Inhoud blog
  • Dag 19 Raeren - Genk
  • Dag 18 St. Vith- Raeren ( Eynatten ) 79 km
  • Dag 17 Bastenaken - St. Vith 65 km
  • Dag 16 Montmedy - Bastogne 80 km.
  • Verdun - Dun sur Meuse - Montmedy. 72 km
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Jos de pelgrim

    30-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 6 Tours - Poitiers. 119 k
    Deze morgen een A'dams koppel ontmoet bij het ontbijt in het Etap hotel. We waren zo enthousiast ons wedervaren aan het vertellen om 7 uur s' morgens dat we een Fransman op zenuwen werkten. Het mietje met zijn kravatje aan... Voor die ene keer dat je dan eens aardige Hollanders ontmoet , zou je nog moeten zwijgen zeker, ah neen he. Moeite gehad om de stad uit te rijden. Een andere Nederlander was ook aan het zoeken. Buiten de stad deed hij een ' Zoetemelkske en ik heb dit op zijn ' Merckxiaans ' opgelost. Rond de middag, tussen 11 en 13 uur, een Franse eettent gzocht maar geen open gevonden. Heb dan maar een bakkerij geplunderd. Op 30 km van Poitiers een plaatselijke regenbui moeten trotseren. In buskotje gaan zitten en even in slaap gevallen wegens om 04.30 uur wakker. Een oud maar proper hotelletje gevonden. Ga vroeg naar bed. Ik heb vandaag vastgesteld dat ik ook buiten Genk fans heb, namelijk in Zelem. Ik moet toegeven dat al die mailtjes echt waar plezier doen. Ik rijd alleen maar ben niet alleen. Dat geeft morele en mentale kracht ondervind ik nu.Groeten aan alle mailers, bedankt. Doeiiiii


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (6)

    31-05-2012
    jos

    dag jos,  hier u oudste zoon! :d  na een paar dagen dacht ik hmm waar is papa? achjaaa dies weg, dacht al dat ik iets merkte hier dat er iemand weg was :p ! Ik ben natuurlijk de hardwerkende man in huis he, uren aant kloppen van 7 tot half 7 al 4 dagen op rij!! voor de rest nog veel plezier daar en nie opgeven! en laten zien aan de wereld dat ge van GENK zijt he! grtz ruubke

    31-05-2012 om 20:27 geschreven door ruben


    Scherpenheuvel

    Opvallend of door stiekem met uw schouders te schudden, weggefietst van Zoetemelk?
    Heeft die fan van Zelem soms Duvel opgestuurd?
    In ieder geval goed bezig Jos. Toi Toi!

    Erik

    31-05-2012 om 20:10 geschreven door erik cortens


    Dag allerliefste vader
    Dank je wel voor je emailtje.
    Het gaat redelijk goed met mijn nieuwe aanwinst ben al naar het werk aan het rijden.
    Ik heb gisteren met Rob gebabbeld even want hij had heel goed nieuws voor mij en hij zei dat je een crazy flemski waart ;-) en hij wenste je veel succes.

    Groetjes zus

    31-05-2012 om 10:22 geschreven door Daphne


    30-05-2012
    Halli hallo

    Hoi Joske, alles kits met je? Een eerste reactie op je 2de fietsdag is blijkbaar de mist ingegaan vandaar een nieuwe poging... Ik ben blij dat het je bevalt...de Duvel moet toch echt goedkoop zijn in Comp. dat je deze onderneming hebt aangevat Lijkt me fantastisch mensen op deze manier te ontmoeten en het zullen zeker niet de laatste in de rij zijn...
    Ik wens je verder een behouden en veilige reis toe, weinig platte tuben, een heerlijk weertje (en ja met af en toe een buitje...moet ook een bedevaart wezen hé) en veel wind in de rug! Succes maat,
    Geert Dr van de Pl...

    30-05-2012 om 22:34 geschreven door Geert Dr


    Adams koppel
    Hi Jos,

    Was aan het wachten op je laatste bericht. Te haastig doorgelezen, een Adams koppel, en dat voor een pelgrim , wat moest ik me daarbij voorstellen.
    Ga maar op tijd slapen, volgens Google nog exact 1200 km. Suc6 morgen.

    Marc

    30-05-2012 om 21:39 geschreven door Marc


    Mathi
    Dag lieve vader, Ben blij dat alles goed verlopen is tot nu toe. Begin wel al iets te missen hier thuis..Maar je zal wel snel terug thuis zijn he ;) Op school is ook alles in orde..mag nog altijd binnen..heb morgen rapport, ZONDER buizen..maar stttt he! Ik wil mama verrassen :) En ik heb afspraak gemaakt voor praktijk auto op 28 Juni om 7u40..Maar dat zal wel lukken na al uw fantastische lessen he. Alee rij nog goed vader en we horen jou nog wel he :) Groetjes, U liefste jongste zoon Mathi

    30-05-2012 om 21:26 geschreven door Mathi




    Archief per week
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs