img392/6332/0035jr4.gif  

3 RUNEN ORAKEL
Image Hosted by ImageShack.us

Reiki
Image Hosted by ImageShack.us
Wat is Reiki?

Inhoud blog
  • Engel van de zee
  • Hand in Hand
  • Master and servant
  • Verlangen naar verlangen
  • Pijn en genot
  • Eenzaam
  • Morgen
  • Rust
  • Liefde
  • Een mooie weg
  • Droom met me mee
  • Dromen
  • Zee van liefde
  • Wat zou je doen
  • Mijn liefde vol kracht
  • Als je.....
  • Een wereld vol vlinders
  • Voor jou
  • Liefde is een werkwoord
  • Hou me vast
  • Nooit gedacht...
  • Vrolijk, en Wild en Blij
  • Vandaag
  • Gewoon mezelf
  • Ik heb je lief
  • Waar
  • Fluweelzacht
  • Me-Girlke
  • De weg van het hart
  • Hoe ver ... Waar
    Dierenpark
  • Birds
  • Special Bear
  • Magic Bunny
  • Love Bear
  • Mijn andere Blogs
  • Keuken Blog
  • Zoeken in blog

    Blog als favoriet !
  • ROZESGARDEN - DREAMS PASSION
    Een tuin vol passies, liefde, levensstijl enz...


    "Chill Out in IBIZA Vol1" mixed by KUMAR

    Luister naar deze clip tijdens het lezen van de gedichten

    20-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fluweelzacht

    Image Hosted by ImageShack.us


    Een roos hoef ik Jou niet te geven
    Je bent een roos
    fluweelzacht
    kwetsbaar
    gevoelig
    Image Hosted by ImageShack.us
    Beschermend met je doornen
    klim ik langs deze doornen
    om Je fluweelzacht te strelen

    Sweety


    19-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Me-Girlke

    Me-Girlke

    img48/3175/0349wh7wwdw2.gif  

    OOK DAN
    WANNEER MIJN WOORDEN
    ALS ZANDKORRELS
    OP EEN HOOPJE BLIJVEN LIGGEN
    VERGETEN DOOR DE ZEE

    OOK DAN
    ZAL IK NOG VAN JE
    HOUDEN.

    sweety


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De weg van het hart





    De Sleutel

    geliefde,
    liefde is de weg
    er is geen andere weg
    wil je dat anderen je liefhebben?
    zend eerst jezelf liefde

    geliefde,
    de hunkering naar liefde
    die een ieder kent
    wellicht "vergeten"
    weggestopt, verborgen,
    achter een dik vergrendelde deur

    geliefde,
    je lacht naar anderen
    geeft graag wat ze willen hebben
    of van je verwachten
    je maakt grapjes
    bent de clown van het gezelschap

    geliefde,
    jouw rol in het leven
    hoe voel je daarbij?
    lach jij echt?
    ook van binnen?

    geliefde,
    lach je nog steeds,
    als je alleen bent,
    alleen met jezelf?
    of voel je dan de gesloten deur
    die je eigenlijk niet wilt voelen?

    geliefde,
    de deur wacht om geopend te worden
    liefde is de sleutel
    de angst heeft je altijd weerhouden
    om de sleutel te vinden
    dus dat is niet de weg

    geliefde,
    grote moed heeft diegeen
    die het op zich neemt
    om deze sleutel te gaan vinden
    en de weg van het hart te gaan

    omzich niet meer te laten leiden van de angst
    door ervoor te kiezen
    zich daardoor niet meer te laten inperken
    maar een stap voorwaarts te doen
    en er recht doorheen te gaan

    geliefde,
    als je die stap zet, dan ga je voorbij je angst
    laat je die achter je
    en zul je de sleutel van je hart,
    en ook datgeen vinden,
    waar je altijd naar verlangd en gehunkerd hebt.
    Liefde


    17-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe ver ... Waar

    img241/3779/laplagedesregretsbysoleuw5.jpg  
    Hoe ver je ook bent
    Waar je ook bent
    Ik voel je aanwezigheid
    Ik voel je warmte
    Ik voel je liefde
    Ik voel je in mij

    Hoe ver je bent
    Waar je bent
    Ik ben er voor jou
    Ik voel mij bij jou

    Sweety


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een knuffel

    img101/9697/facetofacess2.jpg  
    Een knuffel

    Een knuffel is zoveel
    Je kan het geven met
    Je lichaam
    Je armen
    Je ogen
    Je gevoelens
    Je woorden
    met zoveel mooie dingen

    Ook van ver kan je die knuffel geven en voelen
    Want een knuffel komt uit het hart

    Deze knuffel hier speciaal voor jou

    Sweety


    16-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefde is...

    img458/7425/beautuox8.png  
    "Liefde is altijd ongerust zijn om de ander."


    15-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I love you

    img465/7508/unmaskedev2.jpg  


    Sweety


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vingertoppen

    img141/8133/babydoll2xd3.gif  


    14-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Hartje

    img225/7118/erotikherzjh3.gif  
    Het doet pijn niet wetende hoe het met jou is
    Je hebt mijn hartje gestolen
     Ik heb maar één wens
    Dat het heel dicht bij jou blijft
    Zo dat je voelt
     Hoeveel ik aan je denk en van je hou

    Kusjes en knuffels
    Sweety


    13-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verlangen

    img101/4656/1493088se1.jpg  

    Het verlangen Je in de armen mogen houden
    Het verlangen Je mogen omhelzen
    Het verlangen Je warmte mogen geven
    Het verlangen  Je in je ogen mogen kijken
    Het verlangen Je te mogen ruiken
    Het verlangen Je te mogen knuffelen
    Het verlangen Je liefde mogen geven
    Het verlangen Je te mogen volgen
    Het verlangen ben ik
    ik die van Je hou

    sweety


    11-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jou

    img176/6765/1507829nt2.jpg

    Vuur heeft hout nodig
    Zoals ik jou nodig heb
    Ik hou enkel van Jou


    10-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heel eventjes

    img228/9924/1megirlkels4.jpg

    heel eventjes

    kon ik maar bij je kruipen
    gewoon bij jou naar binnen sluipen
    kon ik nu maar even bij je aanklampen
    en mijn gevoel van gemis voor
    eventjes laten stoppen

    kon ik je maar heel eventjes
    tegen me aanvoelen
    zachtjes door je haar woelen
    je teder op je lichaam kussen
    maar er zit helaas een afstand tussen

    was de wereld maar zo klein
    dat ik altijd bij je kon zijn
    dat ik je ieder moment kan aanraken
    zodat we elkaar nog gelukkiger
    kunnen maken

    sweety


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ontvang in Liefde

    img480/854/wayting258hy5.jpg

    Je ogen doen me sidderen
    van verlangen
    Je handen slaan me
    ik laat mezelf gaan
    jij..
    bespeel en beveel mij
    je raakt het diepste
    van mijn ziel
    je ogen dwingen me
    om te openen
    wat mijn geheim was.
    jouw mond
    gebied mij te zeggen
    wat je van mij horen wil
    je handen
    dwingen mijn lichaam
    je handen geven mij
    ik ontvang in liefde..


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Witte Roos

    img394/1923/2142o127721uv4.jpg


    De Witte Roos..
    Jij bent als de enige witte roos,
    In een boeket van rode rozen
    Je Valt zo snel op, Je bent speciaal,
    Je bent degene die ik uit alle anderen heb gekozen…

    Die ene roos, die mooie witte,
    Zal uitgroeien tot de mooiste die ik ooit zag
    En al die schoonheid van die roos,
    Red het nooit bij jouw prachtige lach...

    Er zijn veel verschillende soorten rozen,
    voor iedereen wel een mooie van een soort
    Zodat iedereen kan genieten van zijn eigen mooie roos,
    Dat is gewoon zoals het hoort…

    Voor mij is er die ene roos,
    Dat is de soort waar ik van hou
    Die ene witte roos vind ik bijzonder,
    Met die mooie witte roos bedoel ik jou…

    Sweety


    09-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Telefoon

    img98/1280/lovescreensaver1ld7.jpg

    Jou contact via het net
    Mijn antwoordjes
    Mijn contact via het net
    Jouw antwoordjes

    Vriendschappelijk, nieuwsgierig
    niet meer dan dat...
    De weg van de ontdekking
    onze gevoelens, onze interesses
    alles komt aan bod.
    Onze weg gaat nog iets verder

    Vandaag ineens de telefoon
    Een warme stem trillend
    "Goede morgen"
    Mijn wereld opende voor jou ineens haar poorten 
    jouw wereld opende zich ook voor mij
    Met je stem gaf je mij een duidelijke boodschap
    "Hier ben ik voor jou"
    Mijlen werden ineens meters
    Zo dicht dat ik jouw voel.

    Je hebt je plaatsje ingenomen
    waar jij, alleen recht op hebt
    je plaats in mijn hartje
    Die vanaf  nu jouw hartje is.

    sweety


    07-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aanwezig

    img395/6930/regenboogsx3.jpg

    Als ja als mens een belangrijke dag meemaakt
    Een dag met beslissingen
    Een dag die bepalend is voor toekomst

    Dan is het belangrijk dat je niet alleen bent
    Dit gevoel had ik vandaag
    Ik heb deze dag als heel positief ervaren
    Alles verliep zo vlot

    Want je was er...
    Aanwezig diep in mij hart
    Je steun was er
    Aanwezig in mij

    Geef mij jouw hand
    Hier heb je mijn hand
    Om verder samen te wandelen
    Op weg naar ons verlangen
    Liefde voor mekaar

    Sweety


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geef mij

    img371/7779/murderballadsweetvalentob1.jpg


    Je bent dichter bij me gekomen
    met je hand wenk je me,liefdevol 
    met je vingers bespeel je me
    met je mond zeg je
    Met je armen
    maak je signalen 
    je maakt  een
    paradijs voor ons twee.
    Met je ogen speel je
    geheimzinnig ons liefdes spel 
    Geef me,
    wat alleen jij,
    me geven kan.


    06-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stille kracht

    img110/8555/raamqn4.jpg

    Sinds ik jouw ken
    Ken ik een omwenteling
    in mijn leven

    Een gevoel van rust
    Een gevoel van kracht
    stralen door mjn  lichaam

    Ik ontvang deze stralen
    met liefde
    ik schenk jou ook mijn liefde
    omdat ik van je hou

    Je stiile kracht
    Laat mij iedere dag
    Nog dichter bij jou groeien

    Ik schenk jou
    Een gevoel van rust
    Een gevoel van kracht
    Mijn stille kracht

    Is mijn liefde voor jou
    Uit liefde voor jou

    sweety


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dicht bij jou

    img294/9636/486859pm1.jpg

    Dicht bij jou

    Eventjes ver van jou
    Mijn gedachten kronkelen
    langs mijn aders
    kloppend op deurtje
    van mijn hart
    Daar ben je
    aanwezig
    met je liefde in mijn hartje
    Dicht bij mij

    Iedere dag
    Ieder uur
    Ieder minuut
    ieder seconde
    schenk ik jou mijn liefde
    in jouw hartje
    Want ik voel mij
    Dicht bij jou

    sweety


    04-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bonk,Bonk,Bonk,Bonk

    img45/6214/rainbowlogoqi6.jpg

    Bonk,Bonk,Bonk,Bonk

    Ik hoorde jou niet
    Ik zag je niet
    Maar had ook geen angst

    Want als ik je niet hoor
    Want als ik je niet zie
    Weet ik dat je er ook bent

    Je straalt mij de kracht
    Je straalt mij de rust
    Je straalt je liefde

    Ik voel het
    Mijn hartje klopt goed
    Mijn hartje fluitsert
    Mijn verstand luistert
    Mijn verstand fluistert
    Mijn hartje luistert

    Bonk, Bonk,Bonk,Bonk
    Ik Hou Van Je

    Dit is het liedje van mijn kloppend hartje
    Voor jou

    sweety voor jou.....





    img138/9199/p11092ed07cf0c17db94cadat4.jpg


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    img257/1337/p13460d9714abfec1be58d6yg0.jpg

    Lievelings Blog
  • Lucia's world I
  • Lucia's world II
  • Womanfeelings
  • MissZip
  • Zij wikt en .... beschikt

  • Nederlandstalige favorieten
  • Life
  • Mystic Spirits
  • Dreamstars
  • Brigitta's Emotiewereld
  • Woman Feelings

  • Favoris Francophones
  • Sunshine

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u
    www.bloggen.be/cat4u

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs