige tiener met een hoop vrienden. Maar haar leven werd een beetje overhoop gegooid in de helft van het jaar 2009. Melanie's ouders konden al een tijdje niet meer goed met elkaar omgaan, maar zes jaar lang hielden ze hun relatie vol voor hun kinderen. In de helft van het jaar 2009 vertelden Melanie's ouders haar en haar zus dat Melanie's mama de papa had bedrogen. Hun vader wist dit al zes jaar, en leerde ermee leven. Maar, toen hij een van zijn oude vriendinnen terug tegen het lijf liep, besloten Melanie's ouders dat het niet meer zo verder kon. Ze besloten te scheiden, maar begin dit jaar kwamen ze weer samen. Dit is een interview, over hoe Melanie's leven plots helemaal overhoop werd gehaald.

     -Wat was je eerste reactie toen je ouders vertelde da ze uit elkaar gingen?

      
      Ik had het eigenlijk wel verwacht, omdat ik merkte dat er iets mis was. Maar, het is toch wel eventjes schrikken als je het te horen krijgt, hoor. Ik ben op mijn glijbaan geklommen, waar ik vaak op zat, en ben heel hard beginnen huilen. 

     -En waarom had je het al verwacht?


    Mijn ouders konden al een tijdje niet meer goed opschieten met elkaar en maakte heel de tijd ruzie. Maar pas zes jaar nadat mijn mama hem had verteld dat ze hem bedrogen had, besloten ze dat het zo niet meer verder kon. 
       

    -Dus je mama en papa zijn zes jaar lang nog samengebleven?

     Ja, maar toen kwam papa een oude vriendin tegen, en toen is de bom gebarsten. 

    -Vond je het erg dat je om de week bij je andere ouder moest gaan?


     Neen, eigenlijk niet. Het is natuurlijk wel eventjes wennen, maar het enige nadeel was dat het soms wat chaotisch was.

    -Sinds kort zijn je ouders terug samen, hoe heeft dat je leven opnieuw veranderd?


       Ik ben terug ongelukkiger geworden.

     -Hoezo?

    Vroeger was mijn papa .. minder leuk. Toen mijn ouders uit elkaar gingen, bloeide papa helemaal open en was hij leuker dan ooit tevoren. Nu mijn ouders terug samen zijn, is hij terug zoals vroeger. Gelukkig heb ik veel vrienden die me beter laten voelen. 

    -Hoe ga je nu met de situatie om?

    Ik probeer zo weinig mogelijk fout te doen, wat niet goed lukt, en ga vaak op mijn kamer lezen , op de computer zitten of naar muziek luisteren.







    Hartelijk bedankt voor je verhaal !



     

    11-08-2010 om 22:49 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Uit het leven van een tiener..
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De engel
    Hierbij een van mijn zelfgeschreven berichten (:

     

    Ik zag een engel.

    Een glimlach, zoet als een aardbei

    Een lichaam, volmaakt als de zon.

    Was je maar van mij, ik wou dat het kon.

    Een aanraking, zacht als satijn,

    Het kon niet anders, je moest uit de hemel gevallen zijn.

    Ik werd wakker, en mijn bed was leeg

    Het was een engel, mijn engel.

    Die wellicht voor eeuwig zweeg.

    11-08-2010 om 21:53 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Artiest v/d week :Taylor Swift
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Iedereen kent de blonde countryzangeres Taylor Swift ondertussen wel. De 21-jarige zangeres werd bekend met haar single 'Love Story', gebaseerd op het liefdesverhaal van Romeo & Juliet. Taylor heeft al heel veel hits op haar lijstje staan ,onder andere: 'Love Story', 'You Belong With Me', 'Mine' en 'Picture to Burn'. Haar allereerste album heette 'Fearless' en was een geweldig succes in Amerika en Europa. Haar volgende album , 'Speak now' , ligt vanaf 25 oktober 2010 in de winkel. 

