Foto
Inhoud blog
  • Op zoek naar coachdirk?
  • IM Lanzarote 2018
  • Ironman Vichy
  • 70.3 Lanzarote
  • Embrun 2016 - Hot - Hotter - Hottest
  • Voorbeschouwing Embrunman 2016
  • Wedstrijdverslag Hawaii 2015
  • IM Lanzarote 2015
  • Wedstrijdverslag IM Lanzarote 2014
  • Voorbeschouwing IM Lanzarote 2014
  • Wedstrijdverslag IM Lanzarote
  • Voorbeschouwing IM Lanzarote 2013
  • wedstrijdverslag roth 2012
  • overzicht trainingen 01/11/2011 - 19/05/2012
  • wedstrijdverslag IM Lanzarote
  • specifieke periode III - week 23-27
  • Specifieke periode II Lanza week 17-22
  • specifieke periode I Lanza
  • tussenevaluatie na eindejaarscorrida Leuven
  • marathon Eindhoven
    Mijn favorieten
  • Machel triatlon team
  • Atletiekclub ACKO
  • Blog Machels Triatlon Team
  • 3 athlon.be
  • triathlon links belgie
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn sportbelevingswereld

    19-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.specifieke periode I Lanza
    Vandaag zit week 16 van de 29 er op. Nog 13 weken te gaan. Even een tussenevaluatie van de laatste 6 weken. De bedoeling was:
    Run: vo2max trainingen
    bike: + volume buiten en aeeroob - rollen echt specifiek!!
    swim: ++ volume- hersteltrainingen maar ook lange intensieve duur
    kracht: enkel nog benen + staboefeningen
    in cijfers:
    Run: 240km
    Bike: 1290 km
    Swim: 97km
    Reeel gedaan:
    Run: 230 km
    Bike: 1269km
    Swim: 74.2 km
    Door eerst een geblokeerde rug, dan griepje, dan koudegolf heb ik niet zo'n best gevoel van deze periode. In het zwemmen zijn de kilometers niet behaald, maar dat liegt aan dat griepje in de zwaarste zwemweek. Eigenlijk ligt de kwaliteit van de trainingen wel goed, en dat resulteert in goed gevoel en snelheid in het water. Dus swim ok. Fietsen beetje zelfde verhaal, moeilijk op gang maar de kwaliteit ligt een stukje lager dan ik zou willen. Resultaat was een fietstest na deze perioden met dezelfde resultaten en gevoel als juist voor de periode. Geen progressie dus, althans nog niet...
    In het lopen ben ik de bedoeling van deze periode de mist ingegaan: Van de 6 geplande VO2max trainingen heb ik er 2 goed en 1 iets minder uitgevoerd... Wat resulteerde in een niet zo'n verhoopd gevoel-resultaat in de testwedstrijd van Bosvoorde. Ok het was er ook totaal mijn weer niet...
    Besluit na deze periode: Indien het op deze manier verder gaat, niet slecht, redelijk goed, maar niet zoals het moet, zal ik de ambitie moeten bijstellen. Maar bon we zijn zover nog niet, de honger naar trainen is er nog steeds, er zit nog marge in de verwerking. Laat maar komen die trainingen!!, en hopelijk iets beter weer...
    Bedoeling van de volgende periode van 6 weken:
    run: opbouw afstand en ook stukken intensieve aerobe capaciteit
    Bike: opbouw afstand buiten en op rollen "hard" ttz grens aeroob capaciteit-aeroob vermogen! Stukken op watt -im
    Swim: mix pallet - interval
    In cijfers:
    Run: 315km
    Bike: 1710km
    Swim: 78 km
    Let's GO


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    Over mijzelf
    Ik ben Dirk Logghe
    Ik ben een man en woon in Kortenberg () en mijn beroep is Administrator.
    Ik ben geboren op 17/12/1965 en ben nu dus 58 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Triathlon.
    bedoeling van deze blog: verzameling van mijn sportverslagjes door de jaren heen.

    Wedstrijdkalender 2018


    07/05: clubkampioenschap 1/4 triathlon
    26/05: IM Lanzarote
    08/09: 1/2 triathlon Knokke

    Tussendoor meedoen loopcriterium http://runningmate.be/events.html



    Op zoek naar Coachdirk?  

    https://www.coachdirk.com


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs