Tim's blog
Inhoud blog
  • Eindelijk den toets
  • werral toets
  • lente
  • punten
  • goeidag
    Welkom op mijn blog!
    Over mijzelf
    Ik ben Tim De Wachter
    Ik ben een man en woon in Boom (Belgie) en mijn beroep is verlopig nog naar school gaan..
    Ik ben geboren op 12/10/1998 en ben nu dus 25 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: skaten,skieën,schaatsen,zwemmen.
    Rondvraag / Poll
    Wat is jouw favoriete programma op nickelodeon?????
    El tigre
    Spongebob
    Edgar en Ellen
    Timmy Turner
    Jimmy Neutron
    Super Nick
    Wayside
    Ricky Sproket
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Houw jij van horror films?????
    ja
    nee
    Ben er bang van
    Bekijk resultaat

    Blog als favoriet !
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    skater boy
    22-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.werral toets

    Vrijdag 23 mei is het toets.
    Van sprong 8
    al.
    Amaai da ga goe vooruit hé.

    22-05-2008, 07:34 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lente

    HA al weer een frisse lente dag .
    Het weerbericht heeft voorspeld.
    Dat het een zonnige lentedag word.
    GOED Hé

    09-05-2008, 07:16 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    08-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.punten
    Vandaag krijgen we de punten van de toets van de EU.
    Ik hoop dat ik alles op alles heb.

    08-05-2008, 07:58 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.goeidag
    Het is de week van de goeidag.
    Dus we moeten zoveel mogelijk goeidag zeggen.
    En vriedelijk zijn

    06-05-2008, 16:22 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toets landen
    Morgen is het zover.
    De toets  over de landen van de EU.
    Alemaal heeeeeeeeeeeeeeeeel veel sucses

    06-05-2008, 16:10 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fietsles

    Hallo ik ben er weer.
    Niet vergeten we hebben vandaag fietsles.
    Dus alemaal je fiets bij hé.
    We hebben al twee lessen gehad
    Dat was leuk hé.

    05-05-2008, 00:00 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toets

    Vrijdag 18 april hebben we
    een toets gehad van sprong7.
    Sam was de enige met50/50.
    Maar iedereen heeft goed gewerkt
    .

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    21-04-2008, 08:01 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schaatsen !!!!

    Wij gaan morgen schaatsen met 4a en het zesde
    leerjaar.
    Ik denk dat het heel leuk gaat worden.
    Zouwen er gewonden vallen

    20-03-2008, 18:14 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toets
    Vandaag ons 2de deel van de sumatieve toets.
    Allee veel sukses hé 4a.
    Tot sebiet in het school.

    14-03-2008, 07:48 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk sumatieve toets !!!!!!!
    Vandaag heeft 4a zijn sumatieve toets gedaan.
    Morgen doen we het andere deel.
    De toets staat op 100 punten.
    Veel sukses met het andere  deel
                                                    






    13-03-2008, 18:10 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.skate
    Hallo ik ben Tim en ik hou van skaten dit is de naam
    van mij favoriete skatemerken :hawk en etnies skaten is echt cool.
    Je kan er vanalle truks mee doen zoals: indy en mellon maar nog veel andere ook als jij ook wil skaten
    kom dan naar fitopia Edegem

    12-03-2008, 13:28 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.project

    Ons project gaat over strips.
    De verkozen strips zijn van Jommeke: Het slimme varken.
    En van Suske en Wiske: Engeltjes Bengeltjes.
    Het gaat goed vooruit want de scaners van jommeke zijn al klaar.
    De scaners van Suske en Wiske Zijn ook bijna klaar.
    De power-point mannen van jommeke zijn nu ook gestart.
     Ik denk dat ons project de max gaat zijn allee ik ben er zeker van

    12-03-2008, 07:50 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.School is cool !!!!!!!!!!!!
    Onze school is echt cool.
    Ze heeft zelf een zwembad en een voedbal zelfs basketpalen.
    Onze meester is de beste hij leert ons echt veel.
    Echt cool is onze meester.

    11-03-2008, 07:43 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nickelodeon

    Ik ben Tim en mijn favoriete programma is EL TIGRE samen met zijn vader Witte Pantera
    en zijn grootvader Pumalogo maken
    ze veel avonturen mee echt cool.

    10-03-2008, 19:33 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Skate night

    Zaterdag 8 maart ben ik samen met Jens naar de skate night geweest.
    Het was er heel leuk.
    die skate night ging door in fitopia in Edegem.
    Ik zelf volg les in fitopia echt kij cool  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    10-03-2008, 19:07 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Handbal
    Vandaag 10 maart 2008 zijn we handbal gaan doen. Het was leuk maar wel een heel strenge leeraar maar toch leuk om te doen. We hebben ook veel bijgeleerd en dan hebben we nog een wetstrijd gespeeld. Het was echt de moeite waard!!!!!!!!!!!

    10-03-2008, 18:44 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4a
    Wij 4a B.S.G.O Boom Park zijn met 19 in de klas we maken heel veel mee 4a is echt de beste klas onze meester leert ons heel veel  hij is echt de beste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    10-03-2008, 18:32 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sumatieve toets !!!

    Donderdag 13maart heeft 4a zijn eerste sumatieve toets veel sukses aan iedereen die dit leest van 4a natuurlijk. Ik kijk al uit naar de volgende toets!!!!!

    10-03-2008, 18:08 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spreekbeurt
    Ik heb vrijdag 7maart mijn spreekbeurt gedaan.
    Mij spreekbeurt ging over skaten.
    Ik was wel een beetje bang maar heb toch 100/100 gehaald.
    Het was echt leuk.

    10-03-2008, 00:00 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grappige mop

    Er was een meneer en een garson de garson zegt:eet uw graag wild? de meneer zegt nee ik eet liever rustig.

    09-03-2008, 00:00 Geschreven door Tim  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Andere bloggen.
  • Blog meester Wim
  • Blog Jens
  • Blog Bram
  • Blog Inias
  • Blog Sam
  • Blog Fabian
  • Blog Maite
  • Blog nickelodeon
  • Blog pokèmon

  • Rondvraag / Poll
    Kan jij goed skaten???
    ik kan goed skaten
    ik kan niet goed skaten
    tussenin
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    Wat lust jij het liefst???
    spinasie
    fritten
    wortelen
    bloemkool
    Een broodje
    Geen van bijde.
    Bekijk resultaat


    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Archief
  • Eindelijk den toets
  • werral toets
  • lente
  • punten
  • goeidag
  • toets landen
  • fietsles
  • toets
  • schaatsen !!!!
  • toets
  • Eindelijk sumatieve toets !!!!!!!
  • skate
  • project
  • School is cool !!!!!!!!!!!!
  • nickelodeon
  • Skate night
  • Handbal
  • 4a
  • Sumatieve toets !!!
  • spreekbeurt
  • Grappige mop
  • brandende mop
  • Welkom op mijn blog.

    Rondvraag / Poll
    Heb jij een blog????
    ja
    nee
    moet hem nog maken
    Bekijk resultaat


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    melkproducten
    www.bloggen.be/melkpro

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tlissewegenartje
    www.bloggen.be/tlissew
    Startpagina !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs