Categorieën
  • alleen voor meisjes :) (0)
  • anders (2)
  • fashion :) (9)
  • haar (2)
  • huid en parfum (2)
  • make-up (10)
  • reviews (4)
  • webshops (3)
  • Inhoud blog
  • kleedjes
  • new york - deel 3
  • new york - deel 2
  • NY - deel 1
  • gezichtsmakertjes
  • research
  • catwalk junkie
  • avril lavinges forbidden rose
  • review fing'rs nagellak corrector
  • make-up trends lente en zomer 2011
  • lente !
  • haarinspiratie
  • go to school look
  • disney
  • lente -en zomer trends
  • oscars
  • labello : strawberry
  • kledinglijn selena gomez
  • looklet
  • slaapfeestjes
  • outfits
  • review Mat'morphose
  • lippen
  • smokey eyes
  • fashion
  • panty's
  • mascara
  • gladmakende crème van l'oreal paris
  • modefreakje
  • faundition
  • review hand en nagelcrème
  • nagels :)
  • webblog
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    scholierenbaardegem
    www.bloggen.be/scholie
    Rondvraag / Poll
    Wat is jouw favoriete kledigwinkel ?
    New look
    H&M
    C&A
    Coolcat
    Pimkie
    3 Suisses
    JBC
    andere ( laat achter op reactie van het eerste bericht welke )
    Bekijk resultaat

    alles over make-up, kleding, enz.
    voor alle jonge meisjes die geintreseerd zijn in make-up en kleding
    25-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.new york - deel 3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey iedereen,
    Dit is het laatste deel over mijn reis naar Ny :D 
    Als je gaat shoppen in Ny heb je 2 mogelijkheden, ofwel ga je naar de duurdere winkels op fifth aveneu de dure winkelstraat met de chique kleren ofwel ga je op zoek naar de goedkopere kleren. Aangezien mijn budget niet zo groot was nam ik de laatste optie.De winkels die je zeker moet doen als je naar NY gaat zijn Levi's en K-mart. De eerste winkel is bekend om zijn jeans. Deze zijn hier veel duurder door de invoerprijzen. Als je hier voor een Levi jeans 80 euro betaald kun je er daar 1 op de kop tikken voor 40 dollar ( ongeveer 29 euro ). Ook heb ik daar een leuk kleedje gekocht voor 30 dollar (22 euro)
    ). 
    K-mart is een zeer goedkope winkel waar eigenlijk niet zo veel mooi is. Waarom ik er dan naartoe ben gegaan ? De lijn van Selena Gomez bevind zich hier ! De winkel is makkelijk te vinden, je kunt namelijk vanaf het metrostation rechtsstreeks de winkel inlopen. Stel van de winkel zelf niet veel voor. Het enigste mooie wat ik er gevonden heb is van de lijn van Selena Gomez
    . 
    Dan is er nog een winkeltje met leuke kleedjes , het bevind zich in Little Italy, Mystique.
     Als je in Ny bent wandel dan ook is de mac-store op Times Square binnen, de verkoopsters maken je op met de producten die je het beste passen en je bent niet eens verplicht iets kopen ! 

    De laatste winkel is m&m world. Deze winkel telt maar liefst 3 verdiepingen. De buizen die je op de foto ziet, daar zitten allemaal m&ms in ! Zo zijn er schat ik minstens 50 over heel de winkel verspreid, ook vind je veel gadgets van m&m !


    Als er 1 van jullie naartoe gaat wens ik jullie veel plezier :D
    groetjes Laura











    25-04-2011 om 18:47 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    23-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.new york - deel 2
    hey iedereen,
    I'm back ! En Nyc was echt geweldig ! Ga je ook Ny bezoeken hier wat tips :
    Als je Ny bezoekt eet je natuurlijk een keer cupcakes je kan ofwel in Magnolia bakery gaan. Deze cupe cake shop is bekend van Sex and the city . Hier ben ik niet geweest aangezien er niet zoveelkeus is, als je er toch gaat kun je er de cupcake carrie nemen. ( vernoemd naar het hoofdpersonage ) . Waar ik ben geweest is crumbs. Er zijn er redelijk veel. Hier heb je een keuze van wel 25 verschillende soorten cupcakes. Als je vanalles wilt proeven kun je de 12 best verkochte in minivorm nemen. De cake zelf is echt super. Van beslag maakt het uit wat je neemt. Munt is lekker als je van munt houd, en candy is lekker als je van zoet houd ! maar het is een echte aanrader !
    Later volgen er meer tips !

    groetjes Laura 

    23-04-2011 om 16:57 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:make-up
    14-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NY - deel 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey lezers van nijn blog :),
    Morgen vertrek ik naar new york city waaaaaah :D Is er volgens jullie iets dat ik moet kopen dat alleen in amerika verkrijgbaar is , laat het hieronder weten. ik ga dus wel een tijdje niets kunnen schrijven , waarvoor mij verontschuldigingen. Ik kijk er echt naar uit :D 
    doei Laura

    14-04-2011 om 14:46 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:anders
    Tags:new york, mode, blog
    13-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gezichtsmakertjes
    hey iedereen,
    Stel je hebt zin om jezelf een keer te verwennen met een maskertje. Wat kan je doen : ofwel loop je naar de dichtsbijzijnde winkel waar je meestal voor 1,5 euro eentje kan vinden ( wat eigenlijk het makkelijkst is of je kan zelf eentje maken. Ik heb deze gekozen waar je waarschijnlijk de meeste ingredienten voor in huis hebt.

    1. Het eerste maskertje is geschikt voor alle huidtypen. Je pakt 1 theelepel honing, zorg dat hij vloeibaar is anders steek je hem best even in de magnetron, en 1 theelepel gewone yoghurt. Deze mix je , laatje 15 minuten op je huid zitten en doe je eraf met een warm washandje. Extra tip : een droge huid -> 2 theelepels in plaats van 1. Een vette huid -> doe er een paar druppels limoensap bij.

    2.Volgens mij een heel leuke om te doen.Eerst laat je rijst in water weken. Je pakt een blad papier en knipt er je gezicht uit, laat gaatjes voor mond, neus en ogen. De rijst moest 5 a 10 minuten weken dus deze is ondertussen wel klaar. Vouw het papier op en laat het ook 5 a 10 minuten weken in de rijst met water. Pak het papiertje leg het op je hoofd en laat het 15 minuten intrekken. Neem het er dan gewoon af.

    3 Dit is een heel simpele Je pakt een rijpe banaan en je prakt 1/4 van de banaan. Je smeert het op je gezicht, laat het 15 a 20 minuten zitten, en spoelt het af eerst met warm daarna met koud water. De huid dep je best droog.

    4. Nog een laatste voor de oudere huidtypes. Je pakt 2 eetlepels suiker en 3 eetlepels warm water. Roer totdat de suiker helemaal in het water is opgelost. Smeer dit op je gezicht en haal het eraf met een 'stomend' washandje ( een washandje dat ( niet te lang ! ) in de magnetron heeft gezeten ) .
    Heb je eentje uitgetest schrijf je bevindingen maar in een reactie op dit bericht !

    groetjes Laura

     

    13-04-2011 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:huid en parfum
    Tags:gezichtsmaker, zelf, maken
    05-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.research
    hey iedereen,
    Voor mijn blog doe ik ook regelmatig research op andere blogs die veel populairder zijn als mijn blog. Ik ga dan niet schaamteloos artikels kopieëren ( wat sommige anderen wel doen :S ) maar ik ga op zoek naar leuke webshops en sites en ook producten. Zo kam ik via ayabeauty ( check haar blog ook eens ;) ) op deze site terecht www.beautygloss.nl . Wat een leuke site , zeer veel reviews elke dag min. 2 berichten en echt zeer interessante artikels. Ze heeft dan ook niets voor niets soms 500 reacties op berichten ! echt een aanrader :D

    groetjes laura 

    05-04-2011 om 21:58 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:webshops
    03-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.catwalk junkie
    hey,
    Ik heb een leuke webshop gevonden nl. www.topsonly.nl. Toen ik daar een beetje aan het rondneuzen was ontdekte ik een merk catwalk junkie. Ik ben een fan van t-shirts met grappige teksten en dat is hier zeker het geval. Dit is mijn verlanglijstje :













    Wat vinden jullie van het merk ?

    Groetjes Laura

    03-04-2011 om 15:37 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:webshops
    01-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.avril lavinges forbidden rose
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey iedereen,
    Wanneer ik ergens ga waar ze parfum verkopen test ik altijd eentje uit. Dus toen ik het kruidvat instapte teste ik ook een willekeurig parfum uit. Ik vond het toen zo goed dat ik het ook kocht. Wat bleek, het bleek het parfum van Avril Lavinge , waarvan ik fan van ben, haar parfum te  forbidden rose. Toen ik het flesje uitpakte, was het een lichtpaarse vloeistof in een mooi flesje waar ook nog een ring rond zat. De geur is een beetje pitig, maar toch nog zeer lekker. Een minpuntje de prijs is een beetje duur maar dit komt omdat je maar 1 spuitje nodig hebt voor de hele dag. Echt een aanrader !.

    groetjes Laura

    01-04-2011 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:huid en parfum
    26-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.review fing'rs nagellak corrector
    Hey iedereen,
    Ik wou dus de nagelstempels van het kruidvat kope, maar blijkbaar zijn er geen waar ik woon -.- Aangezien ik nog wat geld over had en ik een enorme smospot ben, besliste ik deze nagellak corrector te kopen. De verpakking vind ik mooi roze, niets op aan te merken. Als je het dopje wegdoet, lijkt het precies op een inktuitwisser , hij voelt ook zo. Het werk alleen op de huid en niet op de nagels. Wat goed is , zo heb je niet het risico dat je een stuk van je nagellak op je nagel wegdoet. Hij werkt wel zeer goed. Een minpuntje is dat het net zoals bij een inktuitwisser vuil geraakt en dat je het daardoor niet zo lang zal kunnen gebruiken. Ik heb wel gehoort dat je er nieuwe vullingen voor kunt kopen maar dat kost dan wel geld. Wel een aanrader voor mensen die net zoals ik bij het nagels lakken er soms naast zitten.

    x Laura
     






    26-03-2011 om 18:17 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:make-up
    Tags:revieuw fing'rs , nagellakcorretor
    25-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.make-up trends lente en zomer 2011
    Hey, 
    Zoals ik al beloofd had, hier zijn de make-up trends van deze lente en zomer !




    Felle lippen zijn in ! combineer dit met fon de teint huidskleurige oogschaduw en mascara. Doe nooit felle make-up aan op je ogen en lippen want dat is iets te veel van het goede. 


    'Nude' make-up is in de mode. denk concealer , een klein beetje blush wat mascara en onopvallende lippenstift. De bedoeling is dat het precies lijkt dat je geen make-up aan hebt. 




    Felle kleurtjes oogschaduw echt in alle felle kleuren lichtblauw, roze ,geel,... . Zolang het maar opvalt.


    Smokey eyes zijn ook weer in. In een vorig bericht zie je hoe je het zelf doet :).

    Groetjes Laura

    25-03-2011 om 17:24 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:make-up
    Tags:make-up, trends, zomer, lente, 2011
    20-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lente !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hey iedereen,
    Morgen begint de lente en dan moet je er toch op zijn 'lentens' uitzien. Dus dit zijn de trends voor het haar deze lente ! De trends voor make-up volgen nog.

    haar : 


    Heb je een wafelijzer ga er dan mee aan de slag ! Natuurlijk niet zo extreem als op de catwalk, want dat zou in het echte leven minder mooi zijn. 


    Lage paardenstaarten zijn in ! Op deze foto werd met extensions gewerkt, maar als je lang haar hebt kun je dit resultaat ook zo bereiken !

    Ook zijn haarbandvlechten in de mode, een foto vind je in de hoek van dit artikel.

    groetjes Laura

    20-03-2011 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:haar
    Tags:haartrends, zomer en lente, 2011
    19-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.haarinspiratie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hey iedereen,
    sorry dat ik de laatste tijd zo weinig geschreven heb maar ik had geen inspiratie. Nu ga ik jullie inspiratie geven voor haar :).
    Stel je voor je gaat naar de kapper, je hebt zin in een nieuwe look , hier wat tips.

    Om de perfecte kleur te bepalen houd je eerst een zilver en dan een goed juweel bij je gezicht. Als goud je beter staat kies je best voor warme kleuren zoals rood en goudgeel, als zilver je beter staat kies je best voor iets koelere kleuren. Voor kleren kan je beter gebruik maken van de 4 types : zomer, herfst, lente en zomer )

    Voor de haarstijl dat bij je past moet je de vorm van je gezicht bepalen hiervoor kan je deze site gebruiken www.kapsels.net/tips/vormgezicht.htm
    Wil je ook nog is in de mode zijn, dan zijn dit de kapseltrends van de zomer en lente :

    Later zet ik de kapseltrends van deze lente en zomer :)

    groetjes Laura

    19-03-2011 om 16:43 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:haar
    12-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.go to school look
    Hey iedereen,

    Make up op school , niet makkeljk, het mag niet te veel zijn maar je mag ook iets aandoen dit is wat ik altijd doe.

    1. eerst doe ik foundition op ( voor tips zie ander bericht )
    2 Als ik nog puistjes vind, verberg ik dit met mijn camouflagestift. ( zie dat die dezelfde kleur heeft als je huid )
    3. Ik doe soms oogschaduw aan ( aanvankelijk van hoeveel tijd ik nog over heb ) , Ik doe eerst witte op en daarover doe ik nog een roze waardoor het een zacht effect heeft. 
    4. een laagje mascara maakt men ogen af.
    5. Ik doe een gloss of een balsem aan , aanvankelijk waar ik zin in heb :)

    Deze look neemt ongeveer 6 a 8 minuten in beslag ( aanvankelijk of je oogschaduw doet of niet :) )

    Mijn haar laat ik meestal los, anders heb ik koude oren :D
    Sorry dat er geen fotos bij zijn, ik zal er bij zetten zodra ik tijd heb ^^

    groetjes laura


    12-03-2011 om 21:51 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:make-up
    11-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.disney
    hey iedereen,

    Ik geef toe mijn favoriete zender is disney channel. En als je goed kijkt zie je hier en daar ook een leuke outfit of een wedstrijd waaraan je kan deelnemen ( ik doe mee ma dus als ik bij de laatste 10 stemme zit he ;) ) . Ik zet hier een paar leuke outfits of knappe jongens die een must see zijn op disney channel.

     



    kleine jongens worden groot, en in hun geval ook super knap ! Dit zijn zack en cody ( dylan en Cole Sprouse ) van 'the suite life of zack and cody' en ' the suite life on deck) dit is een redelijk oude foto, nu zijn ze 19.


    Wie goed oplet in 'Wizards of waverly place ' ziet de super mooie outfits van Alex Russo ( selena Gomez )


    In de reeks is hij misschien een sukkel,, maar in het echt is Nico ( Brandon Mychael Smith ) echt knap !



    Deze outfit van Hannah Montana ( Miley Cyrus ) zou ik echt wel in mijn kast willen hebben hengen :)

    groetjes Laura

    11-03-2011 om 20:24 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (8 Stemmen)
    Categorie:fashion :)
    09-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lente -en zomer trends
    hey,
    Aangezien de lente en zomer eraan komt ( eindelijk :D )  zet ik hier de kledingtrends voor de zomer en lente op een rijtje. Een tip koop iets wat bij deze trends past, maar pas je eigen daarop stijl toe.

    De eerste trend die ik ga bespreken is Kleur :
    Op de catwalk zie je superveel kleur, draag vooral deze kleuren : felrrod, roze, blauw, groen en geel
    de tweede trend : oerwoud kleuren
    Kleuren als beige en lichtgroen komen terug in de mode.
    de derde trend : veren 
    Dit kan zowel in het haar als op jurken, maar pas op overdrijf niet, je moet niet op een kip lijken.
    voilla nu zijn jullie weer op de hoogte !
    groetjes Laura 







    09-03-2011 om 19:43 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:fashion :)
    06-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oscars
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hey,
    kga een berichtje schrijven over de oscars. Want natuurlijk is het interessant om te weten wat iedereen aanhad :)
    Hier de jurken :




    Selena Gomez en Justin Bieber in matching outfits. Ze zien er allebei mooi uit.
    Selena droeg een dolce&Gabana outfit net zoals Justin.
    score :8/10


    Nathalie Portman schitterde met haar zwangere buikje in een jurk van Rodarte (wie ook de jurken van de film Black Swan ontwierp.
    score : 10/10 


    Reese Witherspoon was in een simpele jurk van Armani Privé. Volgens mij was hij iets te simpel voor een glamourevenement als de Oscars.
    score : 6/10


    Deze jurk van Mila Kunis ontworpen door Elie Saab Couture . Volgens mij staat ze er beeldig mee ! 
    score : 8,5/10

    Als je de lelijkste jurk van de rode loper wilt zien klik dan op deze link : www.marieclaire.com/cm/marieclaire/images/W7/mcx--florence-Welch-oscars-lgn.jpg

    groetjes Laura

    06-03-2011 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:fashion :)
    Tags:oscars,jurken
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.labello : strawberry
    hey iedereen,
    Mijn lippenbalsem was op en ik vroeg mijn mama gevraagd 1 mee te nemen ze mocht kiezen welke ik hou wel van een verassing :)
    Ze nam deze mee labello fruity shine strawberry. Het omhulsel is mooi maar wel wat je zou verwachten van een lippenbalsem.
    Mijn lippen zijn niet altijd droog maar ik gebruik het vooral om mijn lippen zacht te houden.
    Wat belooft het product :
    De parfumerende formule van Labello Fruity shine strawberry is verrijkt met vruchtenextract en glanzende pigmenten. Het hydrateert en beschermt langdurig je lippen en geeft ze een lekkere aardbeiensmaak met een vleugje rood.
    Het product brengt goed aan, en riekt , volgens mij, zeer goed. Het blijft lang zitten , want na een glas water gedronken te hebben blijft hij nog altijd zitten. De kleur is rood, aanvankelijk hoeveel je erop doet zijn mijn lippen ofwel rood-glanend tot rood. Het geeft een goede verzorging , een aanrader ( tenzij je het niet graag ruikt, of niet graag rode lippeenstift hebt ;) )

    groetjes laura


     




    06-03-2011 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:reviews
    Tags:labello , review , strawberry
    05-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kledinglijn selena gomez
    Hey iedereen,
    Ik ben een grote fan van selena gomez en dan vooral van haar kleren , die zijn supermooi !!!
    Ze heeft een eigen kledinglijn , maar spijtig genoeg is die alleen in amerika te koop. De kledinglijn heet 'Dream ou loud ' en is verkrijgbaar bij K-mart. Je kan hem via internet kopen , maar er zijn 2 redenen waarom ik dit niet doe : mijn mama vertrouwt het niet en ik heb al van een ander meisje gehoord dat het haar niet gelukt was. Als er iemand al online iets van haar lijn gekocht heeft of in het echt laat me weten wat je ervaring was ! Dit zijn mijn favoriete spulletjes van haar lijn ( btw ze zijn super goedkoop ! ) :

    groetjes Laura









    05-03-2011 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (30 Stemmen)
    Categorie:fashion :)
    Tags:selena gomez , kledinglijn
    04-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.looklet
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    hey iedereen,

    Ik heb een leuke site : www.looklet.com . Enig nadeel de site is in het engels. Dit is een soort van virtuele paskamer dit zijn de looks die ik gecrieerd heb ( die naast deze tekst de kleine is 1 van mijn lievelingslooks ):







    dit zijn mijn lievelingslooks van andere mensen :




    04-03-2011 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    Categorie:fashion :)
    Tags:looklet
    28-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.slaapfeestjes
    hey iedereen,
    Ik ga een paar dingen zeggen die je slaapfeestje top maken.

    1. snacks
    Voorzie allemaal snacks. Je kunt creatief zijn en toastjes maken maar je kunt ook lui zijn en chips, popcorn en snoep gaan kopen. Ook een aanrader zwanworstje en kippenboutjes.

    2. een thema
    Voorzie een thema waarin iedereen zijn pyama moet hebben. Thema's die je kunt nemen zijn roze, dieren, bloemetjes,...

    3. switching
    Voorzie een kledingruil. Iedereen neemt kleren, schoenen,... mee die hij niet meer draagt. Spreek op voorhand af dat je zult werken met groepen. Daarmee bedoel ik dat je bv zegt de eerste kleren zijn van 1 tot 15 euro daarna de volgende enzovoort. Dan showt iedereen de kleren en verteld eerlijk waar ze deze niet meer draagt. Degene die willen kunnen deze kleren dan nemen.  tip : als je bang bent voor ruzie laat je iedereen om de beurt kiezen.

    4. make-up
    Geen enkel feestje is compleet zonder make-up. Je vraagt iedereen zijn make-up mee te nemen en je maakt van je bureau een profesionele make-up tafel en eventueel ook een haarsalon van. Iedereen neemt 1 iemand om op te maken. Daarna trek je je mooiste outfits aan en POSE !

    5. vragenspel
    Iedereen pakt een blaadje. Iedereen schrijft er een vraag op dat met een afgesproken vraagwoord begint bv. Wie. Dan plooi je het om en geeft iedereen het blaadje door aan zijn buur. Onder het geplooide stukje schrijft die het antwoord op zijn eigen vraag ( dus op het blad van iemand anders ). Dan neem je weer een ander vraagwoord tot als het blad volstaat. Bij het lezen is het lachen gegarandeerd. ( tip : het grappigste is wanneer je inspeelt op iets van een vriendin in de kamer wat alleen jullie weten )

     

    28-02-2011 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:anders
    Tags:slaapfeest , idee
    26-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.outfits
    Een paar outfits dat ik super mooi vind !
    Laat weten wat jij ervan vind



    Deze outfit van Avril vind ik super mooi, juist de schoenen niet zo.

       
    Zowel alledaags als op de rode loper ziet ze er prachtig uit.



    normaal ben ik niet zo'n fan van de outfitsMiley Cyrus, maar van deze hou ik.



    Zo schattig !

    groetjes Laura

    26-02-2011 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:fashion :)
    Tags:outfits


    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lucky007
    www.bloggen.be/lucky00

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs