Steven start 2 run
Over mijzelf
Ik ben Steven
Ik ben een man en woon in Adegem (Maldegem) (Belgie) en mijn beroep is Arbeider.
Ik ben geboren op 17/11/1979 en ben nu dus 44 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Voetbal (Club Brugge), Surfen (op het net).

Inhoud blog
  • RIP François Sterchele
  • Dwars door Brugge
  • Knie

  • Foto

    Foto

    Zoeken in blog



    06-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schoenen
    Vandaag schoenen gaan halen bij Running Center Brugge.
    Eerst wat uitleg gekregen en dan eens op de loopband lopen (mooi zicht met een jeans aan).
    Tijdens je op de loopband loopt wordt een beeld gemaakt van je "promatiehoek ter hoogte van het enkelgewricht"
    maw positie voet als je grond raakt.
    Bij mij moet de zool van de schoen aan de binnenkant iets dikker zijn dan de buitenkant om een gelijke opvang van de 'schokken'
    te bekomen. Aangezien ik brede voeten heb vooraan moet de schoen ook daaraan voldoen.
    Mijn keuze was beperkt tot 3 paar. Met de 3 eens een testloopje gedaan op de asfalt achter de winkel.
    Ik vond het niet echt een groot verschil (ze zaten alledrie wel lekker).
    Maar deze zijn het dan geworden: Asics Gel-Foundation 7(2E)

    We kunnen starten.




    06-02-2008, 00:00 geschreven door Steven


    05-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ja ik ga het proberen.
    Ik vond dat het weer eens tijd werd dat ik aan mijn fysiek/gewicht ging werken.
    Maar telkens ik ergens aan begon volgde er al snel een terugval en daarna .... idd stopzetting.
    Zo sta ik al een paar jaar met een mooie racefiets in mijn tuinhuis en lig ik met een prachtige zwembroek in mijn kast.
    Nu ga ik het eens proberen met het Start 2 Run programma.
    Het eerste wat ik moest hebben was het S2R schema (gevonden op http://www.sport.be/starttorun/nl/).
    Morgen dan schoenen halen (ander materiaal kan nog wachten ingeval ik toch zou opgeven).
    Dit blog tracht ik bij te houden om mezelf te motiveren en mijn vooruitgang op te volgen.
    Aanmoedigingen zijn altijd welkom

    05-02-2008, 00:00 geschreven door Steven



    Archief per week
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs