Foto
Inhoud blog
  • Van witte koeien enzo
  • wij mannen
  • Merlijn
  • bumba is voor janetten
  • grote mensen logica
    Over mijzelf
    Ik ben thorben
    Ik ben een man en woon in bij mijn mama en papa (castello del thorben) en mijn beroep is full time onderzoeker.
    Ik ben geboren op 20/02/2007 en ben nu dus 17 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: bumba, mijn tut, overal onder en op kruipen, MAMA voor de voeten lopen.
    Rondvraag / Poll
    mag Thorben s middags zo lang slapen als hij wil
    ja natuurlijk
    t zal wel zijn
    als da ventje wilt slapen laat hem dan slapen
    wie maakt er nu zijn eigen kind wakker?
    Bekijk resultaat

    Laatste commentaren
  • Terug? (Annie)
        op spanje
  • WIE is er hier onbeleefd??? (Sandra)
        op schoolverlater
  • baby (Annie)
        op groot geheim
  • Huh??? (Sandra)
        op groot geheim
  • aan sandra (isma)
        op per opbod
  • Startpagina !
    la vie de Thorben
    dagelijkse beslommeringen van een (baby) peuter
    17 JANUARI Nieuwe foto's op picasaweb (zie link foto's van mezelf)!!!
    06-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kampioen zijn is plezant
     Ik ben ne kanidoen en kanindoen zijn is plezant
    zodanig plezant dak met mama en papa een compromis moest sluiten voordak naar school kon
    papa wou mijne pull aandoen maar kanidoenen zijn échte mannen en échte mannen die doen geen pullen aan. Van mama mocht ik allesinds ni buiten zonder jas dus de compromis was jas aan tot aant school ni buitenspelen 's morgens ni meer buitenspelen maar wel kanidoen zijn in de klas.

    Papa moest da zonodig natuurlijk aan jef griet verklappen. maar juf griet das natuurlijk de slimste (en ook de knapste) en die zag direct dak ne kanidoen was ttz ze zei 'aja tzijn dezelfde kleuren hé'

    ma volgens mama is mijnen t-shirt van Brazilie

    volgens mij maakt da ni veel uit

    ze zullen in Brazilie ook wel kanidoenes hemme

    06-10-2009 om 20:28 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schoolverlater
    mama heeft gezegd da ze mij vant school gaat halen

    ni omdak altijd vecht (of zoals frou grietje beweert: pijn doe)
    en ook ni omdak er ni veel leer
    en zelfs ni omdak er (volgens mijn eigen allesinds) ni mag spelen

    neen omda mama vindt dak onbeleef word

    ttz van den avond toen we gingen slapen legde mama haar hand op mijne rug zodak ni van den trap zou vallen en ik zei
    'ma Joengne'
    en mama vroeg : 'wa zegde gij daar?'
    en welopgevoed als dak ben herhaal ik da dus 'ma Joengne'

    en mama schiet zo een beetje uit haar sloffe
    'kijk hé Thorben ge kunt gij "ma Joengne" zegge tegen Jan en alleman maar niet tegen u mama. Hebde da goed verstaan?'

    kem maar "jaja" geantwoord om van haar gezaag af te zijn maar om eerlijk te zijn kem er geen snars van begrepen want ten eerste ik ken gene Jan en ten 2de ik zie ni goe in waarom dak mama ni op haar plek mag zetten

    24-09-2009 om 21:31 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.terug naar school
    kmocht (enfin kmoest) vandaag terug naar school

    en nu emmek een blauw oog

    mama vraagt ntl van den eerste keer "ejje gevochten??" (u kent dat wel op zo een IJSKOUD toontje zoals alleen moeders die kunnen voortbrengen)

    'ja' antwoord ik al even ijskoud

    "ja???, maar vechten mach toch ni"

    "vechten mag ni' beaam ik

    natuurlijk moest frou grietje weeral spelbreker vant spel zijn die had in mijnen agenda geschreven 'thorben heeft zich vanmorgen pijn gedaan'

    de tru....

