Inhoud blog
  • Medialaan laat zich gelden in het televisielandschap met 2 nieuwe zenders! #mrrBel #mrrtv
  • 20 jaar studio 100? Woa seg eeh!
  • nieuwe poging om cultuurprogramma uit te zenden op Canvas
  • Lezer kent meer woorden dan televisiekijker #mrrcijfers
  • luistercijfers Radio 1 spectaculair gestegen! #mrrcijfers #mrrradio
    Zoeken in blog

    Foto
    Media Radar
    Transmitting mass media novelties
    Bij deze vat ik de koe bij de horens om Media Radar en misschien belangrijker, mezelf, voor te stellen. Mijn naam is Aude François, fulltime Flight Attendant en parttime student aan de Artesis-Plantijn Hogeschool in Antwerpen. Bezig bijtje, up high in the sky en down town Antwerp city ;-) Media Radar is mijn blog waarop ik regelmatig nieuwtjes zal posten uit de mediasector, opgericht voor een workshop die ik volg naar aanleiding van mijn studie Communicatiemanagement. Enkele aspecten die aan bod komen zijn: print: #mrrprint radio: #mrrradio tv #mrrtv cijfers: #mrrcijfers digitaal: #mrrdigitaal buitenland: #mrrbuitenland Belgie: #mrrbel PR: #mrrPR Bent u ook geïnteresseerd in media en al zijn facetten? Wil je op de hoogte blijven van highlights uit de sector? Volg dan zeker Media Radar!
    02-08-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.reclame op maat getest bij Proximus #mrrdigitaal #mrrtv
    Proximus TV pakt binnenkort uit met gepersonaliseerde reclame in onze woonkamers.Hetbedrijf past daarvoor vanaf 1 september zijn algemene voorwaarden aan.In de selectie van de reclamespots wordt gekeken naar administratieve klantengegevens, het kijkgedrag en de gegevens van andere Proximus-diensten. 

    Ze zullen deze nieuwe aanpak starten op TV Replay, de dienst van Proximus TV om uitgesteld te kijken. Op termijn willen ze ook tijdens het live kijken de boodschappen aanpassen aan de kijkers, iets dat van groot belang is voor adverteerders.Wie reclame maakt voor pampers, heeft er weinig aan dat die boodschap een halve minuut op het scherm prijkt bij een alleenstaande man. Wie de juiste reclame bij de juiste mensen krijgt, kan dus meer geld vragen voor die boodschap.

     Ook concurrent Telenet werkt, in samenwerking met de gelieerde commerciële zenders VIER en VIJF, aan gerichte reclame. Dat project zou later dit jaar van start moeten gaan. 

     Proximus test reclame op maat. (2 augustus 2016). De Tijd, p. 14.

    FOTO: Het Nieuwsblad


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per week
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs