Archief
  • Alle berichten
    Rondvraag / Poll
    wie is de beste voetballer???
    F.Torres
    L.Messi
    Ronaldinho
    Kàkà
    I.Casillas
    F.Totti
    jezelf
    je ma
    je huisdier
    ander
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    wat is het saaiste vak op school???
    Wiskunde
    Nederlands
    Frans
    Engels
    Biologie
    Wetenschappen & economie
    Godsdienst
    Geschiedenis
    ander
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    wat is je lievelingsfeestdag???
    Sinterklaas
    Kerstmis
    Pasen
    Halloween
    Nationale feestdag
    ander
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Alleen aan mensen met een broer en zus...Wie is de tofste???
    broer
    zus
    beiden
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    welk dier is jouw huisdier???
    kat
    hond
    papegaai
    parkiet
    hamster
    cavia
    konijn
    vis
    rat
    ander
    Bekijk resultaat

    Over mijzelf
    Ik ben bob marley
    Ik ben een man en woon in ... (jamaïca) en mijn beroep is zanger.
    Ik ben geboren op 10/08/1968 en ben nu dus 55 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: zingen, jointjes trekken, ....
    be cool BE RASTA
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nabor
    www.bloggen.be/nabor
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kris
    www.bloggen.be/kris
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ines_fenv
    www.bloggen.be/ines_fe
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    suela
    www.bloggen.be/suela
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tlissewegenartje
    www.bloggen.be/tlissew
    rastabloggen with me
    hello people
    13-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.andere
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    hallo ik vraag nog eens om naar een paar andere blogs te gaan.... namelijk:
    www.bloggen.be/sarahbossuyt/
    www.bloggen.be/kdnsheule/
    www.bloggen.be/kdnsknapen/
    www.bloggen.be/tjeute/
    www.bloggen.be/pietine/

    13-01-2009 om 20:23 geschreven door thomas13  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    11-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoe laat???

    ik heb me een nieuwe auto gekocht ...
    wat vind je ervan???

    hip nietwaar...

    11-01-2009 om 18:03 geschreven door thomas13  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    05-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwjaar

    gelukkig nieuwjaar iedereen!!!
    veel geld en geluk gewenst van...
    thomas13











    05-01-2009 om 20:15 geschreven door thomas13  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    14-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn zusje...

    ciao
    ga ook eens naar de blog van men zus(je)...
    www.bloggen.be/sarahbossuyt/
    be cool
    BE CHACHA

    14-12-2008 om 20:01 geschreven door thomas13  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    13-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eigen blog...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Als je deze blog ziet klik dan linksboven op bloggen.be en je kan je eigen blog beginnen...
    stuur dan een keertje een berichtje hoe hij heet ...
    be cool
    BE CHACHA...

    13-12-2008 om 13:25 geschreven door thomas13  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn klas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo dit is mijn klas...
    wij hebben ook onze eigen blog namelijk: www.bloggen.be/klas222
    ciao

    08-12-2008 om 00:00 geschreven door thomas13  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (17 Stemmen)
    07-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wilkommen

    welkom op mijne blog...
    kijk maar eens goe rond...
    beantwoord de vragen links...
    schrijf me een mailke rechts...
    merci...
    Chacha



















    07-12-2008 om 17:14 geschreven door thomas13  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    euh ...
    k'heb wat grappige fotootjes gezocht...

    aapkwaffeur...
    badmintonnen...
    chipje...
    pijl van cupido...
    beschermengel...
    mooie gezichtjes...
    de beste oppas...
    sneeuwduiken...
    effe verstrooid...

















    07-12-2008 om 17:05 geschreven door thomas13  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)



    als je me beter wilt kennen...

    druk dan op dit knopje`!´


    Blog als favoriet !

    Foto

    geef-me-een-mailke-please
  • HELP!
  • knap
  • Poehpoeh
  • ik is ik
  • jow

    wat vind je van mijn blog...


    Laatste commentaren
  • meme (monique)
        op Wilkommen
  • blog (LOUISE LAGAE)
        op mijn klas
  • Over mijzelf
    Ik ben thomas13
    Ik ben een man en woon in rastastad (rastaland) en mijn beroep is zagezak.
    Ik ben geboren op 06/11/1995 en ben nu dus 28 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: chillen ,voetballen,uitgaan met vrienden.
    be cool BE CHACHA
    wat is geel vliegt tegen een boom en gaat dood staat op en vliegt weer weg???
    een reïnkanarie
    Foto


    Zoeken met Google



    Zoeken in blog


    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs