Inhoud blog
  • the jaking off
  • blowjob or not
  • The halloween pervert
  • pervert at the spermbank
  • just testing the lingerie
    xcartoon
    cartoons for adults
    28-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.No whisky, no sex
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hoe komt het dat elke keer we op het punt staan te neuken, je als een duivel een fles whiskey gaat kopen.....

    Why is it every time we're about to have sex, you rush out and buy a bottle of whiskey...

    28-10-2008 om 17:14 geschreven door xcartoon  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Show me your tits
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Je kroop 3 dagen door de woestijn zonder water en het eeste dat je tegen me zegt is ' toon me je tieten'.....

    You crawled 3 days in the desert without water and the first thing you say is 'show me your tits'.....

    28-10-2008 om 17:05 geschreven door xcartoon  




    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Laatste commentaren

    Archief per week
  • 27/10-02/11 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs