Over mijzelf
Ik ben Nijs Michel, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Astral Warrior*.
Ik ben een man en woon in Scherpenheuvel/Zichem (België) en mijn beroep is Granietbewerker geweest, maar was vooral ruim 20 jaar bezig met Geluidstechniek en was zelf ook Muzikant-Arrangeur, Nu b.
Ik ben geboren op 05/06/1965 en ben nu dus 58 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Muziek, Film, Dieren, Moto's, Wetenschap, 3D-Art, enz, etc, etc....
Als de tijd vordert en ik er de inspiratie voor vind en er dan de tijd voor kan opbrengen komt u zeker nog heel wat meer
Inhoud blog
  • Wat ik denk ... (bedenking nr. 0001)
  • Wat een Doodgewone begroeting vermag ....
  • De Simpele Schoonheid van Dankbaarheid ...
  • Niet Altijd de Beste Houding maar wél Algemeen Aanvaard :
  • Iets héél Anders dan, Spijtig genoeg Ook uit Eigen Ervaring:
  • Hekkesluiter van deze reeks van 4 home-grown WP's : Special-Painted Gibson Guitar
  • Korte Nota Betreffende de zelfgemaakte wallpapers
  • Self-Made Zoontje ván :°) Nautical Ring-Symphony IV
  • Nog'n Self-Made-tje :°) Nautical Ring-Symphony III
  • Eigen 3-D Rendering: Cloudbusting Revisited (2002)
  • Gedichtje : Mag't dan ook iets pittiger? (eigen werk, 2001)
  • Nog een kortgedicht... ook dit is eigen makelij (duh...)
  • Als een Nieuwe Liefde je Leven zowat Redt (gedichtje, 2001)
  • Mijn Eerste Stukje Proza van Dit Milennium
    Zoeken in blog

    Handige of Interessante Links allerlei (Alle Links GRATIS!)
  • bloggen.be
  • Alles wat je jezelf ooit over Sex afvroeg maar niet durfde vragen
  • Duizenden TV-Kanalen van over Heel de Wereld op je Monitor
  • Nostradamus - Alle Kwatrijnen in't Engels, Frans & Nederlands (deels)
  • IMDb - Allergrootste Internet-Database over Films + Hollywood Achtergrond-info
  • Muziek-CD's - Gracenote, 's wereld's grootste Audio-CD Database
  • NASA - Alles wat met NASA Ruimtevaart te maken heeft, met Text, Foto-& Film Gallerij (Multimedia)
  • ESA - Het Europese Ruimtevaart-Instituut, met Text, Foto-& Film Gallerij (Multimedia)
  • Electronische Dokter (Eng.) OnLine Medische Diagnose a/d hand v.Symptomen
  • Eén v/d Grootste 3-D Wallpaper-Gallerijen, elke week Updated
    Foto
    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mich's Astral* Cyber-Corner
    Mijmeringen en Herinneringen tijdens de levenswandel van een Muzikant/Dichter Op De Dool ...
    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...

    Blog Nog Onder Constructie, maar een Snelle Groei wordt zowat Gegarandeerd !!
    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Voor wie wat meer wil the weten
    komen over ikke mijneigen mijzelve
    in hoogsteigen persoon die bekend
    staat als Astral Warrior*:
    dit is de rechtstreekse link naar
    mijn persoonlijk profiel op MSN
    Spaces, veel uitgebreidder dan mijn
    profiel hier op Bloggen.be :
    http://iam4692.spaces.live.com/
    default.aspx?_c01_MemberProfile
    Tile=showdefault&
    _c=MemberProfileTile

    Gemoon op de link klikken en je
    zou er moeten terechtkomen !

    Michel (AW*)

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog als favoriet !

    Archief
  • Wat ik denk ... (bedenking nr. 0001)
  • Wat een Doodgewone begroeting vermag ....
  • De Simpele Schoonheid van Dankbaarheid ...
  • Niet Altijd de Beste Houding maar wél Algemeen Aanvaard :
  • Iets héél Anders dan, Spijtig genoeg Ook uit Eigen Ervaring:
  • Hekkesluiter van deze reeks van 4 home-grown WP's : Special-Painted Gibson Guitar
  • Korte Nota Betreffende de zelfgemaakte wallpapers
  • Self-Made Zoontje ván :°) Nautical Ring-Symphony IV
  • Nog'n Self-Made-tje :°) Nautical Ring-Symphony III
  • Eigen 3-D Rendering: Cloudbusting Revisited (2002)
  • Gedichtje : Mag't dan ook iets pittiger? (eigen werk, 2001)
  • Nog een kortgedicht... ook dit is eigen makelij (duh...)
  • Als een Nieuwe Liefde je Leven zowat Redt (gedichtje, 2001)
  • Mijn Eerste Stukje Proza van Dit Milennium

    Rondvraag / Poll
    Zou de verlaging van de Accijnzen op Brandstoffen OOK een Prioriteit moeten zijn voor de Tijdelijke Regering?
    Ja, Absoluut !!
    Ja, het zou de begroting wel ten nadele komen maar het leven v/d kleine man héél wat vergemakkelijken.
    Ja, Als het voor de uiteindelijke regering geen struikelblok word
    Misschien Wel, maar dat gaan ze Toch Nooit doen...
    Misschien Wel, die Ministers denken toch alleen maar aan hun eigen Portefuille
    Misschien Niet, de begroting staat nu al een paar jaar op peil
    Beter Niet, de binnenlandse Politiek heeft het zó al moeilijk genoeg
    Neen, dan halen ze dat geld toch weer ergens anders vandaan.
    Om het even wat ze doen, de kleine burgerman zal tóch altijd de pineut zijn
    Dat trek ik me niet aan, heb al zorgen genoeg....
    weet ik zo nog niet
    geen uitgesproken mening
    Bekijk resultaat


    Wil je nog nét iéts meer
    over mij te weten komen?


    http://iam4692.spaces.live.com/
    PersonalSpace.aspx?_c02_owner
    =1&_c
    =
    of

    http://spaces.msn.com/members/
    IAM4692/


    daar ben'k ook aan een web-pagina
    gestart, maar de mogelijkheden en
    algemene "feel" v/d pagina viel me
    wat tegen. Hier bij deze blogs voel
    ik me al véél meer als'n visje in het
    water....

    Groetjes en't allerbeste toegewenst,
    Michel (AW*)

    Foto




    Kan iemand me aan een opslag-site of wat plaats op een FTP-server aan de hand doen, zodat ik de muziek van onze laatste band (ASTRAL IMAGE) op mijn Blog kan plaatsten met Links,
    zodat iedereen die interesse heeft onze muziek kan downloaden/streamen om ze te leren kennen?
    Qua rechten geen probleem, ikzelf heb alle rechten qua tekst (lyrics), muziek én arrangement in handen, maar de grootste mp3's zouden zowat 10 Mb zijn en het totaal v/d opslagruimte die ik zou nodig hebben is bijna 150 MB (het gaat hier over een Full-Length CD, omgezet naar 192kbps Mp3's) als iemand mee (deels of volledig) kan helpen of goeie tips heeft, wil je me dan A.U.B. e-mailen
    astralwarrior@skynet.be of michel.nijs@skynet.be of ook astralwarriorb@hotmail.com of een antwoord plaatsen bij de reacties op dit bericht?
    Ik zal mijn helpers voor eeuwig dankbaar zijn en ben bereid zelfs een kopie van de desbetreffende CD  ( GRATIS )  op te sturen indien je me naam & adres zou willen toevertrouwen.

    Met hartelijke vriendelijk groeten,
    Michel Nijs (AW*), ex-zanger/gitarist/componist van de gewezen groep.

    Moge vrouwe Fortuna glimlachend aan uw zijde staan in alles wat u doet !


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u
    www.bloggen.be/cat4u
    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fietsplezier
    www.bloggen.be/fietspl
    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    angelsdream
    www.bloggen.be/angelsd
    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    paardjesuitpelt
    www.bloggen.be/paardje
    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    figurines
    www.bloggen.be/figurin
    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    qkoorts
    www.bloggen.be/qkoorts
    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs