Terreactie
Welkom bij Terrereactie!
Categorieën
  • Boekje? (56)
  • Brief renovatie (4)
  • F Amsterdam (1)
  • F Artis (1)
  • F D & T (2)
  • F Straat (1)
  • Foto's (6)
  • Gezondheid (36)
  • Muziek (2)
  • Spreekbeurtjes. (2)
  • Tekeningen (13)
  • weblog (6)
  • Wat leuk, bewegende tekst ..!
    Een interessant adres?
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Archief per maand
  • 01-2015
  • 11-2014
  • 09-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
    Interactieve tekst
    30-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen verwensingen
    Geplaatst: di 15 okt 2013 19:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

    Het is beter als u uw buurman geen verwensingen naar het hoofd slingert. En u kunt helaas niets doen aan de bakfiets van de woningcorporatie. Ik heb overigens met veel (antropologisch) plezier naar uw 'gesproken berichten' geluisterd (hier en hier).

    30-10-2013, 14:37 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Gezondheid
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Re: Waar erger jij je aan?
    Berichtdoor Schrijfertje » 21 okt 2013 11:59

    In Rechtenforum communiceer ik ook
    af en toe over de
    Ruzie in m'n woonstraat,
    en het is echt nogal vervelend, die ruzie.

    Schrijfertje schreef:Wat vindt u evt van de brief
    die te lezen is via dit linkje
    ,
    met ook een aantal aardige foto's?

    Helaas nog steeds ruzie met die benedenbuurman,
    en erger dan dat ...


    Die brief begint er mee dat ik ruzie kreeg
    met een juffrouw van de WBV, en dat ik naar
    een advocaat moest ivm de renovatie,
    tijdelijke huisvesting en herhuisvesting.

    Ik kan er niets aan doen, maar die renovatie
    is van begin af aan tamelijk vervelend voor mij.
    Dat zou ik toch gewoon eerlijk moeten kunnen zeggen?

    ---

    Hoe te reageren op het volgende?

    Via
    dit linkje is een brief te lezen
    die ik ontving van WBV-de Alliantie.

    M'n woning zou geïnspecteerd worden
    op 8 oktober tussen 12.30u en 15.00 uur.

    Ik was in de woning en er kwam niemand.

    30-10-2013, 14:33 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Gezondheid
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brief via dit linkje

    Re: Waar erger jij je aan?
    Berichtdoor Schrijfertje » 15 okt 2013 20:15

    Wat vindt u evt van de brief
    die te lezen is via dit linkje
    ,
    met ook een aantal aardige foto's?

    Helaas nog steeds ruzie met die benedenbuurman,
    en erger dan dat.
    Herhaaldelijk gebeurde het intussen alsof hij
    expres vervelend aanwezig is als ik de deur
    in- of uitga,
    en ik riep hem een aantal keer toe:
    Wat ben jij een ontzettende schoft.

    Vorige week was er bijeenkomst in Werktheater
    ivm bestemmingsplan of zo,
    en daar kwam weer die buurman, expres
    in de weg staand bij de voordeur,
    me aankijkend met een valse grijns
    op z'n nare gezicht.
    En weer riep ik: Ik vind dat jij een ontzettend
    schoft bent!

    Sinds een tijdje staat er een bakfiets
    aan het begin van de woonstraat, met
    daarop de naam van de WBV, (Alliantie)
    en ik vind die reclame bijzonder irritant.

    Wat mij betreft is die reclame afkomstig
    van mensen die willens en wetens slecht
    bezig zijn, en ik neem het ze gewoon tamelijk
    kwalijk dat ze zo onsympathiek zijn ...

    Ik heb eerder behoefte aan insparatie,
    want zoals u kunt zien via
    m'n Startpagina: ronkr.goedbegin.nl ,
    ben ik bezig met allerlei creativiteit,
    en wetenschap.

    Vandaag zette ik volgend liedje op Internet,
    en ik hoop toch ook 'ns aardige inspiratie te vinden.

    http://yourlisten.com/Schrijfertje/rotreclame
    Begintekst: Ik heb eerlijk ruzie met rotreclame
    in de straat.

    30-10-2013, 14:28 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Gezondheid
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Hoe gaat het met Burgemeester V. d. Laan?
    Berichtdoor Schrijfertje » 13 okt 2013 22:52

    Er stond in de krant dat de burgemeester
    opeens tamelijk ziek is of zo,
    en het rustiger aan moet doen met z'n ambt.

    Weet iemand meer?

    30-10-2013, 13:24 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Boekje?
    22-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klacht reno 1
    Klacht reno 1



    22-10-2013, 20:24 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Brief renovatie
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Collage sept 2013
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Collage sept 2013

    Bijlagen:
    Collage sept 2013.doc (1.8 MB)   

    22-10-2013, 20:03 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Tekeningen
    20-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brief Alliantie-PIOn
    Brief Alliantie-PIOn

    Bijlagen:
    1310 19 Pion.jpg (4.8 MB)   

    20-10-2013, 21:34 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Brief renovatie
    13-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spui 25 Protoplaneten

    Re: Wetenschap
    Berichtdoor Schrijfertje » gisteren 00:09

    Een paar dagen geleden was ik bij het volgende,
    in
    Spui 25:

    Buitenaardse werelden
    In samenwerking met de Faculteit der Natuurkunde, Wiskunde en Informatica, UvA
    In de afgelopen decennia hebben we naast ons eigen planetaire systeem
    nog een paar honderd andere leren kennen. Hoe vinden we planeten rondom andere sterren?
    Wat veroorzaakt de rijke diversiteit aan systemen die we waarnemen?
    Wat zijn de vooruitzichten voor het vinden van werelden zoals onze aarde?
    Michiel Min en Carsten Dominik komen hierover vertellen.
    Woensdag 9 oktober 2013, 20.00- 22.00 uur


    Ik stelde ook 'n vraag:
    Kunt u wat vertellen over planeetvorming
    in zo'n ronddraaiende schijf met gas en stof,
    voordat er uit een protoster een ster ontstaat,
    en ook:
    Wat gebeurt er met evt protoplaneten
    als een protoster niet verandert in een ster,
    maar uitdooft in een rode of bruine dwerg of zo.
    Er bestaan toch ook planeten zonder ster?

    Interessante vraag of niet?

    13-10-2013, 23:23 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Boekje?
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ideeënbus?

    Re: Uitvindingen?
    Berichtdoor Schrijfertje » 10 okt 2013 03:19

    Intussen zag ik allerlei filmpjes ivm waterkracht.

    Kan het misschien een aardig idee zijn om
    een prijsvraag uit te schrijven of zo?
    Bedenk de meest praktische waterkrachtcentrale
    rondom een windmolen op zee?

    ---
    Ideeënbus?
    Wat mij betreft mogen er wel meer ideeënbussen zijn,
    met af en toe iets leuks nav de ingediende ideeën ...

    ---
    Brandweerdrones? Of bestaat dat al ..?

    13-10-2013, 23:17 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Boekje?
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sportief

    Re: Af en toe een gedichtje ..?
    Berichtdoor Schrijfertje » 06 okt 2013 10:41

    Obama is een reuzevent
    daarom is ie president
    van Noord-Amerika.

    ---

    Wat is 't weer gezellig
    met ons gelag
    wat is 't weer gezellig
    goeiedag.

    ---

    Ik wil niet met je praten
    want wat ben je vals en slecht
    en je hebt met je leugensmoel
    al te veel gezegd.

    ---

    Wat leuk om met je te praten
    want wat ben je sportief
    en als je aan me denkt
    dan deel je menig grief.

    13-10-2013, 23:14 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Boekje?
    06-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klacht ivm renovatie?

    Mag ik hier proberen rn’n klacht ivm renovatie

    en herhuisvesting duidelijker te formuleren?

     

    Er zou ger,enoveerd gaan worden en ik had

    gesprekken met een juÍfrouw van de WBV

    ivm (tijdelijke) herhuisvesting.

     

    Ik keeg onenigheid met die juffiouw en moest

    naar een.advocaat ivm die herhuisvesting.

    ln die tijd l«eeg ik ook nog een brief van de WBV,

    dat evt schade ivm vertraging op mij verhaald

    zou kunnen worden.

     

    Het was nooit m'n bedoeling om expres vervelend

    te zijn ivm de renovatie en ben gaan denken dat .

    dit niet wederzijds was

    Ook ging ik naar het Woonspreekuur in m’n buurt,

    in de Oosterkerk.

        

     

    Ik vertelde over onenigheid met die juffiouw van de

    WBV en ook zei ik dat ik nog steeds niet wist wat m'n

    komende tijdelijke huisvesting zou zijn.

    (Pas later begreep ik dat ook het Woonspreekuur

    niet zo sympathiek was, want ...)

     

    Er werd gebeld met die juftouw van de WBV

    (en o, wat waren ze vriendelijk tegen elkaar.)

     

    Ivm tijdelijke huisvesting had die juftouw van de WBV

    gepraat over containers die nog gebouwd moesten worden

    en ook werd me gewaagd hoe ik het zou vinden

    om tijdelijk in een wootboot te wonsn.

     

    Ik wachtte op bericht van.VBV (wat niet kwam)

    ivm tijdelijke huisvesting en ging naar

    het Woonspreekuur in de Oosterkerk.

    Daar werd me het adres genoemd van de tijdelijke

    etage. Die etage was dan zo:n 60m verderop. Ik zei

    dat ik verbaasd was, dat dat ongeveer in dezelfde.straat

    zpu zijn, maar die verbazing werd niet gedeeld.

     

     

     

     

    Uitzicht vanuit destijdse etage, waar ik

    zo'n l0 jaar woonde.

     

     

       

         M'n woonstraat, met uitzicht op die etage.

     

    Intussen was er ook nog de advocaat die me zei dat ik

    eerst de etage moest kunnen bekijken alvorens te tekenen,

    maar daar was de juftouw van de 1VBV het niet mee eens.

    Ik moest handtekening zetten om de sleutels van de

    tijdelijke etage to ontvangsn.

     

    (En ook  Ik had geïnformeerd ivm de mogelijkheid orn op

    BG te wonen.

    Dat zou goed zijn ivm gezondheid. In 2004 had.ik in

    ziekenhuis te horen gekregen dat ik een aangeboren

    bloedafwijking heb, en vanaf 2007 kreeg ik een "etalagebeen," waardoor ik vanwege pijn moeilijker kon lopan

    (en waardoor ik tijdens de komende verhuizingen tamelijk

    wat pijn zou hebben.))

     

    Bij Woonspreeklrur werd me gezegd dat wonen op BG veel

    geld zou kosten of dat ik een medirche indicatie zou moetsn

    hebben en ik kwam niet op BG te wonen.

     

    Ook zsi ik destjjds dat wonen op BG handig zou zijn orndat ik

    dan een soort galerietje zou kunnen beginnen in die etage en

    dat het dan.makkelijker zou zijn om mensen uit te nodigen.

    Bij Woonspreekuur heb ik best wel waÍ uitgebreider gepraat

    over dat evt galerietje, en dat ik dan op een aardige manier zou

    kunnen “concureren" met Aatje Velthoen.

    (de beroemdste kunstenarar in het buurtje waar ik woon, u weet

    wel. die woont samen of zo met die Hedy d'Ancona ...)

     

    De 2enhalfjaar dat ik in tijdelijke etage (2 hoög) woonde, was er

    vaak oorverdovend lawaai, en ook regeldratig tametiike

    stofuolken, en ook was er asbestvérwijdering ...)

     

     

     

    Na de tijdelijke stage moest ik verhuizen naar gerenoveerde etage.

    Op een gegeven moment zag ik buren verhuizen naar de

    gerenoveerde overkant van de straat, en ik informeerde

    wanneer ik zou moeten verhuizen.

    Die juffrouw van de WBV liet ma weten dat ze de informatie in

    m'n brievenbus had gedaan §r de datum van de sleuteloverdracht

    zou zijn op 29 oktober, op m'n verjaardag.

     

    Die informate had ik niet ontvangen (en vond het niet leuk dat het

    op m'n verjaardag zou zijn.)

    Zo kwam ik te verhuizen naar m'n huidige etage, op 1 hoog.

     

     

     

     

    De renovatie was en is voor mij geen prettig gebeuren, en laÍer

    gebeurde het dat eeu aantal anonieme bewoners een website

    zouden beginnen ivm de rsnovatie.

    Ook die website is voor mij reden om te beweren dat de renovatie

    voor mij nogal vervelend was en nog steeds is .. .

     

    Bij dat Woonspreekuur had ik reeds verteld dat wonen op BG voor

    mij goed zou ziin ivm m'n gezondheid, en ook dat ik dan een

    (amateuristisch) galerietje zou kunnen beginnen , en dat ik dan op

    een aardige manier zou kumen kunnen" concurreren"met A.

    Velthoen..

    Ik liet allerlei boekjes (en meer dan dat) zien met tekeningen (ook

    toen deed ik al aan zelfgemaakte anscichtkaarten,) rijmpjes en

    gedichten en dat wat ik later digitale encyclopedie zou gaan

    roemen, en ik had ook allerlei zelfgemaake cd-roms.

    Ik dacht op een aardige manier te kunnsn "concurreren" niet alleen

    omdat ik tamelijke Íekeningen kon laten zien, maar ik was toch

    met meer bezig dan alleen “maar" tekeningen.

     

     

      

     

    Terwijl ik hiermee ook destijds al wat verlegen was, is het dus zo

    dat ik als te weinig en beginnend kunstenaar min of meer naam zou willen als meer dan sen dubbeltalent.

    Ook destijds was al bezig met wat ik later digitale encyclopedie

    zou gaan noemen, met vooral video's als informatiebron.

    Wat dit betreft had ik ook belangstelling voor het bioscoopje aan

    het begin van de woonsfaat, maar personen wiens naam ik destijds

    niet kende reageerden niet echt uitnodigend of informatief op m'n

    vragen.

     

     

      

    Later kwam er een websitie ivm de renovatie en nadat ik eerst een

    aantal keer had geprobeerd om creativiteit van mij via die website

    te publiceren, kreeg ik ruzie met ene Henk Pauwels, die volgens

    mij op een oneerlijke manier bezig is met die website en met de

    renovatie.

     

    Terwijl ik gewoon eerliik reden heb om te beweren dat de

    renovatie een veryelend gebeuren is, en dat al jaren, lijkt het toch

    echt wel dat oa die H. Pauwels willens en wetens via die website

    onheus bezig is, en dat ook met stiekeme anonieme bezigheden.

     

    Als te weinig kunstenaar zoek ik nog steeds mogelijkheden om met

    meer dan dubbeltalent creatief bezig te zijn en intusser keeg ik

    meerdere malen post in m'n brievenbus waardoor ik besefte weinig

    steun te hoeven verwachten van de WBV en van die website..

     

    Tenvijl ik intussen al eerlijk ruzie had met die valse H. Pauwels

    (die ik intussen al 'ns zingend had toegeroepen: " Ik heb eerlijk

    ruzie met comrpte leugenaars en één van die leugenaars ben jij,")

    kwam er weer wat nieuws van de WBV, een "tijdschrift" dat

    Buurten heet.

     

    Ik ben gewoon al wat jaren eerlijk bezig met oa tekst en tekeniagen

    en moest constateren dai dat tijdschriftje weinig belangstelling had.

    En er kwam een boekje met interviews met bewoners in m'n

    woonstraat.

     

     

     

     

    Met op de voorkant duidelijk zichtbaar; 2 keer zelfs, de etage waar

    ik zo'n I 0 jaar heb gewoond, voordat de vervelende renovatie zou

    beginnen.

     

    Ik vind het min of meer onbegrijpelijk zoals er door WBV en ook

    door Woonspreekuur (niet) werd gereageerd op meer dan

    tekeningen van mij, en op m'n goedbedoelde wens om op een

    aardige manier te "concuneren" met A. Velthoen:

     

    Volgens mij is het logisch als ik hreweer dat de renovatie voor mij

    al vervelend was eerder dan de lawaaiige bouwwerkzaamheden

    begonnen, en is het dus ook logisch dat ik ruzie heb met de

    anonieme verantwoordelijken.met die website, waar het met

    censuur verboden is de vervelende renovatie zo te noemsn.

     

    En dat terwijl de renovatie voor mij dus al jaren tamelijk vervelend

    is.

    Dat boekje is volgens mij zoveelst bewijs dat ook de WBV

    verkeerd bezig was en is met mijn renovatie en met m'n wens om

    op een aardige manier te "concurreren' met A. Velthoen, waarbij

    ik gewoon eerlijk naam zou kunnen maken als meer dan een

    dubbeltalent.

     

    Ik zou meer kunnen notersn om duidelijk te maken dat het logisch

    is als ik beweer dat de renovatie al jaren en nog steeds tamelijk

    vervelend is, en ik hoop dat dit schrijven kan bijdragen aan

    passende oplossingen.

     

    Met groet,

    Ron Kreike.

     

    Bijlagen:
    1308 28 Klacht WBV.doc (6.9 MB)   

    06-10-2013, 12:13 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Brief renovatie
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Mag ik hier proberen rn’n klacht ivm renovatie

    en herhuisvesting duidelijker te formuleren?

     

    Er zou ger,enoveerd gaan worden en ik had

    gesprekken met een juÍfrouw van de WBV

    ivm (tijdelijke) herhuisvesting.

     

    Ik keeg onenigheid met die juffiouw en moest

    naar een.advocaat ivm die herhuisvesting.

    ln die tijd l«eeg ik ook nog een brief van de WBV,

    dat evt schade ivm vertraging op mij verhaald

    zou kunnen worden.

     

    Het was nooit m'n bedoeling om expres vervelend

    te zijn ivm de renovatie en ben gaan denken dat .

    dit niet wederzijds was

    Ook ging ik naar het Woonspreekuur in m’n buurt,

    in de Oosterkerk.

     

      

     

     

    Ik vertelde over onenigheid met die juffiouw van de

    WBV en ook zei ik dat ik nog steeds niet wist wat m'n

    komende tijdelijke huisvesting zou zijn.

    (Pas later begreep ik dat ook het Woonspreekuur

    niet zo sympathiek was, want ...)

     

    Er werd gebeld met die juftouw van de WBV

    (en o, wat waren ze vriendelijk tegen elkaar.)

     

    Ivm tijdelijke huisvesting had die juftouw van de WBV

    gepraat over containers die nog gebouwd moesten worden

    en ook werd me gewaagd hoe ik het zou vinden

    om tijdelijk in een wootboot te wonsn.

     

    Ik wachtte op bericht van.VBV (wat niet kwam)

    ivm tijdelijke huisvesting en ging naar

    het Woonspreekuur in de Oosterkerk.

    Daar werd me het adres genoemd van de tijdelijke

    etage. Die etage was dan zo:n 60m verderop. Ik zei

    dat ik verbaasd was, dat dat ongeveer in dezelfde.straat

    zpu zijn, maar die verbazing werd niet gedeeld.

     

     

     

     

     

     

     

    Uitzicht vanuit destijdse etage, waar ik

    zo'n l0 jaar woonde.

     

     

      

         M'n woonstraat, met uitzicht op die etage.

     

    Intussen was er ook nog de advocaat die me zei dat ik

    eerst de etage moest kunnen bekijken alvorens te tekenen,

    maar daar was de juftouw van de 1VBV het niet mee eens.

    Ik moest handtekening zetten om de sleutels van de

    tijdelijke etage to ontvangsn.

     

    (En ook  Ik had geïnformeerd ivm de mogelijkheid orn op

    BG te wonen.

    Dat zou goed zijn ivm gezondheid. In 2004 had.ik in

    ziekenhuis te horen gekregen dat ik een aangeboren

    bloedafwijking heb, en vanaf 2007 kreeg ik een "etalagebeen," waardoor ik vanwege pijn moeilijker kon lopan

    (en waardoor ik tijdens de komende verhuizingen tamelijk

    wat pijn zou hebben.))

     

    Bij Woonspreeklrur werd me gezegd dat wonen op BG veel

    geld zou kosten of dat ik een medirche indicatie zou moetsn

    hebben en ik kwam niet op BG te wonen.

     

    Ook zsi ik destjjds dat wonen op BG handig zou zijn orndat ik

    dan een soort galerietje zou kunnen beginnen in die etage en

    dat het dan.makkelijker zou zijn om mensen uit te nodigen.

    Bij Woonspreekuur heb ik best wel waÍ uitgebreider gepraat

    over dat evt galerietje, en dat ik dan op een aardige manier zou

    kunnen “concureren" met Aatje Velthoen.

    (de beroemdste kunstenarar in het buurtje waar ik woon, u weet

    wel. die woont samen of zo met die Hedy d'Ancona ...)

     

    De 2enhalfjaar dat ik in tijdelijke etage (2 hoög) woonde, was er

    vaak oorverdovend lawaai, en ook regeldratig tametiike

    stofuolken, en ook was er asbestvérwijdering ...)

     

     

     

    Na de tijdelijke stage moest ik verhuizen naar gerenoveerde etage.

    Op een gegeven moment zag ik buren verhuizen naar de

    gerenoveerde overkant van de straat, en ik informeerde

    wanneer ik zou moeten verhuizen.

    Die juffrouw van de WBV liet ma weten dat ze de informatie in

    m'n brievenbus had gedaan §r de datum van de sleuteloverdracht

    zou zijn op 29 oktober, op m'n verjaardag.

     

    Die informate had ik niet ontvangen (en vond het niet leuk dat het

    op m'n verjaardag zou zijn.)

    Zo kwam ik te verhuizen naar m'n huidige etage, op 1 hoog.

     

     

     

     

    De renovatie was en is voor mij geen prettig gebeuren, en laÍer

    gebeurde het dat eeu aantal anonieme bewoners een website

    zouden beginnen ivm de rsnovatie.

    Ook die website is voor mij reden om te beweren dat de renovatie

    voor mij nogal vervelend was en nog steeds is .. .

     

    Bij dat Woonspreekuur had ik reeds verteld dat wonen op BG voor

    mij goed zou ziin ivm m'n gezondheid, en ook dat ik dan een

    (amateuristisch) galerietje zou kunnen beginnen , en dat ik dan op

    een aardige manier zou kumen kunnen" concurreren"met A.

    Velthoen..

    Ik liet allerlei boekjes (en meer dan dat) zien met tekeningen (ook

    toen deed ik al aan zelfgemaakte anscichtkaarten,) rijmpjes en

    gedichten en dat wat ik later digitale encyclopedie zou gaan

    roemen, en ik had ook allerlei zelfgemaake cd-roms.

    Ik dacht op een aardige manier te kunnsn "concurreren" niet alleen

    omdat ik tamelijke Íekeningen kon laten zien, maar ik was toch

    met meer bezig dan alleen “maar" tekeningen.

     

     

     

     

    Terwijl ik hiermee ook destijds al wat verlegen was, is het dus zo

    dat ik als te weinig en beginnend kunstenaar min of meer naam zou willen als meer dan sen dubbeltalent.

    Ook destijds was al bezig met wat ik later digitale encyclopedie

    zou gaan noemen, met vooral video's als informatiebron.

    Wat dit betreft had ik ook belangstelling voor het bioscoopje aan

    het begin van de woonsfaat, maar personen wiens naam ik destijds

    niet kende reageerden niet echt uitnodigend of informatief op m'n

    vragen.

     

      

     

     

    Later kwam er een websitie ivm de renovatie en nadat ik eerst een

    aantal keer had geprobeerd om creativiteit van mij via die website

    te publiceren, kreeg ik ruzie met ene Henk Pauwels, die volgens

    mij op een oneerlijke manier bezig is met die website en met de

    renovatie.

     

    Terwijl ik gewoon eerliik reden heb om te beweren dat de

    renovatie een veryelend gebeuren is, en dat al jaren, lijkt het toch

    echt wel dat oa die H. Pauwels willens en wetens via die website

    onheus bezig is, en dat ook met stiekeme anonieme bezigheden.

     

    Als te weinig kunstenaar zoek ik nog steeds mogelijkheden om met

    meer dan dubbeltalent creatief bezig te zijn en intusser keeg ik

    meerdere malen post in m'n brievenbus waardoor ik besefte weinig

    steun te hoeven verwachten van de WBV en van die website..

     

    Tenvijl ik intussen al eerlijk ruzie had met die valse H. Pauwels

    (die ik intussen al 'ns zingend had toegeroepen: " Ik heb eerlijk

    ruzie met comrpte leugenaars en één van die leugenaars ben jij,")

    kwam er weer wat nieuws van de WBV, een "tijdschrift" dat

    Buurten heet.

     

    Ik ben gewoon al wat jaren eerlijk bezig met oa tekst en tekeniagen

    en moest constateren dai dat tijdschriftje weinig belangstelling had.

    En er kwam een boekje met interviews met bewoners in m'n

    woonstraat.

     

     

     

     

     

    Met op de voorkant duidelijk zichtbaar; 2 keer zelfs, de etage waar

    ik zo'n I 0 jaar heb gewoond, voordat de vervelende renovatie zou

    beginnen.

     

    Ik vind het min of meer onbegrijpelijk zoals er door WBV en ook

    door Woonspreekuur (niet) werd gereageerd op meer dan

    tekeningen van mij, en op m'n goedbedoelde wens om op een

    aardige manier te "concuneren" met A. Velthoen:

     

    Volgens mij is het logisch als ik hreweer dat de renovatie voor mij

    al vervelend was eerder dan de lawaaiige bouwwerkzaamheden

    begonnen, en is het dus ook logisch dat ik ruzie heb met de

    anonieme verantwoordelijken.met die website, waar het met

    censuur verboden is de vervelende renovatie zo te noemsn.

     

    En dat terwijl de renovatie voor mij dus al jaren tamelijk vervelend

    is.

    Dat boekje is volgens mij zoveelst bewijs dat ook de WBV

    verkeerd bezig was en is met mijn renovatie en met m'n wens om

    op een aardige manier te "concurreren' met A. Velthoen, waarbij

    ik gewoon eerlijk naam zou kunnen maken als meer dan een

    dubbeltalent.

     

    Ik zou meer kunnen notersn om duidelijk te maken dat het logisch

    is als ik beweer dat de renovatie al jaren en nog steeds tamelijk

    vervelend is, en ik hoop dat dit schrijven kan bijdragen aan

    passende oplossingen.

     

    Met groet,

    Ron Kreike.

     

    Bijlagen:
    1308 28 Klacht WBV.doc (6.9 MB)   

    06-10-2013, 11:59 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Brief renovatie
    30-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Re: Uitvindingen?
    Berichtdoor Schrijfertje » 23 sep 2013 00:54

    Al een tijdje is het mode of zo om
    windmolens in zee te bouwen, en
    ik vraag me af waarom dat zo weinig
    wordt gecombineerd met waterkrachtcentrales.

    Ik dacht dat er reeds allerlei waterkrachtcentrales
    bestonden dus waarom niet rond windmolens, op zee?

    Zie ook:

    Miniatuur
    Energiescenario van Greenpeace 1.46m

    30-09-2013, 07:32 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Boekje?
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPOK 2.

    Re: Bestaat dat nog, het SPOK?
    Berichtdoor Schrijfertje » 23 sep 2013 00:28

    Kan het zijn dat er gemene speculatie heeft plaatsgevonden
    ivm renovatie in m'n woonomgeving?

    De verhuizing ivm renovatie was voor mij tamelijk vervelend,
    en intussen is er ook een website ivm die renovatie
    die ongeveer verlengstuk is van de WBV-belangen ...

    Je leest wel 'ns over 'n WBV die expres vervelend is
    tegen (sommige) bewoners, omdat dat meer winst oplevert.
    Deden ze dat ook met mij?

    Kunnen jullie evt een onderzoekje doen naar huurverhoging
    van de gerenoveerde etages in m'n woonomgeving,
    want daar gaat het om, toch?

    Als jullie positief reageren op deze vraag,
    dan geef ik jullie graag meer informatie ...

    30-09-2013, 07:28 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Gezondheid
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onbekende huisarts.

    Re: Waar erger jij je aan?
    Berichtdoor Schrijfertje » 22 sep 2013 23:31

    Schrijfertje schreef:
    De balie van gezondheidscentrum?

    ... en helaas, bij die apotheker is het soms ook
    best wel tamelijk vervelend.

    Op 30 aug was ik daar weer.
    Lang wachten, kan gebeuren ...
    Er werd gevraagd of ik handtekening wou zetten
    ivm informatie van de apotheker.
    Dat zou handig zijn als ik naar een andere apotheker
    zou gaan, die kan dan makkelijker informatie vinden.

    Ik had er geen zin in. Weer gedoe met m'n handtekening
    en zo te zien zou ik geen kopie meekrijgen
    van het ondertekende.
    Dan zetten we nee, zei de apotheekster,
    die een kruisje in een hokje zette, en alsnog
    m'n handtekening wist te ontfutselen.

    Ik zei nog: Juffrouw, ik woon daar verderop
    en kom nauwelijks verder dan 3 kilometer,
    ik ga helemaal niet naar een andere apotheker.
    En ook: Juffrouw, ik heb er geen zin in.
    Er gaat informatie van de ene specialist naar
    de andere specialist, ik ben wantrouwend
    tav die informatie, en dan is er ook nog de huisarts.

    Ze gaf me een uitdraai mee van de informatie op
    haar computerscherm, en dat betrof gewone
    informatie als pijnstillers en gaasjes,
    maar:

    Op dat formulier staat de naam van een huisarts
    en ik heb geen idee wie dat is.
    Is dat erg of is dat niet erg? Wat mij betreft
    in ieder geval wel ergerlijk en ik vraag me af
    of ik dit binnenkort in het GHC ter
    sprake wil brengen.

    30-09-2013, 07:27 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Gezondheid
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Walvissenjacht.

    Re: Milieuberichten ...
    Berichtdoor Schrijfertje » 22 sep 2013 23:02

    Ik denk wel eens dat Greenpeace misschien
    een beetje overdrijft ivm Japanse walvissenjacht.
    Als Japan zou ophouden met die jacht,
    komt er dan geen walvissenplaag
    in de oceanen?

    Wat denken jullie?

    30-09-2013, 07:21 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Boekje?
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.goeie vent

    Re: Af en toe een gedichtje ..?
    Berichtdoor Schrijfertje » 21 sep 2013 01:57

    Wat leuk dat je er bent
    want wat ben je een goeie vent.

    30-09-2013, 07:14 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Boekje?
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Re: Waar erger jij je aan?
    Berichtdoor Schrijfertje » 11 sep 2013 14:45

    Vorige zondag eindelijk 'ns met 0 krukken de deur uit.
    Even een beetje wiet halen met de fiets.

    Bij de koffieshop aangekomen krijg ik een lekke band.
    Best wel pech, toch?
    Zonder krukken weer terug naar huis.

    Ik zette m'n fiets bij Eik en Linde en volgende dag
    bleek dat dichtsbijzijnde fietsreparatie op maandag
    dicht is.
    Volgende dag naar fietsreparatie ergens op 'n Kadijk,
    en zojuist bleek de reparatie niet klaar te zijn.
    Niet zomaar een lekke band maar er moet een nieuwe
    band in.
    Nou hoop dat zodadelijk om 5 uur de fiets wel klaar is ...

    30-09-2013, 07:13 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Gezondheid
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPOK?

    Bestaat dat nog, het SPOK?
    Berichtdoor Schrijfertje » 10 sep 2013 21:20

    Weet iemand of dat nog bestaat,
    het SPOK?
    Spekulatie Onderzoeks Kollektief?

    30-09-2013, 07:12 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Gezondheid
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sterren evolutiefase?

    Re: Wetenschap
    Berichtdoor Schrijfertje » 09 sep 2013 08:04

    Vorige vrijdagavond was ik bij Amsterdamse Gesprekskring,
    en daar probeerde ik oa volgende vraag te stellen.

    Is het bestaan van sterren een evolutiefase in het heelal?

    Ik zie allerlei video's ivm het heelal,
    en nou vraag ik me af of het waar kan zijn
    dat stervorming een evolutiefase is
    in het heelal.

    Is het zo dat in de toekomst de sterren
    opbranden en dat het daarne donker wordt
    in het heelal?

    En kan het dan gebeuren dat in een nog latere
    toekomst stervorming in het heelal opnieuw
    gaat plaatsvinden?

    Of niet?

    30-09-2013, 07:10 Geschreven door RonKreike  


    Categorie:Boekje?
    Terreactie.
    Laatste commentaren

    HALLO!

    Bezoek ook m'n andere websites!

    - Duurzaam
    - Solair
    - Stellair

    M'n persoonlijke startpagina:
    http://ronkr.goedbegin.nl/



          Marktkraampje


    'n Leuke reactie wordt gewaardeerd!!!
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs