Durven dromen denken doen!
Uit het leven van een BAM
04-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.één en driekwart
21 maand that is! Haha! Mijn prutsken wordt groot plots.
't is een felle madam, altijd al geweest, maar nu ze ouder wordt, wordt dat dus duidelijker en duidelijker. Nja nja.
Tof zenne, daar nie van. Maar soms ook een beetje lastig. Ik illustreer efkens met een paar voorbeelden....

Favoriet eten: àlles maar wel NU, niet 10 seconden nadat ze veilig ingegespt zit in de stoel maar binnen de 1 seconde aub of ik roep!
favoriet speelgoed: àlles maar dan ook àlles, ook en eigenlijk zéker dat van broer.
favoriet tijdverdrijf: knopkes duwen.... elk bakske, machien, elektrotoestand moet er aan geloven met bleitconcerten tot gevolg als plots babytv plaats maakt voor Kanaal Z.
favoriet kledingstuk: euh alles behalve dinges voor aan de voeten... schoenen, pantoffels, sokken, whatever, wij doen daar NIET aan mee mama!
favoriet drinken: oe, is er méér dan één drinken dan? Er is toch alleen maar fles of wa? Hm.... (bekers water dienen toch wel degelijk om om te gooien of indien er per vergissing een slokje van genomen is om uit te spuwen niewaar)
favoriet tijdverdrijf nr 2: mama's dvdkast en boekenkast legen... (en telkens opnieuw moet ik mama uitleggen dat boekjes en/dvd's van Bumba het enige legitieme is wat in die kast mag.. tsssss)

Ik kan nog efkens doorgaan. in elk geval mijn leven ziet er wel interessant en gevarieerd uit elke dag zo tussen het opruimen, wassen & strijken door word ik dus gratis en voor nikske geentertained door de dochter. 

Maar 't blijft een schatje natuurlijk hihi. Ze weet verdomde goed hoe ze iemand rond haar kleine pink moet winden, efkens 'adjes djaaie' mompelen en de volledige natie is in vervoering, keer kiekeboe spelen met de mensen en er wordt een nieuwe nobelprijs uitgevonden... vooral in de crèche worden er constant nieuwe superlatieven aangevoerd om de kleine ster te beboffen. woesies! :-P

op gezondheidsvlak niks bijzonders te melden behalve....dat wij precies gelijk een beetje gezonder zijn dan vorig jaar.. op de occasionele neusverkoudheid na valt dat dus zeer goed mee voorlopig. hout vastgehouden: check!

Op motorisch vlak, tja we staan recht en we zouden al eens rond de salontafel een paar stapkes zetten, we beginnen vooral goed ons evenwicht te vinden nu, gaan rechtstaan lukt nu toch al met 1 handje als steun en we blijven ook merkelijk langer staan. 't gaat vooruit dus. En we kunnen perfect de ballen in de ballenmachien terugsteken, de ringen rond de kegel doen, blokjes op mekaar zetten... volgende uitdaging: de blokkenstoof!

Op schooltoekomstvlak... hm, Ik heb dus na lang wikken en wegen toch maar gevraagd aan Tiemens school of Maren daar als inclusiekindje terecht zou kunnen. En ze zijn er over aan het nadenken... voor half november zouden we het verdict moeten weten, 't wordt dus een spannende week (al een chance dat ik in een subtropisch zwembad zit en niet veel tijd ga hebben om na te denken :-)). En op 16 november heb ik sowieso een afspraak in een Bo school hier in Gent om eens de sfeer te gaan opsnuiven...

Voilà dat was het zo'n beetje...; er staan een paar nieuwe foto's op de fotosite van mijn 2 schatten. En nu moet u mij excuseren want ik moet dringend mijn badpak gaan passen (midweekje bungalowpark... yippeeeeeeeeee!)




Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)



Ik ben...

mama van Piet Piraatje (2007) en zonnemeisje (2010)
BAM
Administratieve duizendpoot
Boekengek
Chocoholic
Netwerkbeest
Kwisser
Blogger
en nog veel meer....

Fotootjes!


E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Inhoud blog
  • Afscheid...
  • goede voornemens
  • dingen die ik met u wil delen (5)
  • Hij komt, hij komt....
  • de schoolkwestie

    Archief per jaar
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008


    Blogroll
  • gentblogt
  • Lien
  • Kerygma
  • Michel
  • Miekenstiev
  • Isma
  • Mme Zsa Zsa
  • licht in de duisternis
  • aardbeiwormpje
  • Klein Koninckske


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs