Tim's blog
Inhoud blog
  • Eindelijk den toets
  • werral toets
  • lente
  • punten
  • goeidag
    Welkom op mijn blog!
    Over mijzelf
    Ik ben Tim De Wachter
    Ik ben een man en woon in Boom (Belgie) en mijn beroep is verlopig nog naar school gaan..
    Ik ben geboren op 12/10/1998 en ben nu dus 25 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: skaten,skieën,schaatsen,zwemmen.
    Rondvraag / Poll
    Wat is jouw favoriete programma op nickelodeon?????
    El tigre
    Spongebob
    Edgar en Ellen
    Timmy Turner
    Jimmy Neutron
    Super Nick
    Wayside
    Ricky Sproket
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Houw jij van horror films?????
    ja
    nee
    Ben er bang van
    Bekijk resultaat

    Blog als favoriet !
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    skater boy
    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Andere bloggen.
  • Blog meester Wim
  • Blog Jens
  • Blog Bram
  • Blog Inias
  • Blog Sam
  • Blog Fabian
  • Blog Maite
  • Blog nickelodeon
  • Blog pokèmon

  • Rondvraag / Poll
    Kan jij goed skaten???
    ik kan goed skaten
    ik kan niet goed skaten
    tussenin
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    Wat lust jij het liefst???
    spinasie
    fritten
    wortelen
    bloemkool
    Een broodje
    Geen van bijde.
    Bekijk resultaat


    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Archief
  • Eindelijk den toets
  • werral toets
  • lente
  • punten
  • goeidag
  • toets landen
  • fietsles
  • toets
  • schaatsen !!!!
  • toets
  • Eindelijk sumatieve toets !!!!!!!
  • skate
  • project
  • School is cool !!!!!!!!!!!!
  • Skate night
  • Handbal
  • 4a
  • spreekbeurt
  • Grappige mop
  • brandende mop
  • Welkom op mijn blog.
  • nickelodeon
  • Sumatieve toets !!!

    Rondvraag / Poll
    Heb jij een blog????
    ja
    nee
    moet hem nog maken
    Bekijk resultaat


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aantwaarrepe
    www.bloggen.be/aantwaa

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige
    Startpagina !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs