Inhoud blog
  • Terug van zwarte pardon NATTE woud
  • Bezoek van Leonie
  • Aardappelen zoeken
  • Een hondeleven
  • Josiane slachtoffer van steaming
    E-mail mij

    leonelkemel@skynet.be

    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Van harte welkom op onze blog !
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • leonergers Of Lionsdream
  • Leonbergers van het Hof van Eden
  • welkom op onze blog
  • leonbergers Pachakisha ( fokker Babs )
  • Artus Leonberger ( Broer Babs )
  • welkom bij Luc , Lieve en Leonberger Leonie
  • Welkom op mijn nieuwe blog Leonbergers Shadow & Dolce
  • Welkom bij Leonel,Josiane en de Leonbergers Kadisha & Loumaya

    18-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aardappelen zoeken
    Gisteren een wandeling gemaakt tussen de velden en plots kwamen we een gerooid aardappelveld tegen
    dat is een plaats om te spelen en te ravotten vonden onze 2 leo's
    er zijn een paar foto's die wat bewogen zijn maar  ja  als onze beesten aan het crossen zijn .....











    18-08-2013 om 08:55 geschreven door leonel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 16/09-22/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013

    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Spijtig van jullie natte vakantie (Hanna)
        op Terug van zwarte pardon NATTE woud
  • uitleven ! (hanna)
        op Aardappelen zoeken
  • een hondeleven (christel)
        op Een hondeleven
  • Altijd welkom (leonel)
        op Veel te warm om buiten te spelen
  • die prachtige leo's (christel)
        op Veel te warm om buiten te spelen
  • forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs