Hierbij alle informatie die ik ontvangen heb voor het kerstevent van zondag te Oostduinkerke. Gaat dus door in de sporthalle.Hierbij ook de lijst van de ploegen zoals ze verdeeld werden door John Fiers. Eerste wedstrijd vangt dus aan om 13uur15. Wat betreft ons standje. Ik zal daar dus zijn omstreeks 11uur30 met de bakplaten en de gasfles.Ik zal zorgen voor een 50-tal hamburgers en de sausen (ketchup-mosterd-curry-ketchup) en servietten. Wie wil er zorgen voor de nodige broodjes, worsten,uitjes en olie om te bakken. Zorgen voor kastiketten want de kosten aankoop worden terugbetaald door de samenwerking. Inzake te bestellen aantallen, mijn gedacht zou zijn te zorgen voor een 100-tal broodjes (50 hamburgers-50worsten), te verkopen aan 2 euro. Of zou dat teveel zijn????? En dan ter plaatse afspreken wie er zal bakken zodat iedereen een handje toesteekt bij het bakken.
REGELING KERSTMARKT:
Het is een moeilijke bevalling geweest maar sedert vandaag heb ik de bevestiging dat we de sportzaal van Oostduinkerke ter beschikking hebben, met dank aan het college van Burgemeester en Schepen. Omtrent het sportieve gedeelte worden jullie door John gebrieft.Hierna volgt de organisatie van de Kerstmarkt : standjes worden klaargezet vanaf 11.30 (per standje 10 minuten werk)Wat wordt er verkocht ? -Tomatensoep -Worsten en hamburgers Pannenkoeken -Diverse croques Snoep Kriekewijn -Advokaat, Fillierskoffie,Limoncello -Jenever + Glühwein Iedereen zorgt zelf voor de nodige toestellen + verlengkabel + eventueel stekkerdoos.
Ik stel voor democratische prijzen te vragen. De kosten worden gedragen door de samenwerking. De winst wordt 50/50 verdeeld ts samenwerking en de deelnemende ploegen aan de Kerstmarkt. Daar de cafetaria open is, kan niet worden toegestaan dat we zelf bier of frisdrank verkopen. Gelieve ouders, familie en vrienden te mobiliseren zodat dit "probeersel" een succes wordt.
Indien nog vragen, aarzel niet mij te contacteren. Dirk Decorte
SPORTIEF Kerstevent,
Indeling der ploegen.
Graag iedereen op tijd aanwezig, men mag niet met dezelfde zaalpantoffels binnen en buiten, geen pantoffels met zwarte zool!
Kleden gebeurt in de kleedkamers van de sporthal, douchen gebeurt in de kleedkamers in het sportpark.
Ballen en overgooiers zal ik mee hebben.
Is een succes ongeveer 160 spelers! bedankt voor de inspanning.
John
23-12-2010 om 12:01
geschreven door trainer Alain 
|