    24-09-2009 om 18:29 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.siek
    ik ben siek en dus moet ik ni naar school
    en daar ben ik blij om

    nu moet ik tenminste ni naar die klikspaan van een frou grietje

    vorige donderdag moest papa mij komen halen opt school want mama die moest zelf naar't school in brussel

    en toen mama thuiskwam zei papa "raad es wa Thorben op't school gedaan heeft?"
     en mama die zei ' euhja kweeni'
    "allé" zei de papa "iets dattem nog nooit gedaan heeft"

    en mama zei "ah tomaten gegeten"

    nu vraag ik u: "zou da nu teerste zijn datter in u opkomt als ze u zeggen da uwe zoon iets voor het eerst heeft gedaan?" ok toegegeven ik éét geen tomaten, moeten ze maar ni zo slecht smaken kzou ze dan wel eten.

    maar bon

    moest mijn mama iets ambisieuzer geweest zijn ze zou gezegd emme 'zijne naam geschreven' of 'kaka op't potje' of 'binnen de lijntjes gekeurd' of ne picaso afgeleverd' of eventueel 'den horlepip gedanst'
    moest het nu tante jurgen geweest zijn die zou gezegd emme 'ierse dansen' want dat doet tante Jurgen graag maar da mag niemand weten want daar issem een beetje beschaamd voor. Nuja ne volwassen man door u huiskamer zien huppelen het is een beetje raar maar kom ieder zijn hobby hé

    maar neen dus mijn moeder hevet over tomaten

    ni dus

    papa die moet met de nodige trots verkondigen "hij heeft GEVOCHTEN"

    'éh?' reageerd mama terwijl ze mij met een arendsblik monstert op zoek naar blauwe ogen en restjes van nen bloedneus 'GE-VOCH-TEN???' zegt de mama
    en omda papa in't snot heeft da mama niet zo fier is op mij als hij zwakt papa mijn heldendaad terstond af 'nuja ok gebeten'

    'gebeten???' terwijl de arendsblik terugkeerd

    "ja op zijnen arm" zegt papa en terwijl mama mijn mouwen tot achter mijn oren schuift zegt em al "ma tis ni erg ze nis ni groot en derbij' terwijl hij zijn trots ni meer kan bedwingen 'ge had den anderen moeten zien'

    mama is duidelijk ni echt meer geinteresseerd in mijn of mijn concurents oorlogsverwondingen en zegt op een belerend toontje tegen mij: "Thorben, bijten mag niet hé! bijten is ni flink hé!"


    om mama te paaien ben ik in haar armen gekropen en mij tegen haar genestelt en op een op een zacht toontje gefeselt "bijtesni flink hé mama"

    en toen ben ik maar thuis gebleven zoda ze ni mee moeten klikken

    en ook ni meer in mijnen arm moeten bijten

    ook ni een klein beke

    21-09-2009 om 21:02 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groot geheim
    ik mag van mama en papa ni zeggen da we in mei een broertje of zusje bijkrijgen

    bijdeze....


    gijle weet van niets hé

    15-09-2009 om 10:58 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik krijg toch mijn zin wel
    "mama, ijsje hoorentje"

    'neen poppeke nu ni'

    "omah, ijsje hoorentje?"

    'heeft mama ni juist neen gezegd?' vraagt oma

    euh ja da emmek ook gehoord ja daarmee dak et nu aan u vraag hé

    dus kvraag et nog es aan mama

    'mamaaah hoorentje ijsje?' (misschien breng ik ze zo in de war hé)

    maar neen hoor

    'kem juist neen gezegd pop'

    nu verwachten mijn fans natuurlijk dat ik in een kompleet hysterische bui za uitbarsten met veel geroep en getier en geween en ook met boos zijn

    maar neen hoor

    ik draai es met mijn ogen, doe een beweging met mijn schouders waar een verveelde 16-jarige puber nog iets van zou kunnen leren en loop weg

    voor alle duidelijkheid verklaar ik nog even aan oma en mama
    "ijsje papa frage"

    08-09-2009 om 20:44 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wiebelschommel

    mama is de laatste weekenden een paar keer naar rommelmarkten geweest want ze vond da mijn kleerkast dringend moest aangevult worden.

    pffff wete wel klere klere en nog es klere

    sjans af en toe denkt ze ook es aan mij en zo heeft ze ook een wip meegebracht waar we met zijn drie op kunnen en tis precies een krokodil.

    gisteren hebben mama en ik daar kweeni hoelang op zitten schommelen en toen zei mama ineens

    'hei poppeke schommelen is leuk hé'

    en wete wa

    das waar

    schommelen met mama

    zalig

    08-09-2009 om 20:38 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.per opbod
    verschrikkelijk

    mama en papa hebben besloten ne harenikker te laten komen om mijn haar te nikken

    de harenikster heeft mijn haar helemaal kort genikt

    papa vindt het fantastisch, cool, super, echte jongenscoupe en andere superlatieve

    Mama die over het algemeen niet te stuiten is in haar enthousiasme ivm mezelf "moet er nog een beetje aan wennen"

    en ik?

    ik schiet in de lach als ik mezelf in de spiegel zie


    nu dacht ik zo

    met al mijn fans langs den ene kant

    en al mijn haar langs den andere kant (de grond feitelijk)

    moest ik mijn haar nu es als relikwie verkopen

    per opbod


    kan er misschien ooit nog es mijn studies mee betalen



    dus liefste fans allemaal, laat maar komen die centjes

    04-09-2009 om 17:05 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sjole
    morgen mag ik naar sjole
    eigenlijk mocht ik al vandaag want van de morgen zei mama nog 1 keer slapen
    maar toen ik van de middag opstond zei ze weeral nog 1 keer slape

    hopelijk zegt ze da morgenvroeg ni

    31-08-2009 om 21:30 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.auto

    Nu da mama ne nieuwen auto heeft heb ik haren oude gekregen
    Enfin volgens mama en papa gaan zem eerst restaureren en als ik een jaar of 18 ben maggekem emme en tot dan brengen ze mij wel overal naartoe.

    Kijk da vind ik nu ferm overdreven si

    per slot van rekening pen ik al 2jaar en half (en 8 dagen) en ik kan auto rijden
    ik kan terwijl da ik rij zelfs aan de muziek en de lichten prutsen mijne make up doen (maar dan moet ik wel rechtstaan op de zetel
    naar de achterbank kruipen en terug én in de bezine roeren

    ik zie echt ni in waarom dak moe wachten

    28-08-2009 om 13:24 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.modderkuisen
    mama had vandaag een schitterend idee
    dacht ze zelf
    SCHILDEREN (noemt zij da) voor de iets intelligentere mens onder ons: MODDERKUISEN

    met vingerverf

    en zij maar zagen "ni zoveel verf" "ni met den borstel" "ni op de tafel" "neen geen papier meer"

    en dan als top of the bill probeerde ze mij wijs te maken dat de modder was gaan slapen ipv gewoon te zeggen
     
    "poppeke kem geen goesting meer om te zagen dus moogde gij ni meer schilderen"

    kzou da wel begrepen hebben ze

    of niet

    25-08-2009 om 22:04 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoewistmogelijk
    diene blijtende, mijn speelgoed pikkende en papa rond hare vinger draaiende broekschijter moet mij altijd nadoen

    nu moest ze weer zonodig haren eigen blog starten

    da GELOOFDE nu toch ni

    wa heeft zij nu in godsnaam te vertellen? "ahdaaidaaita?" interresant se

    bovendien tis een meiske wa doen die nu da de moeite waard is om te vertellen

    maar bon

     als ge mij ni gelooft kijkt zelf maar

    www.bloggen.be/MissNinke

    oh ja ik weet al wa ze kan vertellen


    dag lieve mensen allemaal ik ben Ninke ik ben Negen maand en ik kan mijn eigen voeten opeten

    daar zal veel volk hene komen kijken


    pfff vrouwen

    24-08-2009 om 16:26 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geen 3 keer
    mama zegt da zet beu is om alles minstens 3 keer te moeten zeggen
    gelijk heeft ze
    ik ben da ook beu
    ne normale mens zou snappen da als genegeerd wordt dat het geen zin heeft om dan te blijven proberen ne mens zijn aandacht te trekken.
    als ik 1 keer en 2 keer doe alof dak ni hoor dak moet gaan slapen, of opruimen, of zus geen pijn doen of mama , of de katte ni plagen, of ni boos zijn, of ni met steentjes op de auto gooien, of... peisde dan echt dak den derde keer ga zeggen "aja tis just sorry kgaant ni meer doen" neen natuurlijk ni ik doe gewoon voort met ni luisteren.

    derbij IK moet ook atijd alles 3 keer zeggen (MINSTENS!)
    zoals
    kwil een : Ijsjehoorentje
                   Noepje
                   Sleffe wamme
    of
    kwil: évisie kijken
            pelen
            mee
           

    peisde misschien da ik da leuk vind da ze dan altijd "neen" antwoorden???

    20-08-2009 om 19:53 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.grote kleine jongenskamer
    kem keikoel nieuw speelgoed gekregen van de papa
    uit de nikea
    mama, die haar zonodig weer moet moeien, zegt dat het ni is om te spelen maar om te slapen
    ZE VER ik heb al een bed om in te slapen
    nu loop ik van da bed naar de kast
    kastdeur open kastdeur toe schuif open schuif toe, kastdeur open kastdeur toe schuif open schuif toe en dan nog es kastdeur open kastdeur toe schuif open schuif toe terug naar bed op het bed af het heb naar de kast en kastdeur open kastdeur toe schuif open schuif toe³
    en ondertussen roep ik heel luid zodat mama het zekers hoort "PEEELE PEEEELE"

    en om te bewijzen da ik gelijk heb: mama heeft mij om te slapen in mijn oud bed gedropt
    ZIJ zegt "zoang da ge in da groot bed ni kunt blijven liggen vliegde in u babybedje
    IK zeg "ziede wel da grote beddes er zijn om te spelen"

    10-08-2009 om 21:23 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hartenbreken voor (ver) gevorderden
    van de week mocht ik met papa en mama en Onke Juien mee naar den Aldi.
    Ok feitelijk mocht ik NI mee meer kem gedaan alsof dak da ni verstond.

    In den adi aan de kassa staan er altijd bloemen ik dus roepen voor gans de winkel 'Bloemen mama kiezen'
    Onke Juien wou mij eerst ne lelijken gele boekè aan de hand doen maar kem mijn been stijf gehouden (en de rest van mijn lijf ook) en kem rode gekocht
    Iedereen zei we dat het roze waren maar die wouk ook ni ik wou de Rode
    en toen em eindelijk de juiste vasthad heb ik ze vlug uit zijn handen getrokken en gezegt 'mamaboeme voor jou'
    en iedereen aan de kassa zei 'OOOH'
    en mama zei héél stoer tegen papa "vanaf nu maggem altijd me u mee naar de winkel en als ge zonder bloeme weerkeert weetek  hoe het komt"
    maar da was wel dikke sjow want ons mama had ver tranen in haar ogen.


    maar bon mental noot aan mijn eigen: de slijmbal uithangen heeft geen nut in de aldi int vervolg doen bij den buurtwinkel krijg er dan misschien nog snoepjes voor ook

    27-07-2009 om 20:39 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oe is da mogelijk
    als ik zo iets zeg in de trand van  "mamamama kijkesier awiebewabewoaowe autorije"
    antwoord mama 'wa zegde poppeke want da versta mama ni hoor'

    maar als zus zegt 'hataidaida'
    dan antwoord ze "ja en is da allemaal waar?"

    ge ga mij nu ni vertellen da da gebroebel van dienen 8 maander  duidelijker is dan mijn welluidend gesofisticeerd stemgeluid?

    17-07-2009 om 21:32 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fiool
    gisteren moggek met mama mee naar de fun want we moeste pasgeborenbeebietjeskadoos gaan kopen
    Papa had gezegd aan mama da ze dan ook iets voor mij en sus moest kopen (da vinnek nu toch ook)
    Dus wij lopen in de fun en mama vraagt wa dak wil eerst willek ne comion omda mama der nog mee in haar handen staat te draaien smijt ik hem maar zelf in de kar "daar " zeggek erbij zodat zet zeker weet.

    Een beetje verder zijn er muziek instrumenten "Tompet"  roep ik want daar hong een trompet (anders zout stom zijn om da te roepen hé)
    maar mama rijdt de réjon al uit dan pas valt hare frang "trompet?"
    'jaja! tompet'
    wij dus terug
    dan ziek die réjon pas goe
    "OOOOH fiool!" laat ik weten
    en mama antwoord "welke trompet?"
    'FIOOL'
    "viool? aja das een viool." zegt ze en tussen haar tanden mompelt ze 'waar hebde da nu weer geleerd'
    "die rode of die gele trompet?" vraagt ze
    *SUGT*
    'FIOOOOOL'
    "wil je die viool?"
    'JAJAJAAAAAA' meld ik overenthousiast omda ze het eindeijk snapt
    "dan gaat de camion wel wég" zegt mama stoer
    'neen daar' en ik wijs in de kar
    "neen zegt mama camion of viool"
    'camion'
    en ze zet de fiool terug
    "fiool FIOOL FIOOOOOOL" krijs ik voor gans de winkel (want kem gehoord dat da werkt)
    "en de camion" vraagt mama 'WEG' zeg ik
    "en geen trompet?"
    'tompet'
    "trompet of viool?"
    'FIOOOOOL'



    kben trots op mijn mama ze heeft haar deze keer ni laten doen kem maar 1 ding gekregen maar dan wel mijn fiool

    16-07-2009 om 07:21 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de essentie
    volwassenen maken van alles en nog wa veel te veel tralala.
    DE ESSENTIE daar draaiet om

    bv als ik taart vraag bedoel ik niet loopt achter een fruit of chocoade taart, biscuit of kaastaart neen
    dan heb ik het over de essentie:
    de slagroom
    voor mij is een potteke met kraimfresj en een lepelke al meer dan goed genoeg meer nog: das alles wa telt

    als ik fietjes saus vraag bedoel ik ni sput naar het frietkot voor frieten en saus en kipcorn maar wel "geeft mij een bordje met ketsup en eventueel een friet om de saus op te lepelen maar een vork is ook goed"

    ziede de essentie da maakt het leven veel eenvoudiger


    alléén ijsjehoorentjes da is essentie op zich

    15-07-2009 om 07:28 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor aap

     

    Gerinert u misschien nog da mama es van K&G te horen had gekregen da ze mij moest stimuleren én da mama dan kwaad was geworden omda ze mij stimuleert

    nu Vandaag dacht ze "we zullen hem es stimuleren" en ze kwam weer af met een van haar wilde plannen: letters leren

    Beginnen bij het begin dacht mama en ze schreef op mijn bord A

    "A" zei ze en toen nog es "A" en nog es en nog es en...

    toen schreef ze MAMA en ze zei "ziede hier en hier is een A"  MAMA (en nog es en nog es)

    en toen deed ze het zelfde maar met PAPA en OMA

    en elkes keren vroeg ze waar is de A en ik toonde die dan mooi lijk van mij verwacht werd

    en toen zei ze heel lang AAAAAAAA en schreef ze AAP

    "AAP" zei ze en toen vroeg ze aan mij waar is de A

    eerlijk gezegd kvoelde mij zelf al een beeke nen aap en dus toonde ik ni de A

    ik toonde de P en zei PAPA

    10-07-2009 om 11:59 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    02-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.van gedacht veranderen
    kem zo gisteren toevallig mijn moeder haren blog es gelezen. zo over het feit dak van gedacht durf veranderen.
    Nu moogde es 3 keer raden van wie dak da zou emme

    als tip de volgende conversatie die we deze navond hadde

    "mamaaa mamaaaa kom koetjes kom koetjes pakke" die literaire zin komt duidelijk van mij

    'watte poppeke?, Ha! de koetjes moek u es pakken da ge ze goed ziet?' (wa vroeg ik nu feitelijk zonet denkte?)

    'oooh kijk es poppeke de babykoetjes zijn er ook, ziede ze daar bij de mamakoetjes, ziede ze?' (en NU moete dus goed beginnen opletten)

    "BABYkoetjes"

    'jaja de BABYkoetjes,daar die kleine koetje bij de grote koeien" (ja kijk mijn mama is geen kernfysicus hé)

    "BABYkoetjes"

    'ja ma  feitelijk noemt da ni BABYkoetje feitelijk noemt da KALF'

    'BABYkoetje'

    "KALF"

    'BABYkoetje'

    "neen poppeke da is een KALFJE"



    wete wie da ik hier een kalf vind.....

    02-07-2009 om 22:54 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    36 maand 2,5 jaar 96,cm 13,510
    Ninke10 maand 74cm 8kg 510
    THORBEN
    geboorte: 52,5cm 3,830kg
    13 dagen 54 cm 4,340kg
    1 maand 56,5 cm 4,960kg
    2 maand en half 62 cm 6kg
    4 maand 65,4cm 6,500kg
    5 maand 67cm 6,800kg
    7 maand 71,5cm 8,760kg
    9 maand 74 cm 9,840kg
    1 jaar 79cm 10,800kg
    15 maand 82,7cm 11,400kg
    2 jaar 92 cm 12,500kg
    2,5 jaar 96,cm 13,510
    Francientje   Ninke

    7 weken en 5 Dagen    15,1 mm
    12 weken 5,7 cm of 7,4 mét benen
    17 weken 19 cm
    22 weken en 3 dagen 26 cm
    26 weken en 4 dagen 32 cm
    32 weken 40 cm
    36 weken 47 cm
    39 weken 49 cm
    40 weken 50,5 cm
    geboorte 7 november 2008
    54,5 cm 3,810kg
    1week 3,830 kg
    12 dagen 4kg 060
    17 dagen 55,5 cm 4kg 240
    gehoortest: heel goed
    4 weken en 4 dagen 57,5 cm 4kg700
    5 weken en 6 dagen 59 cm 4kg880
    9 weken 60 cm en 5kg 520
    bijna 4 maand 65cm en 6kg420
    5 maand (op de kop) 68cm en 6kg 880
    10 maand 74cm 8kg 510
    NUMMER 3

    23sept 09 7 weken en 2dagen: 11,9mm
    21 okt 09 11 weken en 5 dagen: 51,2mm
    wat is de moeite op het wereldwijdeweb?
  • foto's van mezelf (bijgewerkt op 17 januari)
  • het leven van Benne en Fries
  • Lander en Victor
  • mama haar blog
  • de mama van Lander en Victor
  • zus haar commentaar

  • Gastenboek
  • proficiat
  • gefeliciteerd!
  • proficiat
  • scherven
  • aangrijpend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Archief per week
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs