img392/6332/0035jr4.gif  

3 RUNEN ORAKEL
Image Hosted by ImageShack.us

Reiki
Image Hosted by ImageShack.us
Wat is Reiki?

Inhoud blog
  • Engel van de zee
  • Hand in Hand
  • Master and servant
  • Verlangen naar verlangen
  • Pijn en genot
  • Eenzaam
  • Morgen
  • Rust
  • Liefde
  • Een mooie weg
  • Droom met me mee
  • Dromen
  • Zee van liefde
  • Wat zou je doen
  • Mijn liefde vol kracht
  • Als je.....
  • Een wereld vol vlinders
  • Voor jou
  • Liefde is een werkwoord
  • Hou me vast
  • Nooit gedacht...
  • Vrolijk, en Wild en Blij
  • Vandaag
  • Gewoon mezelf
  • Ik heb je lief
  • Waar
  • Fluweelzacht
  • Me-Girlke
  • De weg van het hart
  • Hoe ver ... Waar
    Dierenpark
  • Birds
  • Special Bear
  • Magic Bunny
  • Love Bear
  • Mijn andere Blogs
  • Keuken Blog
  • Zoeken in blog

    Blog als favoriet !
  • ROZESGARDEN - DREAMS PASSION
    Een tuin vol passies, liefde, levensstijl enz...


    "Chill Out in IBIZA Vol1" mixed by KUMAR

    Luister naar deze clip tijdens het lezen van de gedichten

    19-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hand in Hand
    img512/7881/4424031sc7.jpg
    Hand in Hand

    Wandelen hand in hand
    Ontdekken hand in hand
    Voelen hand in hand
    Geven hand in hand
    Ontvangen hand in hand

    Hand in hand
    Samen sterk
    Hand in hand één zijn

    Hou mijn hand vast
    want zo wens ik samen met Jou verder
    Hand in Hand
    samen veilig de wegen bewandelen
    van onze verlangens en zijn.

    sweety

    06-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Master and servant

    Master and servant
    img407/1819/solitudebychix0rzn3.jpg

    De ene leest deze woorden met angst
    De ene leest deze woorden met afschuw
    De andere leest deze woorden met liefde
    De andere leest deze woorden met vertrouwen
    De andere leest deze woorden met respect
    Laat die ene maar mijn pad niet doorkruisen
    Laat de andere de kans bieden hetzelfde pad als ik te bewandelen

    Sweety


    21-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verlangen naar verlangen
    Ik verlang ernaar

    om me even gewoon te kunnen geven
    en onderdompelen in niets meer willen.
    Niet meer moeten opletten, maar gewoon zijn.
    Geen schrik meer hebben, maar gewoon genieten.
    Niet meer toeschouwer zijn, maar er middenin staan.
    Niet meer sterk doen, maar kwetsbaarheid tonen.

    Zou je me kwetsen,
    als ik mijn hart voor je openzet,
    of zou je me sterken ?

    Zou je me bespotten
    als ik in zachtheid naar je toekom,
    of zou je een schuilplaats bieden ?

    Zou je me wegsturen
    als ik mijn pantser bij je afwerp
    of zou je me koesteren ?

    Ik verlang ernaar, om dat te mogen kunnen verlangen.



    20-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pijn en genot
    img207/9537/katemosspirelli021ew0.jpg

    pijn

    Pijn en genot zijn gevoelens die dicht bij elkaar liggen.
    Strelen kan knijpen worden, en wat normaal pijn doet kan dan opwindend zijn.
    Als pijn een veilige erotische context geplaatst wordt, kan het lust worden.

    Simpel omdat pijn en genot moeiteloos in elkaar overgaan.

    Macht
    Macht en genot kunnen in elkaar verlengde liggen.
    Waar je normaal niet wilt worden gedwongen, kan je in een veilig spel als een heerlijk ervaren.
    Ook hier geldt: in de juiste context levert het je onderwerpen van macht (en ) lust op.
    Hier roept het slachtoffer juist: ik wil het niet, ik wil het niet, maar het moet ..... en ik vind het heerlijk.
    Natuurlijk kunnen beiden heel anders voor jullie werken dan we hierboven kort beschreven.
    En natuurlijk kunnen beiden samengaan.