    Taylor is niet alleen een zangeres, maar ook een beetje een actrice. Taylor heeft namelijk naast Taylor Lautner meegespeeld in de romantische komedie 'Valentine's Day'. De twee Taylors hebben ook een tijdje gedated, maar na een paar weken zijn ze uit elkaar gegaan omdat ze 'te verschillend waren.' 

    Natuurlijk heeft Swift geweldig veel goede nummers, maar mijn persoonlijke favorieten zijn:
    -Tim McGraw   ( http://www.youtube.com/watch?v=GkD20ajVxnY )
    -Picture to Burn  ( http://www.youtube.com/watch?v=yCMqcFAigRg )
    -Forever & Always ( http://www.youtube.com/watch?v=vfo6_CA6OY4 )
    -Mine    
    -Your Face  (http://www.youtube.com/watch?v=8jV3touXLrI&feature=related)
    -A place in this world (http://www.youtube.com/watch?v=Ni-K9kz4r-4)
    -The way I loved you (http://www.youtube.com/watch?v=oAvkyzMLcOo)
    -Fifteen ( http://www.youtube.com/watch?v=Pb-K2tXWK4w)
    -White horse( http://www.youtube.com/watch?v=D1Xr-JFLxik)

    Go 'n Check her out!

    11-08-2010 om 21:48 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    Categorie:Muziek
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hey!
    Hey!

    Zozo, mijn allereerste blogbericht (:


    Toen ik kleiner was, hield ik al erg veel van bloggen, maar was toen eigenlijk nog te jong om me daarmee bezig te houden. Nu ben ik veertien jaar en al wat ouder, en heb ik besloten om opnieuw te bloggen. Om te starten; mijn volledige naam zal ik niet geven , maar telkens als ik een bericht schrijf; zal er J. onderstaan, de afkorting die mijn vriendinnen me vaak geven. Op deze blog kan je vanalles verwachten: gedichten,polls,bedenkingen,tips,links,verhalen.. 
    Ik zal een beetje over mezelf vertellen ;D

    Ik ben J., ik ben veertien jaar oud en wordt dus volgend jaar 15. Ik ben sociaal, maar houd er ook van om even alleen te zijn. Ik zit in de jeugdbeweging en volg toneel/zanglessen. Zelf lees ik ook heel veel boeken. Ik lees vanalles; thrillers, dramas,romans.. Als het maar goed en interessant is.

    Hmmppff.. Ik heb momenteel niet veel te zeggen en ik ga nu wat werken aan de blog om hem wat op te fleuren ! =D

    J.


    11-08-2010 om 15:54 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Home (:
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Remember Me
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ahh.. Robert Pattinson. Wie kan er nu niet van hem houden?

    Jullie kennen Robert waarschijnlijk allemaal wel als de goedaardige vampier Edward Cullen uit Twilight,New Moon en Eclipse. Maar zijn acteerkunsten gaan ook verder dan een glinsterende vampier, en dat heeft hij bewezen in het romantische drama 'Remember Me'. Samen met Emilie de Ravin (ook wel bekend als Claire Littleton uit de bekende serie 'Lost') laat hij je 128minuten beleven van Liefde, Humor, Verlies en Verdriet. Remember Me is een zeer aangrijpend verhaal, gebaseerd op het drama 9/11 in New-York. 

    REMEMBER ME: 

    Tyler Hawkins (Robert Pattinson) kan de zelfmoord van zijn broer maar niet verwerken en maakt een puinhoop van zijn leven. Wanneer hij tijdens een avond stappen betrokken raakt bij een vechtpartij, wordt hij opgepakt door een hardhandige politieagent (Chris Cooper). Om de agent terug te pakken, legt Tyler het aan met zijn aantrekkelijke dochter, Ally (Emilie de Ravin). Het klikt bijzonder goed tussen de twee. Ally vertelt dat haar moeder op brute wijze is vermoord en dit gemeenschappelijke verlies schept een band. De twee worden tot over hun oren verliefd.

    Alleen de waarheid staat nog in de weg: Tyler weet dat hij Ally nog moet vertellen waarom hij haar in eerste instantie mee uit heeft gevraagd en riskeert daarmee zijn grote liefde te verliezen.

    Tyler heeft een hele slechte band met zijn vader (Pierce Brosnan), en zijn kleine zusje (Ruby Jerins) lijdt daaronder. Ze wordt zwaar gepest op school en ze heeft het gevoel dat haar vader haar niet mag. Als zijn zusje wordt uitgenodigd voor een logeerpartijtje door haar klasgenootjes, wordt haar haar eraf geknipt. Tyler wordt daar zo boos om, dat hij het lokaal sloopt als hij haar de volgende dag naar school brengt. Hij komt in de gevangenis terecht en zijn vader betaald de borgttocht. Wel moet Tyler nog even naar zijn kantoor komen om te praten met de advocaten..


    Wat zou er verder gebeuren? Daarvoor moet je de film zelf kijken (:

    'Remember Me' is vanaf 18 augustus 2010 te koop in Belgie.

    11-08-2010 om 15:52 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Boek & Film v/d week
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Evermore
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Haai (:

    Voor de maand Augustus heb ik het boek Evermore van Alyson Noel gekozen. Zelf heb ik het boek ook gelezen , en ik garandeer je dat het een boek is dat je in een ruk uitleest. Zelf ben ik ook een fan van The Twilight Saga van Stephenie Meyer, en als haar boeken jou interesseren, is Evermore zeker iets voor jou.

    Waar kan ik Evermore kopen?- Te koop in Standaard Boekhandel voor slechts 10euro


    Evermore - Alyson Noel

    Sinds haar ouders en zusje bij een auto-ongeluk zijn omgekomen, kan Ever aura’s zien en andermans gedachten horen. Wanneer ze mensen aanraakt, ziet ze hun hele verleden. 
    Ze doet dan ook al het mogelijke om mensen uit de weg te gaan – tot de knappe en mysterieuze Damen in haar leven komt. Hij is de enige die de chaos in haar hoofd kan laten verdwijnen en de enige die haar echt begrijpt – het is net of hij in haar ziel kan kijken. 

    Ever wordt beetje bij beetje ingewijd in Damens wereld vol wonderen en geheimen, maar ze heeft nog steeds geen idee wie hij is of wat hij is. Het enige wat ze zeker weet, is dat ze hopeloos verliefd op hem is.


    De pers over Evermore :
    ‘Evermore is verslavend, ik kon het niet wegleggen. Ik droomde over dit boek. En toen ik het uit had, bleef het maar door mijn hoofd gaan. Het is gewoon een adembenemend boek.’ TEENS READ TOO

    ‘Ik ben een fan van Twilight; als jij daar ook van houdt, moet je dit boek zeker lezen.’ FLAMINGNET BOOK REVIEWS







    11-08-2010 om 15:44 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Boek & Film v/d week
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hollywood!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hiya!

    Ik ben deze zomer op vakantie geweest naar Amerika.. en het was geweldig!
    Het allerleukste wat ik daar heb meegemaakt, was Brad Pitt en Angelina Jolie zien.
    Het verhaal..

    We zaten op de bus (onderweg naar Hollywood Boulevard) toen we plots een enorme hoop cameramannen en paparazzi zagen, en honderden gillende fans. We hadden niet meteen door wat er aan de hand was tot ik een gigantische poster zag hangen met 'Angelina Jolie-SALT' erop. Enkele seconden daarna (toen we van de bus stapte) zagen we Brangelina Him/herself! Ik draaide helemaal door, en gelukkig heeft mijn vader een goede foto kunnen trekken. Angelina en Brad gingen continu weg van de Rode Loper, terwijl ze dit eigenlijk helemaal niet hoorden te doen. Ik heb altijd al een negatief beeld gehad over Brangelina, maar sinds ik ze van kortbij heb gezien en dus ook heb gezien hoe zij met hun fans omgaan, is dit beeld helemaal veranderd voor mij. Ik hoop dat ze nog zo voort blijven doen!

    Hier dé foto !

    11-08-2010 om 15:34 geschreven door xHitTheReplay  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Celebs


    Archief per week
  • 09/08-15/08 2010

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs