Sinds mijn laatste update zijn er nog een paar grote werken uitgevoerd. De VW en LH van KW 13 zijn helemaal aangevuld met gewapende grond, dit is nodig om het niveau gelijk te maken met dat van het bestaande wegdek en om steun te bieden aan de LHen en VWen.
Ondertussen zijn de opstorten gestort waar de 41.663m lange en 65 ton zware omgekeerde T-liggers op komen te rusten. De T-liggers zijn ook al geplaatst met 2 kranen van 250t elk.
Je kan volgen op de foto's.
Verder hebben Harrie en ik ook KW 16 en 17 tijdelijk overgenomen. De uitvoerder van deze KW was voor enkele weken afwezig. Dit zorgde voor en hoop druk. We moesten op zeer korte periode 2 KW zowel technisch als plannings gericht in ons opnemen. Er zijn veel frustratie, stress maar ook voldoeningen uit voort gelopen. De uitvoerder is uiteindelijk vroeger terug gekomen dan voorzien.
Verder zijn wij nu bezig met het dichtleggen van de omgekeerde T-liggers, plaatsen van de randbekisting voor de druklaag, bekisting stootplaten, bekisten koppelbalken, deze worden ook allemaal gevlochten eind deze week doorlopend tot volgende week. We zijn ook damwanden aan het trekken op as 1.
Deze week is mijn laatste week bij die Nederlanders en hopelijk de laatste :p ;-) ( knipoog, glimlach)
Om eerlijk te zijn heb ik hier echt een super ervaring opgedaan, het was echt fijn om met hen samen te werken. Het is mij wel opgevallen dat ze zoals wij wel denken: gierig zijn, domme belgenmoppen vertellen ( behalve dan die van Niek) en nog zoveel meer van die stereotype gedachten. ;-)
In ieder geval ik heb ervan genoten, veel gelachen, gezeverd, geleerd, geobserveerd,... .
Bij deze wil ik bedanken:
Harrie Scheepers (en zijn ploeg ) Erik van Wielink Lisanne Vermeer Bert Bakker en nog veel meer mensen waar ik mee samengewerkt heb.