    19-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eenzaam
    img442/6416/bomenzl5.jpg

    Eenzaam

    Een rusteloze weg
    Je kan niet terugkeren
    Op een dag
    Zal je jouw licht terugvinden
    Weet je het niet
    Laat het niet gaan
    Wees sterk

    Volg je hart
    Laat de liefde je door de duisternis leiden
    Terug naar een plek dat je ooit hebt gekend
    Ik geloof, ik geloof, ik geloof
    In jou

    Volg je dromen
    wees jezelf, een engel van vriendelijkheid
    Er is niets dat je niet kan doen
    Ik geloof, ik geloof, ik geloof
    In jou

    Helemaal alleen
    Je blijft alleen achter
    Open je hart
    In het universum

    Zet je tocht voort
    Zonder achterom te kijken
    Wacht niet
    Want de dag gaat voort

    Ik ben jouw ster
    Juist tot waar je droom je brengt
    En die jij hebt gemaakt
    Als jij denkt, als jij denkt, als jij denkt

    En jij
    Bent jouw licht
    Doof de vlam niet die jij draagt
    Als je smelt herinner je me aan
    Wat ik denk, wat ik denk
    Wat ik denk
    Van jou

    Op een dag zal ik je vinden
    Op een dag vind jij mij ook
    En wanneer ik je dicht bij me houd
    Weet ik dat het echt is

    Volg je hart
    Laat de liefde je door de duisternis leiden
    Terug naar een plek waar je ooit bent geweest
    Ik geloof, ik geloof, ik geloof
    In jou

    Volg je dromen
    Ben jezelf, een engel van vriendelijkheid
    Er is niets dat je niet kan doen
    Ik geloof, ik geloof, ik geloof
    In jou!



    18-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgen
     img138/5729/heartrj0fd9.jpg

    Morgen rijd ik met bedwelmende bloemen naar je toe

    Ik wil niet langer wachten, eindelijk weten hoe
    Je bent; de bloemen zullen je verraden.
    Als je liefdeloos bent, zullen ze kwijnen en treuren;
    Als je kwijnt van verlangen, heviger geuren;
    Als je brand van verlangen, hun knoppen scheuren
    En jij in een groot gebaar al je gewaden.

    (J. Slauerhoff)

    27-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rust

    Rust om je heen is bijna maatschappelijk niet mogelijk, doch kan men het wensen.
    Rust in je binnenste is wel mogelijk, en deze maak je zelf door de juiste vrienden om je heen te kiezen.

    Neem je tijd want rust in jezelf is goud waard

    Sweety


    31-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefde

    Liefdesgedichtjes!!!

    Butterfly's

    Liefde kent geen gaan en keren
    geen afstand en gemeten tijd
    de ene drang van haar begeren
    is haar honger naar de eeuwigheid.

    Liefde is een keten.
    Een keten die niet kan breken.
    Dus zolang die keten blijft bestaan.
    Zal mijn liefde voor jou niet overgaan.

    Ik heb een naam,
    die is voor mij,
    duizend bloemen waard.
    Ik ben een mens,
    het was mijn vurigste wens.
    Ik was alleen,
    tot dat jij me begreep.
    Nu zijn we met twee,
    met de liefde geheel alleen.

    Butterfly's

    Liefde is waarheid
    Die je voor iemand voelt
    Liefde is diegene
    Die weet wat je bedoelt
    Liefde is iemand die naast je staat
    Die je vertrouwt
    In goed en kwaad
    Liefde is dat goede
    Dat het kwade overwint
    Het is die ene mens
    Die je altijd bemint

    Teder als de nacht
    Jouw armen zo veilig,
    Zo zacht
    Mijn hart in jou handen
    Zo breekbaar als glas
    Een liefde die nooit
    Zonder einde was.

    Kom, geef mij je hand,
    en leid me naar het zomerstrand,
    waar het mooi en zalig is,
    lekker koel en fris.

    Kom, geef mij een zoen,
    ach, je bent zo lief en zoet.
    je liefde geeft me moed,
    zodat ik me nooit eenzaam voel.

    Kom, geef mij een naam,
    en draag me over 't aard.
    Zo vind ik het fijn,
    om jou vriend te zijn.

    Butterfly's

    Liefde is een mooi woord,
    heb je er al van gehoord?
    ‘t Is moeilijk om het te beschrijven,
    en nog moeilijker om te begrijpen.
    Als een dief in de nacht steelt het je hart.
    ‘t Is iets wonderbaars.
    ‘t Is iets raars.
    Onbeschrijfelijk!!!
    Onbegrijpelijk!!!

    Butterfly's

    Ik had niemand en voelde me alleen
    Toen kwam jij en er ging iets door me heen
    Een gevoel dat ik moeilijk uit kan leggen
    Maar het was heerlijk, dat kan ik wel zeggen
    En datzelfde gevoel dat is er nu nog
    Ik ben verliefd op jou, dat weet je toch!?!?

    Liefde is als sneeuw,
    erg wit en mooi
    als ze er pas ligt.
    Maar na een tijdje
    smelt ze weg

    Toch kan liefde
    ook eeuwig zijn,
    als de sneeuw
    op de hoge bergtoppen...

    Ik kijk naar jou
    Jij kijkt naar mij
    Wij kijken naar elkaar
    We praten niet
    Maar toch wil ik je zeggen
    Dat ik ontzettend veel van je hou!

    Butterfly's

    Ik noem je mijn lief, ik noem je mijn schat,
    ik noem je het beste dat ik ooit bezat!

    Zo vaak geschreven, zo vaak gezegt,
    soms eenvoudig, soms uitgelegt, die ene zin,
    dat speciaal gevoel, ik hou van jou, is wat ik bedoel!

    Ik hou van jou
    Niet omdat je mooi bent
    Niet omdat je groot bent
    En niet omdat je stoer bent
    Ik hou van jou
    Omdat je jezelf bent

    Butterfly's

    Onverwacht gevonden,
    waar ik onbewust naar zocht.
    De geborgenheid en warmte
    van een hart dat
    in hetzelfde ritme
    als het mijne klopt.
    Een warm lichaam tegen me aan
    terwijl ik langzaam in slaap val.
    Onbewust was ik opzoek naar jou.
    En onverwacht vond ik je ... is dat toeval ???

    Mooie woorden die je tegen me zei
    Lieve woorden, alleen voor mij
    Mooie woorden die je fluisterde
    De woorden waar ik alleen naar luisterde
    De woorden die je tegen me sprak
    Maakte me vertrouwt en op m'n gemak
    Want ik voel hetzelfde en weet dus wat jij bedoelt
    Als je zegt dat jij je gelukkig voelt.

    Als je in mijn ogen kijkt,
    kun je zien wat ik bedoel.
    Dan is het zoals het lijkt,
    dat ik echt iets voor je voel.
    De liefde is niet uit te leggen,
    niet te beschrijven met geen pen.
    Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen?!
    Ik weet alleen dat ik stapelgek op je ben.

    Butterfly's

    Ik kan maar aan 1 iemand denken.
    Aan jou!
    Ik wil maar bij 1 iemand zijn.
    Bij jou!
    Ik wil maar met 1 iemand uitgaan.
    Met jou!
    Ik wil maar 1 iemand kennen.
    Jou!
    Ik zou het willen roepen,
    zo luid dat iedereen het hoort:
    Ik hou van jou!
    Maar toch,
    dat maar 1 iemand het hoort:
    JIJ!

    Mensen sterven, schepen vergaan,
    Bloemen verdelgen, dieren gaan eraan,
    Maar toch blijft liefde bestaan!
    Harten breken, zeilen gaan stuk,
    Armen smeken,
    Ze stelen eerlijkheid met een ruk,
    Maar liefde brengt altijd geluk!

    Als je verdrietig bent
    Zou ik bij je willen zijn
    Als je moe wordt
    Hou ik mijn armen voor je open
    Als je iets wil zeggen
    Mijn oren staan voor je open
    Ik zal er altijd zijn
    Zeg me maar waar en wanneer
    Weet dat je altijd op me rekenen kan
    Ik hou van jou
    Voor eeuwig en altijd

    Butterfly's

    Zoals jij van mij houdt,
    Zoals jij mij alles toevertrouwd...
    Jij weet echt hoe ik ben,
    Jij kent me vanbuiten en vanbinnen.
    Ook mijn enkele zwakke plekken ken je.
    Zoals jij is er geen tweede,
    Jij die me altijd vertrouwt,
    Mij altijd liefde geeft.
    Dan weet ik pas
    Dat ik iemand zoals jij
    Nooit meer kwijt wil!

    Als ik mijn oren sluit, hoor ik je nog
    Gaan de lichten uit, zie ik je nog
    Wat ik voor je voel, gaat nooit voorbij
    Je bent een deel, het mooiste deel van mij...
    Laat onze harten samensmelten, laat me nooit meer alleen
    Zoen me zachtjes overal
    En zorg dat ik je nooit vergeten zal...

    Butterfly's

    Liefde kent geen grenzen,
    geen onbezinnen haat.
    Liefde is alleen maar denken,
    wat er in die ander omgaat.
    Je weet het zeker,
    het is iets speciaal.
    Een mooi gevoel,
    en vast en zeker geen haat.
    Je houdt van hem,
    en toch weet je met jezelf geen raad.
    De liefde zal je helpen,
    als het echt om "HOUDEN VAN" gaat.

    Een rivier
    begint ergens diep in het woud.
    Een storm
    begint bij het geritsel van bladeren.
    Een vuur
    begint bij een vonk.
    Een kornveld
    begint bij een onzichtbaar zaadje.
    De Liefde
    begint bij jou.

    Ik heb vlinders in m'n buik,
    door jou.
    Ik droom weg op elk tijdstip van de dag,
    door jou.
    Ik kan me op niks concentreren,
    door jou.
    Wat heb ik het moeilijk om te zeggen,
    Ik hou van jou!

    Butterfly's

    Ik dacht dat ze waren verdwenen de vlinders in m'n buik,
    het trillen van m'n benen.
    Maar toen ik jouw zag,
    begon ik te merken dat alle kriebels weer gingen werken.

    Ik droomde en ik vond
    dat liefde, liefde is.
    dat vrienden, vrienden zijn.
    Ik droomde en ik hoorde
    de kleine vogel van het geluk voor ons zingen.
    Ik droomde en ik zag
    dat we samen hand in hand gingen,
    op een weg naar een onbekende stemming.
    Ik droomde en ik zong
    een lied voor jou,
    een lied over liefde,
    een lied dat duurde oneindig lang.
    Ik droomde en ik vond jou,
    van wie ik nog steeds hou.

    Butterfly's

    Wanneer ik jou naam op mijn huid schrijf
    Wast water hem weg
    Op het zand
    Blaast de wind hem weg
    Papier zal met de tijd vergaan
    Er is maar 1 oplossing
    Mijn hart!
    Daar zal hij voor eeuwig en altijd blijven bestaan


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een mooie weg
    Dromen worden realiteit
    Voor wie durft dromen

    Wie durft dromen
    Wie kan dromen
    Kan vele wegen bewandelen

    Dit is een begin van een mooie weg
    Dit wordt een mooie weg
    Met twee deze bewandelen
    Wordt deze weg nog mooier

    Ik geef Jou mijn hand
    Omdeze weg samen te bewandelen

    Sneeuwuiltje

    12-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Droom met me mee

    img165/8955/regenboogkoppelru2.jpg  
    Droom met me mee
    van een leven vol liefde

    Droom met me mee
     als een vlinder zo vrij

    Droom met me mee
    van een leven vol kansen

    Droom met me mee
    van een leven met mij


    10-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dromen

    img354/6871/dromentn7.jpg  


    09-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zee van liefde

    img260/2208/1382676lb0.jpg

    Ik denk aan je
    Verlang naar je
    Ik droom over je
    En verlang nog meer naar je

    Ik word overspoeld
    Door hartstocht en passie
    Ik voel me verloren
    In al mijn liefde voor jou

    Red me, mijn liefste
    Uit deze kolkende zee
    Van gevoelens en emoties
    Die uitgaan van mij naar jou


    07-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat zou je doen



    ALI B (&
    Marco Borsato)
    WAT ZOU JE DOEN

    Als er nooit meer een morgen zou zijn
    En de zon viel in slaap met de maan
    Heb je enig idee wat het met je zou doen
    Als je nog maar een dag zou bestaan

    Voor sommige kinderen zal er nooit meer een morgen zijn
    Hoe zou je het vinden als je dagen vol zorgen zijn
    Je bent zo jong en klein, het doet enorm pijn
    Het hartje van een kind is zo breekbaar als porselein
    Dus neem nou de tijd om dit even te horen
    Want als wij niks doen dan is hun leven verloren
    Iedereen heeft recht op een eerlijk leven
    En ze kunnen nog zoveel op deze wereld beleven
    Kom we geven ze een kans en bieden ze hulp
    Hou je koppie omhoog en kruip niet in je schulp
    Steek de handen in elkaar, want dan staan we sterk
    Nee, we kijken niet, we gaan aan het werk

    Wat zou je doen
    Wat zou je doen
    Wat zou je doen
    Wat zou je doen

    Je schrikt jezelf rot als je ziet wat er gebeurt
    Een klein kind van 8 jaarloopt rond met een mitrailleur
    Dit is niet correct het hoort te spelen met speelgoed
    Of te voetballen misschien zijn ze wel heel goed
    Hoeveel moet zo'n kind nog lijden
    Iedereen wil toch wel zo'n kind bevrijden
    Ze zijn heel druk mensen horen niet te stressen
    Meisjes doen hun best en worden leraressen rappers of zangeressen
    Ik hoop dat het lukt dan geef ik 2 vingers hou ze hoog in de lucht
    Van links naar rechts hou ze hoog in de lucht
    Want een glimlach van een kind is toch een gros van geluk

    Wat zou ik doen als ik woonde in Bagdad?
    Zou ik smeken bij degene die de macht had?
    Eh yo hoe erg zou het zijn op de Balkan?
    De meeste mensen die snappen er geen bal van
    Kongo, Kosovo en Pakistan
    Siërra Leone, Soedan en Afghanistan
    Eritrea en natuurlijk Georgië
    Het is oorlog van hier tot aan Bosnië

    Als er nooit meer een morgen zou zijn
    En de zon viel in slaap met de maan
    Heb je enig idee wat het met je zou doen
    Als je nog maar een dag zou bestaan


    06-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn liefde vol kracht

    img511/2903/1370337hc2.jpg  

    Door het stralen van Jouw liefde
    Straalt de zon weer in mijn hartje
    Heeft mijn hartje weer warm
    Door Jou heb ik weer de kracht

    Ik geef Jouw mijn kracht
    Mijn stralen en warmte breng ik Jou
    Mijn liefde geef ik Jou
    Om samen hand in hand
    De weg van onze liefde te mogen bewandelen
    En deze beide als één te mogen bewandelen

    Sweety


    05-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Als je.....

    img247/6402/1156798149960jo4.jpg  
    Als je echt van iemand houd...
    iemand alles toevertrouwd.
    Een die echt weet wie je bent...
    ook je zwakke plekken kent.
    Die je bijstaat en vergeeft...
    één die naast en in je leeft.
    Dan voel je pas wat leven is,
    en dat liefde geven is.


    sweety


    03-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een wereld vol vlinders

    img228/7884/1226972df2.jpg  
     
    Het kriebelt en wemelt in mijn lichaam
    Je schenkt mij wat aards zo een goed gevoel kan geven
    Een gevoel waarbij Je mij laat herleven
    Je macht, Je liefde, Je woorden veranderen in vlinders

    Mijn lichaam ontvangt een wereld vol vlinders
    Vlinders die Jij mij schenkt
    Vlinders die ik ontvang
    Door Jouw liefde die je mij schenkt
    vraag ik Jou
    Mag ik mijn liefde aan Jouw aanbieden?

    sweety


    01-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor jou

    img87/5179/2633112dk6.jpg


    Voor jou

    Genesteld
    in jouw lach
    en in de kelder
    van vertrouwen.
    Raap ik moed
    laat wanhoop sterven
    en zaai ik nu alvast een oogst voor morgen.

    Donker deel ik niet meer
    zwart laat ik
    voor wat het is

    Ik open
    een nieuwe kijk
    die ijzige blikken
    doen smelten
    in een koude nacht.

    Daar waar geborgenheid
    ~net is geboren ~

    Duvèra © ( Shania )


    27-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefde is een werkwoord

    img140/9876/433e5bd034b65b53fab743dtp3.jpg  
    Liefde is van mekaar houden
    Liefde is mekaar beminnen
    Liefde is mekaar verzorgen
    Liefde is mekaar helpen
    Liefde is mekaar vertrouwen
    Liefde is voor mekaar vechten
    Liefde is voor mekaar staan
    Liefde is mekaar geven
    Liefde is mekaar ontvangen
    Liefde is mekaar vasthouden
    Liefde is ........
    Liefde is een werkwoord

    Sweety


    26-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hou me vast

    Hou me vast

    img88/5753/2627587nh1.jpg  

    Hou me vast
    pak mijn hand
    verlicht mijn last
    blus geen brand
    maar verlang
    bewaak het vuur
    kus me lang
    bemin me ieder uur

    Sweety


    25-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nooit gedacht...


    img244/82/glitt38ff5.gif  
    Nooit gedacht m’n gevoel van eigen waarde terug te krijgen,
    om over tevreden te zijn met jezelf nog maar te zwijgen.
    Nooit gedacht om nog zo van iemand te kunnen houden,
    of om iemand nog blindelings te kunnen vertrouwen.
    Nooit gedacht zo veel over de toekomst na te denken,
    nooit gedacht weer aandacht aan iemand te schenken.
    Nooit durven dromen dat ik dit alles mag beleven,
    want je hebt me dit alles...
    en nog zoveel meer terug gegeven.

    Sweety





    img138/9199/p11092ed07cf0c17db94cadat4.jpg


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    img257/1337/p13460d9714abfec1be58d6yg0.jpg

    Lievelings Blog
  • Lucia's world I
  • Lucia's world II
  • Womanfeelings
  • MissZip
  • Zij wikt en .... beschikt

  • Nederlandstalige favorieten
  • Life
  • Mystic Spirits
  • Dreamstars
  • Brigitta's Emotiewereld
  • Woman Feelings

  • Favoris Francophones
  • Sunshine

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    biekes
    www.bloggen.be/biekes

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs