Inhoud blog
  • mijn zus franka is 15 december toch nog onverwacht overleden
  • verhaal van daniella de dochter van mijn zus
  • emotioneel verhaal van daniella de dochter van mijn zus franka
  • waarom nou jij

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto


    een trein naar niemandsland : van frans bauer
    met foto,s van mijn zus en haar lief gezinnetje

    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto


    foto filmpje van mijn zus en haar gezinnetje
    In loving memory
    in memory mijn zus franka
    Foto
    Foto
    blog speciaal voor mijn overleden zus

    dit is een blog speciaal gemaakt voor mijn overleden zus franka door te klikken op sommige foto,s word u door gelinkt naar een powerpointvoorstelling
    22-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.afscheid

    afscheid nemen bestaat niet lieve franka

    22-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een leven zonder jou

    leven zonder jou

    22-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rouwen

    rouwen iets wat iedereen meemaakt

    22-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sorry
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  


    frans bauer en andre hazes sorry

    22-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.you never walk alone
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    klik op de foto
     
    lieve zus franka

    De ziekte nam bezit van je
    maar weet lieve zus je man johan en je kinderen petra , johan en danielle en kleinkinderen
     zullen niet alleen zijn.

    Je gezicht school je achter achter een masker.
    Je lach was verdwenen,
    de ziekte nam bezit van je.
    Je keek ons aan zonder gevoel
    en zo vocht je
    om nog even bij ons te zijn.
    Je ogen vroegen
    Waarom ? waarom

    Zoekend naar antwoorden,
    dwaalde je door het leven.
    Je  was nog zo jong.
    Het is niet eerlijk.
    Woorden vallen in het niet.
    Juist misschien op dit moment,
    in deze leegte
    kan je ons niet meer bereiken.

    Het is niet eerlijk,lieve zus 
     omdat we je hebben moeten laten gaan.
    wij houden van je franka,
    maar... wij wisten
    dat wij je eens moesten loslaten.
    Het gevecht tegen de dood heb je verloren 
    De ziekte die
    je lichaam langzaam kapot maakten.

    Je ogen spraken,
    ik ga naar mijn Vader en moeder
    Laat me nu maar gaan,
    ik heb genoeg geleden.
    Mijn tijd is Zijn tijd.
    Daar zal ik rust vinden
    geborgen in het Vaderhuis
    met zijn vele woningen.

    maar weet lieve franka, you never walk alone

    veel sterkte en liefs  toegewenst aan jou man en kinderen ,wij zullen er voor hun zijn als ze ons nodig hebben

    kusjes peter en lenie

    22-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    20-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moeder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen



    het moederlied 

    20-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.frans bauer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een trein naar niemandsland

    20-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het paradijs
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    verovering van het paradijs

    klik op de foto linksboven

    20-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.boos
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lieve schoonzus

    Ik wist dat ik je los moet laten,
    zodat jij dit leven kon verlaten.
    Maar je was nog veel te jong
    om je nu al over te moeten geven.
    want je wilde nog zoveel doen in dit leven
    Toch heeft het niet lang meer geduurt
    Niemand die dit heeft  geweten
    Toch zal ik je nooit vergeten.
    Ik voel mij zo machteloos
    en dat maakt mij zo boos
    en al ben ik door verdriet overmand
    ik geef je over in Gods hand

    veel liefs van lenie

    19-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn moeder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    zij is mijn moeder voor altijd 

    19-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  

    waarheen jij gaat

    19-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.emotionele verhaal van zoon johan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen lieve lieve ma, je bent een moeder uit duizenden, ondanks je verdriet en pijn maak je je nog zorgen om ons
    , iedere keer als ik kom vraag je hoe is het met je knie, en als ik naar huis ga zeg je kijk je goed uit jongen,
    en dan vraag je weer heb je goed geslapen, eet je wel goed en ga zo maar door en dan krijg ik het slecht,
    want dan denk ik ma ma je denkt altijd aan je 'man kinderen en kleinkinderen en je cijfert jezelf weg,
    jij hebt altijd voor ons gezorgd zo goed als je kon, en nu gaan we voor u zorgen, ma ma waarom jij?
    ik heb iedere dag verdriet, ma wat moet ik zonder jou, ik hou zoveel van jou dat is met geen pen te beschrijven,
     ik besef het eigenlijk nog niet want als ik bij je ben, dan lijkt er niks aan de hand je praat maak nog grapjes,
     je geest is nog goed, en toch ga je ons verlaten, waarom waarom, ma ik hou zielsveel van je, ik zal je lekkere
    hachee erwtensoep en je bami gaan missen, ma we steunen je tot het laatste love you

    19-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    18-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.marco borsato
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  

    afscheid nemen bestaat niet

    18-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    17-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op rode rozen vallen tranen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  
    frans bauer

    17-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geef de mensen de kracht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  
    geef de mensen de kracht

    17-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.als een moederhart moet huilen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  

    frans bauer als een moederhart moet huilen

    16-11-2008 om 00:00 geschreven door peter van etten  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 26/01-01/02 2009
  • 15/12-21/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • Herfstgroetjes
  • donkere dagen
  • heel veel sterkte
  • sterkte
  • sterkte met dit groot verlies

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    in memorie

    we zullen je nooit vergeten


    walk on

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs