Street Tuner
street tuner breidt uit nu niet alleen auto's op deze site maar ok tuffen, motoren
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Hier heb je wat auto's !!
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
24-10-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lamborghini style doors
Lamborghini style doors
Klik op de afbeelding om de link te volgen soms vraag je je af of de perfectie ,og kan verbeteren. vlogens de ingenieurs bij lsd*doors kan dat nog ieder dag.al sinds eind 2007 voorzien zij alle lamborghini style doors immers van het Guided roller system(grs) voor hun scharnieren.daarmee wordt een nog preciezere geleiding van de deur mogelijk, aangezien het hele systeem nu nog gedetail- leerder kan afstellen.bij de grs+toepassing wordt dat nog eens uitgebreid met exstra stabiliteit als de deur geopend is, een zege, bij wagens zonder ramstijl

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BMW
BMW
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vermoedelijk schijnt de zon meer in Duitsland dan bij ons, waar pijpenstelen een trieste toon zetten. BMW vervolledigt zijn 1-Serie aan Autobahntempo, door nu de cabriovariant voor te rijden. Hiermee telt het Beierse cabriogamma vier aanbiedingen, incluis de Z4 Roadster. In tegenstelling tot grotere broer 3, bestaat het dak trouwens uit stof. Deze elektrische kap werkt zelfs bij lagere snelheid, en sluit in 22 seconden. BMW stelt dat het de eerste compacte premiumcabrio betreft, omdat hij op de sociale autoladder net een trede hoger staat dan pakweg een Ford Focus Coupé Cabriolet, Opel Astra TwinTop of VW Eos. Het design verhult geen verrassingen, en is een symbiose van de 1-Coupé en de 3-Serie Cabrio. Volgens BMW schrijft de 1-Cabrio rijplezier naar goede gewoonte met een hoofdletter. Aan de motoren zal het alvast niet liggen, want met vijf zijn ze sterker aanwezig dan het drietal in de Coupé. Op benzinevlak beschikt de Cabrio over een twee- en een drieliter, telkens in twee vermogens. Bij de basis staat de 118i van 143 pk, gevolgd door de 120i die 170 pk en 210 Nm aan de straatstenen slijt. Het verbruik haalt een verdienstelijke 6,5 liter per 100 km. Meer vermogen vind je in de 125i, wiens drieliter 218 pk ontwikkelt, goed voor 6,8 seconden naar 100 km/u. Opvallend: deze drie krachtbronnen zitten niet in de Coupé. Zo belanden we bij de enige gemeenschappelijke benzine: de 3.0 met twee turbo's en directe injectie, van 306 pk. Met 5,6 seconden naar 100 km/u geeft hij amper toe op de Coupé. De Steptronic met peddels is standaard, net als enkele statusverhogende stroomlijnaddenda. Tot slot nog de bekende 2.0-diesel met 177 pk, zodat de biturbovariant allicht voorbehouden blijft aan de Coupé. Toch haalt zijn stoplichtsprint een interessante 8 seconden. Comfortdieren genieten van het hittebestendige leder, terwijl de airco draait op cabriomaat. Qua airbags kon het niettemin wat beter: naast frontale en zijdelingse ontbreken de thorax-bags, die wél op de 3 Cabrio prijken. Verstevigde voorstoelen en actieve rolbeugels vergulden de veiligheidspil

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.proton satria R3
Proton Satria R3:
Klik op de afbeelding om de link te volgen De Maleisische autobouwer Proton stelt op de Melbourne Motor Show zijn nieuwe 'hot hatch' voor, de Satria R3. Buiten de Belgische eigenaars die zich zo'n Maleisische vierwieler wisten aan te schaffen, denkt iedereen bij het horen van de naam Proton onmiddellijk aan een eenvoudige manier van betalen. Toch hebben die Aziaten wel wat in huis, aangezien zij ook de eigenaars zijn van...Lotus. Van de Britten leerde ze dat lichte wagens met een doordachte krachtbron spetterende prestaties kunnen opleveren. R3, Protons eigen sportdivisie, kreeg de opdracht die filosofie om te zetten in een GTI, wat dus uiteindelijk resulteerde in de Satria R3. Veel is er niet vrijgegeven over de nieuwste Proton, alleen de zekerheid dat hij zeker in productie gaat en dat hij dus in Melbourne zal staan blinken. Bij de Europese merken moeten ze nog niet onmiddellijk vrezen voor een extra concurrent, aangezien de wagen meer dan waarschijnlijk voorbehouden blijft voor Australië en omstreken. Maar het levert wel leuke plaatjes op natuurlijk.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.corvette 427 Z06
Corvette 427 Z06
Klik op de afbeelding om de link te volgen Met de Corvette 427 Z06 willen de heren bij GM de 'Big Block' Stingray-modellen van midden jaren '60 terug leven in blazen. De 427 in de naam verwijst naar het aantal 'cubic inches' dat die motoren tussen 1966 en 1969 aan boord hadden. Niet toevallig is dat ook de maat van de 7,0 liter LS7 V8 uit de huidige Z06. Om die gelijkenis dus wat extra in de verf te zetten, komen er exact 427 van deze speciale Corvettes op de markt in de USA en Canada, terwijl er 78 buiten Noord-Amerika worden gesleten. Blijkbaar moeten de Amerikanen nogal in een symbolische bui zijn geweest, want als je het aantal geproduceerde exemplaren optelt, krijg je een totaal van 505 stuks, wat 'toevallig' het aantal pk's zijn dat de Z06 onder de kap heeft. De Corvette 427 Z06 laat zich kenmerken door een rode metaalkleur en zwarte striping. Speciale velgen en een aangepast lederen interieur vervolledigen het plaatje. Motorisch gezien verandert er niets. De gelimiteerde versie moet in de States 84.195 dollar gaan kosten, wat bij ons neerkomt op 57.366 euro, weliswaar zonder invoertaksen. Geïnteresseerden moeten wel snel zijn.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lotus exige
lotus exige
Klik op de afbeelding om de link te volgen Met de Lotus Exige hebben ze daar in Hethel al een go-cart op speed, maar als de mannen van lotus Sport er zich mee gaan bemoeien, is het hek helemaal van de dam. De 260 in zijn naam verwijst naar het aantal geproduceerde pk's die het 1,8 liter grote toyota-blokje uitspuwt. Geholpen door een 'supercharger' en een verbeterd motormanagement zet deze Exige Cup 260 5 pk meer op de wielen dan zijn illustere voorganger uit 2007. Voorts mag deze Exige zich ook beroepen op een aantal zaken waar de andere Lotus-producten vandaag al mee rondrijden, zoals een Launch Control en tractiecontrole. Lotus Sport vulde dat aan met specifieke sportstoelen, Yokohama-rubbers, aanpasbare veerpoten, een rolkooi en een AP-reminstallatie. Wie de Exige Cup 260 enkel op het circuit wil loslaten, kan daar nog FIA-goedgekeurde Recaro's bij installeren, een gelimiteerd sper en slicks. De 'gewone' Exige Cup 260 moet 56.034 euro kosten zonder BTW. Daarvoor krijg je een alles-of-niets-scheurijzer dat in 4,1 seconde 100 km/u rijdt en vijf tellen later de 160 km/u ziet langs komen. Stoppen doet hij pas bij 237 km/u.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Fiat 500 Abarth
Klik op de afbeelding om de link te volgen Eerste informatie Fiat 500 Abarth maandag 18 februari 2008 Dit is de langverwachte Fiat 500 Abarth die vanaf juli bij de dealers staat. De kleine sportauto wordt aangedreven door een 135 pk sterke turbomotor en is ontwikkeld in lijn met zijn beroemde voorganger uit de jaren ’60. De terugkeer van het Abarth-label zet langzaam maar zeker voort. In navolging op de presentatie van de Grande Punto Abarth presenteert Fiat nu ook een Abarth-versie van de immens populaire 500. Net als bij de Grande Punto zal de 500 niet als Fiat, maar als Abarth worden verkocht. Het Abarth-label is weliswaar integraal onderdeel van de Fiat Groep, het wordt intern toch als een apart merk gezien. Zo is de 500 Abarth dan ook niet voorzien van Fiat-logo’s maar zien we overal de schoerpioen terugkomen. 135 pk sterke 1.4 turbomotor Veel informatie heeft Fiat nog niet vrijgegeven. Wat we wel weten is dat de 500 Abarth wordt aangedreven door een 135 pk sterke 1.4 liter turbomotor. De motor ontwikkelt zijn maximale vermogen bij 5.500 tpm. Het koppel bedraagt standaard 180 Nm maar is met een druk op de Sport-knop op te schroeven tot 206 Nm.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maserati GranTurismo S: Met 440 pk nóg sportiever
Maserati GranTurismo S: Met 440 pk nóg sportiever
Klik op de afbeelding om de link te volgen Een jaar na de onthulling van de GranTurismo in Genève keert Maserati wederom terug naar de Zwitserse beurs. Ditmaal met de nog sportievere GranTurismo S. De 440 pk sterke V8, het high-performance remsysteem en de uiterlijke modificaties maken de Maserati GranTurismo S tot een nog uniekere verschijning. Het merk met de Drietand laat er geen gras over groeien en keert een jaar na het werelddebuut van de GranTurismo terug naar Genève. De Italianen steken de Dolomieten over en leveren op de Zwitserse show de GranTurismo S af. Dat de toevoeging ´S´ staat voor sportiviteit wordt al snel duidelijk bij het zien van de specificaties. Onder de motorkap ligt geen 4.2 V8 met 405 pk, maar de uit de Alfa 8C Competizione bekende 4.7 V8 met in dit geval een vermogen van 440 pk. High-performance remsysteem Maar niet alleen de motor onderscheidt de GranTurismo S van zijn minder potente soortgenoot. De motor is namelijk gekoppeld aan een electro-hydraulische versnellingsbak met MC-Shift schakeling. Ook het high-performance remsysteem dat in samenwerking met Brembo ontwikkeld is zal op de GranTurismo S aanwezig zijn. Dit innovatieve remsysteem debuteerde in het najaar van 2007 overigens op de Quattroporte Sport GT S. Esthetische modificaties Aan de buitenzijde is de Maserati GranTurismo S herkenbaar aan een aantal esthetische modificaties die, hoewel discreet, toch effectief zijn. De bekleding in het interieur met Poltrona Frau leer en Alcantara weerspiegelt de sportieve flair van de Maserati GranTurismo S. De nauwomsluitende voor- en achterstoelen onderscheiden zich door hun nieuwe ontwerp met de horizontale biezen op de zittingen en de rugleuningen. Details ontbreken Helaas zijn gedetailleerde gegevens over de prestaties, de uitrusting en de prijzen op dit moment nog niet bekend. In aanloop naar de marktintroductie zal Maserati deze gegevens vrijgeven

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Magna Steyr MILA Alpin: mini-SUV
Het Oostenrijkse Magna Steyr presenteerde op de Autosalon van Geneve een conceptcar genaamd MILA Alpin. De compacte off-roader is speciaal ontworper voor de intergratie van diverse typen van alternatieve aandrijfmogelijkheiden. Het Oostenrijkse Magna Steyr is specialist als het gaat om vierwielaangedreven auto´s. Het bedrijf is dan ook verantwoordelijk voor diverse innovatieve concepten op dit gebied. Bovendien verzorgt Magna Steyr de productie van onder meer de Jeep Grand Cherokee voor de Europese markt. Om het merk wat meer op de voorgrond te brengen presenteert Magna Steyr al jaren conceptcars. Hiermee laten ze zien waartoe ze in staat zijn. Mini-SUV met maxi-prestaties Magna Steyr komt inmiddels met hun derde conceptcar in de MILA familie (Magna Innovation Lightweight Auto). De Aplin is een off-roader die naast prima terreincappaciteiten ook goed op asfalt uit de verf komt. De mini-SUV is volgens Magna Steyr in staat om hellingen van maximaal 45 graden te beklimmen. Verder helpt ook de hoge bodemvrijheid voor goede prestaties in het terrein. Hybride krachtbron Maar niet de terrein of rij-eigenschappen van de Alpin zijn de belangrijkste punten, dat is de alternatieve aandrijflijn van de auto. De Alpin heeft namelijk een hybride krachtbron die als brandstof aardgas gebruikt. Naast de milieubewuste motor is er ook gebruik gemaakt van lichtgewicht materialen om de uitstoot nog verder te verminderen. Dit zou onder de 100 gram CO2 per kilometer moeten blijven. Productiekansen De MILA Alpin is zo ontworpen dat slechts een minimaal aantal machines nodig zijn voor de productie. Dit scheelt namelijk veel geld in de aanschaf van productiemiddelen. Of er productiekansen zijn voor de Alpin laat Magna Steyr in het ongewis. Maar afgaande op vorige conceptcars zal ook de Alpin bij een concept blijven. Mogelijk gaan we in de toekomst wel onderdelen van de auto terugzien in productiemodellen.


0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bmw serie 2 one
Model : BMW Série 3 One Motor : standaard vermogen 143pk vermogen 90pk Ophanging : Rayvern Air Bag system - 2 weg Velgen & Banden : Zyoxx ZX8's - 9.5 x 22 - Kandy blue velgrand met zwart hart - geperforeerde chromen inserts - Pirelli P9000 banden - 245/30/22's - 4" spacers achteraan - 2.5" spacers vooraan Exterieur : Flossman GTR widebody - binnenspatborden bewerkt om 22 duims wielen te kunnen plaatsen - verlengde en verbrede wielbogen - aangepaste zijskirts - aangepaste voorbumper - achterbumper deels Flossman, deels origineel BMW - Bad Boy motorkap - Euro Bad Boy nummerplaathouder met Peugeot 106nummerplaatverlichting - in de hoogte ingekorte deuren - volledig handgemaakte scharnieren - volledig handgemaakt openings- en sluitingsmechanisme - E46 M3 spiegels - gespoten in House Of Kolor Majestic Kandy blauw aangevuld met zelf aangemaakte "Xquisite" zwarte verf op dak, motorkap, zijpanelen en kofferklep Interieur : originele volledige meterbaai naar het midden geplaatst - aangepaste navigatie ingebouwd - handgemaakte iPod houder - handgemaakte schakelpookknop - chromen schakelaars - volledig interieur in Cream & Biscuit leder - M3 zetels ICE : Alpine headunit - iPod - Planet Audio 4 band parametrische EQ - PS3 achter de zetels in speciaal op maat gemaakte behuizing - 1 x 6" Cerwin Vega HED co-axials in het dashboard - 2 x 6.5" Cerwin Vega Vmax components in de deuren - 2 x 15" Cerwin Vega Stroker Pro subwoofers - 2 x Cerwin Vega EXL 1200.1 versterkers - 1 x Cerwin Vega EXL 300.4 versterker - Odessey batterij
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste officiële foto Mercedes GLK
Eerste officiële foto Mercedes GLK
Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is de allereerste officiële foto van de langverwachte Mercedes GLK. De auto zal binnenkort volledig worden onthuld en debuteert in de film ´Sex and the City´. Op de set van de film werd een foto gemaakt van de GLK en actrice Kim Cattrall die in de film in de nieuwe SUV van Mercedes zal rijden. Al lange tijd is Mercedes ons aan het opwarmen voor de GLK. De compacte SUV wordt gepositioneerd onder de ML-klasse en heeft qua design veel weg van de GL-klasse. De compacte SUV is scherp gelijnd en moet dit jaar nog de concurrentie aangaan met de Audi Q5, BMW X3 en Volvo XC60. Mercedes wil de GLK positioneren als een trendy SUV en heeft er daarom voor gekozen om de auto te laten debuteren in de film Sex and the City die vanaf mei in de Amerikaanse bioscopen draait. Met actrices als Sarah Jessica Parker, Kristin Davis, Cynthia Nixon en Kim Cattral wil Mercedes het lifestyle karakter van de GLK benadrukken. Vanaf het najaar leverbaar Vanaf het najaar zal de GLK de showrooms binnen worden gereden. Inmiddels hebben we dankzij de conceptcar Vision GLK Freeside en Vision GLK Townside al een voorproefje gekregen. Bovendien wist onze spyshots-fotograaf de auto als productierijp op de set van de film te betrappen. Deze foto die door Mercedes officieel verspreid is bevestigd dan ook enkel wat we al wisten. Het wachten is nu op de officiële details en fotografie

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.suzuki kizashi 3
Suzuki presenteert het derde en laatste model in de Kizashi conceptcar-serie. De Kizashi 3 staat het dichtst bij het productiestadium en laat Suzuki´s ambities zien om hoger op te klimmen. In Europa is Suzuki vooral bekend om de Swift en Grand Vitara, maar daar gaat verandering in komen. Hyundai probeert het met de Genesis, Nissan gebruikt er Infiniti voor en Toyota verstevigt haar imago met Lexus. Eén ding hebben deze fabrikanten gemeen met Suzuki en dat is dat ze hogerop willen. Suzuki gaat dat onder eigen naam doen en warmt ons met de Kizashi-reeks op voor een compleet nieuwe en sportief getinte sedan in het D-segment. Drie Kizashi-conceptcars Met maar liefst drie verschillende conceptcars warmt Suzuki ons op voor het nieuwe model dat in 2010 bij de Amerikaanse dealers moet staan. Het designthema werd voor het eerst gepresenteerd op de IAA in Frankfurt (2007) waar de Concept Kizashi de show stal. Het was in alles een conceptcar die het productiestadium nimmer zal halen. Het tweede model in de Kizash-serie was de Concept Kizashi 2 zoals die eind 2007 in Tokyo werd onthuld. De conceptcar toonde al veel realistischer en was een zogenaamde crossover. In New York onthulde Suzuki deze derde variant. Het derde en laatste model in de serie oogt zeer realistisch en staat volgens Suzuki dan ook het meest dicht bij het productiestadium. D-segment De Kizashi 3 is enkel een designstudie. Er valt dan ook weinig over de techniek, de features en de uitrusting te vertellen. Suzuki is dan ook kort en bondig. De Japanners laten ons weten dat de Kizashi 3 een krachtig voorkomen heeft, gespierd oogt en een prima balans tussen comfort en sportiviteit moet bieden. Met zijn lengte van 4,65 m, breedte van 1,90 m en hoogte van 1,45 m valt de Kizashi 3 qua afmetingen te vergelijken met de Ford Mondeo, Mazda6 en Volkswagen Passat. Onder de motorkap schuilt een 3.6 liter V6 met een vermogen van 300 pk. Productie in 2010 Op dit moment wordt er in het Japanse Sagara gewerkt aan de bouw van een compleet nieuwe fabriek. Daar zal de productie van het definitieve model van de Kizashi plaats gaan vinden. Vanaf 2010 zal de Kizashi bij de Noord-Amerikaanse dealers staan. Of het model ook naar Europa komt is op dit moment nog onbekend.









 
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (10 Stemmen)

23-10-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Klik op de afbeelding om de link te volgenIn 1968 zag een bijzondere uitvoering van de Mustang het levenslicht: de Cobra Jet. Deze was puur gebouwd om mee te dragracen en deed de 0-100 in 5,5 seconden, toen best bizar snel. Het leek Ford wel leuk om deze legendarische auto nieuw leven in te blazen; zie daar de Mustang FR500CJ.

De FR500CJ is, behalve een brute verschijning, een NHRA-goedgekeurde fabrieksdragster. Net als Dodge met de Challenger deed dus. De auto is uitgerust met de 5.4 V8 uit de GT500, die in deze uitvoering 430 US pk’s levert en standaard is gekoppeld aan een zesversnellingsbak. Een automaat is een optie. Het interieur is gestript en kan optioneel worden voorzien van een rolkooi. Het gewicht van de ‘Stang blijft steken op nog geen 1500 kg.

Er worden vanaf december slechts 50 exemplaren gebouwd, die in februari 2009 afgeleverd zullen worden. De prijs is $69.900


0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ford Mondeo MS Design: off-road look
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ford Mondeo MS Design: off-road look
Klik op de afbeelding om de link te volgen MS Design speelt handig in op de heersende trend van Cross-modellen. De Duitse producent van tuning en styling producten presenteert een speciale bodykit voor de Ford Mondeo Wagon. Wie deze bodykit monteert krijgt een soort van Mondeo Cross die een kleine beetje off-road styling meekrijgt. Volkswagen doet goede zaken met haar uitgebreide lijn aan Cross-modellen, Peugeot is daar op ingehaakt met de 207 SW Outdoor en bij Ford zelf hebben ze de Fiesta Crossroad. MS Design haakt slim op deze trend in met de presentatie van de Ford Mondeo Wagon Fun. Bodykit De bodykit die MS Design kan monteren bestaat onder meer uit een gewijzigde voor- en achterbumper. Voornamelijk dankzij de bescherming onder de voorbumper en de diffusor-achtige achterbumper lijkt de Mondeo hierdoor op een Cross-model. Ook kan er een spoiler op de achterklep worden gemonteerd. Tegelijkertijd laat MS Design zien dat 20 inch lichtmetalen wielen de stoere uitstraling verder kunnen versterken. Alle producten zijn overigens via de Ford-dealer leverbaar.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Diverse tuners hebben zich aan de Challenger vergrepen. De SEMA Show zal dus volstaan met diverse dikke Challengers (en andere Dodges













0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (11 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Bugatti Veyron Fbg par Hermès
Klik op de afbeelding om de link te volgen Ettore Bugatti en Émile Hermès kwamen in de jaren 20 van de vorige eeuw met elkaar in contact toen Bugatti voor zijn eerste Bugatti Royale een hoogwaardige kofferset bestelde bij Hermès. Hermès was een zadelmaker met een voorliefde voor auto’s en Bugatti had op zijn beurt een liefde voor paarden. Deze gezamenlijke liefhebberij maakte dat Bugatti en Hermès goede vrienden werden en vanaf dat moment was er op zakelijk gebied, maar ook privé een samenwerking ontstaan. Hernieuwde samenwerking Bugatti stopte echter met het bouwen van auto’s en daarmee kwam ook een einde aan de zakelijke samenwerking van de heren. Maar Bugatti en Hermès zijn elkaar - figuurlijk gesproken - opnieuw tegengekomen. Tijdens een evenement in 2006 sprak een vertegenwoordiger van Hermès met een vertegenwoordiger van Bugatti. Het resultaat is deze Bugatti Veyron Fbg pas Hermès. Exclusieve Hermès-kenmerken De exclusieve en strikt gelimiteerde sportauto ontleent zijn naam aan het historische hoofdkwartier van Hermès aan de Rue du Faubourg Saint-Honoré in het hart van het achtste arrondisement in Parijs. De handtekening van Hermès is dankzij ontwerper Gabriele Pezzini in de Veyron nadrukkelijk terug te vinden. De achtspaaks lichtmetalen wielen in gepolijst aluminium zijn voorzien van de letter H en de ventilatieroosters rondom de banden doen denken aan het typische stikwerk van de Hermès-zadels. De radiator-grille is bij dit model speciaal uitgevoerd en ook de kleurstelling is niet alledaags. Pezzini heeft hierbij geprobeerd een donkere lijn van voor tot achter door te trekken. Deze begint op de motorkap, loopt door in het interieur en eindigt bij de achterspoiler. Kalfsleer In het interieur zien we zeer veel hoogwaardig kalfsleer. De stoelen zijn bekleed met tweekleurig leder en waar we in de ‘standaard’ Veyron veel aluminium en carbon aantreffen is dit in de Hermès-editie volledig vervangen door leer. De deurgrepen zijn vervangen door handgrepen zoals die ook op tassen van het Parijse merk terug te vinden zijn. In het dashboardkastje treffen we een lederen tasje van Hermès aan en de bagageruimte wordt opgevuld met een Hermès koffer. W16 met 1.001 pk Vanaf het einde van dit jaar zal de exclusieve Bugatti Veyron Fbg par Hermès in productie worden genomen. De techniek is onveranderd. Onder de motorkap ligt een 16-cilinder motor met een inhoud van 8.0 liter. Het vermogen van 1.001 pk en het koppel van 1.250 Nm zorgt voor een allesverpletterende 0-100 km/h sprint in 2,5 seconden en een topsnelheid van 407 km/h.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgenAl 3.000 orders voor Chevrolet Camaro

General Motors heeft laten weten dat er al bijna 3.000 orders zijn voor de nieuwe Chevrolet Camaro. Het model kan nog maar sinds woensdag worden besteld. De kopers moeten nog wel 4 maanden geduld hebben, want de Camaro gaat pas in februari in productie. De verwachting is dat er dit weekend nog flink wat orders bij zullen komen, als Amerikaanse consumenten tijd hebben om een Chevrolet showroom te bezoeken. Normaliter opent General Motors niet zo ver van te voren de orderboeken, maar de autofabrikanten merkte dat veel enthousiastelingen stonden te trappelen. Er zijn meer dan 600.000 Amerikanen die middels het doorgeven van hun email adres op de hoogte gehouden willen worden van Camaro nieuws.


0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen EINDHOVEN – Peter Kox komt dit seizoen opnieuw uit in het FIA GT-kampioenschap. De ervaren autocoureur uit Eindhoven zal namens het Duitse Reiter Engineering net als vorig jaar een Lamborghini Murciélago R-GT besturen. Zijn teamgenoot bij Reiter is de Rus Roman Rusinov. Eerder werd bekend dat Kox in 2008 ook uitkomt in de Le Mans Series en de 24 uur van Le Mans. De deelname van Reiter Engineering aan de FIA GT lag in de lijn der verwachting. Dankzij de inspanningen van Reiters Russische hoofdsponsor InterProgress Bank en Antonov PLC komt Kox dit jaar opnieuw uit in het prestigieuze kampioenschap. De Eindhovenaar kan dus net als vorig jaar een druk racejaar tegemoet zien. Vlak voor de start van het seizoen is er nog behoorlijk wat werk te verzetten. “We moeten nog veel aan de auto verbeteren”, weet Kox. “Dat is een kwestie van veel testen. We verbeteren de Lamborghini constant. Ook de test op het circuit van Monza vorige week is zeker niet slecht gegaan. We hebben inmiddels een windtunneltest gedaan en zo komen we steeds kleine stapjes dichterbij een superauto. Het is in ieder geval een betrouwbare auto met veel groeimogelijkheden.” De eerste race van Peter Kox is op 20 april op het Britse circuit van Silverstone.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.redbull
Klik op de afbeelding om de link te volgen zoals iedereen weet is red bull 1 van de grootste sponsors van auto beurzen dit is een vande getunde auto's van redbull

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen Dodge heeft deze week een grote mijlpaal behaald: Viper nummer 25.000 rolde uit de fabriek in Detroit. Reden voor een feestje dus. Om dit heuglijke feit luister bij te zetten heeft Dodge de sleutels van het jubileumexemplaar overhandigd aan Kurt Busch, coureur in het Nascar-kampioenschap. Dodge onthulde de Viper in 1989 als concept-car in Detroit. In 1992 nam het merk de enthousiast ontvangen supercar in productie. Standaard had de eerste generatie dankzij een 8,0-liter V10 de beschikking over 400 pk en 630 Nm. De introductie van de tweede generatie betrof maar een relatief kleine modelwijziging: een stijvere carrosserie, betere remmen en 50 extra pk’s. De derde generatie kwam in 2003 en had een nieuw front en andermaal meer vermogen: 510 pk. De laatste wijziging kwam eind vorig jaar: als antwoord op de aankondiging van de supersnelle Corvette ZR-1 gaf Dodge de Viper maar vast 600 pk.
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen De onlangs al aangekondigde Cadillac Escalade Hybrid komt in januari 2009 naar Europa. Dankzij de hybrideaandrijflijn haalt de megagrote SUV een verbruik van 1 op 8,7 kilometer in de bebouwde kom. Nog altijd geen zuinige auto dus, zo´n Escalade Hybrid. Maar als je bedenkt dat de normale versie een 6.2 V8 heeft die er in de bebouwde kom er elke 4,3 kilometer een liter benzine doorheen jaagt, is de winst aanzienlijk. De Escalade Hybrid wordt in januari 2009 leverbaar en de importeur denkt dat 40 procent van de Escaladekopers voor de hybrideversie zal kiezen. In de Escalade Hybrid werkt een 6.0 V8 samen met elektromotoren. Amerikanen kunnen in de zomer van 2008 al op stap met de ´zuiniger´ Escalade.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Gastenboek

Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

Rondvraag / Poll
Heb je een abonment op een auto magazine ??
Ja
Nee
Al heel lang
Auto's intereseren me niks
Binnenkort
Bekijk resultaat

Hier heb je wat auto logo's !!
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs