Categorieën
  • alleen voor meisjes :) (0)
  • anders (2)
  • fashion :) (9)
  • haar (2)
  • huid en parfum (2)
  • make-up (10)
  • reviews (4)
  • webshops (3)
  • Inhoud blog
  • kleedjes
  • new york - deel 3
  • new york - deel 2
  • NY - deel 1
  • gezichtsmakertjes
  • research
  • catwalk junkie
  • avril lavinges forbidden rose
  • review fing'rs nagellak corrector
  • make-up trends lente en zomer 2011
  • lente !
  • haarinspiratie
  • go to school look
  • disney
  • lente -en zomer trends
  • oscars
  • labello : strawberry
  • kledinglijn selena gomez
  • looklet
  • slaapfeestjes
  • outfits
  • review Mat'morphose
  • lippen
  • smokey eyes
  • fashion
  • panty's
  • mascara
  • gladmakende crème van l'oreal paris
  • modefreakje
  • faundition
  • review hand en nagelcrème
  • nagels :)
  • webblog
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fjos
    www.bloggen.be/fjos
    Rondvraag / Poll
    Wat is jouw favoriete kledigwinkel ?
    New look
    H&M
    C&A
    Coolcat
    Pimkie
    3 Suisses
    JBC
    andere ( laat achter op reactie van het eerste bericht welke )
    Bekijk resultaat

    alles over make-up, kleding, enz.
    voor alle jonge meisjes die geintreseerd zijn in make-up en kleding
    04-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.looklet
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    hey iedereen,

    Ik heb een leuke site : www.looklet.com . Enig nadeel de site is in het engels. Dit is een soort van virtuele paskamer dit zijn de looks die ik gecrieerd heb ( die naast deze tekst de kleine is 1 van mijn lievelingslooks ):







    dit zijn mijn lievelingslooks van andere mensen :




    04-03-2011 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    Categorie:fashion :)
    Tags:looklet
    28-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.slaapfeestjes
    hey iedereen,
    Ik ga een paar dingen zeggen die je slaapfeestje top maken.

    1. snacks
    Voorzie allemaal snacks. Je kunt creatief zijn en toastjes maken maar je kunt ook lui zijn en chips, popcorn en snoep gaan kopen. Ook een aanrader zwanworstje en kippenboutjes.

    2. een thema
    Voorzie een thema waarin iedereen zijn pyama moet hebben. Thema's die je kunt nemen zijn roze, dieren, bloemetjes,...

    3. switching
    Voorzie een kledingruil. Iedereen neemt kleren, schoenen,... mee die hij niet meer draagt. Spreek op voorhand af dat je zult werken met groepen. Daarmee bedoel ik dat je bv zegt de eerste kleren zijn van 1 tot 15 euro daarna de volgende enzovoort. Dan showt iedereen de kleren en verteld eerlijk waar ze deze niet meer draagt. Degene die willen kunnen deze kleren dan nemen.  tip : als je bang bent voor ruzie laat je iedereen om de beurt kiezen.

    4. make-up
    Geen enkel feestje is compleet zonder make-up. Je vraagt iedereen zijn make-up mee te nemen en je maakt van je bureau een profesionele make-up tafel en eventueel ook een haarsalon van. Iedereen neemt 1 iemand om op te maken. Daarna trek je je mooiste outfits aan en POSE !

    5. vragenspel
    Iedereen pakt een blaadje. Iedereen schrijft er een vraag op dat met een afgesproken vraagwoord begint bv. Wie. Dan plooi je het om en geeft iedereen het blaadje door aan zijn buur. Onder het geplooide stukje schrijft die het antwoord op zijn eigen vraag ( dus op het blad van iemand anders ). Dan neem je weer een ander vraagwoord tot als het blad volstaat. Bij het lezen is het lachen gegarandeerd. ( tip : het grappigste is wanneer je inspeelt op iets van een vriendin in de kamer wat alleen jullie weten )

     

    28-02-2011 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:anders
    Tags:slaapfeest , idee
    26-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.outfits
    Een paar outfits dat ik super mooi vind !
    Laat weten wat jij ervan vind



    Deze outfit van Avril vind ik super mooi, juist de schoenen niet zo.

       
    Zowel alledaags als op de rode loper ziet ze er prachtig uit.



    normaal ben ik niet zo'n fan van de outfitsMiley Cyrus, maar van deze hou ik.



    Zo schattig !

    groetjes Laura

    26-02-2011 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:fashion :)
    Tags:outfits
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.review Mat'morphose
    hey,
    een tijdje geleden ik weet het , maar eigenlijk was ik gestopt omdat ik te weinig volk had maar ik heb beslist door door te doen.
    Ik ga dus een review doen van de fond de teint Mat'morphose. Ik heb deze gekocht bij kruidvat en heb 18 a 19 euro betaalt, er zit 20 ml in. De tint is 180.
    Het potje is mooi met het rose, er zit niet veel in maar dat komt omdat je niet veel nodig heb om het gewenste effect te bereiken.
    De fond de teint is heel mooi dekkend en het is bijna onmogelijk om strepen te hebben.
    Dit was een cadeautje van mn ma, ik vond de prijs nl. te duur. Maar deze is een aanrader !
    groetje laura







    26-02-2011 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:reviews
    Tags:review Mat'morphose
    03-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lippen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een tip als je kleine lippen hebt die je groter wilt laten lijken :
    - pak eerst een tandenborstel en wrijf er alle velletjes mee weg
    - doe er balsem op
    - als laatste een laagje 

    werkt echt ( heb het het zelf uitgeprobeerd !)

    groetjes laura

    03-12-2010 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:make-up
    Tags:lippen
    01-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.smokey eyes
    hoe maak je smokey eyes ?
    - je trekt met een zwart ( of een andere donkere kleur ) oogpotlood een lijntje op je wimperrand en onder je oog
    - je smeer het lijntje zoveel mogelijk uit
    - je doet er oogschaduw op in ongeveer dezelfde kleur ( zowel onder als boven ! )
    - je werkt af met VEEL mascara

    groetjes laura 

    01-12-2010 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:make-up
    Tags:Hoe , maak , je , smokey eyes
    16-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fashion
    ik ga een paar mooie outfits erop zetten en ik wil dat jullie zeggen welke jullie het mooiste vinden, laat dan ook jullie blog achter dan breng ik zeker een bezoekje  
    Als er 2 opstaan bedoel ik altijd de ster











    16-11-2010 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:fashion :)
    11-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.panty's
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hey,
    Zoals de meeste onder jullie wel gezien hebben, zijn de panty's nu 'in'.
    De enigste manier waardoor je in de winter een kleedje kunt aandoen
    Maar wat nu als je een gat hebt. Als je nagelak bij moet je best nagelak erop doen.
    Als je geen nagellak hebt, los je het best voorlopig op met lijm en doe je dat thuis met nagellak.
    Het verschil tussen dure en goedkope : bij goedkope is het vaker dat je een gat krijgt

    groetjes Laura 

    11-11-2010 om 17:27 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:fashion :)
    06-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mascara
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    hey,
    hier een beetje tips voor mascara :
    Als Je mascara opdoet werk je altijd van het begin naar het einde , je maakt best zagende bewegingen ( nu je het eindelijk een keer mag doen ;-) )
    en werk je van boven naar beneden. Pak water proof als je denkt dat er een kans is dat het gaat regenen. Nog een tip doe eerst mascare op de puntjes aan en dan pas in het begin.

    groetjes laura

    06-11-2010 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:make-up
    31-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gladmakende crème van l'oreal paris
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hey,
    ik zocht al een tijdje iets dat mij haar zou beschermen tegen de hitte van de stijltang en haardroger.
    Ik keek een beetje rond bij kruidvat en toen zag ik deze staan.
    Het belooft mijn haar te beschermen tegen de hitte van de haardroger en stijltang en belooft men haar glad te maken en zacht.
    Ik test het eerst op 1 haarlok , zo merk ik dat het mijn haar veel zachter maakt ik kan niet stoppen met wrijven, glad is men haar ook. als ik het op gans mijn haar test werkt het ook. 
    1 minpunt : ik vind persoonlijk het niet zo handig om het uit de fles te krijgen . Het werkt een beetje zoals sommige kleine waterflessen.
    Maar het is echt een aanrader. Nog een pluspunt : de prijs is maar 4,45 voor 200 ml. 

    groetjes Laura.   

    31-10-2010 om 11:55 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:reviews
    30-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.modefreakje
    hey,
    ik heb een meisje Lina een mailtje gestuurd. Zij heeft ook een blog nl www.bloggen.be/modefreakje
    We zijn allebei nieuw en daarom zetten we elkaars blog op onze blog.
    Haar blog gaat over mode en ik vind dat dat goed samengaat met make-up dus neem zeker een een kijkje het is de moeite waard.
    Je vind altijd de 3 laatste nieuwe berichten dat ze geplaatst heeft linksonder in mijn blog. Neem zeker eens een kijkje,echt de moeite waard.

    groetjes laura

    30-10-2010 om 20:19 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    29-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.faundition
    Klik op de afbeelding om de link te volgen faundition, iedereen gebruikt het ooit wel is :)
    waarop moet je letten als je 1 koopt :
    -test het best op je decolté of gezicht.
    - ga naar buiten als je het test want verkopers durven met de lichten slimme spellekes te spelen :)
    - neem 1 van je eigen huidskleur, het dient niet voor een donkerde huidskleur , maar om een egalere huid te krijgen
    je kan kiezen voor vloeistof of een poeder. Ik vind dat poeder een mooier geeft maar het gaat er wel 
    makkelijker af.
    Je kan ook een vloeibare aanbrengen en dan af poederen met een watje.

    groetjes Laura

    29-10-2010 om 22:23 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:make-up
    27-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.review hand en nagelcrème
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey iedereen, 
    Ik heb beslist om een review te doen van een hand-en nagel crème van kruidvat .
    Je pakt nog al rap te veel dus niet al te veel opdoen. Anders loop je lang met glijdende
    handen rond . De geur is lavendel, ik hou wel van die geur . Het is echt een goed 
    idee om deze te kopen. 
    Waarom ?
    - Je nagels worden er sterker van
    - je handen zachter
    - goedkoop 
    - in een makkelijk tubetje

    groetjes Laura 
     

    27-10-2010 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:reviews
    26-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nagels :)
    hey ,
    Dit is het eerste berichtje van mijn blog joepiee !
    Ik ga al een eerste tipje geven , hij gaat over nagels.
    Ik ga jullie leren hoe je best mooie nagels krijgt en lakt.  
    Eerst beslis je of je korte of lange nagels wilt.
    Heb je zelf al korte nagels en wil je er hoef je ze alleen maar bij te vijlen, hoe doe je dit ?
    Je vijlt maar in 1 richting, anders ontstaan er velletjes. Je probeert ze allemaal mooi in dezelfde vorm te krijgen.
    Heb je lange nagels, knip ze je eerst en vijl je dan alle scherpe puntjes eraf. 
    Als je al lange nagels wilt en je hebt er al hoeft dit natuurlijk niet :)
    Dan moet je al het vuil eruit doen heb je niets doe dit dan met een tandenstoker !
    Na dit gedaan te hebben moet je ze lakken, neem altijd eerst een doorzichtige nagellak, heb je er geen is dit een zeer goede investering.
    Je zet eerst een streepje in het midden en dan zet je een streepje links naast het eerste en daarna rechts naast het middelste streepje.
    Laat altijd 1 hand zeer goed drogen voordat je aan de andere begint. Dan neem je het kleurtje dat je graag wilt en je doet hetzelfde als bij de doorzichtige en als laatste doe je nog een doorzichtige op. 
    siezo nu heb jij kweenie hoe mooie nagels !
    Veel groetjes Laura. 


    26-10-2010 om 19:35 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:make-up
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.webblog
    echt een aanrader.
    Vanaf 75 euro moet je geen verzendingskosten betalen, maar dan zou je toch al veel moeten kopen, de meeste producten kosten namelijk 1 euro. De Verzendingskosten varieeren van 5 tot 7 euro.

    26-10-2010 om 00:00 geschreven door wmmw  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:webshops


    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    paypal
    www.bloggen.be/paypal

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs