Foto
Inhoud blog
  • Foto's verdwenen
  • Jef Van den Broeck - Overlijdensbericht.
  • Foto's Geert Maeren
  • Het begin.
  • Foto's ingezonden door Christine Vanthuyne
    Vragen
     Reac-
    ties

     
    Gastenboek
  • Monika Delaere
  • Contactgegevens
  • Kalle
  • op foto uit het archief
  • Jeugd jaren in Siegen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten

    Over mijzelf
    Ik ben Herman Moons, en gebruik soms ook wel de schuilnaam .
    Ik ben een man en woon in Leopoldsburg (België) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 26/07/1994 en ben nu dus 29 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    PP Rubens Siegen

    Secretariaat: reuniesiegen@live.com
    25-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedankt
    Via deze weg wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie medeleven en steun. Het deed echt deugd te weten dat je veel vrienden hebt.

    duizend x dank u.
    Groetjes Helena

    25-11-2010, 13:18 Geschreven door Helena Verbeeck.

    25-11-2010 om 14:21 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (0)
    15-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overlijdensbericht Verbeeck Jan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Wij melden U het droeve bericht van het overlijden van Verbeeck Jan.
    Wij bieden onze oprechte deelname aan bij de zwaarbeproefde familie.  

    Klik op link voor meer info:  

    15-11-2010 om 00:00 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (7)
    01-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nostalgie
    Nostalgie

    01-11-2010 om 19:50 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (1)
    14-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gezocht 1952-1957

    Hallo,
    Ben geboren in 1946, zoon van een beroepsmilitair 2A te Siegen(Wellersberg), en heb dus mijn broek versleten op de
    P.P.Rubensschool in de periode 1952 tot 1957.
    Zijn er U nog mensen bekend uit mijn leeftijdscategorie?
    Ben ook op zoek naar klasfoto's uit die periode.
    Groetjes,
    Etienne Debacker

    Reeds een paar reacties in gastenboek.

    14-10-2010 om 00:00 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (0)
    13-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's 6L
    Gezocht: Foto's 6 de Lansiers.
    Zie "Gastenboek"

    rudy.claes@be.dsv.com

    13-10-2010 om 10:08 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (4)
    04-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jefke Vanderelst
    Hallo,

    iemand vroeg ons ooit het mailadres van Jefke Vanderelst. Alleen weten we niet meer wie.
    Ondertussen hebben we dit adres achterhaald. Meer info via ons secretariaat: reuniesiegen@live.com

    04-10-2010 om 00:00 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (2)
    25-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op zoek naar Serge Simons
    Ben op zoek naar Simons Serge die in Siegen met mij op school zat. School PP.Rubens.

    Groetjes Depreeuw Erwin.

    25-09-2010 om 18:01 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (2)
    12-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.50 jaar geleden
    Van Geboortejaar '56

    12-09-2010 om 19:27 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (3)
    26-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Hallo,

    Mijn naam is Ghijs Anna- Maria, en zou graag willen reageren op de oproep van enkele klasgenoten die samen met mij in Siegen in de Peter Paul Rubens school hebben gezeten. Ik ben geboren in het jaar 1955. Via jullie blog ben ik enkele bekende namen tegengekomen. Ook heb ik naar de klasfotos gekeken en wat een vreugde om de bekende gezichten weer te zien. Mijn ( stiefvader) vader was Daems Louis ( 6 de Lansiers ) en mijn moeder Gizela von Witzenhausen. Mijn broer heet Louis Ghijs, mijn stiefzuster Daems Rozette mijn stiefbroer Daems Patrick en mijn jongste zus Christel Daems. Wij hebben in Gernsdorf, Freudenberg en op de Fichbacherberg gewoond. Onze buren op de Fichbacherberg waren, en dat was de eerste straat van de lage huizen : Lamarque Marc, De Wilde Eddy, Verschoren Nelly, Freddy en Jan, Paul Verept, dan wij de familie Daems en Ghijs en twee huizen verder de familie Wouters. Achter ons woonden de familie Delorge, de familie Van Aaken en Marleen en Luc Kiekens. In de appartementsgebouwen en buildings woonden ook heel veel vrienden. Eigenlijk teveel om op te noemen. Op 22 juni 2010 ben ik dan met mijn echtgenoot eens gaan kijken naar mijn school in Siegen en waar ik heb gewoond. Ik stond versteld. Alles was veranderd. Niets leek meer hetzelfde. Ontroerd en met een raar gevoel kwam ik op de speelplaats. Onze knikkerhoek was weg, de trap naar de sporthal, de trap om naar de hall te gaan, de berg van onze glijbanen in de winter, zelfs het nieuwe gebouw was weg. Niets wat me nog deed denken aan mijn school. Ik voelde mij vreemd. Op de Fichbacherberg was het net hetzelfde.alleen de huizen, buildings en de appartementen waren er nog. Die Rote Kazerne daar was nog 1 gebouw van overgebleven wat nu een kinderheim is en de rest is helemaal toegebouwd. Vroeger gingen we door een bos elke zondag naar de kerk in de kazerne die hogerop lag. Daar is ook alles verdwenen.  Waar de kazene was staat nu de IKEA. Alleen nog een poort van de ingang van de kazerne hangt verdoken onder het onkruid.  Ik voelde mij niet meer thuis wat begrijpelijk is na bijna 40 jaar.  Wat weg is is weg maar de herinneringen die blijven diep in mijn hart. 
    Zijn er nog oud leerlingen die graag met mij eens contact op willen nemen dan kan je me een mailtje sturen. Graag zou ik van Annete Van De Kerhove en van Silvia Hardiquest iets meer willen te weten komen. Hartelijke dankt alvast en een dikke proficiat voor alle deelnemers die hieraan hebben meegewerkt om deze site te maken. 

    Groetjes Ghijs Anna- Maria
    (Zie ook gastenboek)

    26-07-2010 om 16:20 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (1)
    20-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oudere berichten bekijken
    Oudere berichten kan U bekijken door onderaan deze lijst op de pijl naar links te klikken.

    20-06-2010 om 19:47 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Teken van herkenning
    Hallo allemaal,

    Ik ben geboren in 1960 en vind totaal geen foto's van vrienden of vriendinnetjes die samen met mij in de klas zaten. Ik weet nog dat ik in het 1ste lj bij juf Verstraeten zat, 2de lj Meneer Wouters en 3de lj bij juf Brys en dat was in het gebouwtje aan het zwembad. Moesten daar steeds met de bus naartoe. Waren ook steeds C-klassen. Dat zijn zo van die kleine dingen die je ni vergeet hé. Om enkele namen te noemen die ik me nog herinner, Pascal Zwaenepoel, Chantal Van Maercke, Mireille De Meulenaere, Paul Pintelon, Marleen Couteaux, Monika? Erwin? Als er hier iemand herkenning mocht inzien zou ik het echt op prijs stellen om contact te nemen met mij. Ik heet Ketty Paulissen en woonde op de Heidenberg, Memelerstrasse 9 en mijn beste vriendinnetjes daar waren Linda Buddaert en Karin Soeten.


    Groetjes, Ketty Paulissen.
    (Zie ook gastenboek)


    20-06-2010 om 00:00 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (1)
    18-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overlijdensbericht Van Hoorde Marc
    Heb net van Van Hoorde Dirk vernomen dat zijn broer Marc Van Hoorde °24.03.1954 overleden is.

    Groetjes
    Katrien Van Hoey

    18-03-2010 om 00:00 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (4)
    26-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overlijdensbericht Braem Michel
    Marion en Rene Braem melden U het droeve nieuws van het overlijden van hun vader Michel.


     

    26-02-2010 om 00:00 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (0)
    27-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROB
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Bekijk reportage over onze reünie, gemaakt door de regionale zender ROB.



    Link via logo ROB TV

    27-12-2009 om 00:00 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (0)
    30-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Drop Box voor allen
                                                                          Drop Box voor allen
     
     Zelf foto's uploaden.
    Dit kan vanaf heden, voorwaarde is dat je aangemeld bent met een Google account.
    U mag ook nog steeds foto's verzenden naar  hermanbuiten@gmail.com
    Groetjes Herman.

    30-11-2009 om 00:00 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (0)
    24-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gezocht
    Met plezier kwam ik op deze site terecht en kon de foto's bekijken. Had reeds menig maal achter oude foto's gezocht op de kab site. Eindelijk nu ook van Siegen. Heb bij meester Delaere in het 5 en 6 lj gezeten. Ik denk maar ben niet zeker 1969 1970. Ben ook reeds lang op zoek naar Ingrid Meeuws en Vera Verheyen, weet iemand hier iets van.
    Joos Marina

    24-11-2009 om 13:18 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (0)
    16-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedanking Mevr De Ceulaer.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bedanking Mevr De Ceulaer.

    Kaartje begon met:

    Marleen,
    je verdient een .......

    Lees verder door te klikken op het kaartje.
     

    16-10-2009 om 14:02 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's Marleen Vynck
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Fotookes van Marleen Vynck.
    Juist ja ..... op haar collier klikken.

    16-10-2009 om 13:23 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (1)
    14-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overlijdensbericht Mr Ceelen

    Wij melden u het overlijden

    van onze pa en bompa

    DE HEER Frie CEELEN


    14-10-2009 om 00:00 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (1)
    13-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's Brigitte Van Thuyne
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Foto's van Brigitte Van Thuyne.
    Klik maar op haar ....... (waar je wil)

    13-10-2009 om 00:00 geschreven door hermanbuiten  


    >> Reageer (0)


    Link naar foto's (Aanklikken)
  • Geboortejaar '53
  • Geboortejaar '54
  • Geboortejaar '55
  • Geboortejaar '56
  • Geboortejaar '57
  • Geboortejaar '58
  • Lerarenkorps
  • Genummerde foto's
  • Volledig album
  • Laatst toegevoegde foto's

    Link naar foto's (Aanklikken)
  • Geboortejaar '59
  • Geboortejaar '60
  • Geboortejaar voor '53
  • Geboortejaar na '60

  • Interessante links
  • KA Bensberg
  • Museüm Soest
  • Site van de Ex-Neheimers
  • Basisschool IJzer Bensberg
  • Kamp Vogelsang
  • BSD Kazernes

  • Foto

    Klassenfoto's met ?
    Meer info gewenst. 

    Foto

    Foto

    Foto

    Socio-Culturele Activiteiten

    Foto

    Meisjesgidsen

    Foto

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs